Wou dat ik dat kon joh, hoezo doe jij dat dan?quote:
Ik heb eigenlijk ook alleen maar gehoord van allergie van hondenharenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit van een speekselallergie gehoord.
En alle honden hebben speeksel natuurlijk
Nee echt nog nooit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook alleen maar gehoord van allergie van hondenharen. Tis wel een speciaal kind ook natuurlijk
Maar jij dus ook nog nooit van gehoord?
Ik kook echt zelden vis.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
@ph-oh volgens mij kun jij echt lekker koken.
Als ik in een toko ben snap ik van de meeste dingen de bedoeling niet. Ik kan geen chinees lezen. En daarbij lust ik echt geen vis en dat wordt toch wel veel gebruikt.
Ik krijg een nieuwe badkamer die wordt 60 cm breder, speciaal om een grotere douche te creëren. Het wordt een heerlijke ruimte (hoop ik). Slaapkamers krijgen een iets andere indeling, het inpandige balkon wordt bij onze slaapkamer getrokken. Boven laminaat. Beneden openslaande deuren naar de tuin en nieuwe vloer (hout). Tot zoverquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat ga je nu allemaal doen??
Heb vouwgordijntjes zooo popperig
Heb voor de slaapkamers nog nietsweet niet wat.
Leuk he, met die kleurtjes zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
volgende ronde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meneer Maes wil komen eten en vraagt waarom ik dat nooit maakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
volgende ronde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, waarom eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Meneer Maes wil komen eten en vraagt waarom ik dat nooit maak
Oh leuk! Een Fok! baby toevallig?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:55 schreef Ynske het volgende:
zondag foto's maken van babietje
morgen zeeman overvallenom nog wat wolletjes te halen
Ahh, arm beessie.. Waarom heb je uiteindelijk besloten om het niet te doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
Trouwens net nog langs het oude huis gereden, dat arme kattenbeest zat buiten
Ophalen en adopterenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk he, met die kleurtjes zo![]()
Ik heb nu ook eindelijk een rolmatje gekocht, zo fijn!
Ik krijg alleen echt kippenvel van die houten snijplank
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe badkamer die wordt 60 cm breder, speciaal om een grotere douche te creëren. Het wordt een heerlijke ruimte (hoop ik). Slaapkamers krijgen een iets andere indeling, het inpandige balkon wordt bij onze slaapkamer getrokken. Boven laminaat. Beneden openslaande deuren naar de tuin en nieuwe vloer (hout). Tot zover
quote:
Het is echt heel makkelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Meneer Maes wil komen eten en vraagt waarom ik dat nooit maak
Oh wauw! Dat klinkt als goede plannen zeg!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe badkamer die wordt 60 cm breder, speciaal om een grotere douche te creëren. Het wordt een heerlijke ruimte (hoop ik). Slaapkamers krijgen een iets andere indeling, het inpandige balkon wordt bij onze slaapkamer getrokken. Boven laminaat. Beneden openslaande deuren naar de tuin en nieuwe vloer (hout). Tot zover
Ik ga het wel eens proberenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk niet?
Tis echt supersimpel
Af en toe met bleek er over heen...quote:
Oh brrr.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Af en toe met bleek er over heen...![]()
Ik heb ook houten trouwens..
Had d'r dus op schoot in de auto hé..maar ze begon door de auto te rennen.quote:
quote:
Niet echt inloop maar wacht ik ga een plaatje zoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat vinden de mini's ook leuk
nieuwe kamers
Inloopdouche??
En openslaande deuren super! En massief hout of?
Whoopie is niet altijd even lief en nu ze niet in vorm is gaat dat helemaal niet samen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh leuk! Een Fok! baby toevallig?![]()
[..]
Ahh, arm beessie.. Waarom heb je uiteindelijk besloten om het niet te doen?
Ik heb ook een glazen snijplank..Dat is echt fijn idd! Heb ook een kunstoffen, maar de glazen werkt het fijnste!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh brrr.
Glas snijdt ook veel fijner, daar snij je gewoon niet in met je mes
Plaatjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet echt inloop maar wacht ik ga een plaatje zoeken.
massief hout voor in de kamer, dat heb ik al uitgezocht.
hij gaat altijd de vaatwasser in op hoge temperatuur, zo hoog dat het hout er stiekum van achteruitgaatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vind ik echt altijd zulke smerige dingen
Kunststof is bijna net zo onhygiënisch als hout ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb ook een glazen snijplank..Dat is echt fijn idd! Heb ook een kunstoffen, maar de glazen werkt het fijnste!
Begin al es met glazen snijplankies, kosten geen drol en echt zoooooo fijn in gebruikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij gaat altijd de vaatwasser in op hoge temperatuur, zo hoog dat het hout er stiekum van achteruitgaat
maar de spullen uit de keuken hier dateren utitde 70s![]()
pannen met handvaten van dat donkerbruine plastic enzo
maar ga binnekort nieuwe pannen halen, want ik begin het een beetje zat te worden
ik heb het echt nog nooit gedaan hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is echt heel makkelijk
Alleen Zwabber is té goed voor een newbie
Die heb ik ook, maar die gebruik ik alleen bij vlees. Ik vind het gevoel en geluid van mes op glas echt verschrikkelijk oorverdovend..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh brrr.
Glas snijdt ook veel fijner, daar snij je gewoon niet in met je mes
ja en spullen om het koksmes scherp te houden, want het begint minder scherp te wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Begin al es met glazen snijplankies, kosten geen drol en echt zoooooo fijn in gebruik
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb het echt nog nooit gedaan hoor
mijn rijst is ook nog niet perfect,maar dat zien jullie lekker niet
Ja brrrrquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar die gebruik ik alleen bij vlees. Ik vind het gevoel en geluid van mes op glas echt verschrikkelijk oorverdovend..
Gewoon eiks...omdat ik het lekker vind.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wou dat ik dat kon joh, hoezo doe jij dat dan?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
Ja, of alleen al het zien van een bordenwisser over een krijtbord heen. Of het moeten voelen van velours..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:16 schreef Ynske het volgende:
nagels over t krijtbord of een vork krassen over een bord vind ik nog een tikkie erger.
maar hier ook een glazen plank
niet duur van bij de xenos maar fijn in gebruik
ow en stuiterproof
en natte theedoekenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, of alleen al het zien van een bordenwisser over een krijtbord heen. Of het moeten voelen van velours..![]()
velourquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, of alleen al het zien van een bordenwisser over een krijtbord heen. Of het moeten voelen van velours..![]()
Ik snap em. Soms is het verstandiger om iets niet te doen, hoe moeilijk ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopie is niet altijd even lief en nu ze niet in vorm is gaat dat helemaal niet samen.
Een andere hond zou misschien! wel gaan maar ik kan dat katje geen goed huis bieden en ik vind dat ze dat verdiend.
Hm, misschien.. Maar hoe snij jij dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan snij je mss ook wat raar,mijn mes klatert nooit op t glas
Uhhhhhh rustig in elk geval , en met kleine bewegingen, niet van tjaktjaktjakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, misschien.. Maar hoe snij jij dan?
Oh Yns, dan ga ik je noooit knuffelen als je die jurk aan hebt.
ik zie die sjiewawaas al als piranha's op dat beest duiken, skelet kaal in 2 minutenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou hier ook geen kat binnen moeten halen...
Die was dan buiten echt beter af
Wauw!! Super chique Maes!!! Heel mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had gewoon al eens een foto gemaakt toen we ideeen gingen opdoen![]()
Deze tegels heb ik uitgezocht
[ afbeelding ]
gecombineerd met grote witte wandtegels.
Zo erg is het niet maar Whoopie eet haar eten op enz enz. Plus dat als ze met haar verkeerde ben uit bed stapt het poezebeest als slachtoffer heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou hier ook geen kat binnen moeten halen...
Die was dan buiten echt beter af
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Mooie tegelsen wat een bijzondere douche!
En dan een regendouche?
Dat kan ik heul niet eens, tjaktjak.. Ik weet niet, ik kan echt niet tegen het geluid. En dan *schraaaap* als je het vlees de pan in schuift.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhhhhhh rustig in elk geval , en met kleine bewegingen, niet van tjaktjaktjak
Nou, die sjiwallies zijn echt leuk met katten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie die sjiewawaas al als piranha's op dat beest duiken, skelet kaal in 2 minuten
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik maak een topic hoor in klussen. Ik vind het altijd zo leuk om andere topics te lezen. Dat gun ik anderen ook. Binnenkort maar vast foto's maken van hoe het nu is.
Oh echt?!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, die sjiwallies zijn echt leuk met katten.
Maar die chinezen![]()
Chico trok op vakantie de oppassphynx zo aan zn staart van het aanracht af om m te vermoorden
ik snij altijd vrij snel, op de koksmanier zeg maarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat kan ik heul niet eens, tjaktjak.. Ik weet niet, ik kan echt niet tegen het geluid. En dan *schraaaap* als je het vlees de pan in schuift.
Ja, we hebben een goeie aannemer die al eerder voor ons een kleine verbouwing heeft gedaan. Er komt ook een nieuwe ketel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
neem je er wel 1 met ook een kleine douche erbij?
En een goede watervoorzienig? Ding vreet water
Mooizo, dat scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja, we hebben een goeie aannemer die al eerder voor ons een kleine verbouwing heeft gedaan. Er komt ook een nieuwe ketel.
Moooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaaf Maes![]()
In maart/april gaan we hier met de badkamer bezig.
Hip badmeubel![]()
Alleen is onze iets breder met 1 wastafel met 2 kranen er op.
[ afbeelding ]
Met bijpassend toilet![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn handige wastafels Ing, Pflieger toilet? og een subway?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaaf Maes![]()
In maart/april gaan we hier met de badkamer bezig.
Hip badmeubel![]()
Alleen is onze iets breder met 1 wastafel met 2 kranen er op.
[ afbeelding ]
Met bijpassend toilet![]()
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:35 schreef Maes het volgende:
[..]
MoooiIk ben nog aan het twijfelen over de wastafel.
Nieuwe ketel moet ook nog opgehangen worden hier.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja, we hebben een goeie aannemer die al eerder voor ons een kleine verbouwing heeft gedaan. Er komt ook een nieuwe ketel.
Zowel badmeubel als toiletpot is van Sfinx, model 420.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zijn handige wastafels Ing, Pflieger toilet? og een subway?
Ik wil geen meubel en ik vind waskommen erg mooi, ik kan gewoon niet kiezenquote:
Ik hou er niet van, wordt altijd 1 natte kledderbende op de vloer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:37 schreef Maes het volgende:
Oh wat ik nog vergat, ze gaan ook nog de wc beneden doen. Ik denk erover om geen fonteintje te doen in het toilet, wat vinden jullie?
Waskommen vinnik ook mooi...op zo'n glazen plaatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wil geen meubel en ik vind waskommen erg mooi, ik kan gewoon niet kiezen
Serieus.quote:
Kommen op een plank?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wil geen meubel en ik vind waskommen erg mooi, ik kan gewoon niet kiezen
Dat filmpje heb ik hier wel eens gezien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus.
Ik heb dr toendertijd filmpjes van gepost ook.
Niet van dat ie m daadwerkelijk greep, wel van dat die honden als dollen naar dat aanrecht stonden te springen.
Maja, Chico heeft geen tanden en die terrorkat vond het vet leuk om die honden op te jutten
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus.
Ik heb dr toendertijd filmpjes van gepost ook.
Niet van dat ie m daadwerkelijk greep, wel van dat die honden als dollen naar dat aanrecht stonden te springen.
Maja, Chico heeft geen tanden en die terrorkat vond het vet leuk om die honden op te jutten
Dat leert oh oh ze al als ze nog pup zijn; PAKKKK DE POESSSSSSquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, dat filmpje kan ik me nog wel herinneren..![]()
Heeft Chico nare ervaringen met een kat of was het echt deze kat op zich?
Bij ons paste het ook niet echt, maar heb een extra brede pot en een minifonteintje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:37 schreef Maes het volgende:
Oh wat ik nog vergat, ze gaan ook nog de wc beneden doen. Ik denk erover om geen fonteintje te doen in het toilet, wat vinden jullie?
Oh leuk, heel graagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Maes, jij ging toch ook niet mee morgen?
Als de rest allemaal wel gaat, gaan we wel een keertje samen.
GreysjeMeisje wil vast ook nog wel een keer
Nou, ze werden hier een tijd lang elke keer als we naar buiten gingen besprongen door een rotkat die altijd buiten zat te wachten tot dr honden naar buiten kwamen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, dat filmpje kan ik me nog wel herinneren..![]()
Heeft Chico nare ervaringen met een kat of was het echt deze kat op zich?
Ja ook dat natuurlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat leert oh oh ze al als ze nog pup zijn; PAKKKK DE POESSSSSS
Wij wilden aanvankelijk een soort van side table als drager vd waskommen (een hele robuuste met nog een plank onderop) maarja waar laat je dan je troepquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waskommen vinnik ook mooi...op zo'n glazen plaat![]()
Dit meubel was echter een stuk praktischer en ook erg mooi int echie.
Zitten 2 grote laden in
anders is het hier straks K&W SCquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:47 schreef Maes het volgende:
Ik ga snel een topic openen in klussen kunnen jullie me daar verder adviseren
Ze zullen hier wel moeten...en anders niet wassenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij ons paste het ook niet echt, maar heb een extra brede pot en een minifonteintje.
Gasten vinden dat toch niks handen in de keuken wassen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh leuk, heel graagDan gaan we snel afspreken zo gauw het weer wat vriendelijker is
Ooohh ja, de buurtkat. Memoryflash!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ze werden hier een tijd lang elke keer als we naar buiten gingen besprongen door een rotkat die altijd buiten zat te wachten tot dr honden naar buiten kwamen.
Maar die kat op vakantie die vroeg dr echt om, dat was een rotkat.
De naaktkat van een vriendin van me, dies heel chill en die gaat niet rennen en zo, daar ligt ie gewoon naast te slapen in de tuin hoor.
Billy wil die kat wel mollen ook, maar die doet dat niet omdat ie weet dat dat niet mag van die vriendin.
Zodra zij dan ff weg is duikt ie dr op
In maart wil dit meisje ook welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Maes, jij ging toch ook niet mee morgen?
Als de rest allemaal wel gaat, gaan we wel een keertje samen.
GreysjeMeisje wil vast ook nog wel een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |