Ik ontken ook niet dat deze aanval gericht was tegen burgers. Maar zoals ik al heb gezegd, het hogere doel was om de Duitsers zowel tijdens als na de oorlog op de knieeen te dwingen, zeker na de oorlog is dit gelukt. Soms heiligt het doel de middelen en zeker in dit geval. Bovendien ontken ik niet dat er een discussie is, maar het gaat er voor mij om wie deze discussie voert, als stormfront.org deze namelijk is begonnen denk ik niet dat ik hem serieus ga nemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:55 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Godsakker, wat een plaat voor die kop.
Zie om te beginnen http://nl.wikipedia.org/wiki/Bombardement_op_Dresden
Citaat: Onderdeel daarvan was het uitvoeren van zogenaamde tapijtbombardementen op steden met als strategisch doel zoveel mogelijk schade en slachtoffers te veroorzaken en zo het Duitse moreel te breken.
Het doel om burgerslachtoffers te veroorzaken, en nog wel zoveel mogelijk, is een misdaad tegen de menselijkheid en het oorlogsrecht.
Zelfs al ben je het met het artikel in de wikipedia niet eens, dan nog zul je moeten toegeven dat in elk geval betwist wordt dat het geen oorlogsmisdaad was.
Oh, en dat ik laf ben zou je best kunnen vinden. Maar in WO II leefde ik nog lang niet.
Volgens mij heb ik je dit onderscheid zelf al voorgelegd dus doe niet opeens of jij iets baanbrekends hebt gepost. Dat je net doet of je het niet gelezen hebt, of er gewoon niet mee eens bent, zegt genoeg over jou.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En Pool!
Je raakt een punt van zelfkritiek.
Ik kan alles begrijpen: ik vond Machiavelli eigenlijk helemaal niet zo baanbrekend. Die man heeft gewoon gelijk. En ik ben bang dat ik zelf, in de juiste omstandigheden, ook in staat ben tot gruwelijkheden. Ik hoop van niet, maar ik ben bang van wel.
Goedkeuren is wat anders dan de mechanismen doorzien en begrijpen. (Luister je even mee, DeParo?).
Ja vernederd en verpest, natuurlijk, precies waar Israel op uit is. Laat me toch niet lachen, dadelijk ga je nog zeggen dat Bush het WTC heeft laten instorten, dat Afghanistan alleen om de olie was. Israel negeert Palestina zoveel mogelijk, daarom de muur, en daarom om het eigen volk te beschermen is het aantal slachtoffers door aanslagen ook drastisch afgenomen. Dat mijn beste heet effectie staatsveiligheid en dat gaat boven de wil om oorlog te voeren van een ander volkje dat toevallig naast Israel ligt.quote:In dit geval, Israel vs Palestijnen, is Israel verreweg de machtigste partij. En heeft juist daarom de meeste verantwoordelijkheid. Inmiddels is ook wel duidelijk dat het voortbestaan van de staat Israel zelf niet meer op het spel staat, dus dat excuus kunnen ze ook niet meer gebruiken.
De Palestijnen zijn de onderliggende partij en worden voortdurend ook dagelijks vernederd, afgeknepen en gepest. Terwijl de onderdrukkende partij mooie woorden gebruikt en op zalvende toon spreekt.
De machtigste partij creëert zo zelf zijn tegenstander.
Palsetijnen worden inderdaad dagelijks verneder, maar niet door Israel, maar door hun leiders. Ze worden gebruikt, gehersenspoeld alsof ze net kleine kinderen zijn, en ze worden misbruikt. Bovendien wordt van ze verwacht dat ze zich opofferen voor Palestina, van het kleinste kind, tot de oudste persoon. Als de partijen zoals Hamas weg zouden zijn, er een echte politieke partij zou komen, dan was er hoop.quote:De joden koesteren een trauma van lange vervolgingen, maar dat lijkt soms echt op dweperij. Zoals negers soms bezwaar maken tegen gebruik van de termen master en slave voor de eerste en de tweede harde schijf in computers. (Dat verzin ik niet zelf, echt niet!)
De Palestijnen worden nu nog dagelijks vernederd.
Dan gaat mijn begrip toch echt meer naar de laatsten.
De leiders van Hamas moeten inderdaad naar Den Haag gesleept worden. Maar goed, onkruid vergaat niet, als je een leider eruit trekt komen er weer een heleboel voor in de plaats.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:14 schreef Salvad0R het volgende:
Israël. Zou tijd worden dat die moordlustige figuren eens berecht worden in Den Haag.
Inderaad. Gezien het feit dat Israël Hamas direct bestuurt en de groepering zelfs heeft opgericht. Aldus de Fransen.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
De leiders van Hamas moeten inderdaad naar Den Haag gesleept worden. Maar goed, onkruid vergaat niet, als je een leider eruit trekt komen er weer een heleboel voor in de plaats.
Fransen zijn anti-semieten, de oudste zo'n beetje, die hebben bijna de term uitgevonden die moet je niet geloven. Hamas is gewoon onkruid, dat los staat van Israel, en dat vernietigt moet worden.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Inderaad. Gezien het feit dat Israël Hamas direct bestuurt en de groepering zelfs heeft opgericht. Aldus de Fransen.
Waarom hebben ze Israël dan mede-gecreëerd, denk je?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Fransen zijn anti-semieten, de oudste zo'n beetje, die hebben bijna de term uitgevonden die moet je niet geloven. Hamas is gewoon onkruid, dat los staat van Israel, en dat vernietigt moet worden.
Wie heeft Israel gecreeerd????quote:Op zondag 10 januari 2010 01:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Israël dan mede-gecreëerd, denk je?
Omdat Frankrijk gewoon mee moest varen met Engeland en de VS en ze wilden Vichy maar al te snel vergeten. GB en de VS hadden behoefte aan een sterke bg als Frankrijk dus op die manier. Israe en Frankrijk is tot de suez-crisis nooit echt een goede combinatie geweest. Alleen mensen als De Gaulle en sommige vrijheidsstrijders zagen tenminste nog in wat goed was en wat niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Israël dan mede-gecreëerd, denk je?
Het recht wat ze tot op de dag van vandaag misbruiken en oorlogszuchtig en misdadig te werk gaan. Daarom is het tijd om hun bevelhebbers te berechten in Den Haag wegens misdaden tegen de menselijkheid.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Omdat Frankrijk gewoon mee moest varen met Engeland en de VS en ze wilden Vichy maar al te snel vergeten. GB en de VS hadden behoefte aan een sterke bg als Frankrijk dus op die manier. Israe en Frankrijk is tot de suez-crisis nooit echt een goede combinatie geweest. Alleen mensen als De Gaulle en sommige vrijheidsstrijders zagen tenminste nog in wat goed was en wat niet.
Verder hadden de Joden na al die eeuwen wel recht op een eigen staat.
Nee, Israel verdedigt zichzelf alleen maar, en als daar aan de andere kant doden bij vallen dan is dat niet de schuld van Israel. Vrede had er al lang kunnen zien, maar dat dit niet is gebeurd is niet te wijten aan Israel, dat is te wijten aan corrupte invloeden binnen de Palestijnen en die van buitenaf komen, als de Palestijnen enig idee hadden hoe ze werden misbruikt door hun eigen leiders, ze zouden zich direct achter Israel scharen haha.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het recht wat ze tot op de dag van vandaag misbruiken en oorlogszuchtig en misdadig te werk gaan. Daarom is het tijd om hun bevelhebbers te berechten in Den Haag wegens misdaden tegen de menselijkheid.
Ik heb even wat gemist. De Staat der Nederlanden, Christelijk?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee, Israel verdedigt zichzelf alleen maar, en als daar aan de andere kant doden bij vallen dan is dat niet de schuld van Israel. Vrede had er al lang kunnen zien, maar dat dit niet is gebeurd is niet te wijten aan Israel, dat is te wijten aan corrupte invloeden binnen de Palestijnen en die van buitenaf komen, als de Palestijnen enig idee hadden hoe ze werden misbruikt door hun eigen leiders, ze zouden zich direct achter Israel scharen haha.
@ Bowlingbal; Je leeft zelf in een Christelijke staat vriend.
Weer eentje die niet de post-it's op z'n beeldscherm leest. Volgende week zijn we trouwens een boeddhistische staatquote:Op zondag 10 januari 2010 01:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik heb even wat gemist. De Staat der Nederlanden, Christelijk?
Klopt, neemt niet weg dat je in een Christelijke staat woont, tenminste zo zien de Nederlanders het zelf.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik heb even wat gemist. De Staat der Nederlanden, Christelijk?
Eerst was Europa, en daarmee Nederland, nog het kind van Joodse cultuur. Hoe zit dat nu?
Het lijkt mij niet juist om de religie van het jodendom te verwarren met de huidige staat Israël.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee, Israel verdedigt zichzelf alleen maar, en als daar aan de andere kant doden bij vallen dan is dat niet de schuld van Israel. Vrede had er al lang kunnen zien, maar dat dit niet is gebeurd is niet te wijten aan Israel, dat is te wijten aan corrupte invloeden binnen de Palestijnen en die van buitenaf komen, als de Palestijnen enig idee hadden hoe ze werden misbruikt door hun eigen leiders, ze zouden zich direct achter Israel scharen haha.
@ Bowlingbal; Je leeft zelf in een Christelijke staat vriend.
Doe ik dat dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet juist om de religie van het jodendom te verwarren met de huidige staat Israël.
Religie is niets om collectief mee te schermen, aangezien het een individuele aangelegenheid is.
Er zijn ook heel veel (misschien zelfs wel meer) nederlanders die denken dat ze in een seculiere staat wonen. Wat is het nou? Gaan we dit netjes democratisch aanpakken?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Klopt, neemt niet weg dat je in een Christelijke staat woont, tenminste zo zien de Nederlanders het zelf.
Ik onderken de historische wortels van de staat echter niet, ik zeg hoe ze het zien, niet hoe het is.
Het een sluit het ander niet per definitie uit. Als je in een zogenaamd Christelijke staat woont, betekent niet dat de bijbel je wetboek is, zoals de Koran dat niet is voor Turkije.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel (misschien zelfs wel meer) nederlanders die denken dat ze in een seculiere staat wonen. Wat is het nou? Gaan we dit netjes democratisch aanpakken?
Ik lag trouwens al dubbel toen die relifanatieke ameri-kut-kanen begonnen te roepen dat ze "a christian nation" waren maar om die trend ook in nederland te willen laten aanslaan gaat zelfs voor mijn gevoel voor humor net eventjes iets te ver.
Een seculiere staat sluit weldegelijk uit dat iets een christelijke staat is. Immers volgens goede seculiere traditie mag geen enkele religie meer staats-aandacht krijgen dan de andere.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet per definitie uit. Als je in een zogenaamd Christelijke staat woont, betekent niet dat de bijbel je wetboek is, zoals de Koran dat niet is voor Turkije.
Turkije is zowel een Islamitische als een seculiere staat. Onderschat dat niet, bovendien zouden partijen als de SGP, het CDA, en de CU zich nooit in Nederland konden profileren op hun manier. Maar wat ik bedoel met Christelijk/Islamitisch is niet dat dit hun huidige systeem is. Maar dat dit ten grondslag ligt aan hun systeem, dat dit een onderdeel is van de identiteit van hun natie, een staat is veruit meer dan politiek.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een seculiere staat sluit weldegelijk uit dat iets een christelijke staat is. Immers volgens goede seculiere traditie mag geen enkele religie meer staats-aandacht krijgen dan de andere.
De identiteit van deze natie is de afgelopen 100 jaar sterk veranderd, he. Het zou me verbazen als je anno 2010 nog meer dan 10.000 mensen zou kunnen vinden die serieus denken dat dit een christelijke staat is. Zelfs de meeste christenen zien dat niet zo.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Turkije is zowel een Islamitische als een seculiere staat. Onderschat dat niet, bovendien zouden partijen als de SGP, het CDA, en de CU zich nooit in Nederland konden profileren op hun manier. Maar wat ik bedoel met Christelijk/Islamitisch is niet dat dit hun huidige systeem is. Maar dat dit ten grondslag ligt aan hun systeem, dat dit een onderdeel is van de identiteit van hun natie, een staat is veruit meer dan politiek.
De identiteit is veel meer alleen dan wat nu is. De identiteit is wat was en wat heeft geleid tot hoe het nu is, als jij daarin het Christelijke aspect als deel van veel ziet, dan onderschat je het enorm. Nederland is daardoor een Christelijke staat, niet omdat iedereen hier een bijbel op z'n nachtkastje heeft, maar omdat het verantwoordelijk is voor de cultuur die we vandaag de dag kennen, voor het systeem, voor Nederland (ja daar spelen andere zaken zoals het Jodendom ook een belangrijke rol in maar die worden nauwelijks erkend helaas).quote:Op zondag 10 januari 2010 02:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De identiteit van deze natie is de afgelopen 100 jaar sterk veranderd, he. Het zou me verbazen als je anno 2010 nog meer dan 10.000 mensen zou kunnen vinden die serieus denken dat dit een christelijke staat is. Zelfs de meeste christenen zien dat niet zo.
Zelfs al zou meer dan 50% dat overigens denken (overigens is het percentagie niet-kerkelijk heden ten dage groter dan de hoeveelheid christenen) neemt dat niet weg dat het betekenisloos is. Nederland is een christelijke staat een islamitische staat een atheistische staat een shintoistische staat. Allemaal dingen die mensen hier wel kunnen gaan claimen maar het maakt niks uit.
Nederland is geen christian nation.
Nederland heeft zich door de eeuwen heen juist zo opgebouwd tot wat het nu is door het hele christendom niet al te serieus te nemen. Daar waar ze in andere landen overboard gingen.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
De identiteit is veel meer alleen dan wat nu is. De identiteit is wat was en wat heeft geleid tot hoe het nu is, als jij daarin het Christelijke aspect als deel van veel ziet, dan onderschat je het enorm. Nederland is daardoor een Christelijke staat, niet omdat iedereen hier een bijbel op z'n nachtkastje heeft, maar omdat het verantwoordelijk is voor de cultuur die we vandaag de dag kennen, voor het systeem, voor Nederland (ja daar spelen andere zaken zoals het Jodendom ook een belangrijke rol in maar die worden nauwelijks erkend helaas).
Dan heb jij toch een heel erg apart geschiedenisboekje. Benieuwd of premier Balkenende van het CDA het daar met je eens is, helaas, de leider van de grootste Christelijke partij.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nederland heeft zich door de eeuwen heen juist zo opgebouwd tot wat het nu is door het hele christendom niet al te serieus te nemen. Daar waar ze in andere landen overboard gingen.
Dat is pas identiteit.
Treurige drogreden waar je mee aan komt zetten. Alsof de huidige politieke situatie van nederland een indicatie is van een christelijke identiteit. Denk je nou werkelijk dat nederland vanuit die 'filosofie' heeft gestemd? Volgende keer is het CDA er weer niet bij en dan geldt je argument ineens niet meer?quote:Op zondag 10 januari 2010 02:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan heb jij toch een heel erg apart geschiedenisboekje. Benieuwd of premier Balkenende van het CDA het daar met je eens is, helaas, de leider van de grootste Christelijke partij.
Naar mijn weten heeft het CDA toch een groot vat aan stemmen puur door de fusie uit het verleden van die Christelijke partijen. Die zijn echt niet binnen een paar decennia opeens allemaal weggelopen.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Treurige drogreden waar je mee aan komt zetten. Alsof de huidige politieke situatie van nederland een indicatie is van een christelijke identiteit. Denk je nou werkelijk dat nederland vanuit die 'filosofie' heeft gestemd? Volgende keer is het CDA er weer niet bij en dan geldt je argument ineens niet meer?
Mensen hebben tijdens dat gedoe met pim fortuyn gestemd op het CDA uit tactische overwegingen. Dat zijn mensen blijven doen omdat balkenende juist heeft aangegeven te snappen dat hij met z'n fikken van onze gevochten vrijheden af te blijven. Iets wat z'n christelijke achterban hem niet in dank afneemt.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft het CDA toch een groot vat aan stemmen puur door de fusie uit het verleden van die Christelijke partijen. Die zijn echt niet binnen een paar decennia opeens allemaal weggelopen.
Dus ja, ik denk dat heel veel Nederlanders vanuit die filosofie hebben gestemd, waarom zou je anders bij het CDA gaan. Omdat ze zo lekker neutraal zijn???? Doe me een lol.
Dat heb ik helemaal niet gezegd, dat maak jij ervan, ik zeg alleen dat een groot deel van de stemmers van het CDA inderdaad uit Christelijke overwegingen stemmen. Christelijke overwegingen die niet perse zeggen, de Bijbel moet onze wet worden, maar wel bepaalde filosofien zoals de suffe 19e-eeuwse heerencultuur die weer een snelle intrede leek te maken (tot Fortuyn en Wilders) in de Nederlandse politiek. Allemaal zaken waar de Christenen voor staan, en ja, dat is dus dan waarachtig Christelijk, de burgercultuur, moeder achter het aanrecht en vader met z'n reet op de bank de krant aan het lezen.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mensen hebben tijdens dat gedoe met pim fortuyn gestemd op het CDA uit tactische overwegingen. Dat zijn mensen blijven doen omdat balkenende juist heeft aangegeven te snappen dat hij met z'n fikken van onze gevochten vrijheden af te blijven. Iets wat z'n christelijke achterban hem niet in dank afneemt.
Denken dat de huidige regeringsamenstelling een teken is van een soort herchristenalisering van nederland... of wat je punt hierbij ook is... is trouwens wel zo'n smiley waard:
Het is niet nieuwe hoor. Dat christenen vanalles proberen te claimen als hun prestaties. Van moraliteit tot complete landen. Van feestdagen tot aan te trotse traditie om je vrouw flink aan de afwas te zetten terwijl je geile wijven op sbs6 cijfers voor hun bos hout aan het geven bent in je hoofd.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd, dat maak jij ervan, ik zeg alleen dat een groot deel van de stemmers van het CDA inderdaad uit Christelijke overwegingen stemmen. Christelijke overwegingen die niet perse zeggen, de Bijbel moet onze wet worden, maar wel bepaalde filosofien zoals de suffe 19e-eeuwse heerencultuur die weer een snelle intrede leek te maken (tot Fortuyn en Wilders) in de Nederlandse politiek. Allemaal zaken waar de Christenen voor staan, en ja, dat is dus dan waarachtig Christelijk, de burgercultuur, moeder achter het aanrecht en vader met z'n reet op de bank de krant aan het lezen.
Tsja, als je dat wilt geloven, maar zonder Jodendom, zonder Christendom, leefden wij nog heel wat eeuwtjes terug. Dus ja ik zie religie, en zeker deze religies blijkbaar, als een belangrijke factor in de ontwikkeling tot het heden. Zo zie ik het niet alleen, zo ziet de hele geschiedkunde het, maar als jij een aparte mening erop na wil houden. Ok, je staat wel alleen, vrees ik misschien kan je nog wat Fok-leden recruiten haha.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het is niet nieuwe hoor. Dat christenen vanalles proberen te claimen als hun prestaties. Van moraliteit tot complete landen. Van feestdagen tot aan te trotse traditie om je vrouw flink aan de afwas te zetten terwijl je geile wijven op sbs6 cijfers voor hun bos hout aan het geven bent in je hoofd.
De waarheid is dat het niks met het christendom te maken heeft wat er aan de hand is in dit land. Op geen enkel vlak.
Niet nu niet en toen ook al nauwelijks. En bovendien steeds meer en meer i nde marge. Maar die grootspraak blijft he.
Het bericht is van 5 januari 2010. Je verwart het met een eerder bericht.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:53 schreef C_N het volgende:
Buiten dat dit bericht denk ik al een maand oud is.en een overgeschreven stukje is wat nog niet voor 20% compleet is ,,![]()
En het al recht gezet is door Engeland.omdat het een slim linkje van de hamas was ..en op een of anderen manier tot grote schaamte van Engeland zij er in stonken.![]()
heb de discussie tot zo ver er vrij weinig mee te maken . weer een Israël haat topicje goh er zijn er zo veel van op fok.![]()
311258 volgende keer misschien de link van het bericht erbij plaatsen.en de datum ,,,,,,,en heel belangrijke,,,,,,, het hele bericht .![]()
Ik verward het niet echt .link van 5 dagen oud.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het bericht is van 5 januari 2010. Je verwart het met een eerder bericht.
Een bericht van vijf dagen oud is echt nog wel NWS-waardig. Dat Livni half december ook al de UK niet indurfde is je verwarring.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:57 schreef C_N het volgende:
[..]
Ik verward het niet echt .link van 5 dagen oud.
maar dan nog niet een geheel bericht met link etc.etc.
en op de israeli links kan ik het zelfs niet meer terug vinden zo oud is het.
een vrij simpel onderbuik gevoel ,topic. waar er al zo veel van waren .oef![]()
Waar zeg ik dat die mogelijkheid er niet is ??.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:58 schreef voyeur het volgende:
De ironie is overigens dat de wet die het mogelijk maakt om een aanklacht in te dienen tegen oorlogsmisdadigers zijn oorsprong vindt in de wetgeving om Nazi´s aan te kunnen houden. Anders dan C_N zegt is die mogelijkheid er nog steeds.
het zelfde bericht alleen wat later .quote:Op zondag 10 januari 2010 13:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Een bericht van vijf dagen oud is echt nog wel NWS-waardig. Dat Livni half december ook al de UK niet indurfde is je verwarring.
Dus jij denkt dat vier legerofficieren dezelfde zijn als mevrouw Livni. Je moet gewoon wat beter lezen. Staat ook gewoon in de Haaretz met als dagtekening 5 jan. 2010, maar als de feiten je allemaal niet boeien dan is een ander subfora inderdaad aan te raden.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:14 schreef C_N het volgende:
[..]
het zelfde bericht alleen wat later .
en hier op fok weer wat later..
zo voor mij is dit niet meer zo nieuws waardig .bedankt .ik ga nu weer wat nieuw nieuws lezen.groetjes,
Hier: ´En het al recht gezet is door Engeland.omdat het een slim linkje van de hamas was ..en op een of anderen manier tot grote schaamte van Engeland zij er in stonken. ´; Jouw tekst, niet de mijne. Kort van memorie kennelijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:07 schreef C_N het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat die mogelijkheid er niet is ??.
Hier ben ik wel erg benieuwd naar.
Waarom moet je Israel per se in de kont kruipen? Is het zo lastig om toe te geven dat het Israelische leger zich schuldig maakt aan oorlogsmisdaden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:15 schreef DeParo het volgende:
Israel pleegt geen misdaden.
Hamas is een misdaad.
Domme immorele struisvogelpolitiek inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moet je Israel per se in de kont kruipen? Is het zo lastig om toe te geven dat het Israelische leger zich schuldig maakt aan oorlogsmisdaden?
Ik begrijp dat echt niet. Het is overduidelijk dat Israel misdaden heeft gepleegd. En daar mag het land wat mij betreft voor worden aangepakt. Desondanks zijn er figuren die menen het keer op keer op te moeten nemen voor Israel. Waarom? Als een Amerikaanse militair over de scheef gaat, dan wordt hij daar toch ook voor veroordeeld (meestal)?
Ik begrijp niet waarom Israel de hand boven het hoofd moet worden gehouden.
Sorry hoor maar ik zie nog steeds niet dat ik schrijf dat er GEEN MOGELIJKHEID IS ??quote:Op zondag 10 januari 2010 13:21 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hier: ´En het al recht gezet is door Engeland.omdat het een slim linkje van de hamas was ..en op een of anderen manier tot grote schaamte van Engeland zij er in stonken. ´; Jouw tekst, niet de mijne. Kort van memorie kennelijk.
Dus je bent racist als je vindt dat Israel geen Palestijnse kinderen mag doodschieten?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt de duidelijk de rascist in jezelf gevonden, hoe ging dat, werd je er op een ochtend wakker mee.
Financiële, Amerikaanse belangen waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moet je Israel per se in de kont kruipen? Is het zo lastig om toe te geven dat het Israelische leger zich schuldig maakt aan oorlogsmisdaden?
Ik begrijp dat echt niet. Het is overduidelijk dat Israel misdaden heeft gepleegd. En daar mag het land wat mij betreft voor worden aangepakt. Desondanks zijn er figuren die menen het keer op keer op te moeten nemen voor Israel. Waarom? Als een Amerikaanse militair over de scheef gaat, dan wordt hij daar toch ook voor veroordeeld (meestal)?
Ik begrijp niet waarom Israel de hand boven het hoofd moet worden gehouden.
Het was me al duidelijk dat je niet kon lezen, maar schrijven blijkt ook wat ver gegrepen.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:14 schreef C_N het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie nog steeds niet dat ik schrijf dat er GEEN MOGELIJKHEID IS ??
Er is een mogelijkheid . waarom niet alleen ja of het gegrond is dat is weer wat anders het is meer gegrond voor de hamas en hesbolah en kornuiten.
Maar dat ik zeg er is geen mogelijkheid sorry ik zie het nog steeds niet.En als je al de berichten lees weet je ook dat dit allaaaaaaaang recht gezet is door de regering van engeland., het was immers een maand geleden.
Volgens mij brengt Trouw hier gewoon oud nieuws van een maand geleden.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het bericht is van 5 januari 2010. Je verwart het met een eerder bericht.
Zou er een antisemitische gedachte achter zitten denk je?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Volgens mij brengt Trouw hier gewoon oud nieuws van een maand geleden.
Wel heel toevallig dat het bijna precies hetzelfde stukje is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |