TVP en heb t eens gezien ja, sommige stukjes wel leuk. Domme sushivreters zitten er tussen..quote:
In je fobo staat relatie: Crazy.. Ik dacht aan onze carnavalszot Crazy Mquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
zevenbergen, vlakbij breda
maar niet superveel sneeuw.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
In je fobo staat relatie: Crazy.. Ik dacht aan onze carnavalszot Crazy M
Hahaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
In je fobo staat relatie: Crazy.. Ik dacht aan onze carnavalszot Crazy M
Weer slaapdienst? Ik zit rond 23.30-00.00 weer in de auto terug naar Tillyquote:
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:58 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Weer slaapdienst? Ik zit rond 23.30-00.00 weer in de auto terug naar Tilly
Hoe ga je dat doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef styliste het volgende:
Tvp. Meer sneeuw aub! Maandag ga ik breda op zn gat in de sneeuw soppen!
Geen sneeuw extra meer! Dooi willen we! En snel ook!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef styliste het volgende:
Tvp. Meer sneeuw aub! Maandag ga ik breda op zn gat in de sneeuw soppen!
Nou ja.... breda zelf niet natuurlijk...quote:
Na maandag!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geen sneeuw extra meer! Dooi willen we! En snel ook!
Kutje...quote:Op zondag 10 januari 2010 09:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Vannacht geen vlok meer gevallen volgens mij
Niet waar, gewoon lekker blijven vriezen! Wil een elfstedentocht!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geen sneeuw extra meer! Dooi willen we! En snel ook!
Yep, ik kijk naar buiten net: mooi, droog en windstil. Trek mijn schoenen en jas aan om de hond uit te gaan laten en kijk nog een keer: sneeuwquote:Op zondag 10 januari 2010 11:12 schreef Guard het volgende:
en het resultaat? Geen dooi, en geen elfstedentocht, maar gewoon meer sneeuw
Rondom de Korvelseweg of de wijk Korvel?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:20 schreef styliste het volgende:
weet er iemand in de buurt van de korvel een leuk stukje om te wandelen (met hond)?
quote:Rondje 32 in de Piushaven?
Het is even geleden maar vanaf zaterdag 9 januari kan het: schaatsen op de Piushaven. De gemeente maakte een vlak van 60 bij 60 meter sneeuwvrij.
Het is voor het eerst in twaalf jaar dat schaatsen in de Piushaven weer mogelijk is. Het ijs is er nu acht tot elf centimeter dik. Het ijs buiten het schoongemaakte vlak is op dit moment te gevaarlijk om op te schaatsen. De gemeente plaatst borden om schaatsers hier op te wijzen.
Om schaatsen in de avonduren ook mogelijk te maken, komt er vanaf maandag 11 januari verlichting te hangen langs het terrein. De gemeente roept mensen, die interesse hebben om een eet- of drankstalletje te exploiteren, op om zich te melden. Dat kan via e-mailadres: info.evenementen@tilburg.nl. Het plaatsen van een stalletje is vergunningvrij. Er mogen echter geen alcoholische dranken worden verstrekt. Het ijs betreden kan via de trappen op de zogenoemde gedempte arm (naast de middenpier). De trappen zijn sneeuwvrij gemaakt en het pad naar de ijsbaan is geveegd.
Aansterken
Wethouder Joost Möller (evenementen): "We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk kan er op de Piushaven weer veilig geschaatst worden. We hebben de bovenste sneeuwlaag verwijderd, zodat er een goede ijsbaan ligt. De weersverwachtingen voor de komende periode zien er goed uit. Matige tot strenge vorst. Zo kan het ijs voldoende aansterken."
Ik woon in de buurt van de korvelseweg, lijkt me niet handig om uren te moeten lopen om ergens te komen waar ik kan wandelen. Maar het mag dus ook bijv aan de andere kant van de bredasweg zijn ofzo...quote:Op zondag 10 januari 2010 11:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Rondom de Korvelseweg of de wijk Korvel?
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:40 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van de korvelseweg, lijkt me niet handig om uren te moeten lopen om ergens te komen waar ik kan wandelen. Maar het mag dus ook bijv aan de andere kant van de bredasweg zijn ofzo...
stadspark is bij de nieuwstraat daar toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Echt leuke wandelroutes zijn er niet veel. Het kromhoutpark ken je natuurlijk al. De burgemeestersbuurt is wel leuk om doorheen te sjokken maar is voor de hond weer minder interessant. Het parkje rondom de Fokkerhof is wel geinig Je zou naar het stadspark kunnen gaan (begint achter de Super de Boer aan de Korvelseweg) maar dat is bij jou vandaan ook alweer een aardige wandeling.
Het was hier uiteindelijk ook niet veel hoor... Heel even dikke vlokken maar dat hield snel op.quote:
Hier al paar keerquote:
Er komt redelijk veel bewolking uit Duitsland aandrijven, maar het meeste lijkt over het midden en het noorden van het land te gaan, dus ik denk dat er hier weinig tot niets gaan vallen de komende uren.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:04 schreef styliste het volgende:
Iemand enig idee of er nog meer sneeuw komt? T lijkt bijna of t aan t dooien is...
Hier van die "hagelsteen-vlokjes" (heel klein dusquote:Op zondag 10 januari 2010 14:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Het was hier uiteindelijk ook niet veel hoor... Heel even dikke vlokken maar dat hield snel op.
is nog aan het vriezen buiten. Maar op de buienradar ziet het er droog uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:04 schreef styliste het volgende:
Iemand enig idee of er nog meer sneeuw komt? T lijkt bijna of t aan t dooien is...
Het is afgelopen nacht al de hele nacht aan t dooien geweestquote:Op zondag 10 januari 2010 14:04 schreef styliste het volgende:
Hier (Goirle) ijzelde het vannachtquote:Op zondag 10 januari 2010 14:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het is afgelopen nacht al de hele nacht aan t dooien geweest![]()
Toen ik vanmorgen naar huis reed was t nergens gladder dan toen ik gisteravond heenreed, dus de ijzel is meteen gesmolten toen t op de grond kwam..quote:Op zondag 10 januari 2010 14:25 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Hier (Goirle) ijzelde het vannacht
Dan ben je niet in Goirle of Hilvarenbeek geweestquote:Op zondag 10 januari 2010 14:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen naar huis reed was t nergens gladder dan toen ik gisteravond heenreed, dus de ijzel is meteen gesmolten toen t op de grond kwam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |