quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Piles het volgende:
Als Ringo het niet doet...
Geld lijkt me geen onbelangrijk detail, maar dat heeft hij inderdaad nergens uitgesproken. Ik denk overigens dat hij ondanks alle uitspraken van vandaag gewoon blijft doen wat hij al deed, dus ook de Toppers.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Veerboot het volgende:
Boeiende aflevering. Wel jammer inderdaad dat niet duidelijk werd waarom hij die Toppers blijft doen. Geld? Toch de aandacht?
Hij zegt zelf al dat 'ie geen nee kan zeggen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Veerboot het volgende:
Boeiende aflevering. Wel jammer inderdaad dat niet duidelijk werd waarom hij die Toppers blijft doen. Geld? Toch de aandacht?
Dat geloof ik grotendeels wel, maar het is ook wel wat te makkelijk als je aangeeft iets te doen waar je een ontzettende hekel aan hebt.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zegt zelf al dat 'ie geen nee kan zeggen.
Ik had na zo veel voorstukjes geen zin meer om te kijken.:')quote:Op maandag 11 januari 2010 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Gordon 'gemist', denk dat ik het maar niet terugkijk.
VHS?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
TVP alvast ..kijk morgen terug op video..
Ik heb ook nog zoeen apparaat.quote:
Betamax. Beter was er niet.quote:
contracten misschien?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Als hij echt financieel onafhankelijk is zoals hij zegt, waarom gaat hij dan niet de dingen doen die hij wil?
Ik hoop het niet zeg.quote:
Ik vind Heleen best een geile lekkere del.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg.Of dat stuk moet niet uitgezonden worden.
Ik ben geen lesbo, dus ik val er sowieso niet op.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind Heleen best een geile lekkere del.
Is Wilfried geen DILF dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben geen lesbo, dus ik val er sowieso niet op.
Nee.quote:
Dad I'd Like to Fuck. Of FILF: Father I'd Like to Fuck.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:33 schreef Haaibaaike het volgende:
DILF?
quote:
Inderdaad een mooie aflevering.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Urquhart het volgende:
Geweldig programmaEn leuke boeiende aflevering gisteren.
dat stukje met die woordgrappen was wel aardig inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moest lachen om Gordon. Hoe ik ook mijn best deed het niet te doen.
Idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vond dat wel weer grappig, Reus voor zo'n hondje.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:05 schreef Cheiron het volgende:
Boeiende aflevering weer. Wel vond ik het jammer dat WIlfried zo ver mee ging in het zelfmedelijden van Gordon. Alles was de schuld van anderen terwijl hij toch een volwassen vent is die zn eigen beslissingen neemt.
Heel dubbel misschien, hij kan niet zonder de spotlight, maar ook niet met. Tsja, dan moet je een keuze maken en er niet meer over zeiken. Hij neemt geen keuze en zeikt er wel over. Dat kan bij mij maar op weinig sympathie rekenen. Wees er dan gewoon eerlijk in dat je een dramaqueen bent. Ga niet in een gouden jas met veren staan bij de toppers, en in een gewaad tijdens de Gay Pride, om dan nu te zeggen dat je alles zo ordinair vindt (hoi.. leuk hondje met kleren aan ook...)
Helemaal mee oneens. Hij zong alleen maar in resonance, dat is dus ingehouden, niet binnensmonds, maar 'binnen je hoofd'. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar het heet resonance, en wat ie zong was pertinent NIET vals. Hij heeft een fantastische stem vind ik. Ik vind het eigenlijk jammer dat een dergelijke stem bij zo'n ordinaire en oppervlakkige aandachtshoer hoort. Want meestal zingt ie er alleen maar baggernummers mee.quote:Verder moet hij vooral overgeproduceerde nummers blijven maken, want hoe hij zong zou hij de voorronde van Idols nog niet door komen. Hij is ook wel heel kortademig.
Helemaal mee eens.quote:Oh, en zoals al gezegd; zo beinvloedbaar als de pest. Kan zo lid worden van een of andere vage sekte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |