Dan vraag ik me af welke jonge talenten er op 10 februari 1983 nog méér in Musselkanaal geboren zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:36 schreef Pieter-utd het volgende:
Jeroen Stevens is één van de jonge talenten die op 10 februari 1983 geboren is in het mooie plaatsje Musselkanaal.
Omg, cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:38 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af welke jonge talenten er op 10 februari 1983 nog méér in Musselkanaal geboren zijn
Ja hij is al is gepost, vooral 'vakantieliefde' spreekt ze mooi uitquote:
Wtf, ik ga stuk hierquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:18 schreef Penisbaard het volgende:
Ook een aanrader trouwens. Zo jong en nu al een prachtige stem, daar kan zelfs Jeroen Stevens jaloers op worden. Je voelt gewoon dat die jongen al veel heeft meegemaakt en al zijn gevoelens en emoties in het nummer stopt.
Het overzicht is kwijt met al die topicsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:12 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja hij is al is gepost, vooral 'vakantieliefde' spreekt ze mooi uit
"gerelateerde videos" levert altijd mede juweeltjes op:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:18 schreef Penisbaard het volgende:
Ook een aanrader trouwens. Zo jong en nu al een prachtige stem, daar kan zelfs Jeroen Stevens jaloers op worden. Je voelt gewoon dat die jongen al veel heeft meegemaakt en al zijn gevoelens en emoties in het nummer stopt.
Gelijk maar even dit toppertje erbij, 11 jaar en zoals je kan zien in de eerste secondes nu al een tienermoeder. Je ziet duidelijk dat het moederschap haar een enorme kracht heeft gegeven, deze kracht zet ze om in een prachtig stemgeluid.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
"gerelateerde videos" levert altijd mede juweeltjes op:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Die kale man die in die clip de smokkelaar speelt is in
deze clip accordeonist.
En hier speelt hij een zwerver. Goede acteur, hij kan werkelijk alles spelen.
Wat een baas.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
"gerelateerde videos" levert altijd mede juweeltjes op:
quote:
Hij heeft ook een gevoelige kant:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:57 schreef testje318 het volgende:
Over Zanger Petro gesproken:
Sjek ook die streepjestrui helemaal uit zn plaat gaan
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Die kale man die in die clip de smokkelaar speelt is in
deze clip accordeonist.
En hier speelt hij een zwerver. Goede acteur, hij kan werkelijk alles spelen.
Geniale man, die komt zeker in de canon van Nederland binnen een paar jaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:25 schreef Penisbaard het volgende:
Episch interview met Jeroen Stevens
heerlijke interviewster ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:25 schreef Penisbaard het volgende:
Die molen geeft blijk van een draaiende wind.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:55 schreef Pieter-utd het volgende:
Weer zo'n klasse nummer van Jeroen Stevens
Die interviews van Silverlady zijn echt priceless.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:25 schreef Penisbaard het volgende:
Voor Silverlady moet je hier zijn: Mensen die totaal niet kunnen interviewenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die interviews van Silverlady zijn echt priceless.
"Met Radio NL kom je dr wel zeggen ze, maar laat maar gaan met die banaan. Daar kom je ook niet mee aan."
1:11quote:
pardon?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef BigRedKane het volgende:
Sodemieter eens op met al die mongols die denken te kunnen zingen
Bah wat een zure, jaloerse, hatelijke reactie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef BigRedKane het volgende:
"mongol"quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef BigRedKane het volgende:
Die blonde met die dikke tetten daarentegenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef Crank het volgende:
Die linker in dat dansgroepje van het nummer Sanne kunnen ze beter meteen daar in die gracht kankeren Jezus hoe slecht kan iemand dansen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef kristyle het volgende:
[..]
Bah wat een zure, jaloerse, hatelijke reactie.
Luister hier maar eens naar, dan leer je misschien echte muziek appreciëren.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef kristyle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef fathank het volgende:
Roedie van de Bunt
Dat stukje bij 3:50 als ie tegen die boom wil aanleunen
"houw"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef fathank het volgende:
Roedie van de Bunt
Dat stukje bij 3:50 als ie tegen die boom wil aanleunen
Goede teksten, "Als een reuzenrad, zo draait het leven" Precies zoals het is, zo ervaar ik dat ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef kristyle het volgende:
[..]
Hahahaha. Geniaal. Die bruine kop ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:17 schreef Pieter-utd het volgende:
Doe Maar Dave is nooit gepost! Waarschijnlijk omdat het niet serieus bedoeld is, maar hij doet het wel geniaal na
En de geniale making of:
Waarom heb ik nou net het enige grappige wat BNN ooit heeft gemaakt moeten missen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:17 schreef Pieter-utd het volgende:
Doe Maar Dave is nooit gepost! Waarschijnlijk omdat het niet serieus bedoeld is, maar hij doet het wel geniaal na
En de geniale making of:
Ik hoorde het ook eergisteren pas van een maat van me, daarna heb ik 2 dagen na moeten denken of ik het hier zou posten. Hij doet het echt goed na.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou net het enige grappige wat BNN ooit heeft gemaakt moeten missen?
Die sitequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:27 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook eergisteren pas van een maat van me, daarna heb ik 2 dagen na moeten denken of ik het hier zou posten. Hij doet het echt goed na.
Die making of is echt mooi
http://www.doemaardave.nl/Homepage_van_Doe_Maar_Dave.html
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die siteGeniale gozer, jammer dat ik er niet achter kan komen wanneer dit nou op TV was of komt
SBS6 programma Fans was echt geniaal, vooral die van Thomas Berge, Nick & Simon en Koos Albertsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:45 schreef TUFKAL het volgende:
Redelijk offtopic maar die fans van Thomas Berge
Er ist der Roffelpantoffel!quote:
Alles op zijn tijd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef SilverladyFan het volgende:
Pieter-utd, komt er nog een deel 2 over de silverlady?
En die staat al in de OP, probeer volgende keer die 4 posts in 1 te doen, dan kan het topic wat langer meequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:48 schreef SilverladyFan het volgende:
Jeroen Stevens kan het ook in het Engels (als tweede stem dan):
En alle helden die bij hem in de buurt komen,quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:10 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Wat een helden
Maar we dwalen wel een beetje af. Ik dat dat we het hier over de hitsensatie van het moment Jeroen Stevens hadden
Tja wel veel betekend voor de muziekhistorie. Als je de moves van Rinus ziet bijvoorbeeld, verbleekt de moonwalk van MJ. Jammer dat Rinus geen wereldwijde marketing machine heeft anders was niet MJ maar Rinus nu de king of pop geweest.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef wise het volgende:
echt, wat een kamper, kermis, tokkie pauper muziek zeg. Holy shit
Gelukkig leeft Rinus nog en kunnen we nog jaren genieten van zijn gouden keeltje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tja wel veel betekend voor de muziekhistorie. Als je de moves van Rinus ziet bijvoorbeeld, verbleekt de moonwalk van MJ. Jammer dat Rinus geen wereldwijde marketing machine heeft anders was niet MJ maar Rinus nu de king of pop geweest.
Wel een MILFje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:15 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Liever dubbele oorkanker dan dit nog ooit te moeten horen.
Zie ik daar Jeroen Stevens nou figureren als danserquote:
Maar hij staat er nog niet:quote:Op zondag 17 januari 2010 13:32 schreef HEvaRe het volgende:
Dit soort kwaliteit hoort natuurlijk hier:
Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingt
Soepele heupen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:18 schreef Strooper het volgende:
[..]
Zie ik daar Jeroen Stevens nou figureren als danser
Waarom druk ik nu weer op gerelateerdquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Zanger Petro![]()
Echt een feestje live![]()
dat commentaar erbij is zoniet nog triesterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:53 schreef SilverladyFan het volgende:
Dat eerste stukje is in het engels: "Why don't you loveing me anymore?"![]()
![]()
Dit is echt een kneiter!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
Lekker rebels protestlied over de invloed van de grote wereldreligies op de mensheid.
zou die man die smokkelaar speelt ook andere rollen kunnen spelen, accordeonist of zwerver ofzo?quote:
al voorbijgekomenquote:
Ik vraag me nog steeds af bij welke grensovergang die clip is opgenomen, er zijn daar heel veel smokkelaars, maar gelukkig ook een hele goede douanier.quote:
Ik vermoed de grens bij Raaltequote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:04 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af bij welke grensovergang die clip is opgenomen, er zijn daar heel veel smokkelaars, maar gelukkig ook een hele goede douanier.
Iddquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:58 schreef afcajos het volgende:
Vet spek en dikke wijve!
Wat een bazenplaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |