Ohquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
House @ tv nu
![]()
[..]
nee, de allereerste zanger is dood. In het begin liet ie bij optredens een vriend van hem optreden, maar later zelf
Fijn dat je weer heelhuids terug bent!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Tis berekoud buiten, het heeft een heeeeel klein beetje gesneeuwd, de binnenwegen zijn ijsbaan maar de grotere wegen in de stad waar gestrooid is zijn kurkdroog.
Ow ja.... remmen als je op z´n binnenweg fietst is een slecht idee.
Nee hier moet ik streng in zijn (en alle foto's liggen bij zijn vaderquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef senesta het volgende:
Leuke actie Hara
Oh en mijn nichtje is thuisEten, poepen en slapen gaat weer allemaal helemaal goed
Leuke actie Hara
Oh en mijn nichtje is thuisEten, poepen en slapen gaat weer allemaal helemaal goed
Jewel.quote:
Waar vindt je die patroontjes?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja, frustratie dat ik geen fatsoendelijke tas had om wat boodschapjes in te gooien. BE die in t haaktopic twee vierkantjes laat zien om een tasje mee te maken. *ping* boodschappentas *ping*
op zoek naar patroontje dat me aanstaat. uitgetekend en begonnen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jewel.Beetje glibberdeglibber en accuut besluiten dat jezelf uit laten drijven een veel beter idee is. En dat de terugweg meer hoofdwegen moet tellen.
Geweldigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef senesta het volgende:
Leuke actie Hara
Heel leuke actie inderdaad. Heb wel al wat vragen in het topic gezet, ik hoop dat dat daar mag.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef senesta het volgende:
Leuke actie Hara
Das minder..en ook niet op te vragen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee hier moet ik streng in zijn (en alle foto's liggen bij zijn vader)
Juust. dabedoelikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Barbaaf het volgende:
Ha, Nok en Tomba bij elkaar, kunnen we een tijdstip prikken
Jammer... ook voor jou dat alle foto's niet bij jou zijn!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee hier moet ik streng in zijn (en alle foto's liggen bij zijn vader)
Leuke actie Hara
ligt eraan wat je wilt makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar vindt je die patroontjes?
(morgen ga ik mijn werkje eens op de foto zetten).
Leuke actie Hara
Een mutsje en verder geen idee.quote:
Jaloersquote:
de muts die ik gemaakt had kwam van garnstudio.nl afquote:
We hebben het er net nog over gehad, de foto's gaan naar mijn zoon toe en ik ga scannen of opnieuw laten afdrukken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das minder..en ook niet op te vragen?
Thnx, ga 1s spiekenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
de muts die ik gemaakt had kwam van garnstudio.nl af
daar staan ook kindermutsjes
goed plan!!!!quote:
aaah pass ook eens een mok hierheenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goed plan!!!!
die chocolademelk dan he!!!!
en ik heb avocado en tortillachips!
Goedzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben het er net nog over gehad, de foto's gaan naar mijn zoon toe en ik ga scannen of opnieuw laten afdrukken.
ik slinger even anwb aan voor een ruwe schattingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Barbaaf het volgende:
Ha, Nok en Tomba bij elkaar, kunnen we een tijdstip prikken
Ik heb nu dus gewoon de bus slagroom naast de beker staan. Zodra de slagroom dreigt te verzinken in de choc spuit ik er een verse laag op.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Mr de keuken in kickt voor ijs
even wachten...quote:
*schuift dienblad vol mokken door*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu dus gewoon de bus slagroom naast de beker staan. Zodra de slagroom dreigt te verzinken in de choc spuit ik er een verse laag op.![]()
![]()
![]()
Ah, Satsu neemt afscheid van de kerstboom door een bal eruit te kegelen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog ff een rondje met de beesten, en de pc gaat uit want daarna ga ik lekker de Pfaffs kijken en uuuuuuuuuren badderen nog , trusten allen, en ik hoop dat iedereen morgen kan doen wat ie graag wil doen, maar ik hoop vooral dat Bullie morgen opgehaald kan worden
Wat heb je daar wat je hier niet hebt? Sneeuw?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
[..]
over 3 weken choc met schlag und rum @ Gerlos
Ik ben om half 9 zeker wakker, dus als ik niet reageer heb ik het niet gelezen en lig ik al platquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik slinger even anwb aan voor een ruwe schatting
volgens mij dat juist niet... Dus je hebt de echte gezienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:22 schreef Bamba het volgende:
De vent die in deze clip zingt heb ik niet gezien dus..Is dit die Franky Gee?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog ff een rondje met de beesten, en de pc gaat uit want daarna ga ik lekker de Pfaffs kijken en uuuuuuuuuren badderen nog , trusten allen, en ik hoop dat iedereen morgen kan doen wat ie graag wil doen, maar ik hoop vooral dat Bullie morgen opgehaald kan worden
Oh ja, je hebt mn adres hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij dat juist niet... Dus je hebt de echte gezien
[..]tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |