Ik vind m in Sweeney Todd nog beestachtig aantrekkelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
In Edward Sciccorhands vind ik 'm dan weer heel aandoenlijk
. D'r is geloof ik maar 1 film waar ik 'm echt überlelijk vind en dat is Charlie and the Chocolate Factory..Brrr.....
ja, daar is ie een beetje plastic-achtig...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
In Edward Sciccorhands vind ik 'm dan weer heel aandoenlijk
. D'r is geloof ik maar 1 film waar ik 'm echt überlelijk vind en dat is Charlie and the Chocolate Factory..Brrr.....
Ja, daar doet die witachtige lok het hem he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m in Sweeney Todd nog beestachtig aantrekkelijk
Ik ook!!! En als Edward Scissorhands ook trouwensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m in Sweeney Todd nog beestachtig aantrekkelijk
jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
Ik moet eens zoeken wie mijn boekje moet gaan krijgen..![]()
Tombola had jij van mij al post?? (ik vraag het nog maar eens, heb de vorige keer niets gezien).
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Bamba het volgende:
In Neverland speelt 'ie ook zo mooi . Alleen daar issie ook zo netjes en gladgeschoren..Zie 'm toch liever als Captain Jack denk ik
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja![]()
en die heb ik net verbrand om je rotopmerking
EJOOOOOOOO CAPTAIN JACKKKKKquote:
ja maar ja maar jij haaaaaat de HP films toch?quote:
Tja, ik was 13quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EJOOOOOOOO CAPTAIN JACKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
Omg, ik was echt 12 toen ofzo.Fluorescerend groen zowat, magoed.
Wat een heerlijk mens, ik wil haar als mijn vriendinnetjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Maes dat interview met Helena moet je kijken, ik zit hardop te lachen
Ja die haat ik ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar ja maar jij haaaaaat de HP films toch?
[..]
Tja, ik was 13
Heb je ze alletwee gekeken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat een heerlijk mens, ik wil haar als mijn vriendinnetje
Nee nee daarom begint de sneeuw hier beneden, en jullie gaan vroeg op pad en zijn dan op tijd terug met Bulliequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef Pagan het volgende:
Gofferdergoffer, zit ik bij te lezen met een koud biertje, is 'tie bevroren. Wel erg koud dus. Drinkt alleen zo lastig.
Hopen dat we Bullie morgen kunnen halen, het KNMI heeft nu echt een rampscenario geschetst. We houden jullie op de hoogte.
Hij is dood nu he... dus noooit meer wassenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Bamba het volgende:
Captain Jack heeft mij op beach pop over m'n hoofd geaaid...![]()
Wie wil me nu aanraken?
huur een slee en bind de rest van de honden ervoor!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef Pagan het volgende:
Gofferdergoffer, zit ik bij te lezen met een koud biertje, is 'tie bevroren. Wel erg koud dus. Drinkt alleen zo lastig.
Hopen dat we Bullie morgen kunnen halen, het KNMI heeft nu echt een rampscenario geschetst. We houden jullie op de hoogte.
Ja, maar dat is de latere Captain Jack toch die dood is? Je had eerst een andere, die van de eerste nummers geloof ik. Die was ook een stuk dikker.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is dood nu he... dus noooit meer wassen
Ja ja met een gangetje ertussen, oh and Jonathan did we speak about Sweeny yet? ja muts 5 minuten geleden, heerlijk als je zo ik wil haast zeggen onschuldig bent. En ze praatte ook gewoon door terwijl de interviewer al aan het afscheid nemen wasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je ze alletwee gekeken?
Echt ze is zooooo grappig![]()
Hoe ze wonen ook en zo, twee huizen naast elkaar.
quote:
nee, de allereerste zanger is dood. In het begin liet ie bij optredens een vriend van hem optreden, maar later zelfquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de latere Captain Jack toch die dood is? Je had eerst een andere, die van de eerste nummers geloof ik. Die was ook een stuk dikker.
Zeur niet, hij is iets minder jong als ik. Jong dus!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vind haar ook perfect gecast in Harry Potter als Bellatrix!
Johnny Depp trouwens he, die is gewoon net zo oud als mijn vader![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef Pagan het volgende:
hier idemquote:
Is het ver bij jullie vandaan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef Pagan het volgende:
Mijn zoon heeft nog eens een captain jack geplaybacked. Ik denk niet dat ik hem daaraan ga herinneren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de latere Captain Jack toch die dood is? Je had eerst een andere, die van de eerste nummers geloof ik. Die was ook een stuk dikker.
joh, ga je rollator poetsen manquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zeur niet, hij is iets minder jong als ik. Jong dus!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zeur niet, hij is iets minder jong als ik. Jong dus!
ja, en op donderdag is house, en op vrijdag dus ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier idem
had je trouwens gezien, dinsdag kun je op sbs beginnen met house en op rtl (4 of 5) kun je erna weer een aflevering zien
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:08 schreef Ynske het volgende:
ze hebben me op een goed idee gebracht, ben nu een boodschappen/spulletjes tas aan t haken
1 vierkantje is klaar, in t midden zit een bloem, nog tig te gaan
*leest*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:12 schreef Ynske het volgende:
hadden jullie de nieuwe actie al gezien?
[REVIEW] Win twee maanden Carnibest!
film? foto's???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft nog eens een captain jack geplaybacked. Ik denk niet dat ik hem daaraan ga herinneren.
ééééé oooooooo Captain Jack!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft nog eens een captain jack geplaybacked. Ik denk niet dat ik hem daaraan ga herinneren.
nouja, frustratie dat ik geen fatsoendelijke tas had om wat boodschapjes in te gooien. BE die in t haaktopic twee vierkantjes laat zien om een tasje mee te maken. *ping* boodschappentas *ping*quote:
Die goeie ouwe tijd ofniequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar ja maar jij haaaaaat de HP films toch?
[..]
Tja, ik was 13
Oei is het goed gegaan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Tis berekoud buiten, het heeft een heeeeel klein beetje gesneeuwd, de binnenwegen zijn ijsbaan maar de grotere wegen in de stad waar gestrooid is zijn kurkdroog.
Ow ja.... remmen als je op z´n binnenweg fietst is een slecht idee.
toch niet gevallen hoop ik hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Tis berekoud buiten, het heeft een heeeeel klein beetje gesneeuwd, de binnenwegen zijn ijsbaan maar de grotere wegen in de stad waar gestrooid is zijn kurkdroog.
Ohquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
House @ tv nu
![]()
[..]
nee, de allereerste zanger is dood. In het begin liet ie bij optredens een vriend van hem optreden, maar later zelf
Fijn dat je weer heelhuids terug bent!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Nee hier moet ik streng in zijn (en alle foto's liggen bij zijn vaderquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef senesta het volgende:
Leuke actie Hara
Oh en mijn nichtje is thuisEten, poepen en slapen gaat weer allemaal helemaal goed
Leuke actie Hara
Oh en mijn nichtje is thuisEten, poepen en slapen gaat weer allemaal helemaal goed
Jewel.quote:
Waar vindt je die patroontjes?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja, frustratie dat ik geen fatsoendelijke tas had om wat boodschapjes in te gooien. BE die in t haaktopic twee vierkantjes laat zien om een tasje mee te maken. *ping* boodschappentas *ping*
op zoek naar patroontje dat me aanstaat. uitgetekend en begonnen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jewel.Beetje glibberdeglibber en accuut besluiten dat jezelf uit laten drijven een veel beter idee is. En dat de terugweg meer hoofdwegen moet tellen.
Geweldigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef senesta het volgende:
Leuke actie Hara
Heel leuke actie inderdaad. Heb wel al wat vragen in het topic gezet, ik hoop dat dat daar mag.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef senesta het volgende:
Leuke actie Hara
Das minder..en ook niet op te vragen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee hier moet ik streng in zijn (en alle foto's liggen bij zijn vader)
Juust. dabedoelikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Barbaaf het volgende:
Ha, Nok en Tomba bij elkaar, kunnen we een tijdstip prikken
Jammer... ook voor jou dat alle foto's niet bij jou zijn!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee hier moet ik streng in zijn (en alle foto's liggen bij zijn vader)
Leuke actie Hara
ligt eraan wat je wilt makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar vindt je die patroontjes?
(morgen ga ik mijn werkje eens op de foto zetten).
Leuke actie Hara
Een mutsje en verder geen idee.quote:
Jaloersquote:
de muts die ik gemaakt had kwam van garnstudio.nl afquote:
We hebben het er net nog over gehad, de foto's gaan naar mijn zoon toe en ik ga scannen of opnieuw laten afdrukken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das minder..en ook niet op te vragen?
Thnx, ga 1s spiekenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
de muts die ik gemaakt had kwam van garnstudio.nl af
daar staan ook kindermutsjes
goed plan!!!!quote:
aaah pass ook eens een mok hierheenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goed plan!!!!
die chocolademelk dan he!!!!
en ik heb avocado en tortillachips!
Goedzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben het er net nog over gehad, de foto's gaan naar mijn zoon toe en ik ga scannen of opnieuw laten afdrukken.
ik slinger even anwb aan voor een ruwe schattingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Barbaaf het volgende:
Ha, Nok en Tomba bij elkaar, kunnen we een tijdstip prikken
Ik heb nu dus gewoon de bus slagroom naast de beker staan. Zodra de slagroom dreigt te verzinken in de choc spuit ik er een verse laag op.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Mr de keuken in kickt voor ijs
even wachten...quote:
*schuift dienblad vol mokken door*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu dus gewoon de bus slagroom naast de beker staan. Zodra de slagroom dreigt te verzinken in de choc spuit ik er een verse laag op.![]()
![]()
![]()
Ah, Satsu neemt afscheid van de kerstboom door een bal eruit te kegelen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog ff een rondje met de beesten, en de pc gaat uit want daarna ga ik lekker de Pfaffs kijken en uuuuuuuuuren badderen nog , trusten allen, en ik hoop dat iedereen morgen kan doen wat ie graag wil doen, maar ik hoop vooral dat Bullie morgen opgehaald kan worden
Wat heb je daar wat je hier niet hebt? Sneeuw?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
[..]
over 3 weken choc met schlag und rum @ Gerlos
Ik ben om half 9 zeker wakker, dus als ik niet reageer heb ik het niet gelezen en lig ik al platquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik slinger even anwb aan voor een ruwe schatting
volgens mij dat juist niet... Dus je hebt de echte gezienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:22 schreef Bamba het volgende:
De vent die in deze clip zingt heb ik niet gezien dus..Is dit die Franky Gee?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog ff een rondje met de beesten, en de pc gaat uit want daarna ga ik lekker de Pfaffs kijken en uuuuuuuuuren badderen nog , trusten allen, en ik hoop dat iedereen morgen kan doen wat ie graag wil doen, maar ik hoop vooral dat Bullie morgen opgehaald kan worden
Oh ja, je hebt mn adres hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij dat juist niet... Dus je hebt de echte gezien
[..]tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |