Dat dus. Natuurlijk wordt de Arbeidsvitaminen heel goed beluisterd, maar het is niet bepaald een spannend programma...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:55 schreef JDude het volgende:
Vind 't voor Ekdom vooral nog steeds sneu dat'ie een uur heeft moeten inleveren ten gunste van nog meer oninteressant geneuzel met Ali B. en het pushen van M-m-m-m-miss Montreal.
Er zit anders wel een SPANNEND MUZIEKJE in.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Natuurlijk wordt de Arbeidsvitaminen heel goed beluisterd, maar het is niet bepaald een spannend programma...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Er zit anders wel een SPANNEND MUZIEKJE in.
Heb gisteravond top 1000 Dance Classics binnen gehaald, ik kan weer even vooruitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:34 schreef themauster het volgende:
Geen Dance Classics Party Request meer vanavond
Damn, gemistquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef Sersjee het volgende:
Headbangen met een bril... Mot je mee oppassen, Michiel!
Ik vrees dat er straks weer een melding op de KNMI site verschijnt over een aardbeving in Groningenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:36 schreef Sirolf het volgende:
Hans! Queen!
* Sirolf denkt dat heel Groningen last heeft van geluidsoverlast deze minuten.
Vast wel, ga ik later vandaag even naar kijken (zit nu in de trein).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn, gemist.
Floris heeft vast opnames.
De man had natuurlijk wel gelijk, geen geld voor je eigen personeel dan maar Polen inhuren, zou ook pissig worden als ik zou ingeruild worden voor een poolquote:
Zag er mooi uit, Michiel start z'n Wayne's World-moment (uit te spreken als "móman") en bij de eerste beweging naar voren lazert die bril van z'n harses... Ere wie ere toekomt, pas na het einde van de solo ging ie z'n bril zoeken en reparerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn, gemist.
Floris heeft vast opnames.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zag er mooi uit, Michiel start z'n Wayne's World-moment (uit te spreken als "móman") en bij de eerste beweging naar voren lazert die bril van z'n harses... Ere wie ere toekomt, pas na het einde van de solo ging ie z'n bril zoeken en repareren
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:52 schreef themauster het volgende:
nee Dany de munk is de gast vanavond
* Dichterbijer gaat tegen schenen aantrappen nuquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:06 schreef themauster het volgende:
zou Elvis nog gedraaid worden? het zou immers zijn 75e verjaardag zijn
Werken in het weekend? dat is minder want het wordt ook nog eens dramatisch weerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig wel. Helaas zal ik weinig merken van het weekend, want moet werken
Gefeliciteerd! knap werkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef Piles het volgende:
Na een zwetende afstudeerpresentatie, zojuist geslaagd met een 8,5
Ik deel je mening compleet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:22 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
* Dichterbijer gaat tegen schenen aantrappen nu
Elvis vind ik al jaren overrated...
quote:Supertof: komende nacht sta ik achter de draaitafels in de 3FM Freaknacht bij @michielveenstra.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kristel heeft zijwind gehad, zo te zien.
Echt, de ene week heb jequote:
Ik was het heus niet vergeten!quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt, de ene week heb jeSt. Paul
en de week erna de lokale redactienicht!
DJ Tjibbe achter de wheels of steel... Ik ben benieuwd!
Dat zul je vannacht wel terug horenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:00 schreef ScarFace- het volgende:
Tering wat zit die ekdom enthousiast te telefoneren tijdens de reclame
... inclusief in-house ontwikkelde videoclip?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Het contrast kan haast niet groter nee
. Ben idd benieuwd wat ie ervan weet te maken. Zolang net na enen maar niet ineens Marianne Rosenberg ofzo door den ether schalt
![]()
.
Laat lekker liggen, dan hoeft de kat tenminste niet meer op zoek naar een kattenbak.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:22 schreef Brennel het volgende:
Hee fijn, als een zak kattenbakkorrels aan de onderkant open gaat. Waardoor je de halve woonkamer vol hebt liggen
Op KX iig wel nuquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:06 schreef themauster het volgende:
zou Elvis nog gedraaid worden? het zou immers zijn 75e verjaardag zijn
Volledig terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef alors het volgende:
Arme Paul, ze klieren hem steeds met zn uggs
En terecht natuurlijk! Mannen met uggsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef alors het volgende:
Hij mag blij zijn dat ze die dingen niet in de hens steken terwijl ie ze nog aan heeft!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef alors het volgende:
Haha moet hij zelf toch weten, alsof het bij vrouwen niet lomp staat. Daarbij, Paul is een schatjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk! Mannen met uggs!!!!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat ze die dingen niet in de hens steken terwijl ie ze nog aan heeft!
Dat maakt 't bij mannen niet minder erg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef alors het volgende:
[..]
Haha moet hij zelf toch weten, alsof het bij vrouwen niet lomp staat. Daarbij, Paul is een schatje
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:44 schreef JDude het volgende:
Ik denk niet dat ik als megahit die nieuwe plaat van Alicia Keys.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:44 schreef JDude het volgende:
Ik denk niet dat ik als megahit die nieuwe plaat van Alicia Keys.
In 3VOOR12Radio (laat in de avond) zou het misschien nog wel kunnen, maar overdag in ieder geval niet. Lijkt mij iig veel te hard.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Jammer dat dit nooit aan bod komt bij 3FM:
Zou goed in Ekstra weekend passenIs helemaal up-and-coming hier in de UK, en zou het in Nl toch ook niet slecht moeten doen op festivals e.d. 15 Mar 2010 ook in de melkweg.
Eens. Di's zo'n plaat voor tussen 12 en 1.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In 3VOOR12Radio (laat in de avond) zou het misschien nog wel kunnen, maar overdag in ieder geval niet. Lijkt mij iig veel te hard.
Watquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat
-edit- Volgende keer omhoog scrollen voor je wat typt ZapsterIk dacht aan iets van een soort Houdoe ofzo
![]()
Wat voor?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:40 schreef gerbenp het volgende:
Vanavond dat nieuwe programma met bart arens, wie gaat het luisteren?
Wel jammer voor Simone FM, wel een goed station namelijk. Mag ik s'ochtends graag naar luisteren tijdens Gielquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:02 schreef -Hans- het volgende:
Dus... 3FM houdt Noorderslag-uitzendingen Simone FM tegen.
Heb ik volgens mij wel eens naar geluisterd, wel aardig iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Wel jammer voor Simone FM, wel een goed station namelijk. Mag ik s'ochtends graag naar luisteren tijdens Giel
Best wel een naaistreek als er afspraken gemaakt zijn.En dat voor die paar minuten die 3FM aan liveoptredens besteed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:02 schreef -Hans- het volgende:
haha die reactie verwachtte ik alquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat ze opschieten met de MH want mijn bad is bijna vol..
en reactie:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:02 schreef -Hans- het volgende:
Tsjongejonge, wat een geneuzel van 3FM. Dat ze zelf wat aan hun eigen marketing daar doen in plaats van zo vrienden maken (NOT dus).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:22 schreef themauster het volgende:
[..]
en reactie:
3FM zegt echter geen bezwaar te hebben tegen de uitzendingen van Simone FM op Eurosonic/Noorderslag. "Echter: vorig jaar werd 3FM verrast door de manier waarop Simone FM zich profileerde tijdens het festival. De zender zond uit vanuit een grote bus, midden op de Grote Markt in Groningen. Hierdoor werd het idee gewekt dat Simone FM mediapartner van het evenement is. Die rol is echter aan 3FM en de EBU besteed", zo laat een woordvoerdster 3FM weten aan RadioFreak.
"3FM investeert veel in het verslaan van het festival binnen Europa. Dit is met name gericht op de productie van de uitzendingen en niet op de marketing hiervan. Doordat Simone FM juist veel investeerde in de marketing van hun aanwezigheid, ontstond een beeld wat uit balans was. 3FM heeft daarom de organisatie van Eurosonic/Noorderslag verzocht om de aanwezigheid van Simone FM op het festival wat meer in balans te brengen. Tegen de aanwezigheid van Simone FM op het festival heeft 3FM geen bezwaar", aldus 3FM
Weinig collegiaal allemaal. Ik vind het ook niet zo erg netjes van 3FM..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Best wel een naaistreek als er afspraken gemaakt zijn.En dat voor die paar minuten die 3FM aan liveoptredens besteed.
haha het hoort een beetje bij de vrijdagmiddag en zeker als het zo koud isquote:
Erg irritant inderdaad!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu weet ik wel weer waarom ik tussen 16:00 en 19:00 niet naar 3FM luister. Wat een onnozel gelul.
Geldig excuusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur wacht op de nieuwe MH
Heb geen idee, want ben niet zo actief meer!![]()
Verse baby is een goed excuus toch?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:34 schreef -Hans- het volgende:
Pauline Broekema zal wel weer een hoogstand item hebben tijdens het NOS journaal over hoe koud het wel niet is..
Eens isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dan zal dit de nieuwe MH zijn. Zegt me zo niks. Zo maar ff luisteren.
Zo klopt het ongeveerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:52 schreef Derek010 het volgende:
Ah, MH gemist, magoe, tis wel een redelijke megahit.
BTW, vandaag eerste keer Disco Weekend Serious Party Hit Radio Classic House Party Dance Request met Bart Arens toch?
Het is een goed alternatief idd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Little Lion Man.
Had de megahit eigenlijk moeten zijn, maar Go Back To The Zoo is ook prima.
Dan had ik het omgedraaidquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is een goed alternatief idd.![]()
Als ze het maar uit hun hoofd laten om Little Lion Man volgende week MH te maken.. Dan is het TE LAAT!
Jup, prima iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ook leuk dat het van een Nederlands bandje is
CSquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:56 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Go Back To The Zoo de MH![]()
![]()
Ik hoor toch echt Bartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen de CS-show? dacht dat nu het nieuwe programma van bart zou komen.
Ik ga even eten makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:16 schreef gerbenp het volgende:
Wat 'n rust hier zeg, zal wel komen door Bart
Als er iemand waardeloos is dan is het Bartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef Paul-89 het volgende:
Mis Corné nu al,, waardeloos programma tot nu toe dit,,
GoedeMIDDAG!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:45 schreef -Hans- het volgende:
Ik mis ook de Dance Classics. Te gek programma was dat.
Gebruik dan VLC, die speelt ook 101 afquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet even kijken of Moonlight 101.TV pakt, anders ben ik weer aangewezen op mijn MP3-speler.
Ik ga niet meer luisteren tussen 18:00-19:00quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:57 schreef gerbenp het volgende:
En wat vond men van het programma? Ik mis iig Dance Classics
Zo mee eensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:54 schreef Paul-89 het volgende:
Iets te geforceerd gezellig willen doen/ weekend gevoel oproepen dat kan maar een programma op vrijdagavond en dat is EKSTRA-Weekend,,
Gefixt, nog bedankt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gebruik dan VLC, die speelt ook 101 af
Kwaliteit is daar ook veel beter te doen iigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:08 schreef themauster het volgende:
geen 101tv? dan maar kijken via visual radio
stuur michiel of tjibbe een mailtjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:09 schreef jeoff het volgende:
Heeft iemand toevallig een linkje of mp3tje ofzo van die jingle van Veenstra die ik 's ochtends altijd hoor?
Begint met een chinese stem die opbelt en vraagt "Hallo ik ben op zoek naar Michiel Veeneman" waarop die vrouw antwoord: U bedoel zeker michiel veenSTRA
en vervolgens een hoop: veenSTRRAA stRRRRa enz
Of Twitterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stuur michiel of tjibbe een mailtje
http://www.piles.nl/hosting/media/Morning_EM_jingles.zipquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:09 schreef jeoff het volgende:
Heeft iemand toevallig een linkje of mp3tje ofzo van die jingle van Veenstra die ik 's ochtends altijd hoor?
Begint met een chinese stem die opbelt en vraagt "Hallo ik ben op zoek naar Michiel Veeneman" waarop die vrouw antwoord: U bedoel zeker michiel veenSTRA
en vervolgens een hoop: veenSTRRAA stRRRRa enz
The requested URL /hosting/media/Morning_EM_jingles.rar was not found on this server.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/hosting/media/Morning_EM_jingles.rar
Staan ze allemaal, onder andere die
http://www.piles.nl/hosting/media/Morning_EM_jingles.zipquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
The requested URL /hosting/media/Morning_EM_jingles.rar was not found on this server.
domme hosting die niet snapt dat je zip bedoeldequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/hosting/media/Morning_EM_jingles.zip
Zip
Ik heb het muziekje gemist, zat het tijdens het eten maken al te neuriënquote:
Dat heb je wel eens geiler gezegdquote:
Hans!quote:
Ries!quote:
Heb je ook nog van andere programma's?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Zip
Dat is de MH al maanden niet meerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
De megahit. Aardig, maar niet gewaagd/gedurfd.....
Nope, niet echtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:23 schreef Captain_Slow het volgende:
Heb je ook nog van andere programma's?
http://purejingles.comquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, niet echtMaar er is toch ook zo'n website waar veel vormgeving op staat?
So true!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is de MH al maanden niet meer
Inderdaad. Ik weet nog niet of ik blijf hangen. Ga misschien nog door de kou fietsen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is lang geleden zeg!blijf je ook luisteren tijdens Der Rudy en Freaknacht?
Ja, je hebt http://www.purejingles.com/, maar ik kan in de source code nergens iets vinden om die te downloadenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, niet echtMaar er is toch ook zo'n website waar veel vormgeving op staat?
Ey bedankt!! Maar die wat ik bedoel staat er niet tussen volgens mijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Staan ze allemaal, onder andere die
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:27 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, je hebt http://www.purejingles.com/, maar ik kan in de source code nergens iets vinden om die te downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou binnen blijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
So true!
[..]
Inderdaad. Ik weet nog niet of ik blijf hangen. Ga misschien nog door de kou fietsen...
Ik houd me wel warm met een biertjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou binnen blijven't is echt angstig koud.
Nee, iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:29 schreef jeoff het volgende:
[..]
Ey bedankt!! Maar die wat ik bedoel staat er niet tussen volgens mij
Alles is te downloaden, heb je een momentje?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:27 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, je hebt http://www.purejingles.com/, maar ik kan in de source code nergens iets vinden om die te downloaden
niet slecht vooruitzichtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik houd me wel warm met een biertje
Dat zijn toch gewoon laarzen,geen uggsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:40 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie die uggs gezien op foto (twitter van gerard)???
Ja, idd het leek meer op laarzen dan op uggs...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon laarzen,geen uggs
xml bestand http://www.purejingles.com/xml/pu_content.aspquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:27 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Best een kutplaat iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:44 schreef -Hans- het volgende:
Markie !
Wat is dit nou weer voor een plaat ?!
uggs verkoopt ook gewone laarzenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon laarzen,geen uggs
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We worden altijd beschuldigd van geen smaak hebben, hebben we een keer smaak, krijg je ditquote:
Ik vind het gewoon lelijk schoeiselquote:
Zouden 3FM daar nou rechten over betalenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Die Dalet-titel ook echt...
Michael Jackson - Another Day (youtube-rip)
Dat heet slimfit bij mannenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:39 schreef miieejj het volgende:
het is een beetje te klein volgens mij.... dat overhemd van tjibbe
Denk het welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zouden 3FM daar nou rechten over betalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |