Wederom racistisch van jou.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zal mijn blanke superieurgevoelens eens raadplegen, misschien dat ik dan in staat ben tot enige zelfreflectie, dan neem ik de xenofobie maar op de koop toe nietwaar. Maar ach gut, helaas raakt jouw theorie kant noch wal, want anders zouden de Spanjaarden (ivm Basken en Catalanen) ook tot enige zelfreflectie in staat moeten zijn, maar ach gut, die kibbelen ook al zo'n paar eeuwen met elkaar. Of de Britten en de Noord-Ieren, nee, over zelfreflectie gesproken.
En wie zou je daarvoor moeten arresteren dan? De ene extreem hoogbejaarde die op zijn 17e al mocht beslissen tot het plegen van genocide?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:20 schreef DeParo het volgende:
Nogmaals, daar denkt de 2e generatie heel anders over, en de 3e generatie, en de 4e generatie. Daarom bieden regeringen als Canada en Australie nog steeds hun excuus aan, aan Indianen, en zwarte mensen.
Wat misdaden tegen de menselijkheid zijn is al voor de Gaza-represailles vastgesteld, welk optreden van Israel als zodanig kwalificeert is geen kwestie van een mening over het hele conflict, maar juridisch-technische vaststelling.quote:Zie hierboven, mogelijk, wat hetzelfde concludeert als het rapport van de oorlog in Libanon, dat de aanvallen onder wel heel dubieuze omstandigheden gebeuren, getuige tactiek: Menselijk Schild.
Dan heb ik jouw verwerkingscapaciteit kennelijk goed ingeschat.quote:Al zou je het wel gezien hebben, volgens mij ben je er nauwelijks toe in staat, ik viel bij je eerste antwoord toch echt even van mijn stoel toen ik wel 3 regels zag.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:53 schreef Pool het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar dit keer volledig. Vooral triest dat Israël niet eens een onafhankelijk onderzoek toestaat, zodat hun vriendjes als DeParo ongestoord onzin kunnen blijven verkopen op fora als deze, want ja, "er is nooit bewezen dat Israël oorlogsmisdaden heeft gepleegd."
Zoals die massale demonstratie -die de hele stad plat legde- tegen de Taliban in Pakistan / Afghanistan onlangs?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:24 schreef El_Matador het volgende:
Separatistische gevoelens zijn wereldwijd. De manier van doen is echter verschillend. Ik heb -per ongeluk- meegelopen in een volledig vreedzame demonstratie van 1 miljoen Spanen tegen het ETA-geweld. Hoe vaak zie je dat gebeuren in inferieure beschavingen? Nooit. Het is altijd en immer De Ander.
Haha, nou, de cacaokauwers en de bamboe-eters zoals jij ze benoemden zullen het je misschien wel vergeven. Volgens mij haal jij ras en cultuur door elkaar, of probeer je je achter cultuur te verschuilen, zodat mensen jou niet als racist zullen bestempelen. Maar goed, of je dat gaat lukken, dat is de vraag. Maar nogmaals, jouw superieure gevoelens, in die superieure beschaving, vergeet niet dat die zoveel Joodse invloeden kent, dat je onmogelijk Israel nog als een inferieure beschaving kan bestempelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wederom racistisch van jou.
Ik heb nergens gesteld dat het aan huidskleur ligt. Integendeel. Een man als Obama, een vrouw als Ayaan Hirsi Ali en een betrokken filosoof als Afshin Ellian bewijzen keihard dat het ligt aan de cultuur, de opvattingen en de levenshouding en NIET aan ras.
Jij bent de racist hier, niet ik.
Separatistische gevoelens zijn wereldwijd. De manier van doen is echter verschillend. Ik heb -per ongeluk- meegelopen in een volledig vreedzame demonstratie van 1 miljoen Spanen tegen het ETA-geweld. Hoe vaak zie je dat gebeuren in inferieure beschavingen? Nooit. Het is altijd en immer De Ander.
Goed te zien dat onze opvattingen ondanks die zinloze aanwezigheid in die regio toch gehoor vinden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:28 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zoals die massale demonstratie -die de hele stad plat legde- tegen de Taliban in Pakistan / Afghanistan onlangs?
Dat is z'n punt juist.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, nou, de cacaokauwers en de bamboe-eters zoals jij ze benoemden zullen het je misschien wel vergeven. Volgens mij haal jij ras en cultuur door elkaar, of probeer je je achter cultuur te verschuilen, zodat mensen jou niet als racist zullen bestempelen. Maar goed, of je dat gaat lukken, dat is de vraag. Maar nogmaals, jouw superieure gevoelens, in die superieure beschaving, vergeet niet dat die zoveel Joodse invloeden kent, dat je onmogelijk Israel nog als een inferieure beschaving kan bestempelen.![]()
De Turkse volksvertegenwoordig, oftewel de president, lijkt me logisch. Maar goed, nogmaals, ik wil helemaal niemand arresteren, ik duid alleen aan dat het net zo nutteloos is als Livni te arresteren, logisch.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En wie zou je daarvoor moeten arresteren dan? De ene extreem hoogbejaarde die op zijn 17e al mocht beslissen tot het plegen van genocide?
[..]
Nogmaals, er is vastgesteld, dat er van beide kanten mogelijk misdaden zijn gepleegd. Dus nee, geen vastgestelde misdaden tegen de menselijkheid, dat is blijkbaar iets wat jij niet begrijpt. Ja, Israel heeft burgerdoelen geraakt, dat is officieel erkend. Maar de omstandigheden waaronder dit is gebeurd spreken niet over misdaden tegen de menselijkheid. Maar goed, het bombardement van Dresden was ook (terecht) geen misdaad tegen de menselijk, de atoombom (terecht) evenmin, ik vraag me af wat Israel dan wel gedaan moet hebben ivm luchtaanvallen om bestempeld te worden als misdaad.quote:Wat misdaden tegen de menselijkheid zijn is al voor de Gaza-represailles vastgesteld, welk optreden van Israel als zodanig kwalificeert is geen kwestie van een mening over het hele conflict, maar juridisch-technische vaststelling.
[..]
Kennelijkquote:Dan heb ik jouw verwerkingscapaciteit kennelijk goed ingeschat.
Israel gedraagt zich zoals elke Westerse regering zich gedraag. Zie oorlog Irak, zie oorlog Afghanistan, nogmaals hij kan onmogelijk West-EU en de VS als superieur bestempelen en Israel niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:32 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is z'n punt juist.
Israël behoort tot de superieure westerse beschaving en moet zich daarom niet zo inferieur gedragen.
Dit is één van de kleinere demonstraties: http://buitenland.nieuws.nl/532118quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed te zien dat onze opvattingen ondanks die zinloze aanwezigheid in die regio toch gehoor vinden.![]()
Heb je een linkje? Niet dat ik je niet geloof, maar wil er wel wat van lezen..
Denk je dat de veiligheidsdienst die Pakistan runt erg onder de indruk was?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:28 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zoals die massale demonstratie -die de hele stad plat legde- tegen de Taliban in Pakistan / Afghanistan onlangs?
Nee, JIJ haalt ras en cultuur door elkaar. Herhaaldelijk, daar heb ik je in die discussie over Obama en het structurele gebrek in subSahara Afrika ook al op gewezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, nou, de cacaokauwers en de bamboe-eters zoals jij ze benoemden zullen het je misschien wel vergeven. Volgens mij haal jij ras en cultuur door elkaar, of probeer je je achter cultuur te verschuilen, zodat mensen jou niet als racist zullen bestempelen. Maar goed, of je dat gaat lukken, dat is de vraag. Maar nogmaals, jouw superieure gevoelens, in die superieure beschaving, vergeet niet dat die zoveel Joodse invloeden kent, dat je onmogelijk Israel nog als een inferieure beschaving kan bestempelen.![]()
Onzin als mensen oorlogsmisdaden plegen klaag je ze aan net zoals met de Nazi s net zoals met de President van Soedan en net zoals met Israelische leiders en militairen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:19 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Zeker niet. En op die opsomming is ook genoeg af te dingen.
En dan gaan we weer on topic: absurd om politici van andere landen aan te klagen. Gaat keihard in tegen de ongeschreven regels der diplomatie. Israël staat wat mij betreft vrij om politici van het VK te criminaliseren. Dat heeft het VK over zichzelf afgeroepen.
Gracias.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:35 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dit is één van de kleinere demonstraties: http://buitenland.nieuws.nl/532118
Hier heb je 575 pagina´s leesvoerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daar denken de Armenen toch heel anders over.
[..]
Nee, er zijn simpelweg geen misdaden gepleegd, heel moeilijk voor je misschien om te verkroppen.
[..]
Kennelijk heb jij moeite een volwassen en normaal antwoord te geven van meer dan twee regels. Dan houden we het toch lekker in jouw bekrompen en niet geinformeerde stijl.
Hoe jij het plaatst, zullen Clifford Geertz en ik het niet snel met je eens zijn, bovendien zullen wij je allebei als racist bestempelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, JIJ haalt ras en cultuur door elkaar. Herhaaldelijk, daar heb ik je in die discussie over Obama en het structurele gebrek in subSahara Afrika ook al op gewezen.
En daarom wil jij -de echte racist van ons 2- mij racisme aan de broek smeren. Smerige streek, maar goed, daarmee diskwalificeer je jezelf alleen maar mee.
Zullen we dan ook maar gelijk onze eigen superieure regering op de vingers tikken vanwege Irak en Afghanistan. Ik ben het volkomen eens met de oorlog, maar goed, ze zijn daar 'illegale bezetter'.quote:Dus omdat onze beschaving joodse (deels gebaseerd op religie, maar vooral op filosofie) invloeden kent, mogen wij een land dat "uit onze naam" en van ons geld wandaden verricht, niet op de vingers tikken?
Israel is niet het kind van Europa. Europa is het kind van de Joodse cultuurquote:Als je als ouder een kind opvoedt, en jouw normen en waarden bijbrengt, en het kind doet foute dingen, dan ook maar niet tegenin gaan? Gewoon laten waaien en aanmodderen?
Die Nazi waren toen over, Israël is een nog steeds bestaande staat waar je in de toekomst wel verder mee moet. En je had het over die Soedanese president die alle arabische landen maar niet uitleveren maar wel uitnodigen voor congressen enzo? Grappig dat je daar mee komt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:37 schreef 311258 het volgende:
[..]
Onzin als mensen oorlogsmisdaden plegen klaag je ze aan net zoals met de Nazi s net zoals met de President van Soedan en net zoals met Israelische leiders en militairen.
Het zal meevallen. Israël is beschaafd genoeg om zich in te houden. En de conservatieven die straks gaan regeren in het VK pleuren die wet asap overboord. Dus in feite maken we ons druk om niksquote:En wat heeft het VK over zich afgeroepen????/
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Turkse volksvertegenwoordig, oftewel de president, lijkt me logisch. Maar goed, nogmaals, ik wil helemaal niemand arresteren, ik duid alleen aan dat het net zo nutteloos is als Livni te arresteren, logisch.
[..]
Nogmaals, er is vastgesteld, dat er van beide kanten mogelijk misdaden zijn gepleegd. Dus nee, geen vastgestelde misdaden tegen de menselijkheid, dat is blijkbaar iets wat jij niet begrijpt. Ja, Israel heeft burgerdoelen geraakt, dat is officieel erkend. Maar de omstandigheden waaronder dit is gebeurd spreken niet over misdaden tegen de menselijkheid. Maar goed, het bombardement van Dresden was ook (terecht) geen misdaad tegen de menselijk, de atoombom (terecht) evenmin, ik vraag me af wat Israel dan wel gedaan moet hebben ivm luchtaanvallen om bestempeld te worden als misdaad.
[..]
Kennelijk
niet.![]()
Het heeft europa onmiskenbaar gevormd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:42 schreef Bowlingbal het volgende:
Europa het kind van de Joodse cultuur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |