quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Piles het volgende:
Als Ringo het niet doet...
Geld lijkt me geen onbelangrijk detail, maar dat heeft hij inderdaad nergens uitgesproken. Ik denk overigens dat hij ondanks alle uitspraken van vandaag gewoon blijft doen wat hij al deed, dus ook de Toppers.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Veerboot het volgende:
Boeiende aflevering. Wel jammer inderdaad dat niet duidelijk werd waarom hij die Toppers blijft doen. Geld? Toch de aandacht?
Hij zegt zelf al dat 'ie geen nee kan zeggen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Veerboot het volgende:
Boeiende aflevering. Wel jammer inderdaad dat niet duidelijk werd waarom hij die Toppers blijft doen. Geld? Toch de aandacht?
Dat geloof ik grotendeels wel, maar het is ook wel wat te makkelijk als je aangeeft iets te doen waar je een ontzettende hekel aan hebt.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zegt zelf al dat 'ie geen nee kan zeggen.
Ik had na zo veel voorstukjes geen zin meer om te kijken.:')quote:Op maandag 11 januari 2010 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Gordon 'gemist', denk dat ik het maar niet terugkijk.
VHS?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
TVP alvast ..kijk morgen terug op video..
Ik heb ook nog zoeen apparaat.quote:
Betamax. Beter was er niet.quote:
contracten misschien?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Als hij echt financieel onafhankelijk is zoals hij zegt, waarom gaat hij dan niet de dingen doen die hij wil?
Ik hoop het niet zeg.quote:
Ik vind Heleen best een geile lekkere del.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg.Of dat stuk moet niet uitgezonden worden.
Ik ben geen lesbo, dus ik val er sowieso niet op.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind Heleen best een geile lekkere del.
Is Wilfried geen DILF dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben geen lesbo, dus ik val er sowieso niet op.
Nee.quote:
Dad I'd Like to Fuck. Of FILF: Father I'd Like to Fuck.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:33 schreef Haaibaaike het volgende:
DILF?
quote:
Inderdaad een mooie aflevering.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Urquhart het volgende:
Geweldig programmaEn leuke boeiende aflevering gisteren.
dat stukje met die woordgrappen was wel aardig inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moest lachen om Gordon. Hoe ik ook mijn best deed het niet te doen.
Idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vond dat wel weer grappig, Reus voor zo'n hondje.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:05 schreef Cheiron het volgende:
Boeiende aflevering weer. Wel vond ik het jammer dat WIlfried zo ver mee ging in het zelfmedelijden van Gordon. Alles was de schuld van anderen terwijl hij toch een volwassen vent is die zn eigen beslissingen neemt.
Heel dubbel misschien, hij kan niet zonder de spotlight, maar ook niet met. Tsja, dan moet je een keuze maken en er niet meer over zeiken. Hij neemt geen keuze en zeikt er wel over. Dat kan bij mij maar op weinig sympathie rekenen. Wees er dan gewoon eerlijk in dat je een dramaqueen bent. Ga niet in een gouden jas met veren staan bij de toppers, en in een gewaad tijdens de Gay Pride, om dan nu te zeggen dat je alles zo ordinair vindt (hoi.. leuk hondje met kleren aan ook...)
Helemaal mee oneens. Hij zong alleen maar in resonance, dat is dus ingehouden, niet binnensmonds, maar 'binnen je hoofd'. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar het heet resonance, en wat ie zong was pertinent NIET vals. Hij heeft een fantastische stem vind ik. Ik vind het eigenlijk jammer dat een dergelijke stem bij zo'n ordinaire en oppervlakkige aandachtshoer hoort. Want meestal zingt ie er alleen maar baggernummers mee.quote:Verder moet hij vooral overgeproduceerde nummers blijven maken, want hoe hij zong zou hij de voorronde van Idols nog niet door komen. Hij is ook wel heel kortademig.
Helemaal mee eens.quote:Oh, en zoals al gezegd; zo beinvloedbaar als de pest. Kan zo lid worden van een of andere vage sekte
Heleen trekt wel meer dan kijkers.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef Stali het volgende:
Maandag met Heleen van Royen.
Op zich trekken de gasten me niet eens zo maar vind het een heel leuk programma om te kijken.
komt door wilfried de jong. hij is een relaxte gast.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef Stali het volgende:
Maandag met Heleen van Royen.
Op zich trekken de gasten me niet eens zo maar vind het een heel leuk programma om te kijken.
Ze gebruikt haar tong meer dan ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Lijkt mij interessant die Heleen van Royen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze gebruikt haar tong meer dan ik.
Succes ermee.
quote:
Haar vader heeft vroeger zelfmoord gepleegd. Misschien dat dat het is ... de combi "kinderen aan het graf" en "ouders"quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef golfer het volgende:
Wat een aandachtstrekkerij van haar.
Jezelf durven vergelijken met Tolstoi of Flaubert en dan je eigen boeken ook nog eens uitstallen.
Zelf een vraag stellen en als die vraag wordt omgedraaid dan vluchten in de badkamer.
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:45 schreef frankpaul1 het volgende:
Wat een drama wijf. Aandachtstrekker!
Heel goed niet publiceren zou ook een remedie zijnquote:
Uit verknipt enthousiasme.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef NvM het volgende:
[..]
Quote je nou jezelf? Bij gebrek aan beter.
Valt jouw de aflevering even tegen!quote:
Ik dacht dat de klacht juist was dat ze naar de wc vluchtte en het NIET liet zien?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:56 schreef NvM het volgende:
[..]
Zelden iemand zijn geesteziekte zo ordinair zien etaleren.
Naar de wc vluchten als je geconfronteerd wordt met je eigen vragen is naar mijn inzien grotere aanstellerij dan een traantje wegpinken, zeker op de hautaine manier waarop zij telkens het toilet in vlucht.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik dacht dat de klacht juist was dat ze naar de wc vluchtte en het NIET liet zien?
ze geeft ook toe dat het niet zo slim wasquote:Op maandag 18 januari 2010 21:00 schreef NvM het volgende:
[..]
Naar de wc vluchten als je geconfronteerd wordt met je eigen vragen is naar mijn inzien grote aanstellerij
wat is daar hautain aan? ik vond het juist kwetsbaarquote:zeker op de hautaine manier waarop zij telkens het toilet in vlucht.
Kwetsbaar is het moeilijk hebben en toch proberen het onderwerp bespreekbaar maken, niet naar het toilet gaan als een zelf aangesneden onderwerp je niet bevalt.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ze geeft ook toe dat het niet zo slim was
[..]
wat is daar hautain aan? ik vond het juist kwetsbaar
Ze is volgens mij heel onzeker ja. Tenminste zo komt ze op mij over.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
[..]
Kwetsbaar?? Ze wil gewoon stennis schoppen en aandacht trekken. Het jammere was dat Wilfried na 10 minuten richting de WC ging om haar te halen. Dat gedrag moet je niet aanmoedigen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
[..]
dat geeft ze zelf toch toe, dat ze het niet aan had moeten snijden.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:05 schreef NvM het volgende:
[..]
Kwetsbaar is het moeilijk hebben en toch proberen het onderwerp bespreekbaar maken, niet naar het toilet gaan als een zelf aangesneden onderwerp je niet bevalt.
Het is een aandoening, geen onderscheiding.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:56 schreef NvM het volgende:
[..]
Valt jouw de aflevering even tegen!
Mij ook trouwens. Zelden iemand zijn geesteziekte zo ordinair zien etaleren.
jij hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 21:59 schreef marcodej het volgende:
Wel uitgekeken, maar werd op een gegeven moment dat zeurderige toontje wel zat.
ga je nu iemand verwijten dat diegene moeilijk doet om de dood?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:05 schreef Synthesist het volgende:
moeilijk gedoe om zo'n natuurlijk proces
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze gebruikt haar tong meer dan ik.
Succes ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |