Volgens buienradar blijft het hier morgen droog, met af en toe zon... volgens het KNMI gaat het hier flink los met wind en sneeuwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoi DM![]()
Volgens Buienradar begint het gedoe in mijn regio rond 1 uur 's middags... dus dan zit GF al een uurtje in de zooi want het komt vanuit die hoek
Wij letten (gezien onze watersporttik) op zowel buienradar, KNMI als KMI... die zeggen momenteel voor ons allemaal hetzelfde...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens buienradar blijft het hier morgen droog, met af en toe zon... volgens het KNMI gaat het hier flink los met wind en sneeuw.
Pssstttt... wanneer was die ook alweer? Wil geen 100 topics MPGenquote:Maar op deze manier kan ik wel voor het eerst in jaren een witte verjaardag gaan vieren, zo lijkt het.
Maandag over een weekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:08 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wij letten (gezien onze watersporttik) op zowel buienradar, KNMI als KMI... die zeggen momenteel voor ons allemaal hetzelfde...
[..]
Pssstttt... wanneer was die ook alweer? Wil geen 100 topics MPGen
Maar DAN is die zooi toch wel weggesmoltenquote:
De komende week verwachten ze af en toe nog verse sneeuw. En ja, hier aan de kust zal het wel voor een groot deel weggesmolten zijn dan... maar ik probeer optimistisch te blijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:12 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Maar DAN is die zooi toch wel weggesmolten![]()
Ik vind het prachtig om te zien en in te wandelen (vooral als mijn voetstappen de eerste zijn), maar we zitten zo opgesloten vanwege dat strooizoutgebrek
Als jij dat graag wil op je verjaardag, dan blijf ik hopen voor jou!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
De komende week verwachten ze af en toe nog verse sneeuw. En ja, hier aan de kust zal het wel voor een groot deel weggesmolten zijn dan... maar ik probeer optimistisch te blijven.
Ik vind het best... laat het maar rondom Haarlem en Zandvoort liggen danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil op je verjaardag, dan blijf ik hopen voor jou!![]()
Met míjn verjaardag lukt zoiets toch nooit...
Maar mag dan de zaterdag erop effe helemaal niks liggen in een straal van 100km rondom ons?
druk welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef biekske2009 het volgende:
Hoi GF, druk daar? Sneeuw? IJspret?
wordt dus een batsavondje voor jouwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo wel weer vantussen
De oorzaak van de vlindertjes met adhd komt zo langs![]()
![]()
ik blijf hopen dat het overwaaitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Biekske.
[..]
De sneeuw (10-15 cm) en bijbehorende ijspret bereiken GF morgenochtend pas.
in engeland zal er dan nog wel sneeuw liggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens buienradar blijft het hier morgen droog, met af en toe zon... volgens het KNMI gaat het hier flink los met wind en sneeuw.
Maar op deze manier kan ik wel voor het eerst in jaren een witte verjaardag gaan vieren, zo lijkt het.
Ik zal tegen die tijd buiten gaan staan en alles die kant opblazen. Misschien dat de kids en friemel ook nog meehelpen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het best... laat het maar rondom Haarlem en Zandvoort liggen dan.
MPG en GF zullen ongetwijfeld ook hun adem daar graag voor inzetten!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik zal tegen die tijd buiten gaan staan en alles die kant opblazen. Misschien dat de kids en friemel ook nog meehelpen...
Nou, wij zijn dus bang dat het juist niet overwaait.... Wij hadden nl uitgaansplannen maar kunnen bij een crash geen andere auto aanschaffenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik blijf hopen dat het overwaait
Okidoki, truste DMquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG en GF zullen ongetwijfeld ook hun adem daar graag voor inzetten!
Maar goed, ik vind het een mooi moment om te gaan slapen![]()
.
Is het al zo erg jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:34 schreef biekske2009 het volgende:
En nou maar hopen dat ik over een paar dagen mn eigen handschrift nog kan lezen...
Ik ben een linkspoot en blokkeer het uitzicht met mijn eigen hand... Als het uitzicht kort daarna al bagger is, kan je er U tegen zeggen dat de zinnen ook niet meer leesbaar zullen zijnquote:
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:17 schreef friemelaar het volgende:
Moet je daar ook naar toe voor de "wekelijkse" boodschappen?
Uurtje bussen, kost je een euro of 2?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukkig niet.Hier in de buurt zit een winkelcentrum, een Carrefour, een lokale markt en alles wat ik nodig heb. Ben echter op zoek naar een netbook voor de vriendin, een nieuwe Nokia voor mezelf, een GPS-apparaatje, DVD-box Lost 5, wat sterke drank en dergelijke. Dat haal je goedkoper in Jakarta en is het reizen wel waard.
haha, nee zo erg is het hier op dit eiland niet. Er zijn wel gebieden waar het erg ver reizen is, maar die mensen hebben ook geen koelkast, die halen alles gewoon vers van het veld. Dat heeft ook wel iets.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:28 schreef friemelaar het volgende:
Oh OK , ik had al zo'n doembeeld voor me.
Met de bus een uur reizen om je boodschapjes te halen bij de Aldi of Appie heyn![]()
Gaat vooral goed met diepvriesspul
1 euro op dit moment (13.000 Rupiah)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uurtje bussen, kost je een euro of 2?
Het is iig een heel stuk gezonder zo versquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, nee zo erg is het hier op dit eiland niet. Er zijn wel gebieden waar het erg ver reizen is, maar die mensen hebben ook geen koelkast, die halen alles gewoon vers van het veld. Dat heeft ook wel iets.
Een hele euro, hoe doe je het tochquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 euro op dit moment (13.000 Rupiah)
Maar je moet ook nog terug natuurlijk, en als ik uitstap ben ik nog niet waar ik moet zijn, dus ik moet nog verder bussen, kost 25 cent per rit in de stad.
Ja, daar ben ik ook van overtuigd. Helaas is mijn internetverbinding er zo slecht, dat ik er niet zou kunnen wonen. Tevens is het wel echt ver van de bewoonde wereld als je het mij vraagt. Half uur van de eerste pin-automaat en bank bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is iig een heel stuk gezonder zo vers
Ja, hele investeringen..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een hele euro, hoe doe je het toch
1 2 3 | Alle Airlines. Alle Aanbiedingen. Goedkoper vliegen naar Indonesia. waarheen-waarvoor.nl/Jakarta |
quote:Gak bisa pulang Indo tapi
ingin kasih hadiah buat keluargamu? Pesan saja lewat kami,dijamin puas!
www.hadiahonline.net
Green Canyon Reizen
Reizen naar o.a Indonesie Vrijwilligerswerk en bouwstenen
www.greencanyon.nl
Vliegtickets To Jakarta
Alle Airlines. Alle Aanbiedingen. Goedkoper vliegen naar To Jakarta.
waarheen-waarvoor.nl/Jakarta
Thuisstudie Indonesisch
Leer thuis de Indonesische taal. Nu gratis 8 dagen op proef.
www.nha.nl
Ze hebben het eindelijk door.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:46 schreef friemelaar het volgende:
Wel grappig trouwens,
Steeds als Indah een post in een topic heeft gedaan staat in de side advertentie iets over reizen naar Indonesië
Ik zie altijd Indonesische reclames op allerlei websites, had het al wel gezien hier, maar vond het zelf niet noemenswaardig dus.quote:
Trusten friemquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:03 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Ik ga afsluiten,
Iedereen weltrusten.
Indah werk ze nog en goeie reis
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |