Zo "gewoon" is ie niet meerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Megalo het volgende:
Vast al geweest, maar held Rutger moet gewoon elk topic even genoemd worden, want na zijn eerste fantastische single heeft hij op hetzelfde riedeltje een nieuwe tekst geschreven voor de arme malaria-slachtoffertjes in Afrika. Die eerste single heeft em duidelijk geen windeieren gelegd.
En dan neemt die vetzak zijn clip ook nog eens op in Groningen; hoe durft ie?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Megalo het volgende:
Vast al geweest, maar held Rutger moet gewoon elk topic even genoemd worden, want na zijn eerste fantastische single heeft hij op hetzelfde riedeltje een nieuwe tekst geschreven voor de arme malaria-slachtoffertjes in Afrika. Die eerste single heeft em duidelijk geen windeieren gelegd.
Dat is precies wat ik ook dachtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Zo "gewoon" is ie niet meer99 Christus...waar is die olijke jonge knul gebleven. Wat een vetkees is hij geworden met plofkop, z'n gouden ringen en dito ketting
Wat de neuk, zijn linkerwenkbrauw bestaat uit 4 kleine wenkbrauwenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:10 schreef tho_Omas het volgende:
Michel Wolsink, met zijn singel Steeds weer als ik jou zie. Een Productie van Van Dijk Media Producties, LMD MUSIC , Puur Oranje
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat de neuk, zijn linkerwenkbrauw bestaat uit 4 kleine wenkbrauwenVooral op 0:27 goed te zien
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef Penisbaard het volgende:
Je merkt ook dat Jeroen Stevens die loodzware kar met Richard en Marcel erop trekt. Die jongens hebben totaal geen glamour of persoonlijkheid.quote:heey richardben je m'n pa niet een beetje vergeten
nick van der lei zoon van wout van der lei
Da's heul geen carnaval. Dat is apres ski.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:40 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een carnavals nummer. :|
hij ziet er uit als Pedobear!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:10 schreef tho_Omas het volgende:
Michel Wolsink, met zijn singel Steeds weer als ik jou zie. Een Productie van Van Dijk Media Producties, LMD MUSIC , Puur Oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |