quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 kmLand: 79,99 km Water: 10,60 km
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
quote:De geschiedenis van de Kromme jongens gaat terug naar 1988 toen Rob v/d Meij, Gert Kogeler en Peter Kruithof een begeleidingsband vormde van het interkerkelijke koor Les Sirenes uit De Lier. Al snel besloten de drie de kerkelijke muziek terzijde te schuiven om uiteindelijk op het idee te komen om muziek te gaan maken met als thema 'Westland'. Er wordt dan besloten dat het bandje 'Bakkie pleur' gaat heten, maar op het laatste ogenblik werd de naam door de band veranderd in 'Kromme jongens'. Na een week staat er al een artikel in de krant over dit bandje. De Kromme jongens bleek al snel aan te slaan. Het chauvinistische karakter van de teksten gecombineerd met ruige covers als 'Rond van boven', 'Ronde mis' en 'Schuurfeest' gaf de band het gevoel dat er meer in zat.
In 1989 besloot de band om een single te gaan uitbrengen, namelijk 'k wil weer naar het Westland gaan', met als dubbele A-kant 'Julia'. De single had een oplage van 500 stuks, waarvan 300 stuks door de firma Droog werden opgekocht vanwege promotiedoeleinden. De rest werd compleet uitverkocht.
Meer...
Ik ga morgen ook maar effe kijken...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:47 schreef xxiessiexx het volgende:
Mijn vader is nu ook schaatsen aan het kopen haha
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:12 schreef keijz het volgende:
Opmerkelijke foto's van Funda (deel 43)
Je zal er inderdaad maar wonen!
Met snelle toegang tot de A20quote:Op zondag 10 januari 2010 12:12 schreef keijz het volgende:
Opmerkelijke foto's van Funda (deel 43)
Je zal er inderdaad maar wonen!
Waar zat je al die tijd dan..?quote:Op zondag 17 januari 2010 10:46 schreef ThaRooP het volgende:
Ik ben ook weer in het land. Gelukkig valt het mee met de kou anders was ik waarschijnlijk dood gegaan van de kouAan de andere kant is het jammer dat ik net te laat ben om te schaatsen!
En het is gelukt. Helemaal goud, 3 auto's, 6 koplampen op 't ijs, beetje rondjes schaatsenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:16 schreef dubidub het volgende:
Ik hoop dat ik donderdag nog kan schaatsen op de wolelbrand, maar dat moet wel lukken.
Sweet!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:52 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Half jaartje in Australië doorgebracht
Vet tof!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:52 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Half jaartje in Australië doorgebracht
Vind ik ook.. de bussen rijden daar altijd zo langzaam...quote:Op maandag 25 januari 2010 00:52 schreef xxiessiexx het volgende:
Het wordt tijd dat die Intratuinweg (monsterseweg) af is. Veel te ver omfietsen richting HvH (en nee ik ga niet 's avonds door de duinen in m'n eentje).
Neuh ik moest op de Maasdijk zijn. Even een huis in de fik steken enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 08:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vind ik ook.. de bussen rijden daar altijd zo langzaam..... en wat moet je nou in HvH doen? Rellen ?
Oh, het is de Maasdijk maarquote:Op maandag 25 januari 2010 09:34 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Neuh ik moest op de Maasdijk zijn. Even een huis in de fik steken enzo
Idiotenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef keijz het volgende:
Nee
http://www.geenstijl.nl/m(...)_tegen_heidense.html
De toekomstquote:Zuiptrio in ziekenhuis Van onze correspondent
MONSTER - Drie tienermeisjes zijn gisternacht in het ziekenhuis opgenomen, nadat zij door overmatig alcoholgebruik tijdens een feest in sporthal De Wielepet in het Zuid-Hollandse Monster onwel waren geworden.
De jonge comazuipsters (14-16 jaar) uit het Westland moesten om hun alcoholvergiftiging een nacht ter observatie in het ziekenhuis blijven. De politie heeft een onderzoek ingesteld, omdat het verboden is om alcohol te schenken aan jongens en meisjes onder de zestien jaar.
Daar is echt volop keus... ook op de meeste onzinnige partijen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Weinig keuze wel, vergeleken met Den Haag bijv.
De Islamitische Democratische Partij vind ik toch wel de mooistequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar is echt volop keus... ook op de meeste onzinnige partijen.
Dat ding komt toch naast het politiebureauquote:
Nee. Als het goed/fout is, komt 'ie op Hoogland te staan. Tussen de Burgemeester Elzenweg en 't zwembad De Hoge Bomen... Achter de Kruisbroek, zegmaarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ding komt toch naast het politiebureau
Volgens mij was het oorspronkelijk plan dat ding daar neer te zetten..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee. Als het goed/fout is, komt 'ie op Hoogland te staan. Tussen de Burgemeester Elzenweg en 't zwembad De Hoge Bomen... Achter de Kruisbroek, zegmaar
Aah.. de OZB moet weer betaalt wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:48 schreef xxiessiexx het volgende:
Vuile kutgemeentelijke belastingenzooi![]()
![]()
Nog nooit zo'n lange werkdag gehad bij de post op zaterdag.
Ja zeg dat welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:48 schreef xxiessiexx het volgende:
Vuile kutgemeentelijke belastingenzooi![]()
![]()
Nog nooit zo'n lange werkdag gehad bij de post op zaterdag.
Een Mini Cooper voor 50.000... de duurste is net boven de 34000.. en ten tweede zal dat ding wel gehuurd zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 15:29 schreef mister-v het volgende:
Het CDA was weer netjes 40 rondjes met een mini cooper (van EUR 50k) aan het maken
(rond Honselersdijk - Kwintsheul - Wateringen - Monster)
Vraag is natuurlijk weer wie dat heeft / moeten betalen?
Volgens Dhr. Duijvestein gaat het allemaal zo goed in Westland...
die john cooper works kunnen toch boven de 50 stijgen? het is maar net hoe gek je het wilt..quote:Op zondag 28 februari 2010 16:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een Mini Cooper voor 50.000... de duurste is net boven de 34000.. en ten tweede zal dat ding wel gehuurd zijn
Ik moest ook lachen om de VVD. Die riep hard dat het gemeentehuis in Westerlee moest komen te staan, inclusief voldoende parkeergelegenheid (eventueel ondergronds) en 25% goedkoper..quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef Marvelous het volgende:
daar heb je wel gelijk in, ik heb hem ook niet gezien! ach... maakt het uit.... uiteindelijk kost alles ons geld!
ja foei...quote:Op zondag 14 maart 2010 20:23 schreef xxiessiexx het volgende:
De VVD gaat stemmen voor de moskee heb ik gehoord. Stomme VVD.
Omgquote:Op zondag 14 maart 2010 20:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Dattie in de fik gaat worden gestoken zit er dik in jaquote:Op maandag 15 maart 2010 08:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Omg
Kan de fik er niet alvast in..?
Zal idd met oud en nieuw flink bestookt wordenquote:Op maandag 15 maart 2010 09:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dattie in de fik gaat worden gestoken zit er dik in ja
Dat was voor de verkiezingen ook al bekend, toch? WestlandVerstandig, Gemeentebelang Westland en LPF stemmen tegen.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Dan zit het er dik in dat het niet doorgaat toch? Toooooch?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat was voor de verkiezingen ook al bekend, toch? WestlandVerstandig, Gemeentebelang Westland en LPF stemmen tegen.
Volgens mij zou dat ding er sowieso komenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dan zit het er dik in dat het niet doorgaat toch? Toooooch?
Behalve als je een van de 3 partijen hebt gestemd, welke ik hierboven heb vernoemd, geloof ik.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat ding er sowieso komen![]()
Bron: WOSquote:Met bromfiets op autosnelweg
Politieagenten zagen afgelopen dinsdagavond een 19-jarige bromfietser rijden over de Rijksweg A20. De man reed ’netjes’ met het verkeer mee en haalde met zijn bromfiets een snelheid van ongeveer 90 km/u.
De agenten maakten direct een einde aan de rit van de 19-jarige bestuurder uit Maasland en namen zijn bromfiets in beslag. De man kreeg een proces-verbaal.
Je mag daar 120quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:46 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ook zielig want hij reed wel netjes mee.
Zondag geprobeerd, weinig op aan te merkenquote:
Duurt natuurlijk nog wel een paar wekenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zondag geprobeerd, weinig op aan te merken
Wanneer gaan ze die rotonde bij Priva voor de deur eens afmaken?
Behalve die rottige Huis aan huis blaadjes die wij rond moesten brengenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zondag geprobeerd, weinig op aan te merken
Ik bedoel, vorstverlet is voorbij, lijkt mij dat er ngo steeds een planning is die moet worden afgewerkt en er ligt genoeg shit die ze in de bodem kunnen duwen, voordat ze zonder werk zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Duurt natuurlijk nog wel een paar weken
Met de vrachtwagen is het ook een rampenplan. Beetje billenknijpend en perfect moeten sturen om er schadevrij doorheen te komen..
Ze gaan ook een rotonde bij de brandweer maken las ik. Zal leuk worden. Nóg meer rommel...
Het leven van een postbode gaat niet over rozenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Behalve die rottige Huis aan huis blaadjes die wij rond moesten brengen
Ze zijn op de burgemeester van Doornlaan ook volgens mij een nieuwe waterleiding ofzo aan het aanleggen. In ieder geval een soort bekabeling ofzo. Verder is het vlakbij waar ik woon ook een bouwput. 3 meter diepe geul naast de weg. Er schijnt een soort brug te moeten komen over dat watertje. Zal een lekkere doorgang vinden voor de boten denk ik zoquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik bedoel, vorstverlet is voorbij, lijkt mij dat er ngo steeds een planning is die moet worden afgewerkt en er ligt genoeg shit die ze in de bodem kunnen duwen, voordat ze zonder werk zitten.
Nog bedankt daarvoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Behalve die rottige Huis aan huis blaadjes die wij rond moesten brengen
Oh, nu voelt t in ieder geval een beetje minder erg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nog bedankt daarvoorNu kon ik
De 25 beste
en
Wegmisbruikers
met een Pizza in de hand bekijken, terwijl ik op FOK KLB onveilig on maken
Dan zou ik spare ribs eten bij de Herbergquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef PieterBas het volgende:
Mooi om te weten, want mijn ouders gaan binnenkort een week naar Schotland.. en ik heb geen zin om te koken
Ga je mee ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dan zou ik spare ribs eten bij de Herberg![]()
![]()
![]()
Die zijn tegen 't goddelijke aan. Bezorgen zij eigenlijk?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dan zou ik spare ribs eten bij de Herberg![]()
![]()
![]()
ER BLOEIT IETS!quote:
Nouuquote:
Geen idee. Het is alweer een jaar geleden dak er ben geweest, maar oeh la laquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die zijn tegen 't goddelijke aan. Bezorgen zij eigenlijk?
Albertoquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDER 'T WESTLAND [ afbeelding ]
Dan is dat een datequote:
wtf,quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met "eindbaas" in mijn fobo?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ag_niet__.html?p=7,2quote:Zondagsopening Westland mag niet DEN HAAG - Een besluit van de gemeenteraad van de gemeente Westland om de winkels elke zondag te mogen openen, is vernietigd. Dat hebben minister Maria van der Hoeven van Economische Zaken en staatssecretaris Ank Bijleveld van Binnenlandse Zaken woensdag bekendgemaakt.
Burgemeester Sjaak van der Tak van de gemeente Westland had verzocht om vernietiging, omdat de zondagsopening strijdig is met de Winkeltijdenwet. Volgens die wet mogen winkels alleen elke zondag open als gemeenten toeristisch zijn. Maar de gemeeenteraad van Westland heeft niet aannemelijk gemaakt dat er sprake is van „toeristische aantrekkingskracht in de gemeente, waarmee het Westland zich in betekenende mate onderscheidt van andere gemeenten”.
Van der Hoeven: „We hebben in het coalitieakkoord afgesproken dat het oneigenlijke gebruik van de toerismebepaling in de Winkeltijdenwet ter verruiming van het aantal koopzondagen wordt tegengegaan. Daar is hier duidelijk sprake van.”
Maar toch zou de economie er wel iets van opbloeien als ze alles open gooien... kom op man, we leven toch in 2010?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef dubidub het volgende:
Zolang de terrasjes maar open blijven, zie ik weinig problemen
dit dus, ze mogen ook gewoon dicht blijven! de koopzondag hoeft niemand aan mee te doen...quote:
Volgens mij was het de bedoeling om de Tuinen in 's-Gravenzande te bouwen, alleen stond de toenmalige gemeenteraad van 's-Gravenzande in de weg, omdat het tegen de Christelijke gedachtegoed in ging..quote:Op donderdag 25 maart 2010 03:52 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dit dus, ze mogen ook gewoon dicht blijven! de koopzondag hoeft niemand aan mee te doen...
Het is alleen zo jammer dat die christelijke mensen iedereen hun gewoontes wil opdringen dmv dit soort dingen
quote:
quote:Vrachtwagen gekanteld
Op de Maasdijk voor de Haakweg in ’s-Gravenzande is donderdagmiddag een vrachtwagen in de berm terecht gekomen door een uitwijk manoeuvre. De vrachtwagenchauffeur moest uitwijken voor een andere vrachtwagen met breed transport die vanaf Hoek van Holland kwam.
De Litouwse chauffeur kon z’n vrachtwagen niet meer houden. Een takelbedrijf heeft de vrachtwagen weer recht gezet en kon zonder schade verder rijden. Het is niet bekend of hij de boot heeft gehaald. Het verkeer ondervond enige overlast door de werkzaamheden en werd omgeleid.
denk dat je daar best wel eens gelijk in kan hebben...quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:29 schreef Bootje84 het volgende:
Ik denk dat hij niet gekanteld is. Het staat dan wel in de titel maar zonder schade een vrachtwagen laten kantelen is onmogelijk. Dus ik denk dat hij gewoon in de berm is gereden..
ONGELOOFLIJK!? DAT DIT KAN IN HET WESTLAND!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:27 schreef Marvelous het volgende:
heel veel geluk lijkt mij?!?! ongelooflijk eigenlijk!
Beter komt Alberto dit even uitzoeken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:31 schreef dubidub het volgende:
[..]
ONGELOOFLIJK!? DAT DIT KAN IN HET WESTLAND!
ik hoop het wel, want een vrachtwagen kan echt niet gekantelt zijn en weer schadevrij verder kunnen gaan...quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Beter komt Alberto dit even uitzoeken.
uhm.. in het AD Westland stond gewoon dat ie de berm in was geredenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:41 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik hoop het wel, want een vrachtwagen kan echt niet gekantelt zijn en weer schadevrij verder kunnen gaan...![]()
Daar moet een illegaal drugs handeltje in hebben gezeten
I was rightquote:Op zondag 28 maart 2010 20:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. in het AD Westland stond gewoon dat ie de berm in was gereden
Alberto hoeft dus helemaal niet te komen
en ik kwam uit het westlandquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)lokker__.html?p=27,2quote:Geen cel voor kinderlokker DEN HAAG
Tegen een 46-jarige kinderlokker uit De Lier is woensdag een voorwaardelijke celstraf van zes maanden en een werkstraf van tachtig uur geëist.
De man probeerde tussen september en november in Monster en Terheijde meisjes met een smoes in zijn auto te lokken en liet vervolgens zijn geslachtsdeel zien.
Surveillerende agenten in burger betrapten de man toen hij opnieuw twee meisjes in zijn auto probeerde te krijgen.
Het Openbaar Ministerie in Den Haag wil dat de man, die bekend staat als de Westlandse schennispleger, psychisch wordt behandeld, maar eist geen celstraf. De rechtbank doet over twee weken uitspraak.
maar als MER student moet je wel weten, dat dit alleen nog een eis is.. en nog geen vonnisquote:Op donderdag 8 april 2010 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)lokker__.html?p=27,2
Alsof de rechter hierin niet mee zal gaan met het OMquote:Op donderdag 8 april 2010 12:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar als MER student moet je wel weten, dat dit alleen nog een eis is.. en nog geen vonnis
Wut?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:41 schreef dubidub het volgende:
Zijn er trouwens nog meer fokkers met kouwe drukte en vuile klauwe?
Nee, zit lekker warm op kantoorquote:Op woensdag 14 april 2010 12:41 schreef dubidub het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 14 april 2010 19:24 schreef dubidub het volgende:
[..]
Kouwe drukte in de post kennen ze zeker alleen in de kerst
Het idee alleen al!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Vuile klauwe wel trouwens, die huis aan huis troep geeft me een partij af!
Warme druktequote:Op woensdag 14 april 2010 12:41 schreef dubidub het volgende:
Nou dat viel dus behoorlijk tegen. Ben zaterdag wel lichtelijk verbrand.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:43 schreef PieterBas het volgende:
Morgen maar even zonnebrand halen, anders verbrand ik zondag nog
Amersfoort viel zelfs nog een paar spetters, maar het viel nog wel mee.quote:Op zondag 25 april 2010 21:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou dat viel dus behoorlijk tegen. Ben zaterdag wel lichtelijk verbrand.
Ah, was dat het wat ik gisteren buiten hoorde...quote:
Dat was op 5 meiquote:Op zondag 9 mei 2010 15:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ah, was dat het wat ik gisteren buiten hoorde...
Hmm.. Wat hoorde ik gisteren dan voor feest..?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:16 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij is de Apres waterskihut in Hoek van Holland een van de strandtenten die in de fik staat/stond
Beetje jammer dat we het strand hebben verlengd dan. De zee was zeker te ver lopenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:43 schreef PieterBas het volgende:
Leuke tent hoor.
Ze lieten het spul maar gecontroleerd uitbranden.. vanwege het gebruik aan bluswater
Blijkbaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
Beetje jammer dat we het strand hebben verlengd dan. De zee was zeker te ver lopen
Ja kloptquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:16 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij is de Apres waterskihut in Hoek van Holland een van de strandtenten die in de fik staat/stond
Ik las gisteren een verhaal dat een 13jarige jongen uit Ter Heijde met een zaag een hoogspanningskabel door had gezaagdquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Wtf is dat de laatste tijd met al die stroomstoringen? Drie weken terug en vorige week in Monster, gisteren weer in Naaldwijk..
Ja dat kloptquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik las gisteren een verhaal dat een 13jarige jongen uit Ter Heijde met een zaag een hoogspanningskabel door had gezaagd
Daar kwam je snel achter danquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:44 schreef dubidub het volgende:
Ah. Vandaar dat mijn wekker vanochtend faalde...
Was de stroom ook uitgevallen in Monsterquote:
Nee?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was de stroom ook uitgevallen in Monster
Meer dan zat jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik vind twee keer in een maand wel weer genoeg hoor
Ja, las gisteren dat ze maar weer 'es 't Westland gaan benadelen op de indeilng van busroutes enzo. Klootzakken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:25 schreef PieterBas het volgende:
Dat dan weer niet
Veolia![]()
Zoveel mensen in 86 Schiedam - Naaldwijk in de avondspits, dat kan toch gewoon niet goed gaan
Gezien Rotterdam - Delft - Den Haag zou het juist een behoorlijke markt moeten zijn voor het OV.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, las gisteren dat ze maar weer 'es 't Westland gaan benadelen op de indeilng van busroutes enzo. Klootzakken.
Naar Schiedam gaat er vanuit Naaldwijk om de 15 minuten een bus en naar Den Haag om de 15 minuten. In 's-Gravenzande gaat er ook een bus vanuit Naaldwijk naar Den Haag en terug.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef Viper86 het volgende:
Hoe kan dat nou eigenlijk. Ik woon bijvoorbeeld in een stadje van 10.000 inwoners in Friesland. Vrij afgelegen, maar toch hebben we met Leeuwarden 5 verbindingen per uur. Met andere stadjes en dorpjes in de omgeving hebben we ook verschillende verbindingen, t ov is hier dus best goed geregeld, ook al is het vrij dunbevolkt.
Dan zou je verwachten dat in een gebied als het Westland, wat tussen 2 steden ligt met beide afzonderlijk al bijna meer inwoners dan de provincie Friesland in zijn geheel, een goed ov - net zou moeten hebben...
Oké, bij ons rijd de bus altijd rechtstreeks naar het centraal station van Leeuwarden. Maar ja, Leeuwarden is dan ook een stukje kleiner dan Den Haag of Rotterdam...quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Naar Schiedam gaat er vanuit Naaldwijk om de 15 minuten een bus en naar Den Haag om de 15 minuten. In 's-Gravenzande gaat er ook een bus vanuit Naaldwijk naar Den Haag en terug.
Het grote probleem in mijn ogen is dat je nooit midden in het centrum van Den Haag of Rotterdam gedropt wordt en altijd een overstap moet maken.
Sluit op zich wel goed aan, als ik vanuit mijn dorp de bus naar Loosduinen neem kan ik daar bij twee punten overstappen op de tram. Komt bij het eerste punt de tram nog lang niet, dan reis ik door naar het tweede punt (en van daaraf rijden twee trams naar het centrum van Den Haag) en stap ik alsnog heel snel over.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:13 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Oké, bij ons rijd de bus altijd rechtstreeks naar het centraal station van Leeuwarden. Maar ja, Leeuwarden is dan ook een stukje kleiner dan Den Haag of Rotterdam...
Dat is wel klote idd, dat je altijd moet overstappen om in het centrum te kunnen komen. Zeker als de dienstregelingen van de bus en de metro / tram ( ? ) niet goed met elkaar aansluiten, weet niet of dat het geval is?
Volgens mij wordt het tijd dat ze de randstadrail doortrekken naar het westland.
loosduinenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:21 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Sluit op zich wel goed aan, als ik vanuit mijn dorp de bus naar Loosduinen neem kan ik daar bij twee punten overstappen op de tram. Komt bij het eerste punt de tram nog lang niet, dan reis ik door naar het tweede punt (en van daaraf rijden twee trams naar het centrum van Den Haag) en stap ik alsnog heel snel over.
Officieel schijnt het allemaal op elkaar aan had moeten sluiten, praktijk gaat dat natuurlijk anders. Het plan om Randstadrail door te trekken naar het Westland ligt er al, maar ja.. de uitvoering zal nog wel wat decennia gaan durenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:13 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Oké, bij ons rijd de bus altijd rechtstreeks naar het centraal station van Leeuwarden. Maar ja, Leeuwarden is dan ook een stukje kleiner dan Den Haag of Rotterdam...
Dat is wel klote idd, dat je altijd moet overstappen om in het centrum te kunnen komen. Zeker als de dienstregelingen van de bus en de metro / tram ( ? ) niet goed met elkaar aansluiten, weet niet of dat het geval is?
Volgens mij wordt het tijd dat ze de randstadrail doortrekken naar het westland.
Die was 13... De meeste hier zijn bijna het dubbele van die leeftijd..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iemand van hier?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zonder-stroom.dhtml
13!! Ik dacht dat een jochie van een jaar of 7 per ongeluk dat ding gesloopt had. Dat ze geen straf aan hem hebben gegeven vind ik echt raarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iemand van hier?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zonder-stroom.dhtml
Ik wil z'n naam wel weten, misschien ken ik hem via via welquote:
Dat heb ik dus altijd met mensen uit Naaldwijk, via-via ken je zó veel mensenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
13!! Ik dacht dat een jochie van een jaar of 7 per ongeluk dat ding gesloopt had. Dat ze geen straf aan hem hebben gegeven vind ik echt raar![]()
[..]
Ik wil z'n naam wel weten, misschien ken ik hem via via wel
Ja in Ter Heijde zijn ze toch allemaal familie van mekaar dus als je er een kent, ken je de rest ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd met mensen uit Naaldwijk, via-via ken je zó veel mensen![]()
Daar kan je zus tegelijkertijd je schoonzus en oma zijn, geloof ik. Inteeltdorpquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja in Ter Heijde zijn ze toch allemaal familie van mekaar dus als je er een kent, ken je de rest ook.
Ah, die komt nu hier heenquote:
Hangt nu boven Den Haagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het is alweer voorbijFrist wel even lekker op zo
Zeg dat wel.. 10 meter naar de auto moeten lopen en zeiknat.. 1,5 minuut later was het al weer droogquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:20 schreef dubidub het volgende:
Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen om doorweekt te raken
Wat een royale failquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. 10 meter naar de auto moeten lopen en zeiknat.. 1,5 minuut later was het al weer droog
Ik ook niet. Rechts, dat wel, maar denk zeker dat de jongere generatie (< 50) bij lange na niet zo kerkelijk is als vroeger. Daarnaast denk ik dat veel mensen die voorheen cda stemden nu vvd hebben gestemd, ook in het westland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:48 schreef xxiessiexx het volgende:
Zo christelijk vind ik het Westland tegenwoordig niet.
Ik vind het enige echt lelijke van het westland, de nieuwbouw wijken en onze burgemeester Takkie (en die komt uit Pernisquote:Op vrijdag 25 juni 2010 06:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Absoluut waar. Lelijk en vol, ik krijg het spaansbenauwd in het Westland tegenwoordig
Met als toppunt het Wateringse Veld. Grond van Wateringen waarvan Den Haag opeens zei: "Hey, dat komt best uit, da's nu van ons" en dan zo'n gedrocht van een Vinexwijk inclusief klein marokko er neer zettenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:12 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik vind het enige echt lelijke van het westland, de nieuwbouw wijken en onze burgemeester Takkie (en die komt uit Pernis)
Ja mooi. Ik snap niet hoe dat eigenlijk gewoon kan... Ik zou pislink worden als mijn woning niet meer in Wateringen maar in Den Haag zou staan. Gelijk een prijsdaling..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
Met als toppunt het Wateringse Veld. Grond van Wateringen waarvan Den Haag opeens zei: "Hey, dat komt best uit, da's nu van ons" en dan zo'n gedrocht van een Vinexwijk inclusief klein marokko er neer zetten
die oude jaren '30 zijn fijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:12 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik vind het enige echt lelijke van het westland, de nieuwbouw wijken en onze burgemeester Takkie (en die komt uit Pernis)
Ach, ik kan me eigenlijk niet zo druk maken om een moskee of niet... zolang ze maar geen herrie maken!! We komen toch niet meer onder de islamietering uit...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:30 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja Moskee gaat waarschijnlijk niet door
Van die vuvuzela's krijg je spontaan moordneigingenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:39 schreef ThaRooP het volgende:
Mishandeling na incident met vuvuzela
Aardig gek
Ik vind dat die mensen best recht hebben op een gebedsruimte oid, maar als je dan voor een paarhonderd man een moskee bouwt, terwijl er maar 100 moslims hierzo wonen, krijg ik 't idee dat we zometeen half Vlaardigen mogen verwelkomen op de vroege ochtend. Als je dan ook nog eens hoort dat ze geen parkeerplekken gaan bouwen, op het terrein wat ze beschikbaar hebben, dus dat je die busjes/auto's in heel de woonwijk krijgt te staan, mag je van mij dat plan nog es een keer goed bekijken. Stelletje wereldvreemdenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:47 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ach, ik kan me eigenlijk niet zo druk maken om een moskee of niet... zolang ze maar geen herrie maken!! We komen toch niet meer onder de islamietering uit...
Liever dat ze met ze alleen in 1 gebouw zitten dan... weet je waar je de bom moet gooien !!
Onzinonderzoek.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef dubidub het volgende:
http://www.wos.nl/nieuws/nieuwsbericht/?tx_ttnews%5Btt_news%5D=35338&tx_ttnews%5BbackPid%5D=1&cHash=cbf6b30dd6
Jottem. Dit zal waarschijnlijk nog wel minder van die "lelijke" kassen betekenen en nog meer "betaalbare" woningen die daarvoor in de plaats komen, om zo nog "leefbaarder" en beter bereikbaar te worden
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:17 schreef PieterBas het volgende:
Over die "betaalbare" nieuwbouwwoningen.. ik heb op een van huizen een optie gedaan..
Oja, ik ben voor dat laatste gegaanquote:Op maandag 28 juni 2010 14:59 schreef PieterBas het volgende:
ThanksHet was dat, of het Westland uit
In Monster is toch geen reet te beleven! Waar ga je heen dan?quote:
Oh nou da's de reden nietquote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Monster is toch geen reet te beleven! Waar ga je heen dan?
Toerisme zekerquote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh nou da's de reden nietJe hoeft niet gelijk Monster te beledigen.
Ik ga naar Breda voor m'n studie.
ik ben het westland al uit, zit dichtbij hoor! maar het bevalt me heel best!!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:59 schreef PieterBas het volgende:
ThanksHet was dat, of het Westland uit
uhmquote:
Lol. Jup.quote:
Eergister ook de de hele tijd rondjes om kijkduin! toen ging hij op een moment ook zeer schuin vanwege een heel klein beetje wind! even naar buiten kijken of hij er nog is...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
Iemand die enorme goodyear zappelin daarnet gezien? Het ding vloog zo laag dat ik even dacht dat het neer zou storten
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Eergister ook de de hele tijd rondjes om kijkduin! toen ging hij op een moment ook zeer schuin vanwege een heel klein beetje wind! even naar buiten kijken of hij er nog is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:57 schreef Marvelous het volgende:
[..]
edit, Momenteel recht boven kijkduin boulevard!Leuke typosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het wel geinig om te zien, al had ik wel een 'omg het stort neer, ajb niet op mijn huis' momentje
![]()
Ik zie hem al een paar dagen en ging naar aanleiding van eerder post even buiten kijken! woon met uitzicht over duinen van hvh tot scheveningen... vandaar met cam in de handquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
Toffe foto's![]()
Wij stonden zo geboeid te kijken dat we er niet aan dachten
De ijscokar kwam ook nog langs, in geen jaren eentje gezien hierquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:59 schreef PieterBas het volgende:
Er gebeurt weer eens wat in het Westland
Die ijscokar rijdt hier al maanden rondquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De ijscokar kwam ook nog langs, in geen jaren eentje gezien hierHet is een complot, wat ik je brom
Ik zag em ook rijden in Poeldijk! Had ook zoiets van "Bestaat dat nogquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De ijscokar kwam ook nog langs, in geen jaren eentje gezien hierHet is een complot, wat ik je brom
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef borisbanaan het volgende:
Deze ziet er niet zo best uit trouwens. Weet iemand hier iets meer van? Ooit eens bij Don gelest.
Ik heb 25 jaar in de Poeluk gewoond, en naar mijn weten kwam hij heel vaak langs!! niet zo lang geleden zelfs nog een ijsje gehaald bij de ijsinautoBELG!quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zag em ook rijden in Poeldijk! Had ook zoiets van "Bestaat dat nog![]()
"
Dit was ook een Belg, zal dezelfde wel zijn danquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb 25 jaar in de Poeluk gewoond, en naar mijn weten kwam hij heel vaak langs!! niet zo lang geleden zelfs nog een ijsje gehaald bij de ijsinautoBELG!
Die hond schrok natuurlijk zo erg van die westlandse vlag, dat ie in een impuls die fietsgroep in rende.quote:
Wanneer heb je dat gezien..? Ik heb er vrijdag nog gereden maar ik heb geen oranje plastic gezien. Ook niet echt op gelet natuurlijk maar tochquote:Op zondag 4 juli 2010 23:05 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
wie van jullie heeft er een kilometer oranje plastic naast de bloembak langs de veilingroute gespijkerd?
Hij kwam ook langs bij het nieuws op 538 vanochtendquote:Op zondag 4 juli 2010 23:05 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
wie van jullie heeft er een kilometer oranje plastic naast de bloembak langs de veilingroute gespijkerd?
Staat ook in de Telegraafquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:41 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Hij kwam ook langs bij het nieuws op 538 vanochtend
Dat is meestal "de redactie".quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Boven het artikel staat Amsterdam.![]()
Wel leuke actie overigens.![]()
Ik heb er nog niks over gehoord?!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:15 schreef Ichiko het volgende:
Enig idee of er zondag in 's Gravenzande of Naaldwijk voor de voetbal nog een groot scherm op een plein komt te staan?
WK plein op Vluchtenburg klinkt goed, dat is het overwegen waard. Ik heb inmiddels begrepen dat er in 's-Gravenzande in het dorp ook een scherm zal komen. Ik ga denk ik daar naar toe, dat zal een best feestje worden...quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:19 schreef 67Impala het volgende:
Ik denk dat de Finale wel aardig groots aangepakt wordt op het WK plein op strand VluchtenburgMaar in 's-Gravenzande zou het misschien wel prima gecombineerd kunnen worden, want er staat nog genoeg zooi van de braderie
Ik heb vandaag een raketje op en die zijn ook goed te doenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:49 schreef PieterBas het volgende:
Het enige ijs waar ik nu wil aan denken zijn perenijsjes
Dit had zo tof geweest op Wegmisbruikers of Blik op de Weg_O-quote:Bumperkleven bij politie
Het asociale rijgedrag van een 32-jarige automobilist, kwam hem dinsdagavond duur te staan. De man reed rond 21.00 uur met hoge snelheid op de Middel Broekweg in Naaldwijk. Daarbij werd hij opgehouden door een auto, die naar zijn zin niet hard genoeg ging.
Door te 'kleven' probeerde hij zijn voorganger harder te laten rijden. Dit bleek echter een onherkenbare politieauto te zijn. Ook áchter de man reed toevalligerwijs een onherkenbare politieauto. Er was dan ook geen ontkomen meer aan, hij moest direct 96 euro afrekenen.
Dit had zo tof geweest op Wegmisbruikers of Blik op de Weg_O-quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[quote]Bumperkleven bij politie
Het asociale rijgedrag van een 32-jarige automobilist, kwam hem dinsdagavond duur te staan. De man reed rond 21.00 uur met hoge snelheid op de Middel Broekweg in Naaldwijk. Daarbij werd hij opgehouden door een auto, die naar zijn zin niet hard genoeg ging.
Door te 'kleven' probeerde hij zijn voorganger harder te laten rijden. Dit bleek echter een onherkenbare politieauto te zijn. Ook áchter de man reed toevalligerwijs een onherkenbare politieauto. Er was dan ook geen ontkomen meer aan, hij moest direct 96 euro afrekenen.
Je mist wel de zweefmolenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef 67Impala het volgende:
oooh dan mis ik nietsMonster is idd niet zo spectaculair.. dacht dat die braderie altijd voor die van 's-Gravenzande zat
Nee, veel te veel massale kijkavonden. En veel dure kamers. Dus ik ben blij met dit meevallertjequote:Op maandag 26 juli 2010 19:18 schreef PieterBas het volgende:
Kon je gemakkelijk aan een kamer in Breda komen?
Van het stelen van de clubkas kun je wel aardig rijk worden, ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:05 schreef PieterBas het volgende:
Wie heeft trouwens de steeples van Olympus gejat. Als je dan toch uit bent op aluminium, jat dan gelijk het hele clubgebouw.. misschien is clubkas een beter woord
What the fuckquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:34 schreef ThaRooP het volgende:
Beschonken Monsternaar steelt golfkarretje
Nou ben ik benieuwd of 'ie bij ons nog aanwezig is morgenochtend, wij hebben er ook één op m'n werk...quote:
Zullen ze blij mee zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:40 schreef dubidub het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)gt_brandweer_na.html
Luuuul.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:12 schreef ThaRooP het volgende:
Gisteren me sleutel kwijt geraakt op de braderie![]()
Daarentegen was het wel gezellig
Ja, dat was een flinke kopstaartboem.. Was niet veel meer van de voorkant over van die Peugeot.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:28 schreef ThaRooP het volgende:
Lol, rijden hier op de galgeweg net twee auto's op elkaar![]()
De voorste auto wou links af, had de achterste geloof ik niet gezien, hehe
Aha, stond je in de file erachter ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, dat was een flinke kopstaartboem.. Was niet veel meer van de voorkant over van die Peugeot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |