Als jullie dat ook niet doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:28 schreef Pagan het volgende:
@zwabber: Rollator is matzwart met witte tribals, kleurt goed bij mijn inkt en piercings. Nix poetsen dus. Groenetheebier? Alles goed met je meds?![]()
@iedereendiemetBulliemeeleeft: Niet zo ver, 115 km. ofzo, we willen om 12 uur gaan rijden. Vandaag kon helaas niet, het asiel is op vrijdag dicht. Morgen om 13:30 zijn ze open. Fototoestel mee, misschien houdt Strega jullie onderweg op de hoogte, foto's volgen uiteraard.
Voor nu, welterusten, doe morgen geen onverstandige dingen qua weer.
quote:
Aww dan is 'ie dus dood?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij dat juist niet... Dus je hebt de echte gezien
[..]
Jaaaaa heerlijk (als Mr me laat uitslapen zo nu en danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat heb je daar wat je hier niet hebt? Sneeuw?![]()
Garpje, ga je wintersporten? Leuk!
matzwart FTWquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:28 schreef Pagan het volgende:
@zwabber: Rollator is matzwart met witte tribals, kleurt goed bij mijn inkt en piercings. Nix poetsen dus. Groenetheebier? Alles goed met je meds?![]()
ik pm wel als ik het heb gepostquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben om half 9 zeker wakker, dus als ik niet reageer heb ik het niet gelezen en lig ik al plat
slaap lekker!!!quote:
Ik hou gewoon van bier, heb inmiddels al meer dan honderd verschillende biertjes uitgeprobeerd easyquote:
Vast wel, vaak op de site kijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
Zouden er ook wel eens kleine Jackies van een jaar oud in een asiel zitten? Die dan (zeur ben ik) ook gewoon gezond zijn?
Gekeken, miss wel iets voor Whoopie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[REVIEW] Win twee maanden Carnibest! en hier ook nog even.
Moet eens een asiel in de buurt zoeken.quote:
Heb je ook al Guiness gedronken? Stomme vraag, antwoord zal wel ja zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van bier, heb inmiddels al meer dan honderd verschillende biertjes uitgeprobeerd easy![]()
bier is net zo divers als een goeie whisky of een goeie wijn, het heeft alleen niet zo'n imago
terwijl er ook exclusieve bieren zijn te vinden die met heel veel zorg gebrouwen zijn in gelimiteerde productie (per 300 0,75 literflessen ofzo)
alleen die lallende mongolen met hun kratje schultenbrau zijn meestal het representatieve imago van de bierdrinker
Vast wel toch???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
Zouden er ook wel eens kleine Jackies van een jaar oud in een asiel zitten? Die dan (zeur ben ik) ook gewoon gezond zijn?
In het asiel in Eindhoven schijnt het grootste deel van de populatie honden herders en Jacks te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
Ja net gekeken degenen bij ons in de buurt heeft nu alleen echt grote honden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vast wel toch???
Kijk even op dierenasiels.com misschien?
@Nokwanda en Barbaaf;
van Barbaaf naar Nokwanda is een half uur en dan nog 1,5 uur (met zonder rotweer/files)
ongeveer dan he... dussssss
13.00 bij de mac, eeeeehm, half elf bij barbaaf en elf uur bij nokwanda??? Zoiets? Pm dan even de precieze adressen waar ik heen moet?
Doen we nu 13.00 uur bij de Mac? Klinkt logisch, maar had ik gemist.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vast wel toch???
Kijk even op dierenasiels.com misschien?
@Nokwanda en Barbaaf;
van Barbaaf naar Nokwanda is een half uur en dan nog 1,5 uur (met zonder rotweer/files)
ongeveer dan he... dussssss
13.00 bij de mac, eeeeehm, half elf bij barbaaf en elf uur bij nokwanda??? Zoiets? Pm dan even de precieze adressen waar ik heen moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Slaap lekker!!! Veel plezier morgen!quote:
Heey, AH verkoopt dact ik Iki bier. Past het goed bij visgerechten in het algemeen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
matzwart FTW
Ga morgen over op zwardere dosis, want merkte van deze niks, dus ben benieuwd
En ja, Iki bier, japans bier gebrouwen van groene thee, het is erg fris en erg lekker.
Smaakt trouwens verbazingwekkend weinig naar groene thee, maar wel anders
Hij haalt het niet bij een goeie belg, maar vond het wel leuk, zo met de sushi, past daar ook wel bij.
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, binnen een jaar zijn ze er echt wel achter dat een Jackie opvoeden een hele kluif kan zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
Truste Maes!quote:
Las laatst op de Zwolle site ook dat ze op een gegeven moment 5 van zulke honden hadden zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In het asiel in Eindhoven schijnt het grootste deel van de populatie honden herders en Jacks te zijn.![]()
Zooo leuk en schattig als pupje he? En opeens is het een echte hond inclusief karakter die je -shocker- moet opvoeden.
Ja? wat is de onze dan braaaaafquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk wel, binnen een jaar zijn ze er echt wel achter dat een Jackie opvoeden een hele kluif kan zijn.![]()
Het heeft ons een jaar, 40 vierkante meter zeil, drie sloffen sigaretten, de nodige paren schoenen (vooral die net nieuwe), vier rieten manden en twee leren bankstellen gekost.
Voor de rest zijn het hele lieve klootzakjes honden hoor, maar wij nemen er noooooooooit meer eentje.
Pff sommige mensenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In het asiel in Eindhoven schijnt het grootste deel van de populatie honden herders en Jacks te zijn.![]()
Zooo leuk en schattig als pupje he? En opeens is het een echte hond inclusief karakter die je -shocker- moet opvoeden.
ik vond het prima samengaan met de sushi, maar ben geen expert, dus misschien is het wel een enorme faux pasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey, AH verkoopt dact ik Iki bier. Past het goed bij visgerechten in het algemeen?
Rochefortoise Brune bijvoorbeeld is heerlijk, maar bij seafood past het voor geen meter.
[..]
Tuurlijk wel, binnen een jaar zijn ze er echt wel achter dat een Jackie opvoeden een hele kluif kan zijn.![]()
Het heeft ons een jaar, 40 vierkante meter zeil, drie sloffen sigaretten, de nodige paren schoenen (vooral die net nieuwe), vier rieten manden en twee leren bankstellen gekost.
Voor de rest zijn het hele lieve klootzakjes honden hoor, maar wij nemehttp://forum.fok.nl/fok/faqn er noooooooooit meer eentje.
*zapt*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Er zitten echt altijd heel veel jr;s van alle leeftijden in elk asiel zowat![]()
De Pfaffs met de mopsenpup zijn op tv
Oooooooooh die greyhound, die wil ik, wat een bjoetiequote:
Ze is zooooo lief Bamba, maar idd geen sociaal hondje en dat kan lastig zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:49 schreef Bamba het volgende:
Jack Russell zal ik ook niet snel nemen. Al teveel negatieve verhalen over gehoord. Nou ligt het ook wel een deel aan de opvoeding, maar toch..
Waar heeft hij/zij dan de puppiecursus gedaan? Bij de taxidermist?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doen we nu 13.00 uur bij de Mac? Klinkt logisch, maar had ik gemist.
mooie iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
ssssssssssssssssst
en ja, 13.00 dacht ik
[quote]Op vrijdag 8 januari 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooooh die greyhound, die wil ik, wat een bjoetie
die bruce...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik geloof je meteen! Alleen zijn het geloof ik redelijk moeilijke hondjes om goed op te voeden? En ik zou voor mezelf het risico niet willen nemen om er over een jaar achter te komen dat het niet werktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze is zooooo lief Bamba, maar idd geen sociaal hondje en dat kan lastig zijn.
Ze laten m maar doen ook he.quote:
Nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Waar heeft hij/zij dan de puppiecursus gedaan? Bij de taxidermist?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Waar heeft hij/zij dan de puppiecursus gedaan? Bij de taxidermist?
Asiels zitten er vol mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
Is 'ie zo erg dan? Ik volg het eigenlijk al heel lang niet meerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze laten m maar doen ook he.
Niemand die dat kind es ff bij een arm pakt of zo
Ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:56 schreef Bamba het volgende:
Tombola, gaan jullie morgen sowieso? Of kijk je het morgen eerst aan?
Mag ze tussendoor wel op tijd tanken danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Tombola gaat sowieso en als dan niemand anders komt rijdt ze door hierheen en naar Blijdorp of zo
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen! Alleen zijn het geloof ik redelijk moeilijke hondjes om goed op te voeden? En ik zou voor mezelf het risico niet willen nemen om er over een jaar achter te komen dat het niet werkt. Maar jij bent gewoon een hele goed Jack Russel mama!!!
Ben ook benieuwd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd.
Als ze verstandig zijn gaan ze niet.
Als er 1 is die aan het eisenpakket voldoet en ik krijg Mr zover is het miss wel leuk voor Whoopie (dat is de beslisser).quote:
Nou kweet t niet, elke keer als dr zo gedaan wordt over het weer blijkt het altijd onwijs mee te vallen, dus wie weet...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd.
Maar denk je dat Whoopie dat op haar oude dag echt nog leuk gaat vinden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als er 1 is die aan het eisenpakket voldoet en ik krijg Mr zover is het miss wel leuk voor Whoopie (dat is de beslisser).
Best erg ja, ik zag Bruceke net bij de fotoshoot. Door het beeld rennen,erbij gaan staan etc. En mamma maar roepen 'dat het nie mag'. Ja, dat helpt bij een uitgelaten 3 jarige.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is 'ie zo erg dan? Ik volg het eigenlijk al heel lang niet meer
Eigenlijk is het gewoon net een kindje!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ze luistert nu dus niet meer maar normaal redelijk hoor.
Alleen Mr negeert ze soms doodleuk![]()
Je moet echt heel erg patroon hebben, eten prima maar uit je bak.
Naast de tafel zitten, best maar als je irriteert ga je in je mand.
Ze flikt wel dingen hoor maar dan weet ze het ook wel, tenslotte is het geen heilige.
En ze heeft 1x gebeten, als wurmpje hing ze bij haar allereerste prikje in de duim vd dierenartszoooo cute, ze ging mee de lucht in.
Deze week pakte ze omdat ze me niet hoorde en ik haar beklopte mijn hand ook beet maar liet direct los van schrik en ging hem aflikken(overigens voelde ik niets dan nattigheid van haar mondje dus ze dacht gewoon wat is dat?!).
Maar wij hebben het getroffen hoor
Het lijkt me enorm lastig om op te voeden voor de camera. Het is snel zo uitvergroot.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
idd!!!! zo leert ie het nooit...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, zo een kind grijp je toch meteen even aan een armpje van die set af en dan zeg je es goed nee, zonder te lachen, of niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Best erg ja, ik zag Bruceke net bij de fotoshoot. Door het beeld rennen,erbij gaan staan etc. En mamma maar roepen 'dat het nie mag'. Ja, dat helpt bij een uitgelaten 3 jarige.En toen mocht hij zelf op de foto en toen wilde hij niet.
Oke, ben benieuwd!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als er 1 is die aan het eisenpakket voldoet en ik krijg Mr zover is het miss wel leuk voor Whoopie (dat is de beslisser).
Ik heb 'm ook even op de Pfaffs gezet, eens kijken of Robin aan 'm kan tippenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Best erg ja, ik zag Bruceke net bij de fotoshoot. Door het beeld rennen,erbij gaan staan etc. En mamma maar roepen 'dat het nie mag'. Ja, dat helpt bij een uitgelaten 3 jarige.En toen mocht hij zelf op de foto en toen wilde hij niet.
De mijne is ook een jack en idd die doet wat ze wil.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Asiels zitten er vol mee.
Eigenlijk moet je alleen aan een Jack beginnen als je een kattenliefhebber bent want het is gewoon net een kat maar dan 1 die je moet uitlaten. Zo ervaar ik het tenminste met Ollie.
Het zijn geen zit en af hondjes maar gaan hun eigen gang. Als je dit pikt dan zijn ze ontstellend lief en loyaal.
We beslissen morgenvroeg wat we doen. Dan kun je pas goed zien wat het weer die middag en avond gaat doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar denk je dat Whoopie dat op haar oude dag echt nog leuk gaat vinden?
Ze is toch al die jaren alleen geweest of niet?
Op een gegeven moment zou je dat idd moeten doen ja. Misschien niet meteen, weet ook nie hoe erg hij is natuurlijk. Maar wat Stali zegt, het lijkt me ook niet erg makkelijk om te reageren als er een camera op je snufferd staat (waar ze uiteraard zelf voor kiezen).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, zo een kind grijp je toch meteen even aan een armpje van die set af en dan zeg je es goed nee, zonder te lachen, of niet?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon net een kindje!!
Wat lief.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ze luistert nu dus niet meer maar normaal redelijk hoor.
Alleen Mr negeert ze soms doodleuk![]()
Je moet echt heel erg patroon hebben, eten prima maar uit je bak.
Naast de tafel zitten, best maar als je irriteert ga je in je mand.
Ze flikt wel dingen hoor maar dan weet ze het ook wel, tenslotte is het geen heilige.
En ze heeft 1x gebeten, als wurmpje hing ze bij haar allereerste prikje in de duim vd dierenartszoooo cute, ze ging mee de lucht in.
Deze week pakte ze omdat ze me niet hoorde en ik haar beklopte mijn hand ook beet maar liet direct los van schrik en ging hem aflikken(overigens voelde ik niets dan nattigheid van haar mondje dus ze dacht gewoon wat is dat?!).
Maar wij hebben het getroffen hoor
Nou idd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zou je dat idd moeten doen ja. Misschien niet meteen, weet ook nie hoe erg hij is natuurlijk. Maar wat Stali zegt, het lijkt me ook niet erg makkelijk om te reageren als er een camera op je snufferd staat (waar ze uiteraard zelf voor kiezen).
en daarom hebben we nu van die verschrikkelijke pestkinderen overal, omdat de ouders dat allemaal niet meer doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, zo een kind grijp je toch meteen even aan een armpje van die set af en dan zeg je es goed nee, zonder te lachen, of niet?
Zou ik wel denken ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet echt niet of het reëel is om te denken dat je Whoopie daar nog echt een plezier mee doet hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ja altijd maar ze zit tegenwoordig naar haar spiegelbeeld te staren..
En wordt flink milder..ik weet het niet, rondkijken mag altijd.
No way, madam hier wordt zelfs zielig gevonden door de visite omdat bedelen bestraft wordt met een gangsessie.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Echt ik ken veel mensen met jack russels en overal maakt die hond de dienst uit
idd... we zien het wel. mn moeder riep vanavond dat ze me onterft als ik morgen uberhaupt de weg op gaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou kweet t niet, elke keer als dr zo gedaan wordt over het weer blijkt het altijd onwijs mee te vallen, dus wie weet...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Tombola gaat sowieso en als dan niemand anders komt rijdt ze door hierheen en naar Blijdorp of zo
Je kan best eens gelijk hebben jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet echt niet of het reëel is om te denken dat je Whoopie daar nog echt een plezier mee doet hoor.
Chico zou bv nooit meer zonder andere honden kunnen, die beestjes zijn dat gewoon zo gewend al die jaren, ik zou dat niet meer veranderen als t ff kan, zeker als ze met ouderdomsgebreken beginnen en zo.
Oh god nee, morgen ben je onder de mensen Catquote:
Ik blaas de weg sneeuwvrij.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god nee, morgen ben je onder de mensen Cat![]()
Ik bedoel het niet lullig of zo hoor.quote:
Nou als ze m al de hele dag loopt te corrigeren dan had ze al helemaal wel wat harder in mogen grijpen netquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef Bamba het volgende:
Er wordt natuurlijk ook maar een klein gedeelte van de dag bij de Pfaffs getoond op tv, dus wie weet heeft ze Bruce al de hele dag lopen corrigeren. Zeg ook maar wat, maar weet tegenwoordig hoe moe je kunt zijn als ze je een hele dag aan het uitdagen zijn
Dat is echt het grote voordeel, al weet ik niet of ze allemaal zo zijn uiteraard. Ollie heeft ook een paar jaar twee hele dagen per week alleen gezeten (partner heeft wisseldiensten) en dan slaapt hij in een mand boven zodat hij niet hoeft te waken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De mijne is ook een jack en idd die doet wat ze wil.
Kan ook prima 4 werkdagen van 7 tot 16h thuis blijven maar ze kan ook lief een half uurtje kroelen (dat is de max voor die dag dan).
Dus weet waar je op doelt.
hehehquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als ze m al de hele dag loopt te corrigeren dan had ze al helemaal wel wat harder in mogen grijpen net
Ik vind Lindsey echt een burgertrutje geworden sinds ze moeder isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:10 schreef Cat22 het volgende:
Ow god, Lindsey laat haar okselhaar weglaseren! Op tv!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig of zo hoor.
Maar ik denk wel dat je t echt vanuit Whoopie moet bekijken, of het voor haar wel echt leuk is, een jonge drukke jr dr bij
Denk het ook wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef Bamba het volgende:
Er wordt natuurlijk ook maar een klein gedeelte van de dag bij de Pfaffs getoond op tv, dus wie weet heeft ze Bruce al de hele dag lopen corrigeren. Zeg ook maar wat, maar weet tegenwoordig hoe moe je kunt zijn als ze je een hele dag aan het uitdagen zijn
Ik rijd wel via Rotterdam.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is echt het grote voordeel, al weet ik niet of ze allemaal zo zijn uiteraard. Ollie heeft ook een paar jaar twee hele dagen per week alleen gezeten (partner heeft wisseldiensten) en dan slaapt hij in een mand boven zodat hij niet hoeft te waken..
Die van mij is echt een vrijbeest trouwens, kan uren kroelen.
Ik ben echt blij dat ik een hele diverse roedel heb nu.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik snap je en daarom zei ik ook dat zij de 1e is die mag kiezen
Dat heb je toch wel voor de dieren over?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd... we zien het wel. mn moeder riep vanavond dat ze me onterft als ik morgen uberhaupt de weg op ga![]()
Als jij 't niet aandurft (of je moeder 1000 angstdoden wil besparen) moet je 't gewoon ook niet doenquote:[..]
ik meld me morgen ziek denk ik
quote:
Ja joh, als het even te doen is ga ik ook zeker!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel voor de dieren over?![]()
[..]
dat sloeg op de driedubbele afspraak die ik heb gemaaktquote:Als jij 't niet aandurft (of je moeder 1000 angstdoden wil besparen) moet je 't gewoon ook niet doen
Wat een liefje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let niet op de rommel, ikea uitpak
De onze is pas lief knuffelig sinds ze oud is.
Ze kunnen idd prima alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |