Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Lijkt me toch wel beetje pijnlijk, door het warmte verschil enzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het hielp niet echt... de sneeuw verdampte te snel.
er zal wel een stoomwolk hangenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zal wel een stoomwolk hangen
quote:Waarschuwing voor het verkeer
In een brede kuststrook rondom Zandvoort komt dichte tot zeer dichte mist voor. In combinatie met opvriezende sneeuwresten zorgt dit voor gevaarlijke situaties op de weg. De ANWB adviseert weggebruikers daarom extra goed uit te kijken als ze in de regio Zandvoort de weg op gaan.
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die onthoud ik voor als je eens aan de bar zit
Hey DM!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
* petsquote:
Tweetyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey DM!!!
Inspiratieloze thee is wel toepasselijk bij mijn stemming. Ik ben nog steeds niet klaar met mn verslag bij gebrek aan inspiratie.
Ik weet wel globaal wat ik erin wil zetten, maar er komen geen mooie goedlopende zinnen uit. Best frustrerend.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey DM!!!
Inspiratieloze thee is wel toepasselijk bij mijn stemming. Ik ben nog steeds niet klaar met mn verslag bij gebrek aan inspiratie.
Ik weet wel globaal wat ik erin wil zetten, maar er komen geen mooie goedlopende zinnen uit. Best frustrerend.
Ja, dat zou ik ook wel willen doen. Het enige voordeel wat ik heb is dat mijn verslag niet per se vandaag af hoeft te zijn omdat mn begeleider ziek is en waarschijnlijk de hele volgende week niet aan het werk is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef Fha het volgende:
[..]
HerkenbaarIk heb besloten dat ik vandaag dus niet productief ben en dus heb ik maar gewoon heel hard muziek aangezet
Ik heb wel af en toe mn mp3 speler aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
mijn baas vind het al irritant als iemand neuriet
dus laat staan dat er muziek klinkt
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn computer opvouwen en naar huis
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:40 schreef Symphonic het volgende:
ik ga beginnen met afsluiten en inpakkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nog ruim een half uur, mag ik ook gaan
laat me maar weer alleenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga beginnen met afsluiten en inpakken
normaal vind je het geil als ik je vernederquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet je me maar geen lelijkerd noemen
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
normaal vind je het geil als ik je verneder
checkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
normaal vind je het geil als ik je verneder
[..]
Gelukkig
The man of my dreams
pff ben blij als ik zo een kusje van je krijgdan betekent het dat ik thuis ben en weekend heb
love is in the air... enzoquote:
fijn weekendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
en ik laat Ll niet alleen als ik nu ga.
dus prettig weekend
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij vindt het ook geil om vernederd te worden ?
doe je niet meer mee?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik stond erbij en keek erna
JF vast welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:09 schreef Fha het volgende:
Liefhebbers voor thee? * Fha pot op tafel zet
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:09 schreef Fha het volgende:
tank joe, welke smaak is het??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:09 schreef Fha het volgende:
Niet van die moeilijke vragen stellen johquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
tank joe, welke smaak is het??
Doorverbinden naar de faxquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef Ladylike het volgende:
er probeert iemand te faxen via ons telefoonnummer
mijn fax is mijn pcquote:
Haha ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:30 schreef Klonk het volgende:
beste TT ooit, thee is inspiratieloos, koffie
Omgquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef DaMart het volgende:
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen he.
Gebeld door
vouw Symquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:40 schreef Symphonic het volgende:
WOKquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
en ik laat Ll niet alleen als ik nu ga.
dus prettig weekend
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij vindt het ook geil om vernederd te worden ?
fijn weekend LLquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:26 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga hier op het gemak afsluiten ...
fijn weekend mensen![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:30 schreef Klonk het volgende:
beste TT ooit, thee is inspiratieloos, koffie
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef DaMart het volgende:
17:00, einde werktijd.
Ook voor OA, die dat vast nog komt melden!
Oke danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En thuis.
De reis vanaf mijn bureaustoel naar mijn bureaustoel verliep zonder problemen.
DMquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef DaMart het volgende:
17:00, einde werktijd.
Ook voor OA, die dat vast nog komt melden!
goed zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En thuis.
De reis vanaf mijn bureaustoel naar mijn bureaustoel verliep zonder problemen.
sport zequote:
Kookuuuuhquote:
quote:
werkuuuuhquote:
De overwerker!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
DM
[..]
goed zo![]()
OA is alleen niet meer hier geweest
Nee, iedereen die in de spam top 10 staat noem ik spammertjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
8 posts in 2 uur noem jij spammen?.
Ah, die lijst waar je zelf ook in staat!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, iedereen die in de spam top 10 staat noem ik spammertjes
Uh nee, niet in de all-time lijst van de kscquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, die lijst waar je zelf ook in staat!
Dat wat bolle al niet wil?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
En avond eten ronde 2 is ook klaar. Ik haaaat aankomen
Neequote:
quote:PARIJS - De Franse computerprogrammeur Fabrice Bellard heeft het getal pi uitgerekend tot maar liefst 2700 miljard cijfers achter de komma, een nieuw wereldrecord.
Opmerkelijk is dat Bellard zijn berekeningen deed op relatief goedkope computer (¤2200). Hij was 131 dagen aan het rekenen en het uiteindelijke getal nam meer dan duizend gigabyte computergeheugen in beslag.
Pi (¿) is het getal dat de verhouding tussen de omtrek van een cirkel en zijn diameter aangeeft. De meeste mensen weten niet meer over het getal dan dat het met 3,14 begint, sommige wiskundigen proberen echter om pi veel verder te ontleden. Ook is het uit het hoofd leren van de decimalen van pi een sport onder 'fans' van ¿. Zo kent de Japanner Akira Haraguchi maar liefst 100.000 decimalen uit zijn hoofd. (DHE)
hoeveel ronde's ga je doen?quote:
dat zal toch nietquote:
Marcquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
En avond eten ronde 2 is ook klaar. Ik haaaat aankomen
ik zou aan slagroomtaart beginnen als ik jouw wasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeDie doe ik maar een keer per dag, anders ga ik echt over m'n nek
Volgens mij mag het ook maar een keer per dag, maar dat weet ik niet zeker eigenlijk.
Ik hou niet van slagroom taartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zou aan slagroomtaart beginnen als ik jouw was![]()
daar wordt je ook dik van en dat is iig lekker
het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
8 posts in 2 uur noem jij spammen?.
HOAXquote:
daar zullen we dan maar vanuit gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het alternatief is dat hij zich hier vergeten is uit te klokken!
Het gaat vandaag heel goedquote:
Lezen kreng, ik zeg dat ik niet van slagroom taart hou.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
HOAX
iedereen houd van taart
nog nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, niet in de all-time lijst van de ksc
dan eet je maar appeltaartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Lezen kreng, ik zeg dat ik niet van slagroom taart hou.
Ruilen tegen mijn mokkataart dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Lezen kreng, ik zeg dat ik niet van slagroom taart hou.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat vandaag heel goed.
Alleen heb je de verrassende tussenstand wel weer tenietgedaan ondertussen, denk ik.
mokkaquote:
Niet meer nee... en de verrassingen zullen vandaag wel niet meer posten ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar het zal niet veel schelen denk ik
dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet meer nee... en de verrassingen zullen vandaag wel niet meer posten ook.
en ik zeker de rekeningquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom: Fha de mokkataart, ik de slagroomtaart en Klonk de appeltaart.
Nee, jij mag de kruimels oplikkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet![]()
maar ik heb straks ook weinig tijd![]()
[..]
en ik zeker de rekening
Lijkt me primaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom: Fha de mokkataart, ik de slagroomtaart en Klonk de appeltaart.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
HOAX
iedereen houd van taart
dat is lief van julliequote:
dat dacht ik welquote:
dan krijg jij ook de kruimels nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heel af en toe, maar zeker niet te vaak
Gaat niet snel zijn ook, zoveel post ik hier nou ook weer nietquote:
Lennyquote:
hoi biekskequote:
Waarom lees je dan ook terugquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef biekske2009 het volgende:
Ik word helemaal simpel van dat teruglezendus daar stop ik nu mee. Eigen schuld als/dat ik in de afgelopen week leuke grappige dingen gemist heb... had ik maar minder moeten werken aan mn gewone webshop
Hoi marc... eigenlijk weet ik niet zo goed waarom, maar ik weet wel dat ik daardoor leuke gesprekjes kan blijven volgen die in een eerder topic gestart zijn...quote:
Dan heb je veel terug te lezen hierquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:07 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoi marc... eigenlijk weet ik niet zo goed waarom, maar ik weet wel dat ik daardoor leuke gesprekjes kan blijven volgen die in een eerder topic gestart zijn...
Ach, je moet maar denken "voormalig blondje"
Zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Van die kunstmatige intelligentie word je misschien wel niet slimmer hoor
Ik was van nature blond, nu heb ik allemaal zilveren draadjes in mn haar, vooral boven op mn kop. Achter in de nek is er nog wel iets blonds overquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je veel terug te lezen hier
Hoezo voormalig? Van die kunstmatige intelligentie word je misschien wel niet slimmer hoor
Jammer alleen dat het niet helemaal werktquote:
Ah nee, nog ouders ook, daar gaat je laatste restje verstandquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:10 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik was van nature blond, nu heb ik allemaal zilveren draadjes in mn haar, vooral boven op mn kop. Achter in de nek is er nog wel iets blonds over
Ohhh, vandaar dat "misschien wel niet"...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het niet helemaal werkt
Precies... die zilveren haartjes was een opmerking van een snotneus die de eerste reeks nog wou uittrekken. Zou die dat nou doen, dan kan ik beter een pruik bestellen bij P*b*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee, nog ouders ook, daar gaat je laatste restje verstand
Dag blondiequote:
heee Biekske long time no seequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:07 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoi marc... eigenlijk weet ik niet zo goed waarom, maar ik weet wel dat ik daardoor leuke gesprekjes kan blijven volgen die in een eerder topic gestart zijn...
Ach, je moet maar denken "voormalig blondje"
nou een koud biertje gaat er altijd wel inquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:14 schreef biekske2009 het volgende:
Kan ik iemand iets aanbieden? Ik kan die paar glazen wel dragen (denk ik)
Een biertje voor Symquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou een koud biertje gaat er altijd wel in
O ja, da's waar ook... friemel vertelde me dat je weer een 18-jarige tiener wasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo wel weer vantussen
De oorzaak van de vlindertjes met adhd komt zo langs![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dag blondie![]()
@marc: niet zo snel f5en jij hahaha
Enjoyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
O ja, da's waar ook... friemel vertelde me dat je weer een 18-jarige tiener was![]()
Nou voor het geval er afkoeling nodig is:
[ afbeelding ]
Uh, heb jij dan wat te doen? Of bedoel je met de zweep staan terwijl de jeugd hun kamers op orde brengen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef biekske2009 het volgende:
Morgen heb ik van alles te doen... de slaapkamers van de jeugd zien er ongeveer zó uit:
[ afbeelding ]
Heel goed. Dat betekend dat ze zich er thuis voelenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef biekske2009 het volgende:
Morgen heb ik van alles te doen... de slaapkamers van de jeugd zien er ongeveer zó uit:
[ afbeelding ]
Als ik het niet doe... daarom denk ik erover om zulke dingen te huren:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, heb jij dan wat te doen? Of bedoel je met de zweep staan terwijl de jeugd hun kamers op orde brengen?
Kan wel zijn, maar ik heb er een hekel aan dat ik een pad moet graven naar de hangkast om kleding in te kunnen leggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel goed. Dat betekend dat ze zich er thuis voelen
Doen ze dat toch lekker zelfquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik heb er een hekel aan dat ik een pad moet graven naar de hangkast om kleding in te kunnen leggen
Truste Fhaatjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Doen ze dat toch lekker zelf
Ik ga naar bed, slaap lekker alvast allemaal en prettig weekend!![]()
Biekskequote:
De sneeuw (10-15 cm) en bijbehorende ijspret bereiken GF morgenochtend pasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef biekske2009 het volgende:
Hoi GF, druk daar? Sneeuw? IJspret?
Hoi DMquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Biekske.
[..]
De sneeuw (10-15 cm) en bijbehorende ijspret bereiken GF morgenochtend pas.
Heel stiekem op weg van de fysio naar huis vanmiddagquote:
Hoe krijg je het toch telkens voor elkaar dat elk dier voor jouw camera blijft stilstaan...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel stiekem op weg van de fysio naar huis vanmiddag.
Maar ik wil morgenochtend weer even het duin in met mijn camera.
Volgens buienradar blijft het hier morgen droog, met af en toe zon... volgens het KNMI gaat het hier flink los met wind en sneeuwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoi DM![]()
Volgens Buienradar begint het gedoe in mijn regio rond 1 uur 's middags... dus dan zit GF al een uurtje in de zooi want het komt vanuit die hoek
Wij letten (gezien onze watersporttik) op zowel buienradar, KNMI als KMI... die zeggen momenteel voor ons allemaal hetzelfde...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens buienradar blijft het hier morgen droog, met af en toe zon... volgens het KNMI gaat het hier flink los met wind en sneeuw.
Pssstttt... wanneer was die ook alweer? Wil geen 100 topics MPGenquote:Maar op deze manier kan ik wel voor het eerst in jaren een witte verjaardag gaan vieren, zo lijkt het.
Maandag over een weekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:08 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wij letten (gezien onze watersporttik) op zowel buienradar, KNMI als KMI... die zeggen momenteel voor ons allemaal hetzelfde...
[..]
Pssstttt... wanneer was die ook alweer? Wil geen 100 topics MPGen
Maar DAN is die zooi toch wel weggesmoltenquote:
De komende week verwachten ze af en toe nog verse sneeuw. En ja, hier aan de kust zal het wel voor een groot deel weggesmolten zijn dan... maar ik probeer optimistisch te blijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:12 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Maar DAN is die zooi toch wel weggesmolten![]()
Ik vind het prachtig om te zien en in te wandelen (vooral als mijn voetstappen de eerste zijn), maar we zitten zo opgesloten vanwege dat strooizoutgebrek
Als jij dat graag wil op je verjaardag, dan blijf ik hopen voor jou!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
De komende week verwachten ze af en toe nog verse sneeuw. En ja, hier aan de kust zal het wel voor een groot deel weggesmolten zijn dan... maar ik probeer optimistisch te blijven.
Ik vind het best... laat het maar rondom Haarlem en Zandvoort liggen danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil op je verjaardag, dan blijf ik hopen voor jou!![]()
Met míjn verjaardag lukt zoiets toch nooit...
Maar mag dan de zaterdag erop effe helemaal niks liggen in een straal van 100km rondom ons?
druk welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef biekske2009 het volgende:
Hoi GF, druk daar? Sneeuw? IJspret?
wordt dus een batsavondje voor jouwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
![]()
ik blijf hopen dat het overwaaitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Biekske.
[..]
De sneeuw (10-15 cm) en bijbehorende ijspret bereiken GF morgenochtend pas.
in engeland zal er dan nog wel sneeuw liggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens buienradar blijft het hier morgen droog, met af en toe zon... volgens het KNMI gaat het hier flink los met wind en sneeuw.
Maar op deze manier kan ik wel voor het eerst in jaren een witte verjaardag gaan vieren, zo lijkt het.
Ik zal tegen die tijd buiten gaan staan en alles die kant opblazen. Misschien dat de kids en friemel ook nog meehelpen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het best... laat het maar rondom Haarlem en Zandvoort liggen dan.
MPG en GF zullen ongetwijfeld ook hun adem daar graag voor inzetten!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik zal tegen die tijd buiten gaan staan en alles die kant opblazen. Misschien dat de kids en friemel ook nog meehelpen...
Nou, wij zijn dus bang dat het juist niet overwaait.... Wij hadden nl uitgaansplannen maar kunnen bij een crash geen andere auto aanschaffenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik blijf hopen dat het overwaait
Okidoki, truste DMquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG en GF zullen ongetwijfeld ook hun adem daar graag voor inzetten!
Maar goed, ik vind het een mooi moment om te gaan slapen![]()
.
Is het al zo erg jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:34 schreef biekske2009 het volgende:
En nou maar hopen dat ik over een paar dagen mn eigen handschrift nog kan lezen...
Ik ben een linkspoot en blokkeer het uitzicht met mijn eigen hand... Als het uitzicht kort daarna al bagger is, kan je er U tegen zeggen dat de zinnen ook niet meer leesbaar zullen zijnquote:
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:17 schreef friemelaar het volgende:
Moet je daar ook naar toe voor de "wekelijkse" boodschappen?
Uurtje bussen, kost je een euro of 2?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukkig niet.Hier in de buurt zit een winkelcentrum, een Carrefour, een lokale markt en alles wat ik nodig heb. Ben echter op zoek naar een netbook voor de vriendin, een nieuwe Nokia voor mezelf, een GPS-apparaatje, DVD-box Lost 5, wat sterke drank en dergelijke. Dat haal je goedkoper in Jakarta en is het reizen wel waard.
haha, nee zo erg is het hier op dit eiland niet. Er zijn wel gebieden waar het erg ver reizen is, maar die mensen hebben ook geen koelkast, die halen alles gewoon vers van het veld. Dat heeft ook wel iets.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:28 schreef friemelaar het volgende:
Oh OK , ik had al zo'n doembeeld voor me.
Met de bus een uur reizen om je boodschapjes te halen bij de Aldi of Appie heyn![]()
Gaat vooral goed met diepvriesspul
1 euro op dit moment (13.000 Rupiah)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uurtje bussen, kost je een euro of 2?
Het is iig een heel stuk gezonder zo versquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, nee zo erg is het hier op dit eiland niet. Er zijn wel gebieden waar het erg ver reizen is, maar die mensen hebben ook geen koelkast, die halen alles gewoon vers van het veld. Dat heeft ook wel iets.
Een hele euro, hoe doe je het tochquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 euro op dit moment (13.000 Rupiah)
Maar je moet ook nog terug natuurlijk, en als ik uitstap ben ik nog niet waar ik moet zijn, dus ik moet nog verder bussen, kost 25 cent per rit in de stad.
Ja, daar ben ik ook van overtuigd. Helaas is mijn internetverbinding er zo slecht, dat ik er niet zou kunnen wonen. Tevens is het wel echt ver van de bewoonde wereld als je het mij vraagt. Half uur van de eerste pin-automaat en bank bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is iig een heel stuk gezonder zo vers
Ja, hele investeringen..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een hele euro, hoe doe je het toch
1 2 3 | Alle Airlines. Alle Aanbiedingen. Goedkoper vliegen naar Indonesia. waarheen-waarvoor.nl/Jakarta |
quote:Gak bisa pulang Indo tapi
ingin kasih hadiah buat keluargamu? Pesan saja lewat kami,dijamin puas!
www.hadiahonline.net
Green Canyon Reizen
Reizen naar o.a Indonesie Vrijwilligerswerk en bouwstenen
www.greencanyon.nl
Vliegtickets To Jakarta
Alle Airlines. Alle Aanbiedingen. Goedkoper vliegen naar To Jakarta.
waarheen-waarvoor.nl/Jakarta
Thuisstudie Indonesisch
Leer thuis de Indonesische taal. Nu gratis 8 dagen op proef.
www.nha.nl
Ze hebben het eindelijk door.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:46 schreef friemelaar het volgende:
Wel grappig trouwens,
Steeds als Indah een post in een topic heeft gedaan staat in de side advertentie iets over reizen naar Indonesië
Ik zie altijd Indonesische reclames op allerlei websites, had het al wel gezien hier, maar vond het zelf niet noemenswaardig dus.quote:
Trusten friemquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:03 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Ik ga afsluiten,
Iedereen weltrusten.
Indah werk ze nog en goeie reis
![]()
ik heb het gehoordquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nou, wij zijn dus bang dat het juist niet overwaait.... Wij hadden nl uitgaansplannen maar kunnen bij een crash geen andere auto aanschaffen
trusten DMquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG en GF zullen ongetwijfeld ook hun adem daar graag voor inzetten!
Maar goed, ik vind het een mooi moment om te gaan slapen![]()
.
*proetsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:34 schreef biekske2009 het volgende:
En nou maar hopen dat ik over een paar dagen mn eigen handschrift nog kan lezen...
slaap zequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik ben dutje doen tot zeker 9.30 ih de ochtend
Indahquote:
friemelquote:
slaap zequote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:03 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Ik ga afsluiten,
Iedereen weltrusten.
Indah werk ze nog en goeie reis
![]()
ik allemaal belgische ad'squote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zie altijd Indonesische reclames op allerlei websites, had het al wel gezien hier, maar vond het zelf niet noemenswaardig dus.
en normaal doe ik het niet maar voor vandaag maak ik een uitzonderingquote:Top 100 van vrijdag 8 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
42. 108 Ladylike
78. 077 Fha
89. 071 goldfinger1963
94. 069 indahnesia.com
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-01-2010
![]()
01. 059 Ladylike
02. 059 goldfinger1963
03. 057 indahnesia.com
04. 051 Fha
05. 043 DaMart
06. 041 wel.o.k
07. 038 marcb1974
08. 033 biekske2009
09. 028 Symphonic
10. 015 MPG
11. 012 john-frusciante
12. 009 friemelaar
13. 007 --Tweety--
14. 002 Lenny_Leonard
15. 002 cablegunmaster
16. 002 Klonk
17. 001 OA
18. 001 FFSletop
ik heb wel een rekening nummer voor jequote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:36 schreef indahnesia.com het volgende:
400 euro ontvangen die niet voor mij bedoeld is. Zal eens contact opnemen met de betaler, wellicht wil diegene het geld terug hebben.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, dan stap ik zo maar eens de bus in.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trusten DM
[..]
*proets![]()
klinkt me heel bekend in mijn oren![]()
[..]
slaap ze
[..]
Indah
[..]
friemel
[..]
slaap ze
[..]
ik allemaal belgische ad's![]()
vier vakantie in belgie![]()
Dit keer met gedeelde eerste plek!quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-01-2010
![]()
01. 059 goldfinger1963
02. 059 Ladylike
03. 057 indahnesia.com
04. 051 Fha
05. 043 DaMart
06. 041 wel.o.k
07. 038 marcb1974
08. 033 biekske2009
09. 028 Symphonic
10. 015 MPG
11. 012 john-frusciante
12. 009 friemelaar
13. 007 --Tweety--
14. 002 Lenny_Leonard
15. 002 cablegunmaster
16. 002 Klonk
17. 001 FFSletop
18. 001 OA
Reeks-statistieken!
Mogguh friemquote:
Heb je daar 2 jaar over gedaan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
eindelijk hersteld van die kater.. pffff
Zou het zoutkaartje nog geldig zijn? Zucht beetje kudt sneeuw en niks rijdt meer......grrrrrrrrrrquote:
Pas je op voor de vossen, die zijn vast hongerig nuquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:09 schreef DaMart het volgende:
Zo, boodschappen zijn in huis. Nu even een kop thee om op te warmen voor ik zo met de camera het duin in trek!
Die vossen zitten diep weggekropen in hun hol!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op voor de vossen, die zijn vast hongerig nu
Opschieten dan? Of wacht je de sneeuw af?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die vossen zitten diep weggekropen in hun hol!
Ik heb trouwens nog ongeveer een uur voordat volgens buienradar de verse sneeuw Zandvoort bereikt.
Laat maar... er is nu al stuifsneeuw. Tegen de tijd dat ik bij dat duin ben, is het 12 uur met deze wegcondities en dan zou ik 15 tot 30 minuten hebben om foto's te maken, mocht het even stoppen met sneeuwen, voordat er meer sneeuw komt. En fotograferen in een sneeuwbui heeft toch weinig zin.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opschieten dan? Of wacht je de sneeuw af?
Als het knmi een keer gelijk heeft wordt het morgen. Maar dat zou dan wel kunnen met echt veel mooie verse sneeuwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat maar... er is nu al stuifsneeuw. Tegen de tijd dat ik bij dat duin ben, is het 12 uur met deze wegcondities en dan zou ik 15 tot 30 minuten hebben om foto's te maken, mocht het even stoppen met sneeuwen, voordat er meer sneeuw komt. En fotograferen in een sneeuwbui heeft toch weinig zin.
Ik kijk later vandaag of anders morgen nog wel even.
Precies. Dus ik gok daar maar opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het knmi een keer gelijk heeft wordt het morgen. Maar dat zou dan wel kunnen met echt veel mooie verse sneeuw
..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:42 schreef DaMart het volgende:
Maar ik heb nog wel wat foto's van gisteren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
duckiequote:
friemelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:19 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
daar ben ik weer (heel even)
DMquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:47 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hadden gisteren genoeg inspiratie om te posten in de KSC?
[..]
Dit keer met gedeelde eerste plek!.
Zet deze trend door, GF.
lennyquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
eindelijk hersteld van die kater.. pffff
marcquote:
Hoezo? Je gaat sneeuwpoppen maken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duckie
[..]
friemel
[..]
DM
dat zal vanaf volgende week geen probleem zijn
je hebt gelijk gehad hier ligt die rot troep alquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die vossen zitten diep weggekropen in hun hol!
Ik heb trouwens nog ongeveer een uur voordat volgens buienradar de verse sneeuw Zandvoort bereikt.
Ik hoorde gisteren dat dat best mogelijk is in de duinen. Een aantal mensen heeft het uitgeprobeerd.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Je gaat sneeuwpoppen maken?.
Je begint een bordeel?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf volgende week kan ik aan een extra project gaan beginnen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat dat best mogelijk is in de duinen. Een aantal mensen heeft het uitgeprobeerd.
was dat maar waarquote:
Voor een filiaal van je toko of voor iets of iemand anders?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was dat maar waar![]()
maarik moet in Nederland een pand gaan opknappen.
Pierquote:
Je schijnt best aardig te kunnen snowboarden op zand, idd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat dat best mogelijk is in de duinen. Een aantal mensen heeft het uitgeprobeerd.
Maar nu ligt er ook 10 cm sneeuw bovenopquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je schijnt best aardig te kunnen snowboarden op zand, idd.
Moet?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was dat maar waar![]()
maarik moet in Nederland een pand gaan opknappen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor een filiaal van je toko of voor iets of iemand anders?
Kun je de schade niet op je huurder verhalen dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]een gewoon woonhuis.
lastige huurder erin gehad, hoop schade aangericht.
de waarde van het pand is mede daardoor met meer dan een ton gedaald in prijs![]()
nou gaan kijken wat er allemaal moet worden gedaan
quote:
die is verdwenenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je de schade niet op je huurder verhalen dan?
Al eens met een deurwaarder gepraat? Die hebben toegang tot de gemeentelijke basisadministratie, en die huurder zal zich toch weer ergens ingeschreven moeten hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is verdwenen![]()
met ook nog een huurschuld van meer dan 8 rooitjes.
dat is allang gedaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al eens met een deurwaarder gepraat? Die hebben toegang tot de gemeentelijke basisadministratie, en die huurder zal zich toch weer ergens ingeschreven moeten hebben.
Indahquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was een lange dag, maar ben een netbook, hoop postzegels, paar schoenen en een jasje rijker.
smakelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Nu eten en Lost S5 in de DVD-speler.
Fijne huurder wel danquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is allang gedaan![]()
maar ben nou bezig via mijn kanalen hem op te sporen
En heb je ook al een knokploeg samengesteld?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is allang gedaan![]()
maar ben nou bezig via mijn kanalen hem op te sporen
* DaMart rolt Nijns door de sneeuwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:11 schreef Nijns het volgende:
Oeh, nog net een sneeuwkusje in dit topic
tjaquote:
daar doe ik niet aanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je ook al een knokploeg samengesteld?.
nijnsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:11 schreef Nijns het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:11 schreef Nijns het volgende:
Dit is dan geen zinloos geweld hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
daar doe ik niet aan
ik ben tegen geweld![]()
HIHihiHihIhIhIHIHihiHiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:11 schreef Nijns het volgende:
dat is waarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is dan geen zinloos geweld he
bij je nieuwe zadel?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
T is lichtelijk fris buiten
Net mijn fiets ook opgehaald. Nieuw zadel erop. Fiets gevallen
Meteen een stuk van het zadel af
dat is mooi kutquote:
is altijd klote als je net iets nieuws hebt gekocht en hetzelfde dag al wordt beschadigdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
t is een plastic beschermingsstuk van de zijkant. Op zich niet super nodig. Maar toch
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
het
[..]
is altijd klote als je net iets nieuws hebt gekocht en hetzelfde dag al wordt beschadigd
Flashquote:
*proestquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Nou ja, ik ga wel wraak nemen nog een keer.
Die stoep gaat eraan
en de pijn valt ook mee?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
GFMarcie
Hoe het gaat? Ach, het lopen gaat aardig. Het zitten nog totaal niet
flinke smak geldquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is verdwenen![]()
met ook nog een huurschuld van meer dan 8 rooitjes.
Kom jij helpen dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:45 schreef Nijns het volgende:
Gaat langzaam vandaag hier... Niks voor jullie
Waarmee?quote:
De snelheid hier herstellenquote:
ja volgens mij heeft iedereen last van slechte zinquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:45 schreef Nijns het volgende:
Gaat langzaam vandaag hier... Niks voor jullie
Ik wil niet de lapoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De snelheid hier herstellen
Of boodschappen doen, je mag kiezen
Dat eerste.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De snelheid hier herstellen
Of boodschappen doen, je mag kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |