Ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:56 schreef Bamba het volgende:
Tombola, gaan jullie morgen sowieso? Of kijk je het morgen eerst aan?
Mag ze tussendoor wel op tijd tanken danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Tombola gaat sowieso en als dan niemand anders komt rijdt ze door hierheen en naar Blijdorp of zo
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen! Alleen zijn het geloof ik redelijk moeilijke hondjes om goed op te voeden? En ik zou voor mezelf het risico niet willen nemen om er over een jaar achter te komen dat het niet werkt. Maar jij bent gewoon een hele goed Jack Russel mama!!!
Ben ook benieuwd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd.
Als ze verstandig zijn gaan ze niet.
Als er 1 is die aan het eisenpakket voldoet en ik krijg Mr zover is het miss wel leuk voor Whoopie (dat is de beslisser).quote:
Nou kweet t niet, elke keer als dr zo gedaan wordt over het weer blijkt het altijd onwijs mee te vallen, dus wie weet...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd.
Maar denk je dat Whoopie dat op haar oude dag echt nog leuk gaat vinden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als er 1 is die aan het eisenpakket voldoet en ik krijg Mr zover is het miss wel leuk voor Whoopie (dat is de beslisser).
Best erg ja, ik zag Bruceke net bij de fotoshoot. Door het beeld rennen,erbij gaan staan etc. En mamma maar roepen 'dat het nie mag'. Ja, dat helpt bij een uitgelaten 3 jarige.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is 'ie zo erg dan? Ik volg het eigenlijk al heel lang niet meer
Eigenlijk is het gewoon net een kindje!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ze luistert nu dus niet meer maar normaal redelijk hoor.
Alleen Mr negeert ze soms doodleuk![]()
Je moet echt heel erg patroon hebben, eten prima maar uit je bak.
Naast de tafel zitten, best maar als je irriteert ga je in je mand.
Ze flikt wel dingen hoor maar dan weet ze het ook wel, tenslotte is het geen heilige.
En ze heeft 1x gebeten, als wurmpje hing ze bij haar allereerste prikje in de duim vd dierenartszoooo cute, ze ging mee de lucht in.
Deze week pakte ze omdat ze me niet hoorde en ik haar beklopte mijn hand ook beet maar liet direct los van schrik en ging hem aflikken(overigens voelde ik niets dan nattigheid van haar mondje dus ze dacht gewoon wat is dat?!).
Maar wij hebben het getroffen hoor
Het lijkt me enorm lastig om op te voeden voor de camera. Het is snel zo uitvergroot.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze laten m maar doen ook he.
Niemand die dat kind es ff bij een arm pakt of zo
idd!!!! zo leert ie het nooit...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze laten m maar doen ook he.
Niemand die dat kind es ff bij een arm pakt of zo
Serieus, zo een kind grijp je toch meteen even aan een armpje van die set af en dan zeg je es goed nee, zonder te lachen, of niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Best erg ja, ik zag Bruceke net bij de fotoshoot. Door het beeld rennen,erbij gaan staan etc. En mamma maar roepen 'dat het nie mag'. Ja, dat helpt bij een uitgelaten 3 jarige.En toen mocht hij zelf op de foto en toen wilde hij niet.
Oke, ben benieuwd!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als er 1 is die aan het eisenpakket voldoet en ik krijg Mr zover is het miss wel leuk voor Whoopie (dat is de beslisser).
Ik heb 'm ook even op de Pfaffs gezet, eens kijken of Robin aan 'm kan tippenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Best erg ja, ik zag Bruceke net bij de fotoshoot. Door het beeld rennen,erbij gaan staan etc. En mamma maar roepen 'dat het nie mag'. Ja, dat helpt bij een uitgelaten 3 jarige.En toen mocht hij zelf op de foto en toen wilde hij niet.
De mijne is ook een jack en idd die doet wat ze wil.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Asiels zitten er vol mee.
Eigenlijk moet je alleen aan een Jack beginnen als je een kattenliefhebber bent want het is gewoon net een kat maar dan 1 die je moet uitlaten. Zo ervaar ik het tenminste met Ollie.
Het zijn geen zit en af hondjes maar gaan hun eigen gang. Als je dit pikt dan zijn ze ontstellend lief en loyaal.
We beslissen morgenvroeg wat we doen. Dan kun je pas goed zien wat het weer die middag en avond gaat doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar denk je dat Whoopie dat op haar oude dag echt nog leuk gaat vinden?
Ze is toch al die jaren alleen geweest of niet?
Op een gegeven moment zou je dat idd moeten doen ja. Misschien niet meteen, weet ook nie hoe erg hij is natuurlijk. Maar wat Stali zegt, het lijkt me ook niet erg makkelijk om te reageren als er een camera op je snufferd staat (waar ze uiteraard zelf voor kiezen).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, zo een kind grijp je toch meteen even aan een armpje van die set af en dan zeg je es goed nee, zonder te lachen, of niet?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:01 schreef Bamba het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon net een kindje!!
Wat lief.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ze luistert nu dus niet meer maar normaal redelijk hoor.
Alleen Mr negeert ze soms doodleuk![]()
Je moet echt heel erg patroon hebben, eten prima maar uit je bak.
Naast de tafel zitten, best maar als je irriteert ga je in je mand.
Ze flikt wel dingen hoor maar dan weet ze het ook wel, tenslotte is het geen heilige.
En ze heeft 1x gebeten, als wurmpje hing ze bij haar allereerste prikje in de duim vd dierenartszoooo cute, ze ging mee de lucht in.
Deze week pakte ze omdat ze me niet hoorde en ik haar beklopte mijn hand ook beet maar liet direct los van schrik en ging hem aflikken(overigens voelde ik niets dan nattigheid van haar mondje dus ze dacht gewoon wat is dat?!).
Maar wij hebben het getroffen hoor
Nou idd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zou je dat idd moeten doen ja. Misschien niet meteen, weet ook nie hoe erg hij is natuurlijk. Maar wat Stali zegt, het lijkt me ook niet erg makkelijk om te reageren als er een camera op je snufferd staat (waar ze uiteraard zelf voor kiezen).
en daarom hebben we nu van die verschrikkelijke pestkinderen overal, omdat de ouders dat allemaal niet meer doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, zo een kind grijp je toch meteen even aan een armpje van die set af en dan zeg je es goed nee, zonder te lachen, of niet?
Zou ik wel denken ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |