Wou dat ik dat kon joh, hoezo doe jij dat dan?quote:
Ik heb eigenlijk ook alleen maar gehoord van allergie van hondenharenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit van een speekselallergie gehoord.
En alle honden hebben speeksel natuurlijk
Nee echt nog nooit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook alleen maar gehoord van allergie van hondenharen. Tis wel een speciaal kind ook natuurlijk
Maar jij dus ook nog nooit van gehoord?
Ik kook echt zelden vis.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
@ph-oh volgens mij kun jij echt lekker koken.
Als ik in een toko ben snap ik van de meeste dingen de bedoeling niet. Ik kan geen chinees lezen. En daarbij lust ik echt geen vis en dat wordt toch wel veel gebruikt.
Ik krijg een nieuwe badkamer die wordt 60 cm breder, speciaal om een grotere douche te creëren. Het wordt een heerlijke ruimte (hoop ik). Slaapkamers krijgen een iets andere indeling, het inpandige balkon wordt bij onze slaapkamer getrokken. Boven laminaat. Beneden openslaande deuren naar de tuin en nieuwe vloer (hout). Tot zoverquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat ga je nu allemaal doen??
Heb vouwgordijntjes zooo popperig
Heb voor de slaapkamers nog nietsweet niet wat.
Leuk he, met die kleurtjes zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
volgende ronde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meneer Maes wil komen eten en vraagt waarom ik dat nooit maakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
volgende ronde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, waarom eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Meneer Maes wil komen eten en vraagt waarom ik dat nooit maak
Oh leuk! Een Fok! baby toevallig?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:55 schreef Ynske het volgende:
zondag foto's maken van babietje
morgen zeeman overvallenom nog wat wolletjes te halen
Ahh, arm beessie.. Waarom heb je uiteindelijk besloten om het niet te doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
Trouwens net nog langs het oude huis gereden, dat arme kattenbeest zat buiten
Ophalen en adopterenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk he, met die kleurtjes zo![]()
Ik heb nu ook eindelijk een rolmatje gekocht, zo fijn!
Ik krijg alleen echt kippenvel van die houten snijplank
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe badkamer die wordt 60 cm breder, speciaal om een grotere douche te creëren. Het wordt een heerlijke ruimte (hoop ik). Slaapkamers krijgen een iets andere indeling, het inpandige balkon wordt bij onze slaapkamer getrokken. Boven laminaat. Beneden openslaande deuren naar de tuin en nieuwe vloer (hout). Tot zover
quote:
Het is echt heel makkelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Meneer Maes wil komen eten en vraagt waarom ik dat nooit maak
Oh wauw! Dat klinkt als goede plannen zeg!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe badkamer die wordt 60 cm breder, speciaal om een grotere douche te creëren. Het wordt een heerlijke ruimte (hoop ik). Slaapkamers krijgen een iets andere indeling, het inpandige balkon wordt bij onze slaapkamer getrokken. Boven laminaat. Beneden openslaande deuren naar de tuin en nieuwe vloer (hout). Tot zover
Ik ga het wel eens proberenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk niet?
Tis echt supersimpel
Af en toe met bleek er over heen...quote:
Oh brrr.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Af en toe met bleek er over heen...![]()
Ik heb ook houten trouwens..
Had d'r dus op schoot in de auto hé..maar ze begon door de auto te rennen.quote:
quote:
Niet echt inloop maar wacht ik ga een plaatje zoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat vinden de mini's ook leuk
nieuwe kamers
Inloopdouche??
En openslaande deuren super! En massief hout of?
Whoopie is niet altijd even lief en nu ze niet in vorm is gaat dat helemaal niet samen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh leuk! Een Fok! baby toevallig?![]()
[..]
Ahh, arm beessie.. Waarom heb je uiteindelijk besloten om het niet te doen?
Ik heb ook een glazen snijplank..Dat is echt fijn idd! Heb ook een kunstoffen, maar de glazen werkt het fijnste!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh brrr.
Glas snijdt ook veel fijner, daar snij je gewoon niet in met je mes
Plaatjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet echt inloop maar wacht ik ga een plaatje zoeken.
massief hout voor in de kamer, dat heb ik al uitgezocht.
hij gaat altijd de vaatwasser in op hoge temperatuur, zo hoog dat het hout er stiekum van achteruitgaatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vind ik echt altijd zulke smerige dingen
Kunststof is bijna net zo onhygiënisch als hout ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb ook een glazen snijplank..Dat is echt fijn idd! Heb ook een kunstoffen, maar de glazen werkt het fijnste!
Begin al es met glazen snijplankies, kosten geen drol en echt zoooooo fijn in gebruikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij gaat altijd de vaatwasser in op hoge temperatuur, zo hoog dat het hout er stiekum van achteruitgaat
maar de spullen uit de keuken hier dateren utitde 70s![]()
pannen met handvaten van dat donkerbruine plastic enzo
maar ga binnekort nieuwe pannen halen, want ik begin het een beetje zat te worden
ik heb het echt nog nooit gedaan hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is echt heel makkelijk
Alleen Zwabber is té goed voor een newbie
Die heb ik ook, maar die gebruik ik alleen bij vlees. Ik vind het gevoel en geluid van mes op glas echt verschrikkelijk oorverdovend..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh brrr.
Glas snijdt ook veel fijner, daar snij je gewoon niet in met je mes
ja en spullen om het koksmes scherp te houden, want het begint minder scherp te wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Begin al es met glazen snijplankies, kosten geen drol en echt zoooooo fijn in gebruik
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb het echt nog nooit gedaan hoor
mijn rijst is ook nog niet perfect,maar dat zien jullie lekker niet
Ja brrrrquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar die gebruik ik alleen bij vlees. Ik vind het gevoel en geluid van mes op glas echt verschrikkelijk oorverdovend..
Gewoon eiks...omdat ik het lekker vind.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wou dat ik dat kon joh, hoezo doe jij dat dan?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
Ja, of alleen al het zien van een bordenwisser over een krijtbord heen. Of het moeten voelen van velours..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:16 schreef Ynske het volgende:
nagels over t krijtbord of een vork krassen over een bord vind ik nog een tikkie erger.
maar hier ook een glazen plank
niet duur van bij de xenos maar fijn in gebruik
ow en stuiterproof
en natte theedoekenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, of alleen al het zien van een bordenwisser over een krijtbord heen. Of het moeten voelen van velours..![]()
velourquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, of alleen al het zien van een bordenwisser over een krijtbord heen. Of het moeten voelen van velours..![]()
Ik snap em. Soms is het verstandiger om iets niet te doen, hoe moeilijk ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopie is niet altijd even lief en nu ze niet in vorm is gaat dat helemaal niet samen.
Een andere hond zou misschien! wel gaan maar ik kan dat katje geen goed huis bieden en ik vind dat ze dat verdiend.
Hm, misschien.. Maar hoe snij jij dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan snij je mss ook wat raar,mijn mes klatert nooit op t glas
Uhhhhhh rustig in elk geval , en met kleine bewegingen, niet van tjaktjaktjakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, misschien.. Maar hoe snij jij dan?
Oh Yns, dan ga ik je noooit knuffelen als je die jurk aan hebt.
ik zie die sjiewawaas al als piranha's op dat beest duiken, skelet kaal in 2 minutenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou hier ook geen kat binnen moeten halen...
Die was dan buiten echt beter af
Wauw!! Super chique Maes!!! Heel mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had gewoon al eens een foto gemaakt toen we ideeen gingen opdoen![]()
Deze tegels heb ik uitgezocht
[ afbeelding ]
gecombineerd met grote witte wandtegels.
Zo erg is het niet maar Whoopie eet haar eten op enz enz. Plus dat als ze met haar verkeerde ben uit bed stapt het poezebeest als slachtoffer heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou hier ook geen kat binnen moeten halen...
Die was dan buiten echt beter af
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Mooie tegelsen wat een bijzondere douche!
En dan een regendouche?
Dat kan ik heul niet eens, tjaktjak.. Ik weet niet, ik kan echt niet tegen het geluid. En dan *schraaaap* als je het vlees de pan in schuift.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhhhhhh rustig in elk geval , en met kleine bewegingen, niet van tjaktjaktjak
Nou, die sjiwallies zijn echt leuk met katten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie die sjiewawaas al als piranha's op dat beest duiken, skelet kaal in 2 minuten
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik maak een topic hoor in klussen. Ik vind het altijd zo leuk om andere topics te lezen. Dat gun ik anderen ook. Binnenkort maar vast foto's maken van hoe het nu is.
Oh echt?!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, die sjiwallies zijn echt leuk met katten.
Maar die chinezen![]()
Chico trok op vakantie de oppassphynx zo aan zn staart van het aanracht af om m te vermoorden
ik snij altijd vrij snel, op de koksmanier zeg maarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat kan ik heul niet eens, tjaktjak.. Ik weet niet, ik kan echt niet tegen het geluid. En dan *schraaaap* als je het vlees de pan in schuift.
Ja, we hebben een goeie aannemer die al eerder voor ons een kleine verbouwing heeft gedaan. Er komt ook een nieuwe ketel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
neem je er wel 1 met ook een kleine douche erbij?
En een goede watervoorzienig? Ding vreet water
Mooizo, dat scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja, we hebben een goeie aannemer die al eerder voor ons een kleine verbouwing heeft gedaan. Er komt ook een nieuwe ketel.
Moooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaaf Maes![]()
In maart/april gaan we hier met de badkamer bezig.
Hip badmeubel![]()
Alleen is onze iets breder met 1 wastafel met 2 kranen er op.
[ afbeelding ]
Met bijpassend toilet![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn handige wastafels Ing, Pflieger toilet? og een subway?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaaf Maes![]()
In maart/april gaan we hier met de badkamer bezig.
Hip badmeubel![]()
Alleen is onze iets breder met 1 wastafel met 2 kranen er op.
[ afbeelding ]
Met bijpassend toilet![]()
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:35 schreef Maes het volgende:
[..]
MoooiIk ben nog aan het twijfelen over de wastafel.
Nieuwe ketel moet ook nog opgehangen worden hier.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja, we hebben een goeie aannemer die al eerder voor ons een kleine verbouwing heeft gedaan. Er komt ook een nieuwe ketel.
Zowel badmeubel als toiletpot is van Sfinx, model 420.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zijn handige wastafels Ing, Pflieger toilet? og een subway?
Ik wil geen meubel en ik vind waskommen erg mooi, ik kan gewoon niet kiezenquote:
Ik hou er niet van, wordt altijd 1 natte kledderbende op de vloer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:37 schreef Maes het volgende:
Oh wat ik nog vergat, ze gaan ook nog de wc beneden doen. Ik denk erover om geen fonteintje te doen in het toilet, wat vinden jullie?
Waskommen vinnik ook mooi...op zo'n glazen plaatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wil geen meubel en ik vind waskommen erg mooi, ik kan gewoon niet kiezen
Serieus.quote:
Kommen op een plank?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wil geen meubel en ik vind waskommen erg mooi, ik kan gewoon niet kiezen
Dat filmpje heb ik hier wel eens gezien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus.
Ik heb dr toendertijd filmpjes van gepost ook.
Niet van dat ie m daadwerkelijk greep, wel van dat die honden als dollen naar dat aanrecht stonden te springen.
Maja, Chico heeft geen tanden en die terrorkat vond het vet leuk om die honden op te jutten
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus.
Ik heb dr toendertijd filmpjes van gepost ook.
Niet van dat ie m daadwerkelijk greep, wel van dat die honden als dollen naar dat aanrecht stonden te springen.
Maja, Chico heeft geen tanden en die terrorkat vond het vet leuk om die honden op te jutten
Dat leert oh oh ze al als ze nog pup zijn; PAKKKK DE POESSSSSSquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, dat filmpje kan ik me nog wel herinneren..![]()
Heeft Chico nare ervaringen met een kat of was het echt deze kat op zich?
Bij ons paste het ook niet echt, maar heb een extra brede pot en een minifonteintje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:37 schreef Maes het volgende:
Oh wat ik nog vergat, ze gaan ook nog de wc beneden doen. Ik denk erover om geen fonteintje te doen in het toilet, wat vinden jullie?
Oh leuk, heel graagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Maes, jij ging toch ook niet mee morgen?
Als de rest allemaal wel gaat, gaan we wel een keertje samen.
GreysjeMeisje wil vast ook nog wel een keer
Nou, ze werden hier een tijd lang elke keer als we naar buiten gingen besprongen door een rotkat die altijd buiten zat te wachten tot dr honden naar buiten kwamen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, dat filmpje kan ik me nog wel herinneren..![]()
Heeft Chico nare ervaringen met een kat of was het echt deze kat op zich?
Ja ook dat natuurlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat leert oh oh ze al als ze nog pup zijn; PAKKKK DE POESSSSSS
Wij wilden aanvankelijk een soort van side table als drager vd waskommen (een hele robuuste met nog een plank onderop) maarja waar laat je dan je troepquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waskommen vinnik ook mooi...op zo'n glazen plaat![]()
Dit meubel was echter een stuk praktischer en ook erg mooi int echie.
Zitten 2 grote laden in
anders is het hier straks K&W SCquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:47 schreef Maes het volgende:
Ik ga snel een topic openen in klussen kunnen jullie me daar verder adviseren
Ze zullen hier wel moeten...en anders niet wassenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij ons paste het ook niet echt, maar heb een extra brede pot en een minifonteintje.
Gasten vinden dat toch niks handen in de keuken wassen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh leuk, heel graagDan gaan we snel afspreken zo gauw het weer wat vriendelijker is
Ooohh ja, de buurtkat. Memoryflash!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ze werden hier een tijd lang elke keer als we naar buiten gingen besprongen door een rotkat die altijd buiten zat te wachten tot dr honden naar buiten kwamen.
Maar die kat op vakantie die vroeg dr echt om, dat was een rotkat.
De naaktkat van een vriendin van me, dies heel chill en die gaat niet rennen en zo, daar ligt ie gewoon naast te slapen in de tuin hoor.
Billy wil die kat wel mollen ook, maar die doet dat niet omdat ie weet dat dat niet mag van die vriendin.
Zodra zij dan ff weg is duikt ie dr op
In maart wil dit meisje ook welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Maes, jij ging toch ook niet mee morgen?
Als de rest allemaal wel gaat, gaan we wel een keertje samen.
GreysjeMeisje wil vast ook nog wel een keer
Truste Morretje!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ooohh ja, de buurtkat. Memoryflash!
Liefjens, ik ga naar bed. Morgen weer vroeg opstaan (half 8 wekker, ok, niet echt vroeg maar wel voor een zaterdag) Ben benieuwd of alle plannen van iedereen morgen nog doorgaan..
Tuulkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In maart wil dit meisje ook welals het mag
![]()
Tis maar goed dat ik daar niets mee mag nemenanders liet Mr me niet gaan.
Welterustenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ooohh ja, de buurtkat. Memoryflash!
Liefjens, ik ga naar bed. Morgen weer vroeg opstaan (half 8 wekker, ok, niet echt vroeg maar wel voor een zaterdag) Ben benieuwd of alle plannen van iedereen morgen nog doorgaan..
Wij ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze zullen hier wel moeten...en anders niet wassen![]()
Vorig jaar hebben wij het toilet beneden gedaan en doordat er nu een hangpot inzit, is de ruimte wat beperkter geworden.
Dus echt ruimte voor een fonteintje is er ook niet.
Meneer I. is al blij dat ie niet met de knietjes tegen de deur zit
9e kan ik niet ivm verjaardag Mr Lquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuulk![]()
Gezellie![]()
Trusten Mor![]()
Datum plannen dan maar?![]()
De 6e kan ik niet ivm verjaardag meneer I.
Jaaaaaa ik zit nu al die filmpjes weer te kijken, wat zijn ze leukquote:
quote:
Leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik gooi m dr nog es in, voor de leuk![]()
Dit is trouwens vooral Billy, en Calvin en Socks, twee honden die gewoon bij die rotkat wonen, die doen dat dus ook aaaaaltijd schijnbaar![]()
Let op Frits die dr als de kippen bij is om te rellen ook![]()
Dat gekef, damn, ik mis het echt
Tombolaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer!!!!
Ik ga nu even bijlezen, maar ik dacht ik meld me alvast
Wij moesten vandaag wel lachen, we konden ineens rustig binnen komen ipv meteen besprongen worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik zit nu al die filmpjes weer te kijken, wat zijn ze leuk
Ik heb het misschien gemist maar is het blijvende gehoorbeschadiging?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij moesten vandaag wel lachen, we konden ineens rustig binnen komen ipv meteen besprongen worden.
Dat is ook het enige voordeel want ze slaapt veel minder en is erg onrustig nu ze weinig/niets hoort.
Dekens en eten meequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:05 schreef Qwea het volgende:
morgen er maar eens op uit trekken met MM en Baloe de beerPics maken
Dan ga ik ook meequote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:
Goed (koud!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Mja opereren is geen optie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb het misschien gemist maar is het blijvende gehoorbeschadiging?
Haha nu moet ik aan By the Sea van Sweeney Todd denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:10 schreef Qwea het volgende:
hooooooooooooooome by the sea!
*genesis dvd ook gaat bestellen*
Hihi die kleine achter z'n schansquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heb ik die hier wel es laten zien?
Diego en Frits samen aan het dollen.
Morgen komt Diego volgens mij voor het eerst logeren zonder dat Frits dr is.
Filmpje is van een maand voor ie dood ging of zo.
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha nu moet ik aan By the Sea van Sweeney Todd denken![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:12 schreef gothic-blackie het volgende:
zo, nieslief en ik hebben als virgin lushies bestelddit alles in engeland dus we krijgen ook nog een 20 pond gift.
namelijk:
mijn lijst:
sweetie pie
coconut
honey i washed the kids
whipstick
helping hands
american cream
cynthia sylvia stout
the godmother
niesliefs lijst:
almond coconut
creamy candy bath
joy of jelly
prince triple orange blossom
miranda zeep
honey i washed the kids
uiteraard met een hoop hakken zodra het komt zodat we ook nog dingen delen
Ik zit m nu te kijken, heb zin om zo de hele film ff op te zettenquote:
euhm neequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat veeeeel maar geen king of skin?
Leuk, sisters foreverquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:12 schreef gothic-blackie het volgende:
zo, nieslief en ik hebben als virgin lushies bestelddit alles in engeland dus we krijgen ook nog een 20 pond gift.
namelijk:
mijn lijst:
sweetie pie
coconut
honey i washed the kids
whipstick
helping hands
american cream
cynthia sylvia stout
the godmother
niesliefs lijst:
almond coconut
creamy candy bath
joy of jelly
prince triple orange blossom
miranda zeep
honey i washed the kids
uiteraard met een hoop hakken zodra het komt zodat we ook nog dingen delen
Maesje!!quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed (koud!zo de kachel eens bekijken...
)
Ik heb een deur tussen slaap- en woonkamer!!!!Eindelijk rustig slapen vannacht!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dan moet je ff de kachel goed openzetten
Bijkomend voordeel; hij bevriest niet!
Jeujjjjjj!!!!![]()
Ach joh, gewoon negeren, doe ik ook![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:
Ik heb die film al zo vaak gezien. Ik vind haar zo geweldig Helena Bonham Carter, wat een prachtige actricequote:
quote:
Oh, maar dan wil ik in maart ook (weer) mee!!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Jaaaaaaa Helenaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb die film al zo vaak gezien. Ik vind haar zo geweldig Helena Bonham Carter, wat een prachtige actrice
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm needie zag ik nie staan, en we hebben wel saampjes meer de 'lagere' prijzen genomen. en het zijn allemaal verschillende dingen voor bv mij, ik heb 2 haar dingen, een deo ding, een handlotion, een lippenbalsem, een jelly, en dan wel 2 zeepblokken
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:24 schreef Bamba het volgende:
Qwea, ik ben nu dat concert van Pink aan het kijken waar je het gisteren over had
Ja duh... de kachel stond wel open, maar de nieuwe deur ook (op een kier) en daar komt veel kou door!!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef Enfermera het volgende:
Ja dan moet je ff de kachel goed openzetten
Bijkomend voordeel; hij bevriest niet!
Jeujjjjjj!!!!![]()
Ach joh, gewoon negeren, doe ik ook![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, maar dan wil ik in maart ook (weer) mee!!!!!![]()
![]()
Ik wil iedereen een keer zien!!!
Big Fish stond hier vorige week nog opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaa Helena![]()
Laatst ook weer Big Fish zitten kijken![]()
En nu wachten op :
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh... de kachel stond wel open, maar de nieuwe deur ook (op een kier) en daar komt veel kou door!!!!!
vroeger hing daar een gordijn, en dat houdt kennelijk veel warmte tegen!
Ik vind dat echt een toffe actrice!! En ben ook heel benieuwd naar Alice in wonderlandquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik wou dat ik Helena Bonham Carter was
Ja, ik zag het voorstukje in de bioscoop!!!! Daar wil ik heen!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaa Helena![]()
Laatst ook weer Big Fish zitten kijken![]()
En nu wachten op :
Ze is echt zo onwijs tof :quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een toffe actrice!! En ben ook heel benieuwd naar Alice in wonderland
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
doe zo mijn best om je te ontlopen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Heerlijk zag het eruit!!!!quote:
In je poepeeeeeeerdquote:
Meeeeeeeeeeee tooooooooooooooooo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik wou dat ik Helena Bonham Carter was
Vind haar ook perfect gecast in Harry Potter als Bellatrix!quote:
Ja dag, dan kwam je hierheen toch???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Heerlijk zag het eruit!!!!![]()
Ik ga als we morgen niet naar DTH gaan ook maar eens naar chinatown () en ook een poging wagen
Ik dacht dat jij dan naar Blijdorp gingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Heerlijk zag het eruit!!!!![]()
Ik ga als we morgen niet naar DTH gaan ook maar eens naar chinatown () en ook een poging wagen
quote:
Tombola heeft nog een drukke agenda morgenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dan naar Blijdorp ging
Whaaaaaaa dat meen je nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vind haar ook perfect gecast in Harry Potter als Bellatrix!
Johnny Depp trouwens he, die is gewoon net zo oud als mijn vader![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh... de kachel stond wel open, maar de nieuwe deur ook (op een kier) en daar komt veel kou door!!!!!
vroeger hing daar een gordijn, en dat houdt kennelijk veel warmte tegen!
Oh ja!!!quote:
Ik zit dat interview te kijken nu , echt geweldig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
[..]
Tombola heeft nog een drukke agenda morgen
Helena is ook al oud hoorquote:
sorry ik heb gelogen..Hij is 1 jaar jonger dan mijn vaderquote:
Maar ze blijft leukquote:
Ik ook?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat gingen Greys, Ll en GB eiks doen vanaaf?![]()
En tuulk mag TomTom mee
Ze schelen 3 jaar. Ik zei dat meer omdat Johnny en ik maar een paar maanden schelen en dat Bamba haar papa ook zo oud is. Ach ja no worries ik ben nog een jonge blomquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat gingen Greys, Ll en GB eiks doen vanaaf?![]()
En tuulk mag TomTom mee
Ik hoop het stiekem wel jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook?![]()
.
Maar misschien wordt het nog helemaal verzet als er echt bijna niemand gaat?
Jijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]ik? of je wegwijsapparaat?
En die drie gingen bekken gok ik
Nee joh! Daar heeft 'ie echt nog zo'n babyfacequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ze blijft leuk
En Johnny ook (maar in Cry Baby is hij mooier dan nu)
Mijn moeder wordt niet blij als we gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook?![]()
.
Maar misschien wordt het nog helemaal verzet als er echt bijna niemand gaat?
Dan moet ze toch echt haar TomTom goed instellenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt niet blij als we gaan
die ziet ijsberen op de weg
Ik heb dan ook wel een hele jonge papa hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze schelen 3 jaar. Ik zei dat meer omdat Johnny en ik maar een paar maanden schelen en dat Bamba haar papa ook zo oud is. Ach ja no worries ik ben nog een jonge blom
Ik ga kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Maes dat interview met Helena moet je kijken, ik zit hardop te lachen
Hoe jong is jong?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel een hele jonge papa hoor
Whoeeehoeeeequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet ze toch echt haar TomTom goed instellen
Bij afwezigheid van Greysquote:
mmmmmquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee joh! Daar heeft 'ie echt nog zo'n babyface. Vind 'm nu echt veeeeele malen lekkerder!!
Zoquote:
Heuj!!!! Ik ben niet instelbaar!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet ze toch echt haar TomTom goed instellen
Ook deel twee kijken,ik heb echt KEIHARD gelachenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmm
ik val normaal wel op oudere mannen (en ik zou hem ook zeker mijn bed niet uitschoppen!) maar ik hou wel van zijn mooie hoofd van vroeger
Ik vind m in Sweeney Todd nog beestachtig aantrekkelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
In Edward Sciccorhands vind ik 'm dan weer heel aandoenlijk
. D'r is geloof ik maar 1 film waar ik 'm echt überlelijk vind en dat is Charlie and the Chocolate Factory..Brrr.....
ja, daar is ie een beetje plastic-achtig...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
In Edward Sciccorhands vind ik 'm dan weer heel aandoenlijk
. D'r is geloof ik maar 1 film waar ik 'm echt überlelijk vind en dat is Charlie and the Chocolate Factory..Brrr.....
Ja, daar doet die witachtige lok het hem he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m in Sweeney Todd nog beestachtig aantrekkelijk
Ik ook!!! En als Edward Scissorhands ook trouwensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m in Sweeney Todd nog beestachtig aantrekkelijk
jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
Ik moet eens zoeken wie mijn boekje moet gaan krijgen..![]()
Tombola had jij van mij al post?? (ik vraag het nog maar eens, heb de vorige keer niets gezien).
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:51 schreef Bamba het volgende:
In Neverland speelt 'ie ook zo mooi . Alleen daar issie ook zo netjes en gladgeschoren..Zie 'm toch liever als Captain Jack denk ik
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja![]()
en die heb ik net verbrand om je rotopmerking
EJOOOOOOOO CAPTAIN JACKKKKKquote:
ja maar ja maar jij haaaaaat de HP films toch?quote:
Tja, ik was 13quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EJOOOOOOOO CAPTAIN JACKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
Omg, ik was echt 12 toen ofzo.Fluorescerend groen zowat, magoed.
Wat een heerlijk mens, ik wil haar als mijn vriendinnetjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Maes dat interview met Helena moet je kijken, ik zit hardop te lachen
Ja die haat ik ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar ja maar jij haaaaaat de HP films toch?
[..]
Tja, ik was 13
Heb je ze alletwee gekeken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat een heerlijk mens, ik wil haar als mijn vriendinnetje
Nee nee daarom begint de sneeuw hier beneden, en jullie gaan vroeg op pad en zijn dan op tijd terug met Bulliequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef Pagan het volgende:
Gofferdergoffer, zit ik bij te lezen met een koud biertje, is 'tie bevroren. Wel erg koud dus. Drinkt alleen zo lastig.
Hopen dat we Bullie morgen kunnen halen, het KNMI heeft nu echt een rampscenario geschetst. We houden jullie op de hoogte.
Hij is dood nu he... dus noooit meer wassenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Bamba het volgende:
Captain Jack heeft mij op beach pop over m'n hoofd geaaid...![]()
Wie wil me nu aanraken?
huur een slee en bind de rest van de honden ervoor!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef Pagan het volgende:
Gofferdergoffer, zit ik bij te lezen met een koud biertje, is 'tie bevroren. Wel erg koud dus. Drinkt alleen zo lastig.
Hopen dat we Bullie morgen kunnen halen, het KNMI heeft nu echt een rampscenario geschetst. We houden jullie op de hoogte.
Ja, maar dat is de latere Captain Jack toch die dood is? Je had eerst een andere, die van de eerste nummers geloof ik. Die was ook een stuk dikker.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is dood nu he... dus noooit meer wassen
Ja ja met een gangetje ertussen, oh and Jonathan did we speak about Sweeny yet? ja muts 5 minuten geleden, heerlijk als je zo ik wil haast zeggen onschuldig bent. En ze praatte ook gewoon door terwijl de interviewer al aan het afscheid nemen wasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je ze alletwee gekeken?
Echt ze is zooooo grappig![]()
Hoe ze wonen ook en zo, twee huizen naast elkaar.
quote:
nee, de allereerste zanger is dood. In het begin liet ie bij optredens een vriend van hem optreden, maar later zelfquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de latere Captain Jack toch die dood is? Je had eerst een andere, die van de eerste nummers geloof ik. Die was ook een stuk dikker.
Zeur niet, hij is iets minder jong als ik. Jong dus!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef Pagan het volgende:
hier idemquote:
Is het ver bij jullie vandaan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef Pagan het volgende:
Mijn zoon heeft nog eens een captain jack geplaybacked. Ik denk niet dat ik hem daaraan ga herinneren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de latere Captain Jack toch die dood is? Je had eerst een andere, die van de eerste nummers geloof ik. Die was ook een stuk dikker.
joh, ga je rollator poetsen manquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zeur niet, hij is iets minder jong als ik. Jong dus!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zeur niet, hij is iets minder jong als ik. Jong dus!
ja, en op donderdag is house, en op vrijdag dus ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier idem
had je trouwens gezien, dinsdag kun je op sbs beginnen met house en op rtl (4 of 5) kun je erna weer een aflevering zien
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:08 schreef Ynske het volgende:
ze hebben me op een goed idee gebracht, ben nu een boodschappen/spulletjes tas aan t haken
1 vierkantje is klaar, in t midden zit een bloem, nog tig te gaan
*leest*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:12 schreef Ynske het volgende:
hadden jullie de nieuwe actie al gezien?
[REVIEW] Win twee maanden Carnibest!
film? foto's???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft nog eens een captain jack geplaybacked. Ik denk niet dat ik hem daaraan ga herinneren.
ééééé oooooooo Captain Jack!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft nog eens een captain jack geplaybacked. Ik denk niet dat ik hem daaraan ga herinneren.
nouja, frustratie dat ik geen fatsoendelijke tas had om wat boodschapjes in te gooien. BE die in t haaktopic twee vierkantjes laat zien om een tasje mee te maken. *ping* boodschappentas *ping*quote:
Die goeie ouwe tijd ofniequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar ja maar jij haaaaaat de HP films toch?
[..]
Tja, ik was 13
Oei is het goed gegaan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Tis berekoud buiten, het heeft een heeeeel klein beetje gesneeuwd, de binnenwegen zijn ijsbaan maar de grotere wegen in de stad waar gestrooid is zijn kurkdroog.
Ow ja.... remmen als je op z´n binnenweg fietst is een slecht idee.
toch niet gevallen hoop ik hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Tis berekoud buiten, het heeft een heeeeel klein beetje gesneeuwd, de binnenwegen zijn ijsbaan maar de grotere wegen in de stad waar gestrooid is zijn kurkdroog.
Ohquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
House @ tv nu
![]()
[..]
nee, de allereerste zanger is dood. In het begin liet ie bij optredens een vriend van hem optreden, maar later zelf
Fijn dat je weer heelhuids terug bent!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Nee hier moet ik streng in zijn (en alle foto's liggen bij zijn vaderquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef senesta het volgende:
Leuke actie Hara
Oh en mijn nichtje is thuisEten, poepen en slapen gaat weer allemaal helemaal goed
Leuke actie Hara
Oh en mijn nichtje is thuisEten, poepen en slapen gaat weer allemaal helemaal goed
Jewel.quote:
Waar vindt je die patroontjes?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja, frustratie dat ik geen fatsoendelijke tas had om wat boodschapjes in te gooien. BE die in t haaktopic twee vierkantjes laat zien om een tasje mee te maken. *ping* boodschappentas *ping*
op zoek naar patroontje dat me aanstaat. uitgetekend en begonnen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jewel.Beetje glibberdeglibber en accuut besluiten dat jezelf uit laten drijven een veel beter idee is. En dat de terugweg meer hoofdwegen moet tellen.
Geweldigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef senesta het volgende:
Leuke actie Hara
Heel leuke actie inderdaad. Heb wel al wat vragen in het topic gezet, ik hoop dat dat daar mag.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef senesta het volgende:
Leuke actie Hara
Das minder..en ook niet op te vragen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee hier moet ik streng in zijn (en alle foto's liggen bij zijn vader)
Juust. dabedoelikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Barbaaf het volgende:
Ha, Nok en Tomba bij elkaar, kunnen we een tijdstip prikken
Jammer... ook voor jou dat alle foto's niet bij jou zijn!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee hier moet ik streng in zijn (en alle foto's liggen bij zijn vader)
Leuke actie Hara
ligt eraan wat je wilt makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar vindt je die patroontjes?
(morgen ga ik mijn werkje eens op de foto zetten).
Leuke actie Hara
Een mutsje en verder geen idee.quote:
Jaloersquote:
de muts die ik gemaakt had kwam van garnstudio.nl afquote:
We hebben het er net nog over gehad, de foto's gaan naar mijn zoon toe en ik ga scannen of opnieuw laten afdrukken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das minder..en ook niet op te vragen?
Thnx, ga 1s spiekenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
de muts die ik gemaakt had kwam van garnstudio.nl af
daar staan ook kindermutsjes
goed plan!!!!quote:
aaah pass ook eens een mok hierheenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
goed plan!!!!
die chocolademelk dan he!!!!
en ik heb avocado en tortillachips!
Goedzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben het er net nog over gehad, de foto's gaan naar mijn zoon toe en ik ga scannen of opnieuw laten afdrukken.
ik slinger even anwb aan voor een ruwe schattingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Barbaaf het volgende:
Ha, Nok en Tomba bij elkaar, kunnen we een tijdstip prikken
Ik heb nu dus gewoon de bus slagroom naast de beker staan. Zodra de slagroom dreigt te verzinken in de choc spuit ik er een verse laag op.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Mr de keuken in kickt voor ijs
even wachten...quote:
*schuift dienblad vol mokken door*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu dus gewoon de bus slagroom naast de beker staan. Zodra de slagroom dreigt te verzinken in de choc spuit ik er een verse laag op.![]()
![]()
![]()
Ah, Satsu neemt afscheid van de kerstboom door een bal eruit te kegelen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog ff een rondje met de beesten, en de pc gaat uit want daarna ga ik lekker de Pfaffs kijken en uuuuuuuuuren badderen nog , trusten allen, en ik hoop dat iedereen morgen kan doen wat ie graag wil doen, maar ik hoop vooral dat Bullie morgen opgehaald kan worden
Wat heb je daar wat je hier niet hebt? Sneeuw?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
[..]
over 3 weken choc met schlag und rum @ Gerlos
Ik ben om half 9 zeker wakker, dus als ik niet reageer heb ik het niet gelezen en lig ik al platquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik slinger even anwb aan voor een ruwe schatting
volgens mij dat juist niet... Dus je hebt de echte gezienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:22 schreef Bamba het volgende:
De vent die in deze clip zingt heb ik niet gezien dus..Is dit die Franky Gee?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog ff een rondje met de beesten, en de pc gaat uit want daarna ga ik lekker de Pfaffs kijken en uuuuuuuuuren badderen nog , trusten allen, en ik hoop dat iedereen morgen kan doen wat ie graag wil doen, maar ik hoop vooral dat Bullie morgen opgehaald kan worden
Oh ja, je hebt mn adres hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij dat juist niet... Dus je hebt de echte gezien
[..]tot morgen
Succes morgen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:28 schreef Pagan het volgende:
@zwabber: Rollator is matzwart met witte tribals, kleurt goed bij mijn inkt en piercings. Nix poetsen dus. Groenetheebier? Alles goed met je meds?![]()
@iedereendiemetBulliemeeleeft: Niet zo ver, 115 km. ofzo, we willen om 12 uur gaan rijden. Vandaag kon helaas niet, het asiel is op vrijdag dicht. Morgen om 13:30 zijn ze open. Fototoestel mee, misschien houdt Strega jullie onderweg op de hoogte, foto's volgen uiteraard.
Voor nu, welterusten, doe morgen geen onverstandige dingen qua weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |