Vast wel, ga ik later vandaag even naar kijken (zit nu in de trein).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn, gemist.
Floris heeft vast opnames.
De man had natuurlijk wel gelijk, geen geld voor je eigen personeel dan maar Polen inhuren, zou ook pissig worden als ik zou ingeruild worden voor een poolquote:
Zag er mooi uit, Michiel start z'n Wayne's World-moment (uit te spreken als "móman") en bij de eerste beweging naar voren lazert die bril van z'n harses... Ere wie ere toekomt, pas na het einde van de solo ging ie z'n bril zoeken en reparerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn, gemist.
Floris heeft vast opnames.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zag er mooi uit, Michiel start z'n Wayne's World-moment (uit te spreken als "móman") en bij de eerste beweging naar voren lazert die bril van z'n harses... Ere wie ere toekomt, pas na het einde van de solo ging ie z'n bril zoeken en repareren
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:52 schreef themauster het volgende:
nee Dany de munk is de gast vanavond
* Dichterbijer gaat tegen schenen aantrappen nuquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:06 schreef themauster het volgende:
zou Elvis nog gedraaid worden? het zou immers zijn 75e verjaardag zijn
Werken in het weekend? dat is minder want het wordt ook nog eens dramatisch weerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig wel. Helaas zal ik weinig merken van het weekend, want moet werken
Gefeliciteerd! knap werkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef Piles het volgende:
Na een zwetende afstudeerpresentatie, zojuist geslaagd met een 8,5
Ik deel je mening compleet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:22 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
* Dichterbijer gaat tegen schenen aantrappen nu
Elvis vind ik al jaren overrated...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |