Alles op zijn tijd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef SilverladyFan het volgende:
Pieter-utd, komt er nog een deel 2 over de silverlady?
En die staat al in de OP, probeer volgende keer die 4 posts in 1 te doen, dan kan het topic wat langer meequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:48 schreef SilverladyFan het volgende:
Jeroen Stevens kan het ook in het Engels (als tweede stem dan):
En alle helden die bij hem in de buurt komen,quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:10 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Wat een helden
Maar we dwalen wel een beetje af. Ik dat dat we het hier over de hitsensatie van het moment Jeroen Stevens hadden
Tja wel veel betekend voor de muziekhistorie. Als je de moves van Rinus ziet bijvoorbeeld, verbleekt de moonwalk van MJ. Jammer dat Rinus geen wereldwijde marketing machine heeft anders was niet MJ maar Rinus nu de king of pop geweest.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef wise het volgende:
echt, wat een kamper, kermis, tokkie pauper muziek zeg. Holy shit
Gelukkig leeft Rinus nog en kunnen we nog jaren genieten van zijn gouden keeltje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tja wel veel betekend voor de muziekhistorie. Als je de moves van Rinus ziet bijvoorbeeld, verbleekt de moonwalk van MJ. Jammer dat Rinus geen wereldwijde marketing machine heeft anders was niet MJ maar Rinus nu de king of pop geweest.
Wel een MILFje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:15 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Liever dubbele oorkanker dan dit nog ooit te moeten horen.
Zie ik daar Jeroen Stevens nou figureren als danserquote:
Maar hij staat er nog niet:quote:Op zondag 17 januari 2010 13:32 schreef HEvaRe het volgende:
Dit soort kwaliteit hoort natuurlijk hier:
Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingt
Soepele heupen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:18 schreef Strooper het volgende:
[..]
Zie ik daar Jeroen Stevens nou figureren als danser
Waarom druk ik nu weer op gerelateerdquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Zanger Petro![]()
Echt een feestje live![]()
dat commentaar erbij is zoniet nog triesterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:53 schreef SilverladyFan het volgende:
Dat eerste stukje is in het engels: "Why don't you loveing me anymore?"![]()
![]()
Dit is echt een kneiter!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
Lekker rebels protestlied over de invloed van de grote wereldreligies op de mensheid.
zou die man die smokkelaar speelt ook andere rollen kunnen spelen, accordeonist of zwerver ofzo?quote:
al voorbijgekomenquote:
Ik vraag me nog steeds af bij welke grensovergang die clip is opgenomen, er zijn daar heel veel smokkelaars, maar gelukkig ook een hele goede douanier.quote:
Ik vermoed de grens bij Raaltequote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:04 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af bij welke grensovergang die clip is opgenomen, er zijn daar heel veel smokkelaars, maar gelukkig ook een hele goede douanier.
Iddquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:58 schreef afcajos het volgende:
Vet spek en dikke wijve!
Wat een bazenplaat
Zo "gewoon" is ie niet meerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Megalo het volgende:
Vast al geweest, maar held Rutger moet gewoon elk topic even genoemd worden, want na zijn eerste fantastische single heeft hij op hetzelfde riedeltje een nieuwe tekst geschreven voor de arme malaria-slachtoffertjes in Afrika. Die eerste single heeft em duidelijk geen windeieren gelegd.
En dan neemt die vetzak zijn clip ook nog eens op in Groningen; hoe durft ie?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Megalo het volgende:
Vast al geweest, maar held Rutger moet gewoon elk topic even genoemd worden, want na zijn eerste fantastische single heeft hij op hetzelfde riedeltje een nieuwe tekst geschreven voor de arme malaria-slachtoffertjes in Afrika. Die eerste single heeft em duidelijk geen windeieren gelegd.
Dat is precies wat ik ook dachtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Zo "gewoon" is ie niet meer99 Christus...waar is die olijke jonge knul gebleven. Wat een vetkees is hij geworden met plofkop, z'n gouden ringen en dito ketting
Wat de neuk, zijn linkerwenkbrauw bestaat uit 4 kleine wenkbrauwenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:10 schreef tho_Omas het volgende:
Michel Wolsink, met zijn singel Steeds weer als ik jou zie. Een Productie van Van Dijk Media Producties, LMD MUSIC , Puur Oranje
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat de neuk, zijn linkerwenkbrauw bestaat uit 4 kleine wenkbrauwenVooral op 0:27 goed te zien
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef Penisbaard het volgende:
Je merkt ook dat Jeroen Stevens die loodzware kar met Richard en Marcel erop trekt. Die jongens hebben totaal geen glamour of persoonlijkheid.quote:heey richardben je m'n pa niet een beetje vergeten
nick van der lei zoon van wout van der lei
Da's heul geen carnaval. Dat is apres ski.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:40 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een carnavals nummer. :|
hij ziet er uit als Pedobear!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:10 schreef tho_Omas het volgende:
Michel Wolsink, met zijn singel Steeds weer als ik jou zie. Een Productie van Van Dijk Media Producties, LMD MUSIC , Puur Oranje
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
Ik vind dit nog best te pruimen, kwaliteit uit Limburg
Goed nummer, dit gaat ze stemmen opleverenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef Urquhart het volgende:
PvdA Kampen
Ja hier kun je op stemmen
Ik ben meer van figuren als Jeroen Stevens en Arie Pater, die zichzelf en hun kampermuziek wél serieus nemen.quote:
Limburgquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
Ik vind dit nog best te pruimen, kwaliteit uit Limburg
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef SilverladyFan het volgende:
Waarschijnlijk niet het nummer wat je bedoelde maar het gaat wel over de kermis en het is kotswaardig.
Deze misschien:quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:50 schreef Jumparound het volgende:
hoe heette die griet in de bobslee op de kermis? Iets van... mee naar de disco dan kunnen we lekker dansen oid...
ik voel me niet zo lekker en moet even kotsen, dit nummer helpt daar zo lekker bij...
Volgens mij heeft hij het Zanger Bob dieet gevolgd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Megalo het volgende:
troepquote:Op zondag 7 februari 2010 23:45 schreef HEvaRe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |