Die molen geeft blijk van een draaiende wind.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:55 schreef Pieter-utd het volgende:
Weer zo'n klasse nummer van Jeroen Stevens
Die interviews van Silverlady zijn echt priceless.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:25 schreef Penisbaard het volgende:
Episch interview met Jeroen Stevens
Voor Silverlady moet je hier zijn: Mensen die totaal niet kunnen interviewenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die interviews van Silverlady zijn echt priceless.
"Met Radio NL kom je dr wel zeggen ze, maar laat maar gaan met die banaan. Daar kom je ook niet mee aan."
1:11quote:
pardon?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef BigRedKane het volgende:
Sodemieter eens op met al die mongols die denken te kunnen zingen
Bah wat een zure, jaloerse, hatelijke reactie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef BigRedKane het volgende:
"mongol"quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef BigRedKane het volgende:
Die blonde met die dikke tetten daarentegenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef Crank het volgende:
Die linker in dat dansgroepje van het nummer Sanne kunnen ze beter meteen daar in die gracht kankeren Jezus hoe slecht kan iemand dansen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef kristyle het volgende:
[..]
Bah wat een zure, jaloerse, hatelijke reactie.
Luister hier maar eens naar, dan leer je misschien echte muziek appreciëren.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef kristyle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef fathank het volgende:
Roedie van de Bunt
Dat stukje bij 3:50 als ie tegen die boom wil aanleunen
"houw"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef fathank het volgende:
Roedie van de Bunt
Dat stukje bij 3:50 als ie tegen die boom wil aanleunen
Goede teksten, "Als een reuzenrad, zo draait het leven" Precies zoals het is, zo ervaar ik dat ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef kristyle het volgende:
[..]
Hahahaha. Geniaal. Die bruine kop ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:17 schreef Pieter-utd het volgende:
Doe Maar Dave is nooit gepost! Waarschijnlijk omdat het niet serieus bedoeld is, maar hij doet het wel geniaal na
En de geniale making of:
Waarom heb ik nou net het enige grappige wat BNN ooit heeft gemaakt moeten missen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:17 schreef Pieter-utd het volgende:
Doe Maar Dave is nooit gepost! Waarschijnlijk omdat het niet serieus bedoeld is, maar hij doet het wel geniaal na
En de geniale making of:
Ik hoorde het ook eergisteren pas van een maat van me, daarna heb ik 2 dagen na moeten denken of ik het hier zou posten. Hij doet het echt goed na.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou net het enige grappige wat BNN ooit heeft gemaakt moeten missen?
Die sitequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:27 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook eergisteren pas van een maat van me, daarna heb ik 2 dagen na moeten denken of ik het hier zou posten. Hij doet het echt goed na.
Die making of is echt mooi
http://www.doemaardave.nl/Homepage_van_Doe_Maar_Dave.html
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die siteGeniale gozer, jammer dat ik er niet achter kan komen wanneer dit nou op TV was of komt
SBS6 programma Fans was echt geniaal, vooral die van Thomas Berge, Nick & Simon en Koos Albertsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:45 schreef TUFKAL het volgende:
Redelijk offtopic maar die fans van Thomas Berge
Er ist der Roffelpantoffel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |