abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 19:19:56 #126
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76978795
Toch wel grappig dat men telkens het standpunt verdedigt dat vrouwen geen Marinier mogen worden, terwijl de vrouwen die hier gepost hebben, het compleet met dat standpunt en de redenering erachter eens zijn!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:13:00 #127
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76981607
Sorry hoor, maar net iets te hard in je reet genomen ofzo? Als je even leest wat ik er bij quote had je als de sufkut die je bent kunnen lezen dat iemand mij naar een bronvermelding vroeg van een eerder gedane uitspraak. Ik heb dat, enigsinds laat, gedaan. Als je niet zo'n blonde was met de concentratieboog van een goudvis, had je heel wat posts hier heel wat beter opgevat.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 18 januari 2010 @ 20:17:04 #128
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76981836
Goffer... Koffie op mijn beeldscherm
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 18 januari 2010 @ 20:33:21 #129
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76982791
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:13 schreef Esses het volgende:
Sorry hoor, maar net iets te hard in je reet genomen ofzo? Als je even leest wat ik er bij quote had je als de sufkut die je bent kunnen lezen dat iemand mij naar een bronvermelding vroeg van een eerder gedane uitspraak. Ik heb dat, enigsinds laat, gedaan. Als je niet zo'n blonde was met de concentratieboog van een goudvis, had je heel wat posts hier heel wat beter opgevat.
Last van PMS, schatje?
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:40:51 #130
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76983216
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:33 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Last van PMS, schatje?
1. Ik ben je schatje niet.
2. Ik heb geen last van PMS, wel van andere stoornissen maar dat doet er verder niet toe.
3. Ik hoop echt dat jij met deze leesvaardigheid niet toegelaten word tot defensie.

Ik kan het simpel samenvatten met de bewoordingen van iemand anders:
Nee, dat soort allergische reacties gecombineerd met wat godverdomde Giles de la Tourette krijg ik nu eenmaal van sufkutten die niet kunnen, of willen, lezen. Begin is vooraan te lezen, en edit al je domme posts is weg. Scheelt opslagruimte voor FOK!.

Ik denk dat ik maar weer lief ga proberen te doen en de voorbeeldfunctie die ik heb ga uitstralen ofzo.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:00:04 #131
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76984213
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:40 schreef Esses het volgende:

[..]

1. Ik ben je schatje niet.
2. Ik heb geen last van PMS, wel van andere stoornissen maar dat doet er verder niet toe.
3. Ik hoop echt dat jij met deze leesvaardigheid niet toegelaten word tot defensie.

Ik kan het simpel samenvatten met de bewoordingen van iemand anders:
Nee, dat soort allergische reacties gecombineerd met wat godverdomde Giles de la Tourette krijg ik nu eenmaal van sufkutten die niet kunnen, of willen, lezen. Begin is vooraan te lezen, en edit al je domme posts is weg. Scheelt opslagruimte voor FOK!.

Ik denk dat ik maar weer lief ga proberen te doen en de voorbeeldfunctie die ik heb ga uitstralen ofzo.
En jij moet:
1) Eens tellen hoeveel vrouwen hebben gepost in dit topic;
2) Hun meningen eens inventariseren;
3) Kijken of ze overeenkomen met hetgeen ik in mijn post heb verklaard;
4) De post nog eens doorlezen om te kijken of er specifiek "Esses" in staat;
5) De post nog eens doorlezen of er specifiek wordt gesproken over jouw post met de linkjes en jurisprudentie;
6) DE BOEL NIET ZO PERSOONLIJK OPVATTEN!

Qua leesvaardigheid en argumentatie denk ik dat er bij jou ook nog wat verbeterpuntjes zijn. Geeft niet hoor. Ben een verhoogd testosteronniveau en chauvinisme bij mannen wel vaker tegengekomen.

PS: het zou toch wat zijn als je last had van Pre-Menstruele Stoornis...

[ Bericht 2% gewijzigd door Lotusss op 18-01-2010 21:07:35 ]
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:06:53 #132
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76984548
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:00 schreef Lotusss het volgende:

[..]

En jij moet:
1) Eens ...
2) Hun ...
3) Kijken ...
4) De ...
5) De ...
4) DE ...
Kan niet lezen, en blijkbaar ook niet tellen... 1, 2, 3, 4, 5, ... 4!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 18 januari 2010 @ 21:08:37 #133
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76984638
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:06 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Kan niet lezen, en blijkbaar ook niet tellen... 1, 2, 3, 4, 5, ... 4!
Hartelijk dank voor het opmerken van de fout. Deze heb ik reeds verbeterd. Helaas is niemand perfect.

Als iedereen elkaar een beetje helpt, dan wordt de wereld er een stuk beter op!

Dank!
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:13:39 #134
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76984893
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:00 schreef Lotusss het volgende:

[..]

En jij moet:
1) Eens tellen hoeveel vrouwen hebben gepost in dit topic;
2) Hun meningen eens inventariseren;
3) Kijken of ze overeenkomen met hetgeen ik in mijn post heb verklaard;
4) De post nog eens doorlezen om te kijken of er specifiek "Esses" in staat;
5) De post nog eens doorlezen of er specifiek wordt gesproken over jouw post met de linkjes en jurisprudentie;
6) DE BOEL NIET ZO PERSOONLIJK OPVATTEN!

Qua leesvaardigheid en argumentatie denk ik dat er bij jou ook nog wat verbeterpuntjes zijn. Geeft niet hoor. Ben een verhoogd testosteronniveau en chauvinisme bij mannen wel vaker tegengekomen.

PS: het zou toch wat zijn als je last had van Pre-Menstruele Stoornis...
Je kunt bijdehand gaan doen maar ja, ik wist echt wel wat PMS was.

Leesvaardigheid en argumentatie, ik meng mij verder niet in de discussie, dat is het ideaale, jij loopt alleen mensen af te katten om hun "vrouwen verdedigen" terwijl ze daar nergens mee bezig zijn. Je gaat maar door met jezelf belachelijk voor schut te zetten. En echt, als je me kende, had je geweten dat je bij mij met een testosterontest erachter zou komen dat ik nog steeds mag rijden. Chauvinisme is overigens een grote voorliefde voor het eigen land, ik kan niet ontkennen dat dat zo is, want dan zou ik liegen. Ik zeg niets over meningen omdat ik me verder niet echt meng in deze discussie, ik zeg ook niet dat vrouwen ongewenst moeten zijn of niet. Ik weet wel dat veel zeggen dat ze er niet horen, net als andere mensen die jij dan de grond in trapt omdat ze zogenaamd vrouwen verdedigen terwijl ze alleen domme argumenten en handelingen van mensen eronderuit halen. En inderdaad, nergens staat Esses vermeld, maar dat geeft ook niets. Ik ben immers een persoon die vrij mag reageren, en gelukkig ook dit toepast om jouw stomme geblaat eens aan te wijzen. De post persoonlijk opvatten? Nee, niet echt. Ik kan mij alleen ontzettend ergeren aan mensen die een online discussie willen voeren en eigenlijk... niet discussieren.

Reageer nog even, heb je het laatste woord.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:14:33 #135
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_76984950
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:11 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nee, de bekendsten waren drie dames die begin jaren 90 tijdens hun laatste maand bij de 4e Divisie een shoot lieten doen voor Playboy, die twee of drie maanden daarna gepubliceerd werd. Zij poseerden namelijk gezamelijk en in uniform.
Oh ja, die was ik alweer helemaal vergeten. Was iets met "Voor de collega's in Joegoslavië" volgens mij. Was dat niet ergens in 93 ofzo?
  maandag 18 januari 2010 @ 21:17:26 #136
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76985099
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh ja, die was ik alweer helemaal vergeten. Was iets met "Voor de collega's in Joegoslavië" volgens mij. Was dat niet ergens in 93 ofzo?
Rond die tijd wel ongeveer, ja. Leverde een landelijke rel op, die geblust werd "omdat de dames al uit dienst waren ten tijde van publicatie". De dames woonden toen trouwens wel nog heel erg dichtbij, één ervan kwam uit Ermelo, meen ik.
- Privacy Matters
  maandag 18 januari 2010 @ 21:19:03 #137
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76985182
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Esses het volgende:

[..]

Je kunt bijdehand gaan doen maar ja, ik wist echt wel wat PMS was.

Leesvaardigheid en argumentatie, ik meng mij verder niet in de discussie, dat is het ideaale, jij loopt alleen mensen af te katten om hun "vrouwen verdedigen" terwijl ze daar nergens mee bezig zijn. Je gaat maar door met jezelf belachelijk voor schut te zetten. En echt, als je me kende, had je geweten dat je bij mij met een testosterontest erachter zou komen dat ik nog steeds mag rijden. Chauvinisme is overigens een grote voorliefde voor het eigen land, ik kan niet ontkennen dat dat zo is, want dan zou ik liegen. Ik zeg niets over meningen omdat ik me verder niet echt meng in deze discussie, ik zeg ook niet dat vrouwen ongewenst moeten zijn of niet. Ik weet wel dat veel zeggen dat ze er niet horen, net als andere mensen die jij dan de grond in trapt omdat ze zogenaamd vrouwen verdedigen terwijl ze alleen domme argumenten en handelingen van mensen eronderuit halen. En inderdaad, nergens staat Esses vermeld, maar dat geeft ook niets. Ik ben immers een persoon die vrij mag reageren, en gelukkig ook dit toepast om jouw stomme geblaat eens aan te wijzen. De post persoonlijk opvatten? Nee, niet echt. Ik kan mij alleen ontzettend ergeren aan mensen die een online discussie willen voeren en eigenlijk... niet discussieren.

Reageer nog even, heb je het laatste woord.
Prima. We hebben elkaar nu even "virtueel" voor de bek geslagen. Laten we nu samen even een virtueel biertje doen en vriendjes worden?
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:21:26 #138
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76985302
Je kunt ook overdrijven met je virtuele penis. Je bent nog steeds een vrouw, en vrouwen zijn net olifanten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Privacy Matters
  maandag 18 januari 2010 @ 21:25:26 #139
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76985530
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef RonaldV het volgende:
Je kunt ook overdrijven met je virtuele penis. Je bent nog steeds een vrouw, en vrouwen zijn net olifanten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle vrouwen zijn zo. Met zulke heen-en-weer discussies ga ik echt geen hekel aan iemand krijgen. Biertje doen en klaar.
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:27:13 #140
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76985645
Nou, hierbij heb ik t biertje in m'n klauwen
  maandag 18 januari 2010 @ 21:27:58 #141
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76985691
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:27 schreef Esses het volgende:
Nou, hierbij heb ik t biertje in m'n klauwen
Hertog Jan it is. Proost!
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:37:57 #142
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76986275
Same xD
  maandag 18 januari 2010 @ 23:44:52 #143
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_76993090
Zij maakt 1 opmerking dat klootzakken liev zijn, en vervolgens begint iedereen heel hard te bitchen...
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  maandag 18 januari 2010 @ 23:46:30 #144
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76993175
Wat een klootzakken zijn we he?
- Privacy Matters
  maandag 18 januari 2010 @ 23:50:46 #145
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_76993368
Eerder apathische aandachtvragers...
kijk mij eens de klootzak uithangen.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:11:12 #146
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76994319
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:50 schreef Rave_NL het volgende:
Eerder apathische aandachtvragers...
kijk mij eens de klootzak uithangen.
Contradictie.

U bedoelde waarschijnlijk pathetisch.
- Privacy Matters
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:40:03 #147
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76995298
Lol... really lol
  dinsdag 19 januari 2010 @ 01:28:55 #148
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76996538
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:40 schreef Esses het volgende:
Lol... really lol

... and I feel fine.
pi_77008949
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:17 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Rond die tijd wel ongeveer, ja. Leverde een landelijke rel op, die geblust werd "omdat de dames al uit dienst waren ten tijde van publicatie". De dames woonden toen trouwens wel nog heel erg dichtbij, één ervan kwam uit Ermelo, meen ik.
pics? Of was het nou ook weer niet zo boeiend?
Peace through power!!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:15:02 #150
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77009479
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:59 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

pics? Of was het nou ook weer niet zo boeiend?
Google, en het enige dat je over het onderwerp vindt is dit topic
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')