http://www.newsweek.com/id/210665quote:President George W. Bush's administration, for all its flaws, truly brought to change to Africa through its PEPFAR program, which injected billions of dollars of money into nearly every aspect of the fight against HIV/AIDS, from prevention to critical antiretroviral (ARV) treatment programs. Outside of the war on terrorism, Bush made it the centerpiece of his foreign policy, and it animated a great deal of time and attention from the executive branch. Projects like PEPFAR take years to show results and a steady influx of billions to maintain. But they pay off. Last month, South Africa began clinical trials in the first-ever AIDS vaccine on the continent. That never would have been possible without PEPFAR. Admittedly, it's early, but for now it's clear that Bush was better than Obama for Africa.
Waarom Nazi Review als ik een rechts tijdschrift quote???quote:
De dollar en de goudprijs werden onder Reagan losgekoppeld van elkaar, omdat men massaal dollars inwisselden voor goud. Ik denk alleen dat dit beter uitgelegd kan worden door een econoom dan door een middelbaar scholier.quote:
En de waarheid is natuurlijk dat de verkeerde regels de crisis hebben veroorzaakt. Je kunt onder dereguleren verstaan een verruiming van de solvabiliteitseisen aan banken bijv. Dat wordt in elk geval vaak genoemd door critici. Maar in essentie kun je het juist ook zien als een vorm van de hand boven het hoofd van bankiers houden door (uiteindelijk) de overheid, dus als expansie ipv deregulering.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:29 schreef Klopkoek het volgende:
Ah ja.... George Bush... de man die dacht dat niet te weinig maar te veel regels de crisis hebben veroorzaakt. De man die Paulson had aangesteld... Die man.
Dat was Nixon in 1971quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:41 schreef JoaC het volgende:
[..]
De dollar en de goudprijs werden onder Reagan losgekoppeld van elkaar, omdat men massaal dollars inwisselden voor goud. Ik denk alleen dat dit beter uitgelegd kan worden door een econoom dan door een middelbaar scholier.
Onder Reagan is er zelfs eventjes overwogen de goudstandaard te herstellen, maar het is niet gedaan. Wel was zijn doelstelling om de inflatie terug te dringen. Hij was dan ook sterk beļnvloed door het denken van Friedman. Maarja dat is geen nieuws voor jequote:
Het paleo-conservatisme is op papier ook nog mijn grote voorbeeld. In de praktijk zal echter, vooral in de 21e eeuw, de overheid veel moeten reguleren en conflicten beheersen. Daardoor zal de overheid groeien, of je het wilt of niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:43 schreef sneakypete het volgende:
QED jij had toch eerst in je onderschrift staan dat je paleo-conservatief was? Hieruit zo IMO moeten volgen dat je geen supporter van Bush bent.
Hij heeft volgens mij ethisch en politiek-filosofisch gelijk wat betreft de democratisering van het Midden-Oosten. Echter de manier waarop hij het gedaan heeft (geprobeerd heeft) verdient geen schoonheidsprijs.quote:Ik vind persoonlijk dat Bush erg gedemoniseerd is.
In principe was de crisis al 20 jaar in aanbouw, door slordige wetgeving en hebzucht. Toch is er uiteindelijk ook enorm veel welvaart gecreėerd sinds de jaren '80.quote:Er zijn altijd kritieken te leveren, zeker ook op Bush. Maar dat afschilderen als de allerachterlijkste, slechtse, meest rechtse kutpresident ooit is natuurlijk waanzin. Zeker de economische crisis is bijv. niet volledig op Bush af te wentelen.
Daar ben ik het mee eens. Echter, als Bush zo slecht is als de linkse media beweert, waarom deed te economie van de VS het dan bovengemiddeld goed vergeleken met de van de twintigste eeuw?quote:Daarnaast vind ik -bij linkse en rechtse politiek- dat het posten van grafieken doorgaans niet zoveel zin heeft. Of de economie groeit of krimpt hangt af van wat je als groei en krimp definieert en bovendien van ontzettend veel factoren die lang niet altijd correleren met het beleid. Mondiale gebeurtenissen, gevolgen van beleid voor de zittende president enz. spelen ook een rol. Je kunt op zich wel meten wat het effect is in een bepaalde situatie van maatregel X, maar je moet daar erg voorzichtig mee zijn.
Niet voor niets vind ik nog steeds dat qua economie de Oostenrijkse school wel iets verfrissends heeft met haar afkeer van logisch-positivisme en een voorkeur voor het zoeken naar de essentie van economische fenomenen.
Dan zou ik je toch niet in het paleo-hokje plaatsen. Dat zijn juist grote sceptici van het democratisch imperialisme van Bush. Ben je niet ook gewoon een neocon?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het paleo-conservatisme is op papier ook nog mijn grote voorbeeld. In de praktijk zal echter, vooral in de 21e eeuw, de overheid veel moeten reguleren en conflicten beheersen. Daardoor zal de overheid groeien, of je het wilt of niet.
[..]
Hij heeft volgens mij ethisch en politiek-filosofisch gelijk wat betreft de democratisering van het Midden-Oosten. Echter de manier waarop hij het gedaan heeft (geprobeerd heeft) verdient geen schoonheidsprijs.
Mits de juiste maatregelen genomen worden. Het kan ook aanleiding zijn (bij Obama bijv) om nog meer ellende te creeėren. Je hebt gelijk hoor: in principe is een crisis een herallocatie van markten en dus een correctie. Maar dan moet je dat wel zijn gang laten gaan en hooguit wat opvangen hier en daar. Stimulus is de economische variant van een kater wegdrinken.quote:In principe was de crisis al 20 jaar in aanbouw, door slordige wetgeving en hebzucht. Toch is er uiteindelijk ook enorm veel welvaart gecreėerd sinds de jaren '80.
Een crisis helpt ook om de ziektes eruit te halen.
Ik ben het dus wel met je eens dat ten onrechte wordt gedaan in (linkse) media alsof Bush zo slecht is en bijv Obama zo goed. Erg ongenuanceerd en kortzichtig. Maar de Amerikaanse politiek is zo bepalend en zo complex dat je gewoonweg geen eenzijdig oordeel kunt vellen. Je moet dat per aspect aanpakken en zelfs dan nog is het (zoals je opmerkt bij bijv het geopolitieke verhaal, of de vraag hoe groot een overheid mag zijn) enorm lastig er iets zinnigs over te zeggen.quote:Daar ben ik het mee eens. Echter, als Bush zo slecht is als de linkse media beweert, waarom deed te economie van de VS het dan bovengemiddeld goed vergeleken met de rest van de twintigste eeuw?
Ik lees alles van Alex Jones tot Fukuyama. Uiteindelijk denk ik dat je een middenweg moet zoeken tussen actief ingrijpen en gewoon niks doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:03 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Dan zou ik je toch niet in het paleo-hokje plaatsen. Dat zijn juist grote sceptici van het democratisch imperialisme van Bush. Ben je niet ook gewoon een neocon?
Het is zoals ik op Radio 1 hoorde, het grootste economisch experiment ooit. Ik hoop dus dat de leningen en investeringen van Obama enigszins goed uitpakken.quote:[..]
Mits de juiste maatregelen genomen worden. Het kan ook aanleiding zijn (bij Obama bijv) om nog meer ellende te creeėren. Je hebt gelijk hoor: in principe is een crisis een herallocatie van markten en dus een correctie. Maar dan moet je dat wel zijn gang laten gaan en hooguit wat opvangen hier en daar. Stimulus is de economische variant van een kater wegdrinken.
[..]
Het belangrijkste is volgens mij emancipatie en onderwijs in het Midden-Oosten en Afrika. Wat dat betreft ben ik het eens met Hirsi Ali en de neocons.quote:Ik ben het dus wel met je eens dat ten onrechte wordt gedaan in (linkse) media alsof Bush zo slecht is en bijv Obama zo goed. Erg ongenuanceerd en kortzichtig. Maar de Amerikaanse politiek is zo bepalend en zo complex dat je gewoonweg geen eenzijdig oordeel kunt vellen. Je moet dat per aspect aanpakken en zelfs dan nog is het (zoals je opmerkt bij bijv het geopolitieke verhaal, of de vraag hoe groot een overheid mag zijn) enorm lastig er iets zinnigs over te zeggen.
Dat zeg ikquote:
onkruid vergaat niet!quote:
Ja, die aanslag in 1993 kwam vrij onverwacht.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:51 schreef Ilovepie het volgende:
Er was een aanslag of het WTC gepleegd in 1993, en Clinton was president.
Bush de schuld geven dat 9/11 is gebeurd![]()
Het was allang in planning, niet snel en haastig nadat Bush de verkiezing won.
Wat moest Bush dan doen? Alle gebouwen bewaken ofwat? En kom nu niet af met die conspiracy theoriėn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:44 schreef koffiemokje het volgende:
[..]
Ja, die aanslag in 1993 kwam vrij onverwacht.
Maar dan na de '93 aanslag, de aanslag op de USS cole en de ambassades in Afrika,
en nadat Bush geinformeerd was dat Al Qaida van plan was om weer een aanslag
binnen Amerika the plegen, kan je toch niet zeggen dat 9/11 onverwacht kwam.
Het is uitgebreid gedocumenteerd hoe meteen na het aantreden van Bush de regering het antiterrorisme beleid verslapte en hoe waarschuwingen in de wind werden geslagen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:47 schreef Ilovepie het volgende:
[..]
Wat moest Bush dan doen? Alle gebouwen bewaken ofwat? En kom nu niet af met die conspiracy theoriėn.
Meneer is opgevoed met het NOS-journaal en de VARA. Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:05 schreef scanman1 het volgende:
hahahaha... samen met zijn vader was G.W Bush een van de slechtste presidenten ooit. Voor echt goede presidenten (Kennedy, Carter, Clinton) moet je echt bij het democatische kamp zijn. Presidenten die de wereld echt verklooid hebben vind je vooral bij de republikeinen (Nixon, Reagan, Bush). Die mensen hebben de wereld weer een paar passen terug gezet in de evolutie.
Dat is natuurlijk ook flauwekul. Als Clinton Al Qaeda had aangepakt in 1998, dan was er ook geen 9/11 gekomen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:44 schreef koffiemokje het volgende:
[..]
Ja, die aanslag in 1993 kwam vrij onverwacht.
Maar dan na de '93 aanslag, de aanslag op de USS cole en de ambassades in Afrika,
en nadat Bush geinformeerd was dat Al Qaida van plan was om weer een aanslag
binnen Amerika the plegen, kan je toch niet zeggen dat 9/11 onverwacht kwam.
Dat ziet er inderdaad een stuk belabberder uit met die sigaret. Ik denk dat de PR-afdeling van Obama dit goed heeft weten te verbergen. Sigaretten zijn nu eenmaal voor paupers, en op een pauper stem je niet.quote:
Ga toch weg met die onzin. Clinton heeft meer dan genoeg gedaan om terroristen aan te pakken. Het waren Reagan en Bush Sr. die de groep bovendien enig bestaansrecht hebben gegeven (tijdens hun gevecht tegen de communisten). Om nog maar te zwijgen over de inactiviteit van Bush Jr. in het eerste jaar van zijn eerste termijn. Het is al keer op keer bewezen dat hij en z'n matties geen flikker hebben uitgevoerd om de dreiging van terrorisme aan te pakken. Dat kwam pas nį 9/11.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:31 schreef Q.E.D. het volgende:
Dat is natuurlijk ook flauwekul. Als Clinton Al Qaeda had aangepakt in 1998, dan was er ook geen 9/11 gekomen.
Doe niet zo zwakzinnig, die aanslagen werden allang gepland voor Bush de verkiezingen "won".quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:42 schreef Arjan4all het volgende:
Het is jammer dat je maar maximaal 8 jaar president kunt zijn in de US, anders was Bill Clinton nu nog gewoon president geweest en stonden de Twin Towers er nog
Ze waren tijdens de tweede termijn van Clinton, eerste jaar van Bush ook nog bezig uit te zoeken hoe Al Qaeda moest worden aangepakt. Tijdens de periode Clinton had vooral het Pentagon geen trek in een terroristenjacht. Laat staan om meteen troepen in Afghanistan en Afrika neer te planten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:14 schreef waht het volgende:
[..]
Ga toch weg met die onzin. Clinton heeft meer dan genoeg gedaan om terroristen aan te pakken. Het waren Reagan en Bush Sr. die de groep bovendien enig bestaansrecht hebben gegeven (tijdens hun gevecht tegen de communisten). Om nog maar te zwijgen over de inactiviteit van Bush Jr. in het eerste jaar van zijn eerste termijn. Het is al keer op keer bewezen dat hij en z'n matties geen flikker hebben uitgevoerd om de dreiging van terrorisme aan te pakken. Dat kwam pas nį 9/11.
Nee, meneer is geleerd zelf te denkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:31 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Meneer is opgevoed met het NOS-journaal en de VARA. Gefeliciteerd.
Uitspraak van Bush's vice-president Dick Cheney. Spreekt voor zich lijkt me.quote:"There is no doubt that Saddam Hussein now has weapons of mass destruction"
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:53 schreef L-uuc het volgende:
[..]
Uitspraak van Bush's vice-president Dick Cheney. Spreekt voor zich lijkt me.
Desalniettemin is Cheney de vermenselijking van de duivel.quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Historian's_fallacy
The historian's fallacy is a logical fallacy that occurs when one assumes that decision makers of the past viewed events from the same perspective and having the same information as those subsequently analyzing the decision. It is not to be confused with presentism, a mode of historical analysis in which present-day ideas (such as moral standards) are projected into the past.
Reagan, Bush sr. en Nixon zijn juist volgens de historici uitermate succesvolle presidenten geweest.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:58 schreef scanman1 het volgende:
Al die republikeinen maken gewoon grote fouten. Reagan heeft AIDS echt totaal uit de hand laten lopen en het Bush tweetal heeft met oorlogen de boel totaal verkut. En dan heb ik het nog niet eens over Nixon bijvoorbeeld.
Je moet maar eens opzoeken wat Richard A. Clarke en George Tenet (die laatste vooral tussen de regels door) hebben aangegeven over de aanpak van het terrorisme door de regering Bush: Die krabben zich nog steeds achter de oren hoe een nieuwe regering zoveel desinteresse aan de dag kon leggen en het beleid van de voorganger zo grandioos lieten verslappen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:02 schreef Q.E.D. het volgende:
Bush zijn staf was al vanaf de eerste maand bezig om te kijken hoe ze Osama konden vangen, maar er is inderdaad te laat gehandeld. Ik heb ook niet beweerd dat Bush dįt goed gedaan heeft.
DE historici, enkele historici of gewoon historici?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Reagan, Bush sr. en Nixon zijn juist volgens de historici uitermate succesvolle presidenten geweest.
Cheney wist echter dat er geen basis voor zijn beweringen was, dat maakt het verschil tussen ongelijk hebben op basis van de beste toen bekende gegevens en liegen. Cheney loog en wist dat hij loog. Er was en is nooit een stukje bewijs gevonden, nu of toen, dat die beweringen rechtvaardigden.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:59 schreef waht het volgende:
Desalniettemin is Cheney de vermenselijking van de duivel.
Nou moe..... het Amerikaanse parlement had een impeachment opgestart tegen Nixon..quote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Reagan, Bush sr. en Nixon zijn juist volgens de historici uitermate succesvolle presidenten geweest.
Flauwekul..Dat heeft niks met eurocentrisme te makenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Q.E.D. het volgende:
Als je alleen Watergate en Vietnam kunt noemen met betrekking tot Nixon dan vrees ik dat je het slachtoffer bent geworden van Eurocentristisch denken.
Dat ontken ik ook niet...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Flauwekul..Dat heeft niks met eurocentrisme te maken
Ook in Amerika worden deze mislukkingen direct aan hem gekoppeld...
Jij weet niet wie er na Nixon kwam?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:30 schreef Illiberal het volgende:
Was Nixon niet verantwoordelijk voor meer centralisatie?? Hij heeft bijvoorbeeld de EPA opgericht.
Toen waren de mensen het zat en kozen ze voor Reagan.
Dat moest ie doen om de verkiezingen te winnen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef Q.E.D. het volgende:
Uiteindelijk heeft Nixon ook een einde gemaakt aan die Vietnamoorlog.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef JoaC het volgende:
[..]
DE historici, enkele historici of gewoon historici?
Ford. Ik bedoelde meer de politieke status-quo tot Reagan.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:35 schreef Q.E.D. het volgende:
Jij weet niet wie er na Nixon kwam?
Ik begrijp jou niet zo goed. Je komt aan met een waslijst aan redenen waarom Obama geen goede president zou zijn. Je zult ongetwijfeld wat betreft sommige aantijgen een punt hebben, ook al zijn er voldoende bronnen waarvan je de politieke kleur op z'n minst dubieus zou kunnen noemen, je formuleringen kinderlijk simplistisch zijn en je meningen als feiten presenteert. Als je daarna je post ook nog eens spekt met termen als 'hielenlikker', achterlijke linkse idoten etc. komen je posts gewoon niet geloofwaardig over.quote:Op maandag 11 januari 2010 02:26 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
Obama
Hoeveel meer wil je er nog?
Achterlijke linkse idioten.
Zo, wie durft? Ach laat ook maar, want feiten zijn voor linkse figuren wat licht is voor kakkerlakken.
Jij hebt het precies door. Met simpele figuren als StefanP valt niet normaal te discussieren. Dat is waarom ik het ook niet eens probeer. Ze zijn net als jehova getuigen. Altijd een antwoord en niet van hun standpunt af te brengen, ook al heb je feiten die duidelijk maken dat ze volkomen verkeerd denken. Dat inhoudelijk reageren heb ik dus ook een beetje opgegeven, gewoon omdat de ervaring leert dat je tegen iemand lult met een plaat voor de kop. Op een gegeven moment geef je dat op en probeer je op de manier de zo bekend is voor extreem rechts een beetje door te dringen.quote:Op maandag 11 januari 2010 04:14 schreef reem het volgende:
[..]
Ik begrijp jou niet zo goed. Je komt aan met een waslijst aan redenen waarom Obama geen goede president zou zijn. Je zult ongetwijfeld wat betreft sommige aantijgen een punt hebben, ook al zijn er voldoende bronnen waarvan je de politieke kleur op z'n minst dubieus zou kunnen noemen, je formuleringen kinderlijk simplistisch zijn en je meningen als feiten presenteert. Als je daarna je post ook nog eens spekt met termen als 'hielenlikker', achterlijke linkse idoten etc. komen je posts gewoon niet geloofwaardig over.
Niet alleen op 'linkse' users, maar eigenlijk op iedereen die in principe best een discussie aan wil gaan. Niet dat er geen andere users zijn die zich daar ook schuldig aan maken, maar toch. Keer op keer lees ik dat 'wij in Nederland' er volgens jou niets van begrijpen: als je werkelijk wil dat mensen beter begrijpen wat er in de VS gebeurd dan moet je wat meer moeite doen om dat fatsoenlijk te brengen. Nu kom je over als een O'Reilly on steroids.
Zegt iemand die op basis van een (door de feiten geheel weerlegde) internethype zegt dat klimaatverandering "totaal ontkracht" is.quote:Op maandag 11 januari 2010 02:26 schreef StefanP het volgende:
Zo, wie durft? Ach laat ook maar, want feiten zijn voor linkse figuren wat licht is voor kakkerlakken.
Zijn buitenland beleid en zijn binnenlandse initiatieven (afgezien van Vietnam en Watergate) waren stuk voor stuk succesvol. Ik zal er vanavond een lijstje van maken.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat moest ie doen om de verkiezingen te winnen.
Hij had 4 jaar eerder met nadruk de belofte gedaan dat hij een eind zou maken aan die oorlog.
Zoveel doden en zoveel ellende in die 4 jaar en waarvoor ?
Ford volgde de afgetreden Nixon op en daarna kozen de Amerikanen voor de democrat Jimmy Carter.
Maar de succesvolheid van Nixon is zeer dubieus en zo zien Amerikaanse historici dat ook.
Een beetje handenschudden met de massamoordenaar Mao? Is toch niet zo succesvol ?
Zovelen deden dat voor hem
Bush was op zijn terrorisme-aanpak en economische beleid ook succesvol, met uitzondering van de onderschatting van Al Quaida en de versoepeling van kredietverstrekking..quote:Op maandag 11 januari 2010 14:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zijn buitenland beleid en zijn binnenlandse initiatieven (afgezien van Vietnam en Watergate) waren stuk voor stuk succesvol. Ik zal er vanavond een lijstje van maken.
Correctie, Vietnam was wel degelijk succesvol in de zin dat hij de VS heeft teruggetrokken, iets wat hij beloofd had in zijn campagne.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:00 schreef Q.E.D. het volgende:
Zijn buitenland beleid en zijn binnenlandse initiatieven (afgezien van Vietnam en Watergate) waren stuk voor stuk succesvol. Ik zal er vanavond een lijstje van maken.
StefanP zegt dan ook eigenlijk niks anders dan dat de democraten exact dezelfde politieke spelletjes spelen als de republikeinen, alleen zal StefanP dat natuurlijk niet zo zien daar zitten de oogkleppen te strak voor.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:59 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik heb van de 3 bovenstaande users ook nog geen inhoudelijke posts gezien, dus jullie kritiek op StefanP lijkt me geheel onterecht
En laat dit nou net de twee zaken zijn geweest die de wereld bijna op de rand van de afgrond hebben gebracht.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:11 schreef JoaC het volgende:
[..]
Bush was op zijn terrorisme-aanpak en economische beleid ook succesvol, met uitzondering van de onderschatting van Al Quaida en de versoepeling van kredietverstrekking..
Ik wil net zeggen. Dat lijstje is punt voor punt toepasbaar op de vorige administratie.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
StefanP zegt dan ook eigenlijk niks anders dan dat de democraten exact dezelfde politieke spelletjes spelen als de republikeinen, alleen zal StefanP dat natuurlijk niet zo zien daar zitten de oogkleppen te strak voor.
De hele waslijst aan klachten wat overigens niet echt inhoudelijk is, kwantiteit is niet gelijk aan kwaliteit, is namelijk ook makkelijk te maken voor de republikeinen, baantjes, geld enz enz weggeven aan gelijkgezinden is zeker niet voorbehouden aan alleen links of rechts.
Probeer het eens. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:20 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Dat lijstje is punt voor punt toepasbaar op de vorige administratie.
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:44 schreef partizan het volgende:
[..]
En laat dit nou net de twee zaken zijn geweest die de wereld bijna op de rand van de afgrond hebben gebracht.
Alsof je bij Hitler zegt : " Het was een prima kerel, behalve dat hij de oorlog is begonnen en de joden heeft uitgemoord ! "
Kom op, een klaaglijstje over acht jaar Bush/Cheney kan een heel rapport vullen.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Probeer het eens. Ik ben benieuwd.
quote:Op maandag 11 januari 2010 02:26 schreef StefanP het volgende:Als een hielenlikker buigen voor andere staatshoofden.
Die is ok, die heeft olie en geld tenslottequote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef waht het volgende:Als homo hand-in-hand lopen met de koning van Saoedi Arabiė
Dan doe ik er ook alvast ééntje:quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef waht het volgende:
[..]
Kom op, een klaaglijstje over acht jaar Bush/Cheney kan een heel rapport vullen.
Maar ik ben niet zo gemotiveerd als StefanP. Dus doe ik er wel ééntje.
[..]Als homo hand-in-hand lopen met de koning van Saoedi Arabiė
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 02:26 schreef StefanP het volgende:Vertik het je vakantie en golfspel te onderbreken na een terroristische aanslag en doe er pas dagen later een uitspraak over.
Dat was in de Air Force One. Stel jij voor dat hij na Katrina moest gaan wadlopen met zijn staf? Bovendien kozen die 10,000 'mensen' er zelf voor om lekker in dat stadion te gaan zitten ipv de bus te nemen naar Houston.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dan doe ik er ook alvast ééntje:
[..]Vertik het je vakantie te onderbreken na een orkaan in New Orleans en maak pas dagen later hoog en droog in een helikopter een rondvluchtje over het getroffen gebied.
Dat heeft helemaal niets met het beleid te maken.quote:Ga ongestoord door met voorlezen uit een kinderboek terwijl je weet dat er zojuist een aanslag op het WTC heeft plaatsgevonden.
quote:[ afbeelding ]
Het ging niet slechts om beleid, het ging erom een zelfde soort lijst samen te stellen van klachten over Bush n.a.v. de lijst van StefanP over Obama.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat was in de Air Force One. Stel jij voor dat hij na Katrina moest gaan wadlopen met zijn staf? Bovendien kozen die 10,000 'mensen' er zelf voor om lekker in dat stadion te gaan zitten ipv de bus te nemen naar Houston.![]()
[..]
Waarom schrijf je mensen tussen aanhalingstekens?
[quote]Dat heeft helemaal niets met het beleid te maken.
Net als dat de vakantie van Obama niks met zijn beleid te maken had,.LFV toonde alleen de hypocrisie van waht aan.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niets met het beleid te maken.
[..]
Ach dat is politiek, zeker wanneer je graag het uiterste opzoekt (StefanP mag wel gelden als een uiterste van iets op Fok). Het is dan altijd zo dat je het paradigma kan omkeren en net zo hard kunt lachen.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:42 schreef reem het volgende:
[..]
Het ging niet slechts om beleid, het ging erom een zelfde soort lijst samen te stellen van klachten over Bush n.a.v. de lijst van StefanP over Obama.
Een grapje, maak je geen zorgen.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:17 schreef reem het volgende:
QED, waarom schreef jij 'mensen' ipv mensen toen je over de mensen in dat sportcentrum in New Orleans schreef?
You can't touch this is dan ook van toepassing op een belangrijk deel van de Amerikaanse federale begroting.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:05 schreef Hexagon het volgende:
-Een overheidsbegroting waar MC Hammer trots op zou zijn
Het mooiste was toen hij bij een internationale top over het hoofd werd gezien en er maar een beetje bij hing zonder een hand te krijgen van een paar regeringsleiders. De Amerikaanse president werd niet meer serieus genomen. Dat is wat hij met Amerika heeft de gedaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:05 schreef Hexagon het volgende:
Bush pff laat me niet lachen. Wie in zijn presidentschap nog iets positiefs ziet heeft echt een hele sterke politiek correct conservatief rechtse bril op. Eht alles dat die flapdrol oppakte was slecht, mislukt of anderszins zonder iets positiefs.
De resultaten onder Bush
-Twee oorlogen die de situatie in die landen en veiligheid in de wereld er niet bepaald beter op hebben gemaakt
-Een financiele crisis die door zijn naieve beleid een flinke hoop ellende heeft bezorgt.
-Een overheidsbegroting waar MC Hammer trots op zou zijn
-Het laten martelen van mensen die ook nog zonder proces vastzitten
-Het totaal falen inzake rampen als Katrina
Nou toppertje heur die Bush
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |