Ik weet echt niet of het reëel is om te denken dat je Whoopie daar nog echt een plezier mee doet hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ja altijd maar ze zit tegenwoordig naar haar spiegelbeeld te staren..
En wordt flink milder..ik weet het niet, rondkijken mag altijd.
No way, madam hier wordt zelfs zielig gevonden door de visite omdat bedelen bestraft wordt met een gangsessie.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Echt ik ken veel mensen met jack russels en overal maakt die hond de dienst uit
idd... we zien het wel. mn moeder riep vanavond dat ze me onterft als ik morgen uberhaupt de weg op gaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou kweet t niet, elke keer als dr zo gedaan wordt over het weer blijkt het altijd onwijs mee te vallen, dus wie weet...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Tombola gaat sowieso en als dan niemand anders komt rijdt ze door hierheen en naar Blijdorp of zo
Je kan best eens gelijk hebben jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet echt niet of het reëel is om te denken dat je Whoopie daar nog echt een plezier mee doet hoor.
Chico zou bv nooit meer zonder andere honden kunnen, die beestjes zijn dat gewoon zo gewend al die jaren, ik zou dat niet meer veranderen als t ff kan, zeker als ze met ouderdomsgebreken beginnen en zo.
Oh god nee, morgen ben je onder de mensen Catquote:
Ik blaas de weg sneeuwvrij.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god nee, morgen ben je onder de mensen Cat![]()
Ik bedoel het niet lullig of zo hoor.quote:
Nou als ze m al de hele dag loopt te corrigeren dan had ze al helemaal wel wat harder in mogen grijpen netquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef Bamba het volgende:
Er wordt natuurlijk ook maar een klein gedeelte van de dag bij de Pfaffs getoond op tv, dus wie weet heeft ze Bruce al de hele dag lopen corrigeren. Zeg ook maar wat, maar weet tegenwoordig hoe moe je kunt zijn als ze je een hele dag aan het uitdagen zijn
Dat is echt het grote voordeel, al weet ik niet of ze allemaal zo zijn uiteraard. Ollie heeft ook een paar jaar twee hele dagen per week alleen gezeten (partner heeft wisseldiensten) en dan slaapt hij in een mand boven zodat hij niet hoeft te waken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De mijne is ook een jack en idd die doet wat ze wil.
Kan ook prima 4 werkdagen van 7 tot 16h thuis blijven maar ze kan ook lief een half uurtje kroelen (dat is de max voor die dag dan).
Dus weet waar je op doelt.
hehehquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als ze m al de hele dag loopt te corrigeren dan had ze al helemaal wel wat harder in mogen grijpen net
Ik vind Lindsey echt een burgertrutje geworden sinds ze moeder isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:10 schreef Cat22 het volgende:
Ow god, Lindsey laat haar okselhaar weglaseren! Op tv!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig of zo hoor.
Maar ik denk wel dat je t echt vanuit Whoopie moet bekijken, of het voor haar wel echt leuk is, een jonge drukke jr dr bij
Denk het ook wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef Bamba het volgende:
Er wordt natuurlijk ook maar een klein gedeelte van de dag bij de Pfaffs getoond op tv, dus wie weet heeft ze Bruce al de hele dag lopen corrigeren. Zeg ook maar wat, maar weet tegenwoordig hoe moe je kunt zijn als ze je een hele dag aan het uitdagen zijn
Ik rijd wel via Rotterdam.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is echt het grote voordeel, al weet ik niet of ze allemaal zo zijn uiteraard. Ollie heeft ook een paar jaar twee hele dagen per week alleen gezeten (partner heeft wisseldiensten) en dan slaapt hij in een mand boven zodat hij niet hoeft te waken..
Die van mij is echt een vrijbeest trouwens, kan uren kroelen.
Ik ben echt blij dat ik een hele diverse roedel heb nu.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik snap je en daarom zei ik ook dat zij de 1e is die mag kiezen
Dat heb je toch wel voor de dieren over?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd... we zien het wel. mn moeder riep vanavond dat ze me onterft als ik morgen uberhaupt de weg op ga![]()
Als jij 't niet aandurft (of je moeder 1000 angstdoden wil besparen) moet je 't gewoon ook niet doenquote:[..]
ik meld me morgen ziek denk ik
quote:
Ja joh, als het even te doen is ga ik ook zeker!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel voor de dieren over?![]()
[..]
dat sloeg op de driedubbele afspraak die ik heb gemaaktquote:Als jij 't niet aandurft (of je moeder 1000 angstdoden wil besparen) moet je 't gewoon ook niet doen
Wat een liefje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let niet op de rommel, ikea uitpak
De onze is pas lief knuffelig sinds ze oud is.
Ze kunnen idd prima alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |