Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Lijkt me toch wel beetje pijnlijk, door het warmte verschil enzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het hielp niet echt... de sneeuw verdampte te snel.
er zal wel een stoomwolk hangenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zal wel een stoomwolk hangen
quote:Waarschuwing voor het verkeer
In een brede kuststrook rondom Zandvoort komt dichte tot zeer dichte mist voor. In combinatie met opvriezende sneeuwresten zorgt dit voor gevaarlijke situaties op de weg. De ANWB adviseert weggebruikers daarom extra goed uit te kijken als ze in de regio Zandvoort de weg op gaan.
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die onthoud ik voor als je eens aan de bar zit
Hey DM!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
* petsquote:
Tweetyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey DM!!!
Inspiratieloze thee is wel toepasselijk bij mijn stemming. Ik ben nog steeds niet klaar met mn verslag bij gebrek aan inspiratie.
Ik weet wel globaal wat ik erin wil zetten, maar er komen geen mooie goedlopende zinnen uit. Best frustrerend.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey DM!!!
Inspiratieloze thee is wel toepasselijk bij mijn stemming. Ik ben nog steeds niet klaar met mn verslag bij gebrek aan inspiratie.
Ik weet wel globaal wat ik erin wil zetten, maar er komen geen mooie goedlopende zinnen uit. Best frustrerend.
Ja, dat zou ik ook wel willen doen. Het enige voordeel wat ik heb is dat mijn verslag niet per se vandaag af hoeft te zijn omdat mn begeleider ziek is en waarschijnlijk de hele volgende week niet aan het werk is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef Fha het volgende:
[..]
HerkenbaarIk heb besloten dat ik vandaag dus niet productief ben en dus heb ik maar gewoon heel hard muziek aangezet
Ik heb wel af en toe mn mp3 speler aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
mijn baas vind het al irritant als iemand neuriet
dus laat staan dat er muziek klinkt
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn computer opvouwen en naar huis
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:40 schreef Symphonic het volgende:
ik ga beginnen met afsluiten en inpakkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nog ruim een half uur, mag ik ook gaan
laat me maar weer alleenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga beginnen met afsluiten en inpakken
normaal vind je het geil als ik je vernederquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet je me maar geen lelijkerd noemen
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
normaal vind je het geil als ik je verneder
checkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
normaal vind je het geil als ik je verneder
[..]
Gelukkig
The man of my dreams
pff ben blij als ik zo een kusje van je krijgdan betekent het dat ik thuis ben en weekend heb
love is in the air... enzoquote:
fijn weekendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
en ik laat Ll niet alleen als ik nu ga.
dus prettig weekend
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij vindt het ook geil om vernederd te worden ?
doe je niet meer mee?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik stond erbij en keek erna
JF vast welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:09 schreef Fha het volgende:
Liefhebbers voor thee? * Fha pot op tafel zet
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:09 schreef Fha het volgende:
tank joe, welke smaak is het??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:09 schreef Fha het volgende:
Niet van die moeilijke vragen stellen johquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
tank joe, welke smaak is het??
Doorverbinden naar de faxquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef Ladylike het volgende:
er probeert iemand te faxen via ons telefoonnummer
mijn fax is mijn pcquote:
Haha ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:30 schreef Klonk het volgende:
beste TT ooit, thee is inspiratieloos, koffie
Omgquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef DaMart het volgende:
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen he.
Gebeld door
vouw Symquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:40 schreef Symphonic het volgende:
WOKquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
en ik laat Ll niet alleen als ik nu ga.
dus prettig weekend
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij vindt het ook geil om vernederd te worden ?
fijn weekend LLquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:26 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga hier op het gemak afsluiten ...
fijn weekend mensen![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:30 schreef Klonk het volgende:
beste TT ooit, thee is inspiratieloos, koffie
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef DaMart het volgende:
17:00, einde werktijd.
Ook voor OA, die dat vast nog komt melden!
Oke danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En thuis.
De reis vanaf mijn bureaustoel naar mijn bureaustoel verliep zonder problemen.
DMquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef DaMart het volgende:
17:00, einde werktijd.
Ook voor OA, die dat vast nog komt melden!
goed zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En thuis.
De reis vanaf mijn bureaustoel naar mijn bureaustoel verliep zonder problemen.
sport zequote:
Kookuuuuhquote:
quote:
werkuuuuhquote:
De overwerker!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
DM
[..]
goed zo![]()
OA is alleen niet meer hier geweest
Nee, iedereen die in de spam top 10 staat noem ik spammertjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
8 posts in 2 uur noem jij spammen?.
Ah, die lijst waar je zelf ook in staat!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, iedereen die in de spam top 10 staat noem ik spammertjes
Uh nee, niet in de all-time lijst van de kscquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, die lijst waar je zelf ook in staat!
Dat wat bolle al niet wil?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
En avond eten ronde 2 is ook klaar. Ik haaaat aankomen
Neequote:
quote:PARIJS - De Franse computerprogrammeur Fabrice Bellard heeft het getal pi uitgerekend tot maar liefst 2700 miljard cijfers achter de komma, een nieuw wereldrecord.
Opmerkelijk is dat Bellard zijn berekeningen deed op relatief goedkope computer (¤2200). Hij was 131 dagen aan het rekenen en het uiteindelijke getal nam meer dan duizend gigabyte computergeheugen in beslag.
Pi (¿) is het getal dat de verhouding tussen de omtrek van een cirkel en zijn diameter aangeeft. De meeste mensen weten niet meer over het getal dan dat het met 3,14 begint, sommige wiskundigen proberen echter om pi veel verder te ontleden. Ook is het uit het hoofd leren van de decimalen van pi een sport onder 'fans' van ¿. Zo kent de Japanner Akira Haraguchi maar liefst 100.000 decimalen uit zijn hoofd. (DHE)
hoeveel ronde's ga je doen?quote:
dat zal toch nietquote:
Marcquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
En avond eten ronde 2 is ook klaar. Ik haaaat aankomen
ik zou aan slagroomtaart beginnen als ik jouw wasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeDie doe ik maar een keer per dag, anders ga ik echt over m'n nek
Volgens mij mag het ook maar een keer per dag, maar dat weet ik niet zeker eigenlijk.
Ik hou niet van slagroom taartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zou aan slagroomtaart beginnen als ik jouw was![]()
daar wordt je ook dik van en dat is iig lekker
het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
8 posts in 2 uur noem jij spammen?.
HOAXquote:
daar zullen we dan maar vanuit gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het alternatief is dat hij zich hier vergeten is uit te klokken!
Het gaat vandaag heel goedquote:
Lezen kreng, ik zeg dat ik niet van slagroom taart hou.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
HOAX
iedereen houd van taart
nog nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, niet in de all-time lijst van de ksc
dan eet je maar appeltaartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Lezen kreng, ik zeg dat ik niet van slagroom taart hou.
Ruilen tegen mijn mokkataart dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Lezen kreng, ik zeg dat ik niet van slagroom taart hou.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat vandaag heel goed.
Alleen heb je de verrassende tussenstand wel weer tenietgedaan ondertussen, denk ik.
mokkaquote:
Niet meer nee... en de verrassingen zullen vandaag wel niet meer posten ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar het zal niet veel schelen denk ik
dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet meer nee... en de verrassingen zullen vandaag wel niet meer posten ook.
en ik zeker de rekeningquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom: Fha de mokkataart, ik de slagroomtaart en Klonk de appeltaart.
Nee, jij mag de kruimels oplikkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet![]()
maar ik heb straks ook weinig tijd![]()
[..]
en ik zeker de rekening
Lijkt me primaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom: Fha de mokkataart, ik de slagroomtaart en Klonk de appeltaart.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
HOAX
iedereen houd van taart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |