quote:
You have to be one to know one.quote:
Ik word slechts tante, geen moederquote:Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
You have to be one to know one.
Dus..... vertel!
Het komt steeds dichterbij Etcie. Steeds dichterbij....quote:Op maandag 11 januari 2010 12:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik word slechts tante, geen moeder
Dat hoop je of wil je?quote:
Dat komt goed uit. Ik ook niet.quote:
Geen commentaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En dat is relevant omdat...
Nieuwe roddels
Beetje laat hequote:
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een slaapshirt waarop staat 'slapen kan altijd nog'
slapen is voor mietjesquote:Op maandag 11 januari 2010 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Het volgend dus; Ik heb afgelopen nacht gewerkt. Zou het niet eens tijd worden dat ik ga slapen?
Correct, want Mietje heeft al een tuintje op de buik.quote:
Da's lief van je.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ben ik weer, ik was bijna vergeten om langs te gaan bij de bejaarde dame waar ik 3 jaar heb gewerkt!![]()
Maar ik heb een uurtje koffie met dr gedronken en ze was heeeeeel blij
Is het niet verstandiger om dat onderzoek sowieso te laten plaats vinden?quote:Met mn zwager is het trouwens aardig goed geloof ikhij heeft zaterdagnacht een roesje en toen een stroomstoot gehad (defibrillatie)
en heeft de rest van de nacht nog wat hartfilmpjes laten maken, en toen mocht ie zondagochtend ook wel weer naar huis. Hij moet zich melden bij zn huisarts en krijgt dan vervolgonderzoeken in het ziekenhuis.
Wbt mijn vriend is het even afwachten wat er uit die onderzoeken komt. Hun moeder heeft natuurlijk een aangeboren afwijking, en dit van zn broertje kan ook een aangeboren iets zijn, dus als dat zo is gaan vriendje en zn zus ook voor onderzoek, anders niet.
Groot onderhoud dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend is niet zo happig op de doktermaar ik vind dat ie sowieso eens naar de huisarts moet voor een paar dingen, dus dat komt nog wel
![]()
Mietje is trouwens wel oud geworden.quote:
niet een echt mietje dusquote:Op maandag 11 januari 2010 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mietje is trouwens wel oud geworden.
Volgens de tekst wel.quote:
Is 'ie niet nog wat te jong voor sterilisatie?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend is niet zo happig op de doktermaar ik vind dat ie sowieso eens naar de huisarts moet voor een paar dingen, dus dat komt nog wel
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is 'ie niet nog wat te jong voor sterilisatie?
Die zitten toch achter slot en grendelquote:Op maandag 11 januari 2010 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's niet aardig voor LB's rammelende eierstokken!
Auquote:Op maandag 11 januari 2010 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zitten toch achter slot en grendel
Bijna!quote:Op maandag 11 januari 2010 14:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed niveau hier, is het al vrijdagmiddag
Oeps. Sorry.quote:
Voor mij wel. Ik heb nu weekeind.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed niveau hier, is het al vrijdagmiddag
"vinger links, vinger rechts"?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bijna!
Ik kwam net langs een "Bewerk een strip"-topic van jaren geleden. Dat was pas een laag niveau
Nee, een oude Suske en Wiske die ik zelf gemaakt had om 5 uur 's ochtendsquote:Op maandag 11 januari 2010 14:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
"vinger links, vinger rechts"?
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, een oude Suske en Wiske die ik zelf gemaakt had om 5 uur 's ochtends
Ik moet zeggen dat, toen ik 10 was, en deze strip in de rekken van de boekhandel zag staan, toch met blosjes op mijn wangen stond.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
O god, die heb ik ook wel eens gezien, zo slecht....
Die ken ik idd ook!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef MadMaster het volgende:
Kwam ongeveer gelijk uit met deze:
[ afbeelding ]
Beide zijn na een proces vanuit Willy Vandersteen verboden.
Ze verkochten beter dan de originele Suske en Wiske's...
quote:
(die staat ook alleen op de achterkant vermeldquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef MadMaster het volgende:
Kwam ongeveer gelijk uit met deze:
[ afbeelding ]
Beide zijn na een proces vanuit Willy Vandersteen verboden.
Ze verkochten beter dan de originele Suske en Wiske's...
Is dat zo'n verrassing dat de seks versie beter verkoopt dan het origineel?quote:
Ik denk dat de seksversie van The Golden Girls niet zo goed zou verkopen als het origineelquote:Op maandag 11 januari 2010 15:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat zo'n verrassing dat de seks versie beter verkoopt dan het origineel?
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat de seksversie van The Golden Girls niet zo goed zou verkopen als het origineel
We moeten alleen nog eea bevestigen met Big Bird en vrouwquote:Op maandag 11 januari 2010 11:30 schreef DiabloSam het volgende:
IamRed, jullie gaan met Pesach naar Engeland toch? Onze broer belde me gisteren en zit eraan te denken om met B ook te gaan en vroeg mij ook...is nu nog alleen concept maar jullie hebben alles al helemaal gepland?
Je moet niet naar Engeland gaan maar naar Schotland. Veel mooier!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We moeten alleen nog eea bevestigen met Big Bird en vrouw
Welterustenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet niet naar Engeland gaan maar naar Schotland. Veel mooier!![]()
En na deze belangrijke mededeling kom ik met de belangrijke mededeling dat ik nu eindelijk maar eens ga slapen.
Nee, want onze vrienden wonen in Manchester, en niet in Schotlandquote:Op maandag 11 januari 2010 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
Je moet niet naar Engeland gaan maar naar Schotland. Veel mooier!![]()
En na deze belangrijke mededeling kom ik met de belangrijke mededeling dat ik nu eindelijk maar eens ga slapen.
Gelukkig dat ze daar wonen, want voor mooie plekjes hoef je niet naar Manchester...quote:Op maandag 11 januari 2010 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, want onze vrienden wonen in Manchester, en niet in Schotland
Welterusten
Goedquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
GoedWeekendje Chicago gehad en nu weer bikkelen. Was even vergeten dat ik hier voor studie was..
Hmja ik ga me nu even voor het echie aankleden (ben net naar het B&B geweest met de kleinzoon van de eigenaren om met hen en mn oma te eten en draagd us nu sweats enzo) heb dan mijn markteting klas, dan lunch met vriendinnen en oma, theaterklas, oma rondleiden in 'the burg' eten, en dan te weinig tijd voor huiswerkquote:Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ga eens heel hard werken, meisje
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wah lees nu even terug. lekker hoor weer jongens
Manchester is inderdaad een verschrikkelijke stadquote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig dat ze daar wonen, want voor mooie plekjes hoef je niet naar Manchester...
Kreeg gisteren een aanbieding voor een mini Whisky Cruise naar Newcastle met DFDS Seaways vanuit IJmuiden.
Vrijdagmiddag op de boot naar Newcastle, 's avonds dan een whiskyproeverij gehouden door diverse importeurs, zaterdag aankomen in Newcastle, dag ter vrije besteding en zaterdagavond weer terug met een whisky masterclass aan boord. Ontbijt, diner op zaterdagavond en een 2-persoonshut inclusief voor 175 Euro.
Ik denk dat ik daar wel aan mee ga doen...
In de aflevering van vorige week zeiden ze dat het de laatste was, dus ik denk dat het een best of is geweest jaquote:Op maandag 11 januari 2010 17:51 schreef iamredleader het volgende:
Iemand nog gisteravond Top Gear gezien? Was een "best of", geloof ik.
het was een best of. Was wel ok, grote item was de stoomtrein/ enfield oude auto race can Londen (ofzo) naar Edinburghquote:Op maandag 11 januari 2010 17:51 schreef iamredleader het volgende:
Iemand nog gisteravond Top Gear gezien? Was een "best of", geloof ik.
Hee.. toevallig had ik vorige week hier nog eea over gepost, maar dan de niet-whisky variant.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig dat ze daar wonen, want voor mooie plekjes hoef je niet naar Manchester...
Kreeg gisteren een aanbieding voor een mini Whisky Cruise naar Newcastle met DFDS Seaways vanuit IJmuiden.
Vrijdagmiddag op de boot naar Newcastle, 's avonds dan een whiskyproeverij gehouden door diverse importeurs, zaterdag aankomen in Newcastle, dag ter vrije besteding en zaterdagavond weer terug met een whisky masterclass aan boord. Ontbijt, diner op zaterdagavond en een 2-persoonshut inclusief voor 175 Euro.
Ik denk dat ik daar wel aan mee ga doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |