Dan wordt dat weer een nieuw probleem, want de garages e.d. hebben nauwelijks tijd om al die banden steeds per seizoen te vervangen...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben benieuwd wanneer ze winterbanden verplicht gaan stellen in Nederland
Ik heb ordinaire zwarte 2e hands velgen voor mijn sneeuwbanden.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal wel door de velgen lobby ondersteunt worden
Nooit gezien.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb je spijkerbandjes voor fietsen?
Ik heb nu wel plastic siervelgen op m'n wielen gezet.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zit er over te denken ze ook te kopen en ik ben precies van plan hetzelfde te doen. Zal wel na de winter worden
Doordat meer mensen geen zin hebben ze te laten wisselen en ze toch dure velgen willen (en te beroerd zijn daarvoor te betalen) worden er op het moment veel gestolen
M'n pa heeft zomer- en winterbanden op dezelfde velgen zitten.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nu wel plastic siervelgen op m'n wielen gezet.
Anders vind ik het zo armoedig er uit zien...
En ik zou niet met het dak open gaan rijdenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
M'n pa heeft zomer- en winterbanden op dezelfde velgen zitten.
Met m'n moeders auto is dit weer trouwens levensgevaarlijk
Er ligt nu 20 kilo lood achterin, heb je iets meer grip
Checkquote:Op zondag 10 januari 2010 16:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik zou niet met het dak open gaan rijden
Als je wint, mag ik dan mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Hoewel ik al kaartjes heb voor Top Gear Live, toch maar meegedaan met [WIN] Gouden VIP tickets Top Gear Live in Amsterdam!
Wanneer ga je? Ik heb een kaart gekocht voor zondagmiddag, 14:30quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef iamredleader het volgende:
Hoewel ik al kaartjes heb voor Top Gear Live, toch maar meegedaan met [WIN] Gouden VIP tickets Top Gear Live in Amsterdam!
Je had al in bed willen liggen?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet iets minder op Cracked.com kijken. De lijstjes op die website houden me steeds zo lang bezig
Meh, misschienquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 04:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh fduk, iederen slaapt nu tuurlijk
'Ja, ze was niet hier in de SC, dus moet ze wel bij college zijn geweest!'quote:Op maandag 11 januari 2010 06:09 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh
Ik wil ook wel voor je getuigen dat je aanwezig was hoor.
quote:Op maandag 11 januari 2010 06:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Ja, ze was niet hier in de SC, dus moet ze wel bij college zijn geweest!'
zaterdagavondquote:Op zondag 10 januari 2010 21:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wanneer ga je? Ik heb een kaart gekocht voor zondagmiddag, 14:30
Hoi PS, hoe gaat het?quote:Op maandag 11 januari 2010 03:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ola ola!
Dus doordeweeks slaapt meneer wel lekker uit!?quote:Op maandag 11 januari 2010 07:29 schreef iamredleader het volgende:
Vanochtend lag Jair zo lief te slapen, op z'n rug en helemaal gestrekt. Wat issie dan al groot
Ik heb 'm wel wakker gemaakt ja, maar met heel veel knuffeltjes/kusjesquote:Op maandag 11 januari 2010 08:23 schreef Cobra4 het volgende:
Dus doordeweeks slaapt meneer wel lekker uit!?Ik had 'm, als wraak, wakker gemaakt.
De NS is vergeten winterbanden te kopen.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben weer eens met de trein
- de trein naar Schhiphol gaat niet verder u wordt allen verzocht uit te stappen
- de eerstvolgdende trein naar Schiphol vertrekt vanaf spoor 7
- de trein naar Amsterdam CS rijdt weg 2 minuten voor Schiphol
- In die 2 minuten wordt omgeroepen dat de trein naar Schiphol toch niet gaat en dat ze niet weten wanneer er weleen gaat
na nog een kwartier wachten met 3 kwartier vertraging weg van Utrecht.
En dan is het kut excuus dat ze te weinig materieel hebben, terwijl ze al met minder treinen rijden. Hebben ze niet voldoende winterbanden ofzo?
![]()
![]()
Gaat prima, dank je. Ze liggen lekker te slapenquote:Op maandag 11 januari 2010 10:48 schreef DiabloSam het volgende:
Oeh lekker! Hoe gaat het met vrouw, zoon en dochter?
Had jij geen auto dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De NS is vergeten winterbanden te kopen.
Ik hoop dat het morgen beter gaat. Dan moet ik voor een congres naar Den Haag. Met de trein vanaf Hilversum naar Den Haag CS.![]()
Alhoewel. Als er ook maar één trein in mijn planning niet gaat dan draai ik om en heb ik lekker een extra dag vrij.
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:31 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen!
Werk werk werk, straks lekker op IAmRed's kleine passen
Wij hebben ze maar met Pesach weggegooidquote:Op maandag 11 januari 2010 11:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lekker, dank je
wij hebben nog steeds een half pakje blauwe muisjes van de geboorte van Jair
Nog gefeliciteerd PR.quote:
Ja, maar ik wil wel wat glazen whisky op de baas z'n kosten kunnen drinken.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had jij geen auto dan?
-edit- Mijn post is is van 11/9.
*insert Twilight-muziekje*
En DaviniaHR natuurlijk ook.quote:
Hier ook, de intercity naar groningen had een half uur vertraging maar er rijd ondertussen wel leuk een lege trein door het station heen naar groningen, zat zeker weer een machinist in die niet met passagiers mag rijdenquote:Op maandag 11 januari 2010 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben weer eens met de trein
- de trein naar Schhiphol gaat niet verder u wordt allen verzocht uit te stappen
- de eerstvolgdende trein naar Schiphol vertrekt vanaf spoor 7
- de trein naar Amsterdam CS rijdt weg 2 minuten voor Schiphol
- In die 2 minuten wordt omgeroepen dat de trein naar Schiphol toch niet gaat en dat ze niet weten wanneer er weleen gaat
na nog een kwartier wachten met 3 kwartier vertraging weg van Utrecht.
En dan is het kut excuus dat ze te weinig materieel hebben, terwijl ze al met minder treinen rijden. Hebben ze niet voldoende winterbanden ofzo?
![]()
![]()
Je vergeet PRquote:
PSquote:
* Googled op zwanger worden onder de douchequote:
When in romequote:Op maandag 11 januari 2010 12:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat leuk (misschien een beetje jong)![]()
Allemaal bedankt
Resultaten zijn ongetwijfeld NSFWquote:Op maandag 11 januari 2010 12:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Googled op zwanger worden onder de douche
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Resultaten zijn ongetwijfeld NSFW
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:25 schreef Etcetera het volgende:
Was er niet ooit een googlesearch ofzo met de vraag of je zwanger kon raken van zwemmen in een zwembad, door het sperma wat er in ronddreef?
quote:
You have to be one to know one.quote:
Ik word slechts tante, geen moederquote:Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
You have to be one to know one.
Dus..... vertel!
Het komt steeds dichterbij Etcie. Steeds dichterbij....quote:Op maandag 11 januari 2010 12:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik word slechts tante, geen moeder
Dat hoop je of wil je?quote:
Dat komt goed uit. Ik ook niet.quote:
Geen commentaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En dat is relevant omdat...
Nieuwe roddels
Beetje laat hequote:
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een slaapshirt waarop staat 'slapen kan altijd nog'
slapen is voor mietjesquote:Op maandag 11 januari 2010 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Het volgend dus; Ik heb afgelopen nacht gewerkt. Zou het niet eens tijd worden dat ik ga slapen?
Correct, want Mietje heeft al een tuintje op de buik.quote:
Da's lief van je.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ben ik weer, ik was bijna vergeten om langs te gaan bij de bejaarde dame waar ik 3 jaar heb gewerkt!![]()
Maar ik heb een uurtje koffie met dr gedronken en ze was heeeeeel blij
Is het niet verstandiger om dat onderzoek sowieso te laten plaats vinden?quote:Met mn zwager is het trouwens aardig goed geloof ikhij heeft zaterdagnacht een roesje en toen een stroomstoot gehad (defibrillatie)
en heeft de rest van de nacht nog wat hartfilmpjes laten maken, en toen mocht ie zondagochtend ook wel weer naar huis. Hij moet zich melden bij zn huisarts en krijgt dan vervolgonderzoeken in het ziekenhuis.
Wbt mijn vriend is het even afwachten wat er uit die onderzoeken komt. Hun moeder heeft natuurlijk een aangeboren afwijking, en dit van zn broertje kan ook een aangeboren iets zijn, dus als dat zo is gaan vriendje en zn zus ook voor onderzoek, anders niet.
Groot onderhoud dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend is niet zo happig op de doktermaar ik vind dat ie sowieso eens naar de huisarts moet voor een paar dingen, dus dat komt nog wel
![]()
Mietje is trouwens wel oud geworden.quote:
niet een echt mietje dusquote:Op maandag 11 januari 2010 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mietje is trouwens wel oud geworden.
Volgens de tekst wel.quote:
Is 'ie niet nog wat te jong voor sterilisatie?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend is niet zo happig op de doktermaar ik vind dat ie sowieso eens naar de huisarts moet voor een paar dingen, dus dat komt nog wel
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is 'ie niet nog wat te jong voor sterilisatie?
Die zitten toch achter slot en grendelquote:Op maandag 11 januari 2010 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's niet aardig voor LB's rammelende eierstokken!
Auquote:Op maandag 11 januari 2010 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zitten toch achter slot en grendel
Bijna!quote:Op maandag 11 januari 2010 14:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed niveau hier, is het al vrijdagmiddag
Oeps. Sorry.quote:
Voor mij wel. Ik heb nu weekeind.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed niveau hier, is het al vrijdagmiddag
"vinger links, vinger rechts"?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bijna!
Ik kwam net langs een "Bewerk een strip"-topic van jaren geleden. Dat was pas een laag niveau
Nee, een oude Suske en Wiske die ik zelf gemaakt had om 5 uur 's ochtendsquote:Op maandag 11 januari 2010 14:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
"vinger links, vinger rechts"?
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, een oude Suske en Wiske die ik zelf gemaakt had om 5 uur 's ochtends
Ik moet zeggen dat, toen ik 10 was, en deze strip in de rekken van de boekhandel zag staan, toch met blosjes op mijn wangen stond.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
O god, die heb ik ook wel eens gezien, zo slecht....
Die ken ik idd ook!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef MadMaster het volgende:
Kwam ongeveer gelijk uit met deze:
[ afbeelding ]
Beide zijn na een proces vanuit Willy Vandersteen verboden.
Ze verkochten beter dan de originele Suske en Wiske's...
quote:
(die staat ook alleen op de achterkant vermeldquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef MadMaster het volgende:
Kwam ongeveer gelijk uit met deze:
[ afbeelding ]
Beide zijn na een proces vanuit Willy Vandersteen verboden.
Ze verkochten beter dan de originele Suske en Wiske's...
Is dat zo'n verrassing dat de seks versie beter verkoopt dan het origineel?quote:
Ik denk dat de seksversie van The Golden Girls niet zo goed zou verkopen als het origineelquote:Op maandag 11 januari 2010 15:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat zo'n verrassing dat de seks versie beter verkoopt dan het origineel?
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat de seksversie van The Golden Girls niet zo goed zou verkopen als het origineel
We moeten alleen nog eea bevestigen met Big Bird en vrouwquote:Op maandag 11 januari 2010 11:30 schreef DiabloSam het volgende:
IamRed, jullie gaan met Pesach naar Engeland toch? Onze broer belde me gisteren en zit eraan te denken om met B ook te gaan en vroeg mij ook...is nu nog alleen concept maar jullie hebben alles al helemaal gepland?
Je moet niet naar Engeland gaan maar naar Schotland. Veel mooier!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We moeten alleen nog eea bevestigen met Big Bird en vrouw
Welterustenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet niet naar Engeland gaan maar naar Schotland. Veel mooier!![]()
En na deze belangrijke mededeling kom ik met de belangrijke mededeling dat ik nu eindelijk maar eens ga slapen.
Nee, want onze vrienden wonen in Manchester, en niet in Schotlandquote:Op maandag 11 januari 2010 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
Je moet niet naar Engeland gaan maar naar Schotland. Veel mooier!![]()
En na deze belangrijke mededeling kom ik met de belangrijke mededeling dat ik nu eindelijk maar eens ga slapen.
Gelukkig dat ze daar wonen, want voor mooie plekjes hoef je niet naar Manchester...quote:Op maandag 11 januari 2010 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, want onze vrienden wonen in Manchester, en niet in Schotland
Welterusten
Goedquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
GoedWeekendje Chicago gehad en nu weer bikkelen. Was even vergeten dat ik hier voor studie was..
Hmja ik ga me nu even voor het echie aankleden (ben net naar het B&B geweest met de kleinzoon van de eigenaren om met hen en mn oma te eten en draagd us nu sweats enzo) heb dan mijn markteting klas, dan lunch met vriendinnen en oma, theaterklas, oma rondleiden in 'the burg' eten, en dan te weinig tijd voor huiswerkquote:Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ga eens heel hard werken, meisje
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wah lees nu even terug. lekker hoor weer jongens
Manchester is inderdaad een verschrikkelijke stadquote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig dat ze daar wonen, want voor mooie plekjes hoef je niet naar Manchester...
Kreeg gisteren een aanbieding voor een mini Whisky Cruise naar Newcastle met DFDS Seaways vanuit IJmuiden.
Vrijdagmiddag op de boot naar Newcastle, 's avonds dan een whiskyproeverij gehouden door diverse importeurs, zaterdag aankomen in Newcastle, dag ter vrije besteding en zaterdagavond weer terug met een whisky masterclass aan boord. Ontbijt, diner op zaterdagavond en een 2-persoonshut inclusief voor 175 Euro.
Ik denk dat ik daar wel aan mee ga doen...
In de aflevering van vorige week zeiden ze dat het de laatste was, dus ik denk dat het een best of is geweest jaquote:Op maandag 11 januari 2010 17:51 schreef iamredleader het volgende:
Iemand nog gisteravond Top Gear gezien? Was een "best of", geloof ik.
het was een best of. Was wel ok, grote item was de stoomtrein/ enfield oude auto race can Londen (ofzo) naar Edinburghquote:Op maandag 11 januari 2010 17:51 schreef iamredleader het volgende:
Iemand nog gisteravond Top Gear gezien? Was een "best of", geloof ik.
Hee.. toevallig had ik vorige week hier nog eea over gepost, maar dan de niet-whisky variant.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig dat ze daar wonen, want voor mooie plekjes hoef je niet naar Manchester...
Kreeg gisteren een aanbieding voor een mini Whisky Cruise naar Newcastle met DFDS Seaways vanuit IJmuiden.
Vrijdagmiddag op de boot naar Newcastle, 's avonds dan een whiskyproeverij gehouden door diverse importeurs, zaterdag aankomen in Newcastle, dag ter vrije besteding en zaterdagavond weer terug met een whisky masterclass aan boord. Ontbijt, diner op zaterdagavond en een 2-persoonshut inclusief voor 175 Euro.
Ik denk dat ik daar wel aan mee ga doen...
Ik vind een dag in een stad rondhangen meestal wel genoeg...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hee.. toevallig had ik vorige week hier nog eea over gepost, maar dan de niet-whisky variant.
Zie ook
http://www.block.nl/getStaticContent.action?linkId=4566
Maar dat ging vooral over het schrale, korte verblijf wat er uiteindelijk in de UK overblijft van je '3 daagse cruise'. Als er aan boord niks voor je bij zit heb je er dus weinig aan.
Maar dan met het vliegtuig naar Edinburgh of Glasgow, een auto huren en dan van de ene naar de andere B&B tuffen met onderweg een distilleerderijtje hier en daar...quote:
Zag net op lokale zender AT de introductie van Jordaan bier...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik begeef mijn binnenkort weer hier heen: http://www.zbf.be/nl/index.htm
Dat bekijk ik met enorme Argusogen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag net op lokale zender AT de introductie van Jordaan bier...
Tofquote:Op maandag 11 januari 2010 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn mama is as we speak een reisje naar Sevilla voor ons twee aan het boeken!!
Mijn afstudeercadeau
De maker (Eddy Jordaan...) had ook het idee dat Rotterdammers er niet snel interesse in zouden hebben...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bekijk ik met enorme Argusogen.
Dat heeft er geen hol mee te maken. Maar ik denk/vind dat een bier goed moed smaken en dan bekendheid gaat genieten. Een bier via de TV e.d. presenteren doet men in mijn ogen omdat het eigenlijk geen geweldig bier is en dat de "gratis reclame" nodig is om de verkoop te stimuleren.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De maker (Eddy Jordaan...) had ook het idee dat Rotterdammers er niet snel interesse in zouden hebben...
Er zijn maar 1600 flesjes beschikbaar, dus het is niet commercieel bedoeld.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft er geen hol mee te maken. Maar ik denk/vind dat een bier goed moed smaken en dan bekendheid gaat genieten. Een bier via de TV e.d. presenteren doet men in mijn ogen omdat het eigenlijk geen geweldig bier is en dat de "gratis reclame" nodig is om de verkoop te stimuleren.
Dat het in Belgie gebrouwen wordt zegt ook niet zoveelquote:Op maandag 11 januari 2010 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn maar 1600 flesjes beschikbaar, dus het is niet commercieel bedoeld.
Het was gebrouwen in België aan de verpakking te zien...
Hawaii_Tim volgens mij.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier mensen met een Twitter-account?
Kan iemand mij uitleggen waarom je je mailadres + password daar moet opgeven?
idd slechtquote:Op maandag 11 januari 2010 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
En ja hoor, we hebben weer een mooie jeugdherinnering compleet anaal verkracht en aan de kant van de weg gegooid:
Dat bekijk ik met enorme argusogen...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben zelf bezig plannen te maken dat bij de Prael te doen met een groepje(minimaal 1000L afname)
quote:
En terechtquote:Op maandag 11 januari 2010 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bekijk ik met enorme argusogen...
Ben er al uit, dan halen ze je adresboek van je mailaccount leeg om te kijken of die personen (mailadressen) ook op Twitter een account hebben...quote:Op maandag 11 januari 2010 19:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zodat ze je lastig kunnen vallen?
Ik heb geen twitter account
Piratebay?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
Mininova weg. EZTV.IT weg. Wat nu als ik mijn series wil downloaden?
je moet een e-mailadres opgeven een een wachtwoord voor twitter, maar ikk kan me niet herinneren dat ik mijn wachtwoord van mijn mailadres moest opgeven.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier mensen met een Twitter-account?
Kan iemand mij uitleggen waarom je je mailadres + password daar moet opgeven?
Wtfquote:Op maandag 11 januari 2010 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben er al uit, dan halen ze je adresboek van je mailaccount leeg om te kijken of die personen (mailadressen) ook op Twitter een account hebben...
isohunt?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
Mininova weg. EZTV.IT weg. Wat nu als ik mijn series wil downloaden?
Dat is best een hele slechte, onoverzichtelijke site.quote:
zolang ik mijn series maar vind interesseert mij de layout niet. Ik vind isohunt trouwens niet slechter dan mininova. Wat zijn nu alternatieven?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is best een hele slechte, onoverzichtelijke site.
Mininova en EZTV.IT hadden een overzicht per dag van de nieuwste series. Kon je zo aanklikken en downloaden. Op isohunt(TRAAG) moet ik zelf gaan zoeken en bij gaan houden welke aflevering ik al gezien heb. Ik wil gewoon 1 simpel overzichtje.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
zolang ik mijn series maar vind interesseert mij de layout niet. Ik vind isohunt trouwens niet slechter dan mininova.
Dat probeer ik juist uit te vindenquote:Wat zijn nu alternatieven?
btjunkie.org?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
zolang ik mijn series maar vind interesseert mij de layout niet. Ik vind isohunt trouwens niet slechter dan mininova. Wat zijn nu alternatieven?
Een dag oke, maar 3-4 uurtjes is wel heel karig.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind een dag in een stad rondhangen meestal wel genoeg...
[..]
Maar dan met het vliegtuig naar Edinburgh of Glasgow, een auto huren en dan van de ene naar de andere B&B tuffen met onderweg een distilleerderijtje hier en daar...
Je komt om 9 uur 's ochtends aan, reist dan naar Newcastle en om 16.30 uur hoef je pas weer op de boot te zijn. Er zijn steden geweest waar ik het na 2 uur wel gezien had...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een dag oke, maar 3-4 uurtjes is wel heel karig.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef PhysicsRules het volgende:
We hebben weer een Googelaar in de AKQ
Door de mand gevallen door hele lappen tekst te kopiëren van Wikipedia of zo?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef PhysicsRules het volgende:
We hebben weer een Googelaar in de AKQ
Nee, de OP niet gelezen, dus het valt mee deze keer.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door de mand gevallen door hele lappen tekst te kopiëren van Wikipedia of zo?
Ik snap niet hoe dat kan? Denkt iedereen dat een quiz zoals 2 voor 12 gespeeld mag worden tegenwoordig?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
blijkt een oprechte vergissing te zijn.Maar toch
Onlangs hadden we er weel eentje die min of meer zo door de mand viel. Ik stelde een vraag over over drie characters uit een computerspel. Die gozer noemde dus de tekenaar van het derde character en niet de character (Spawn)......quote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door de mand gevallen door hele lappen tekst te kopiëren van Wikipedia of zo?
Toen ik nog AKQ'de heb ik strijd geleverd met ene 'FormerlyKnownAs' als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat kan? Denkt iedereen dat een quiz zoals 2 voor 12 gespeeld mag worden tegenwoordig?
Het schijnt dat je ook via images kunt googlen tegenwoordig..... ik zou niet weten hoe maar het kan....quote:Op maandag 11 januari 2010 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik nog AKQ'de heb ik strijd geleverd met ene 'FormerlyKnownAs' als ik het me goed herinner.
Wist alle antwoorden. Toen heb ik alleen nog maar foto-vragen gesteld en best lastige ook.
Bijv. een luchtfoto van de krater van één of andere vulkaan en toen gevraagd wat je zag.
Hij wist het toen ook nog te raden...
En toch, ben ik altijd blijven twijfelen bij hem, zeker omdat 'ie verder vrij lomp was...
Was m.i. onmogelijk, ik uploade alles via Photobucket onder totaal willekeurige namen...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het schijnt dat je ook via images kunt googlen tegenwoordig..... ik zou niet weten hoe maar het kan....
Dan moet je toch eerst al een vermoeden hebben wat het is.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het schijnt dat je ook via images kunt googlen tegenwoordig..... ik zou niet weten hoe maar het kan....
Dit zou dan ook aan mij blijven knagen.....quote:Op maandag 11 januari 2010 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was m.i. onmogelijk, ik uploade alles via Photobucket onder totaal willekeurige namen...
Hoeft niet hoor, zet maar eens een foto van een andere website op Tinypic (niet bijgeknipt oid) en waarschijnlijk kan ik terugvinden wat het isquote:Op maandag 11 januari 2010 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je toch eerst al een vermoeden hebben wat het is.
Dat niet, maar via een andere website (die ik voor de zekerheid niet noem) kan het welquote:Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
kun je op tinypic zoeken op de exif dan ofzo?
Done.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, zet maar eens een foto van een andere website op Tinypic (niet bijgeknipt oid) en waarschijnlijk kan ik terugvinden wat het is
Nu die foto hier ook postenquote:
Dat zou pas echt impressive zijn als je nu zou weten wat die foto was.....quote:
Die is te vinden op http://www.stunicholls.com/menu/pro_dropdown_3.htmlquote:
Ik kan die foto terug vinden als default.jpg en eyes.jpgquote:Op maandag 11 januari 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Wat was de oorspronkelijke naam van deze foto?
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan die foto terug vinden als default.jpg en eyes.jpg
Dit was hem...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
http://www.cssplay.co.uk/menu/list_gallery
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan die foto terug vinden als default.jpg en eyes.jpg
Iedereen is bang voor Tim.....quote:
Dat je het goed doet bij pseudomales? Ja eigenlijk best wel!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vandaag in een bizarre conversatie beland. Het ging over audities die er vanavond zijn voor iets hier op Knox wat ik opzich wel wilde doen. Ik sprak tegenover iemand (deze iemand is geboren als meisje maar is een jongen in meisjeslichaam, naar eigen zeggen. ik vind het best.) mijn zorgen uit over mijn accent. Zijn/haar antwoord: je accent is schmexy. als ik straight was geweest had ik je uit gevraagd (soort van vreemd uit de mond van een meisje). Ander meisje mengt zich in het gesprek (dit meisje happens to be een van de naaktmodellen uit mijn tekenklas, zit nu net als het genderysfore meisje in mijn theaterklas) en zegt: ja ik ben mostly straight en ik had je ook bijna uitgevraagd.best geinig toch haha
Je weet nu dat je in ieder geval van alle walletjes kan meesnoepen...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vandaag in een bizarre conversatie beland. Het ging over audities die er vanavond zijn voor iets hier op Knox wat ik opzich wel wilde doen. Ik sprak tegenover iemand (deze iemand is geboren als meisje maar is een jongen in meisjeslichaam, naar eigen zeggen. ik vind het best.) mijn zorgen uit over mijn accent. Zijn/haar antwoord: je accent is schmexy. als ik straight was geweest had ik je uit gevraagd (soort van vreemd uit de mond van een meisje). Ander meisje mengt zich in het gesprek (dit meisje happens to be een van de naaktmodellen uit mijn tekenklas, zit nu net als het genderysfore meisje in mijn theaterklas) en zegt: ja ik ben mostly straight en ik had je ook bijna uitgevraagd.best geinig toch haha
Honestly, in mijn leven heb ik vaker gehoord dat meisjes me leuk vonden. Doe ik toch iets verkeerd haha. Aan de mensen die dat kunnen weten, zie ik er uit als euh... een lesbienne hahaquote:Op maandag 11 januari 2010 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je het goed doet bij pseudomales? Ja eigenlijk best wel!
Daar zijn hele topics overquote:Op maandag 11 januari 2010 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vraag me af hoe een lesbienne eruit ziet als ze geen tuinbroek aan heeft
Je ziet er gewoon uit als een leuke meid. Maakt niet uit aan welke kant van het plein je speelt.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Honestly, in mijn leven heb ik vaker gehoord dat meisjes me leuk vonden. Doe ik toch iets verkeerd haha. Aan de mensen die dat kunnen weten, zie ik er uit als euh... een lesbienne haha
Hetero meisjes en/of lesbische/bi-meisjes?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Honestly, in mijn leven heb ik vaker gehoord dat meisjes me leuk vonden. Doe ik toch iets verkeerd haha. Aan de mensen die dat kunnen weten, zie ik er uit als euh... een lesbienne haha
Of je eruit ziet als een stereotype pot? Neequote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lesbische en bi meisjesquote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hetero meisjes en/of lesbische/bi-meisjes?
Dat kan nogal een verschil maken.
En daarom hoef jij er nog niet uit te zien als een lesbienne...
Nou.... Hoe zal ik het formuleren............................ Nee.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ken er 3 via sport maar dat zijn ook niet prototype stekelkapsel en tuinbroek.....quote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu ken ik er twee en ik heb niet het idee dat iemand het kan "zien" . En dat geldt zover ik weet voor de meesten.
Dus eerlijk gezegd snap ik je vraag niet.
Kennelijk zie je er dus voor hen aantrekkelijk uit, waarbij je dus niet per sé lesbienne in hun ogen hoeft te zijn.quote:
wil je nou zeggen dat ze net zo verschillend zijn als hetero mensen?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
En zo begeven we ons in de mooie wereld van stereotypen en vooroordelen. Beiden dingen die er niet voor niets zijn, en beide dingen zijn net zo verradelijk.
Die wil ik op een tegeltje...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
En zo begeven we ons in de mooie wereld van stereotypen en vooroordelen. Beiden dingen die er niet voor niets zijn, en beide dingen zijn net zo verradelijk.
Ik heb wel eens een securityklus gehad op een Dykefest maar daar was de gemiddelde dame een slagje breder dan ik......quote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
De lesbo's die ik bedoelde gaan niet naar dat soort feesten...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een securityklus gehad op een Dykefest maar daar was de gemiddelde dame een slagje breder dan ik......
Sstttquote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
http://www.truttigtegeltje.eu/
(gebruikerservaring van mij: erg tevreden)
Ik wil zeggen dat je het vaak *wel* kunt zien maar dat er veel instinkers tussen zittenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wil je nou zeggen dat ze net zo verschillend zijn als hetero mensen?
Die vent vraag ik liever helemaal nietsquote:Moet je ook eens aan de paus vragen
dat dusquote:Op maandag 11 januari 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat je het vaak *wel* kunt zien maar dat er veel instinkers tussen zitten
[..]
Ik ken iemand en die is volgens IEDEREEN(zelfs zijn oudersquote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De lesbo's die ik bedoelde gaan niet naar dat soort feesten...
Ik weet over wat voor type lesbo je het hebt. Die kom ik wel in de sportschool enzo tegen en op andere feesten waar ik soms wel eens moet werken.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De lesbo's die ik bedoelde gaan niet naar dat soort feesten...
Ja he? Heb al 2x een tegeltje besteld. Ziet er goed uitquote:
Keurig vrouwelijk gekleed, netjes in de make-up, praten vrouwelijk en komen zelden of nooit met hun partner...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet over wat voor type lesbo je het hebt. Die kom ik wel in de sportschool enzo tegen en op andere feesten waar ik soms wel eens moet werken.
Die inderdaad maar ook het type Tomboy maar toch vrouwelijk en aantrekkelijk. Beetje type Brigitte Nielsen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keurig vrouwelijk gekleed, netjes in de make-up, praten vrouwelijk en komen zelden of nooit met hun partner...
Truste MMquote:
Nou gezellig.quote:
Hoi Yuriquote:
loopsequote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga lopen, dat kwam er vandaag niet van
Retourtje Delft?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga lopen, dat kwam er vandaag niet van
party hardyquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gezellig, de halve suite zit in onze kamer
Spannendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
we praten over huizen haha
Dit lijkt me wel wat voor jou. http://www.trulia.com/pro(...)r-Galesburg-IL-61401quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
we praten over huizen haha
Deze op E Knox St dan? http://www.trulia.com/pro(...)t-Galesburg-IL-61401quote:
* Whiteguy is al een tijdje aan het rondkijken waar ik wil gaan wonen zodra ik vast inkomen heb / klaar ben met studeren / de loterij winquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel wat voor jou. http://www.trulia.com/pro(...)r-Galesburg-IL-61401
je kan beter hier wat geld sparen en dan daarheen verhuizen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy is al een tijdje aan het rondkijken waar ik wil gaan wonen zodra ik vast inkomen heb / klaar ben met studeren / de loterij win
maar waren de huizen hier maar zo betaalbaar als in de US of A zeg
Ik ben al verkocht als er staat dat er een fireplace aanwezig is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmmmdie is ook mooi. de andere was beter, die had een zwembad
Kleine kans dat ie weg waait. En och, als ie dan weg waait heb je zo veel geld uitgespaard dat je een nieuwe neer kan zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
alleen nadeel dat die huizen dan wel weer van bordkarton zijn gemaakt.
En dat voor maar 70.000 dollar. Da's nog geen 50.000 euro.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kleine kans dat ie weg waait. En och, als ie dan weg waait heb je zo veel geld uitgespaard dat je een nieuwe neer kan zetten.
Voor iets meer dan het dubbele heb je in Leiden al gauw...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat voor maar 70.000 dollar. Da's nog geen 50.000 euro.
That's it! PS, Galesburg gaat SC Hometown worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor iets meer dan het dubbele heb je in Leiden al gauw...
een verrotte 40m2 1-kamer studio.
http://www.jaap.nl/koophu(...)n/106996/overzicht/_
leuk verschil ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor iets meer dan het dubbele heb je in Leiden al gauw...
een verrotte 40m2 1-kamer studio.
http://www.jaap.nl/koophu(...)n/106996/overzicht/_
m2 jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:55 schreef Whiteguy het volgende:
Ik mag hopen dat je m2 ipv km2 bedoelt ?
Er staat hier verderop een stukje bouwgrond te koop. 299000 voor 397m2. Staat er nog niks op
442 m2 kost je 335000 euro.
mijn hele slaapkamer is nu al groterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:01 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)92007-koolstraat-14/
4480 euro per vierkante meter.
Btw: dit krijg je toch nooit verkocht ?
Wie wil er nou in zo'n miniscuul huisje wonen?
Oorspronkelijke vraagprijs ¤ 129.500 k.k
![]()
Yup, en al je memorabele bezittingen wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kleine kans dat ie weg waait. En och, als ie dan weg waait heb je zo veel geld uitgespaard dat je een nieuwe neer kan zetten.
volgens mij is een glas bier meer op z'n plaats dan ipv een kop koffie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |