quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn voor zo, sommige dingen zijn om te koken
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ah, kijk nu kan ik er ook wat mee
![]()
Nou kijk, de koekjes, die zijn om zo op te eten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ah, kijk nu kan ik er ook wat mee
![]()
Ja maar schat, alles wat je gekocht hebt heb ik nog nooit in mijn handen gehad, laat staan gegeten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou kijk, de koekjes, die zijn om zo op te eten.
Net als de sambal, en de gember, voor bij sushi is die.
En dan de spekkoek, zo opeten.
Die nep lam jerkies, zo opeten.
De sushirijstkruiden, die doe je door je sushi rijst, das om mee te koken dus.
En de gedroogde visjes, das voor bij het eten, net als sambal en zo.
Dat was toch niet zo heel moeilijk of wel
Die zijn stiekem aan het meeten geloof ikquote:
Ja maar dan weet je toch nog wel waar koek en sambal en zo voor is toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar schat, alles wat je gekocht hebt heb ik nog nooit in mijn handen gehad, laat staan gegeten.
Ok, die wel. Maar je visjes en lam gedoetje etc..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je toch nog wel waar koek en sambal en zo voor is toch?
Ik koop altijd alles wat me lekker lijktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]sommige dingen denk ik ook van
![]()
Andere dingen doen me eraan denken dat ik ook weer eens naar de toko moet, leuke prijzen aparte producten
Tot zover het stiekem haha welnee dan stond het hier nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zijn stiekem aan het meeten geloof ik
Die gedroogde visjes, das heel zout en heel lekker, en die doe je op de rijst, net als gebakken uitjes en sambal en zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:40 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ok, die wel. Maar je visjes en lam gedoetje etc..
Nu wel? Ik vond het vorige week echt een kijverig gedoe, er werd niet echt aardig op elkaar gereageerd vond ik..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:41 schreef Enfermera het volgende:
Ranking the Stars is deze keer echt grappig![]()
Oh ja das comateuse crap, dan ben je zo outquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:39 schreef Qwea het volgende:
ik ga zo maar eens ontstressen en mn phil collins dvd op zetten
Dat schijnt het leuke eraan te zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nu wel? Ik vond het vorige week echt een kijverig gedoe, er werd niet echt aardig op elkaar gereageerd vond ik..
Ik vond de eerste keer zo stom dat ik niet meer gekeken heb maar dr is niks anders op, dus ik zet t maar weer es opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nu wel? Ik vond het vorige week echt een kijverig gedoe, er werd niet echt aardig op elkaar gereageerd vond ik..
Hey, niet afkraken hea!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja das comateuse crap, dan ben je zo out![]()
Aha!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die gedroogde visjes, das heel zout en heel lekker, en die doe je op de rijst, net als gebakken uitjes en sambal en zo.
Dat lam, dat kende ik dus niet.
Maar ik lag in een deuk, allemaal soorten VEGETARISCJ vlees.
En beef jerky, dat is gedroogd vlees en dat is Zuid Afrikaans en ergggggg lekker, dus ik wilde deze vegetarische varianten wel es proberen.
Voor die 79 cent.
Das gewoon als snack, zoals uhm... bifi worstjes of zo.
Kan dus in de bento als t lekker is
Nee joh, veel plezier met je Phil Collins dvd.quote:
Oh kolere, typevout, die fucking j zit naast die stomme h, niet zo mierenneuken, is Cat dr es niet begin jijquote:
Mwoa, ik vind dat je best en grappig kunt zijn zonder een ander af te katten. Maar goe, dat vind ik sowieso. Iedereen die maar zegt wat em voor de mond komt..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat schijnt het leuke eraan te zijn
Ja ik vond het een paar afleveringen terug ook niet zo, maar nu ist wel grappigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
*proest* ik dacht dat dat de grap was..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kolere, typevout, die fucking j zit naast die stomme h, niet zo mierenneuken, is Cat dr es niet begin jij![]()
Je eigen elektriciteitscentralequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Karel en Kees zijn achter me op de bank aan het stoeien.
En ze zijn zo statisch![]()
Ze knetteren echt langs me af, de vonken spatten dr letterlijk vanaf
Hoi Maesquote:
Dat is leuk tot je zelf aan het knetteren gaat.quote:
Ja dag, das heul niet lekker, dat geknetter en geprikkel achter me doorquote:
Oeh lekker, je 'lang'harige monsters.. Ik heb sinds kot een badjas van fleece, das ook leuk met uittrekken..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Karel en Kees zijn achter me op de bank aan het stoeien.
En ze zijn zo statisch![]()
Ze knetteren echt langs me af, de vonken spatten dr letterlijk vanaf
I'm with MiniMaes on this onequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:48 schreef Maes het volgende:
Wij kijken per seconde wijzer. Bejaardentv volgens miniMaes
Oh je wil niet zien hoe die chinezen dr uitzien als ik die fleecepakken uit doe als ik binnen komquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh lekker, je 'lang'harige monsters.. Ik heb sinds kot een badjas van fleece, das ook leuk met uittrekken..![]()
Maar echte vonken krijg ik er nog niet van..
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh je wil niet zien hoe die chinezen dr uitzien als ik die fleecepakken uit doe als ik binnen kom
Heb ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh lekker, je 'lang'harige monsters.. Ik heb sinds kot een badjas van fleece, das ook leuk met uittrekken..![]()
Maar echte vonken krijg ik er nog niet van..
Ing ouwe slapertquote:
Leuk gordijnen. Daar maak ik me nu al druk over want ik weet niet wat ik wilquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoi MaesSuper
![]()
Het potkacheltje brand, tv aan![]()
En gordijnen uitgezocht![]()
Hoe is het bij jou??
Was lekkerquote:
Heb 'k nie..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik ooklekker warm hé??
Goed met wasverzachter wassen dan is het geen probleem.
Cola light hier.quote:
Ik fok tussendoor om het spannend te houdenquote:
Wat ga je nu allemaal doen??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Leuk gordijnen. Daar maak ik me nu al druk over want ik weet niet wat ik wilWij zijn nog in de planningsfase. Veel kijken en uitzoeken en meneer en ik hebben bijna elke dag een discussie over van alles. Het is de bedoeling eind februari begin maart te beginnen. Even afwachten hoe de planning van de aannemer verloopt ivm weer.
Geen idee, ik heb nog nooit van een speekselallergie gehoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:52 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh? Robin is allergisch voor honden (niet voor de haren, maar voor het speeksel. Zodra ze hem likken zit heel z'n gezicht onder). Weet jij of er bepaalde rassen honden zijn waar hij misschien wel tegen zou kunnen?
Lekker wakker geworden Ing?quote:
Daar heb ik mijn personeel voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |