Precies... die zilveren haartjes was een opmerking van een snotneus die de eerste reeks nog wou uittrekken. Zou die dat nou doen, dan kan ik beter een pruik bestellen bij P*b*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee, nog ouders ook, daar gaat je laatste restje verstand
Dag blondiequote:
heee Biekske long time no seequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:07 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoi marc... eigenlijk weet ik niet zo goed waarom, maar ik weet wel dat ik daardoor leuke gesprekjes kan blijven volgen die in een eerder topic gestart zijn...
Ach, je moet maar denken "voormalig blondje"
nou een koud biertje gaat er altijd wel inquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:14 schreef biekske2009 het volgende:
Kan ik iemand iets aanbieden? Ik kan die paar glazen wel dragen (denk ik)
Een biertje voor Symquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou een koud biertje gaat er altijd wel in
O ja, da's waar ook... friemel vertelde me dat je weer een 18-jarige tiener wasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo wel weer vantussen
De oorzaak van de vlindertjes met adhd komt zo langs![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dag blondie![]()
@marc: niet zo snel f5en jij hahaha
Enjoyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo wel weer vantussen
De oorzaak van de vlindertjes met adhd komt zo langs![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
O ja, da's waar ook... friemel vertelde me dat je weer een 18-jarige tiener was![]()
Nou voor het geval er afkoeling nodig is:
[ afbeelding ]
Uh, heb jij dan wat te doen? Of bedoel je met de zweep staan terwijl de jeugd hun kamers op orde brengen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef biekske2009 het volgende:
Morgen heb ik van alles te doen... de slaapkamers van de jeugd zien er ongeveer zó uit:
[ afbeelding ]
Heel goed. Dat betekend dat ze zich er thuis voelenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef biekske2009 het volgende:
Morgen heb ik van alles te doen... de slaapkamers van de jeugd zien er ongeveer zó uit:
[ afbeelding ]
Als ik het niet doe... daarom denk ik erover om zulke dingen te huren:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, heb jij dan wat te doen? Of bedoel je met de zweep staan terwijl de jeugd hun kamers op orde brengen?
Kan wel zijn, maar ik heb er een hekel aan dat ik een pad moet graven naar de hangkast om kleding in te kunnen leggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel goed. Dat betekend dat ze zich er thuis voelen
Doen ze dat toch lekker zelfquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik heb er een hekel aan dat ik een pad moet graven naar de hangkast om kleding in te kunnen leggen
Truste Fhaatjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Doen ze dat toch lekker zelf
Ik ga naar bed, slaap lekker alvast allemaal en prettig weekend!![]()
Biekskequote:
De sneeuw (10-15 cm) en bijbehorende ijspret bereiken GF morgenochtend pasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef biekske2009 het volgende:
Hoi GF, druk daar? Sneeuw? IJspret?
Hoi DMquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Biekske.
[..]
De sneeuw (10-15 cm) en bijbehorende ijspret bereiken GF morgenochtend pas.
Heel stiekem op weg van de fysio naar huis vanmiddagquote:
Hoe krijg je het toch telkens voor elkaar dat elk dier voor jouw camera blijft stilstaan...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel stiekem op weg van de fysio naar huis vanmiddag.
Maar ik wil morgenochtend weer even het duin in met mijn camera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |