quote:Supertof: komende nacht sta ik achter de draaitafels in de 3FM Freaknacht bij @michielveenstra.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kristel heeft zijwind gehad, zo te zien.
Echt, de ene week heb jequote:
Ik was het heus niet vergeten!quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt, de ene week heb jeSt. Paul
en de week erna de lokale redactienicht!
DJ Tjibbe achter de wheels of steel... Ik ben benieuwd!
Dat zul je vannacht wel terug horenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:00 schreef ScarFace- het volgende:
Tering wat zit die ekdom enthousiast te telefoneren tijdens de reclame
... inclusief in-house ontwikkelde videoclip?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Het contrast kan haast niet groter nee
. Ben idd benieuwd wat ie ervan weet te maken. Zolang net na enen maar niet ineens Marianne Rosenberg ofzo door den ether schalt
![]()
.
Laat lekker liggen, dan hoeft de kat tenminste niet meer op zoek naar een kattenbak.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:22 schreef Brennel het volgende:
Hee fijn, als een zak kattenbakkorrels aan de onderkant open gaat. Waardoor je de halve woonkamer vol hebt liggen
Op KX iig wel nuquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:06 schreef themauster het volgende:
zou Elvis nog gedraaid worden? het zou immers zijn 75e verjaardag zijn
Volledig terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef alors het volgende:
Arme Paul, ze klieren hem steeds met zn uggs
En terecht natuurlijk! Mannen met uggsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef alors het volgende:
Hij mag blij zijn dat ze die dingen niet in de hens steken terwijl ie ze nog aan heeft!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef alors het volgende:
Haha moet hij zelf toch weten, alsof het bij vrouwen niet lomp staat. Daarbij, Paul is een schatjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk! Mannen met uggs!!!!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat ze die dingen niet in de hens steken terwijl ie ze nog aan heeft!
Dat maakt 't bij mannen niet minder erg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef alors het volgende:
[..]
Haha moet hij zelf toch weten, alsof het bij vrouwen niet lomp staat. Daarbij, Paul is een schatje
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:44 schreef JDude het volgende:
Ik denk niet dat ik als megahit die nieuwe plaat van Alicia Keys.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:44 schreef JDude het volgende:
Ik denk niet dat ik als megahit die nieuwe plaat van Alicia Keys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |