Dan moet je toch eerst al een vermoeden hebben wat het is.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het schijnt dat je ook via images kunt googlen tegenwoordig..... ik zou niet weten hoe maar het kan....
Dit zou dan ook aan mij blijven knagen.....quote:Op maandag 11 januari 2010 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was m.i. onmogelijk, ik uploade alles via Photobucket onder totaal willekeurige namen...
Hoeft niet hoor, zet maar eens een foto van een andere website op Tinypic (niet bijgeknipt oid) en waarschijnlijk kan ik terugvinden wat het isquote:Op maandag 11 januari 2010 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je toch eerst al een vermoeden hebben wat het is.
Dat niet, maar via een andere website (die ik voor de zekerheid niet noem) kan het welquote:Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
kun je op tinypic zoeken op de exif dan ofzo?
Done.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, zet maar eens een foto van een andere website op Tinypic (niet bijgeknipt oid) en waarschijnlijk kan ik terugvinden wat het is
Nu die foto hier ook postenquote:
Dat zou pas echt impressive zijn als je nu zou weten wat die foto was.....quote:
Die is te vinden op http://www.stunicholls.com/menu/pro_dropdown_3.htmlquote:
Ik kan die foto terug vinden als default.jpg en eyes.jpgquote:Op maandag 11 januari 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Wat was de oorspronkelijke naam van deze foto?
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan die foto terug vinden als default.jpg en eyes.jpg
Dit was hem...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
http://www.cssplay.co.uk/menu/list_gallery
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan die foto terug vinden als default.jpg en eyes.jpg
Iedereen is bang voor Tim.....quote:
Dat je het goed doet bij pseudomales? Ja eigenlijk best wel!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vandaag in een bizarre conversatie beland. Het ging over audities die er vanavond zijn voor iets hier op Knox wat ik opzich wel wilde doen. Ik sprak tegenover iemand (deze iemand is geboren als meisje maar is een jongen in meisjeslichaam, naar eigen zeggen. ik vind het best.) mijn zorgen uit over mijn accent. Zijn/haar antwoord: je accent is schmexy. als ik straight was geweest had ik je uit gevraagd (soort van vreemd uit de mond van een meisje). Ander meisje mengt zich in het gesprek (dit meisje happens to be een van de naaktmodellen uit mijn tekenklas, zit nu net als het genderysfore meisje in mijn theaterklas) en zegt: ja ik ben mostly straight en ik had je ook bijna uitgevraagd.best geinig toch haha
Je weet nu dat je in ieder geval van alle walletjes kan meesnoepen...quote:Op maandag 11 januari 2010 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vandaag in een bizarre conversatie beland. Het ging over audities die er vanavond zijn voor iets hier op Knox wat ik opzich wel wilde doen. Ik sprak tegenover iemand (deze iemand is geboren als meisje maar is een jongen in meisjeslichaam, naar eigen zeggen. ik vind het best.) mijn zorgen uit over mijn accent. Zijn/haar antwoord: je accent is schmexy. als ik straight was geweest had ik je uit gevraagd (soort van vreemd uit de mond van een meisje). Ander meisje mengt zich in het gesprek (dit meisje happens to be een van de naaktmodellen uit mijn tekenklas, zit nu net als het genderysfore meisje in mijn theaterklas) en zegt: ja ik ben mostly straight en ik had je ook bijna uitgevraagd.best geinig toch haha
Honestly, in mijn leven heb ik vaker gehoord dat meisjes me leuk vonden. Doe ik toch iets verkeerd haha. Aan de mensen die dat kunnen weten, zie ik er uit als euh... een lesbienne hahaquote:Op maandag 11 januari 2010 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je het goed doet bij pseudomales? Ja eigenlijk best wel!
Daar zijn hele topics overquote:Op maandag 11 januari 2010 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vraag me af hoe een lesbienne eruit ziet als ze geen tuinbroek aan heeft
Je ziet er gewoon uit als een leuke meid. Maakt niet uit aan welke kant van het plein je speelt.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Honestly, in mijn leven heb ik vaker gehoord dat meisjes me leuk vonden. Doe ik toch iets verkeerd haha. Aan de mensen die dat kunnen weten, zie ik er uit als euh... een lesbienne haha
Hetero meisjes en/of lesbische/bi-meisjes?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Honestly, in mijn leven heb ik vaker gehoord dat meisjes me leuk vonden. Doe ik toch iets verkeerd haha. Aan de mensen die dat kunnen weten, zie ik er uit als euh... een lesbienne haha
Of je eruit ziet als een stereotype pot? Neequote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lesbische en bi meisjesquote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hetero meisjes en/of lesbische/bi-meisjes?
Dat kan nogal een verschil maken.
En daarom hoef jij er nog niet uit te zien als een lesbienne...
Nou.... Hoe zal ik het formuleren............................ Nee.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ken er 3 via sport maar dat zijn ook niet prototype stekelkapsel en tuinbroek.....quote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu ken ik er twee en ik heb niet het idee dat iemand het kan "zien" . En dat geldt zover ik weet voor de meesten.
Dus eerlijk gezegd snap ik je vraag niet.
Kennelijk zie je er dus voor hen aantrekkelijk uit, waarbij je dus niet per sé lesbienne in hun ogen hoeft te zijn.quote:
wil je nou zeggen dat ze net zo verschillend zijn als hetero mensen?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
En zo begeven we ons in de mooie wereld van stereotypen en vooroordelen. Beiden dingen die er niet voor niets zijn, en beide dingen zijn net zo verradelijk.
Die wil ik op een tegeltje...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
En zo begeven we ons in de mooie wereld van stereotypen en vooroordelen. Beiden dingen die er niet voor niets zijn, en beide dingen zijn net zo verradelijk.
Ik heb wel eens een securityklus gehad op een Dykefest maar daar was de gemiddelde dame een slagje breder dan ik......quote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
De lesbo's die ik bedoelde gaan niet naar dat soort feesten...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een securityklus gehad op een Dykefest maar daar was de gemiddelde dame een slagje breder dan ik......
Sstttquote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
http://www.truttigtegeltje.eu/
(gebruikerservaring van mij: erg tevreden)
Ik wil zeggen dat je het vaak *wel* kunt zien maar dat er veel instinkers tussen zittenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wil je nou zeggen dat ze net zo verschillend zijn als hetero mensen?
Die vent vraag ik liever helemaal nietsquote:Moet je ook eens aan de paus vragen
dat dusquote:Op maandag 11 januari 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat je het vaak *wel* kunt zien maar dat er veel instinkers tussen zitten
[..]
Ik ken iemand en die is volgens IEDEREEN(zelfs zijn oudersquote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De lesbo's die ik bedoelde gaan niet naar dat soort feesten...
Ik weet over wat voor type lesbo je het hebt. Die kom ik wel in de sportschool enzo tegen en op andere feesten waar ik soms wel eens moet werken.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De lesbo's die ik bedoelde gaan niet naar dat soort feesten...
Ja he? Heb al 2x een tegeltje besteld. Ziet er goed uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |