CSquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:56 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Go Back To The Zoo de MH![]()
![]()
Ik hoor toch echt Bartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen de CS-show? dacht dat nu het nieuwe programma van bart zou komen.
Ik ga even eten makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:16 schreef gerbenp het volgende:
Wat 'n rust hier zeg, zal wel komen door Bart
Als er iemand waardeloos is dan is het Bartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef Paul-89 het volgende:
Mis Corné nu al,, waardeloos programma tot nu toe dit,,
GoedeMIDDAG!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:45 schreef -Hans- het volgende:
Ik mis ook de Dance Classics. Te gek programma was dat.
Gebruik dan VLC, die speelt ook 101 afquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet even kijken of Moonlight 101.TV pakt, anders ben ik weer aangewezen op mijn MP3-speler.
Ik ga niet meer luisteren tussen 18:00-19:00quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:57 schreef gerbenp het volgende:
En wat vond men van het programma? Ik mis iig Dance Classics
Zo mee eensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:54 schreef Paul-89 het volgende:
Iets te geforceerd gezellig willen doen/ weekend gevoel oproepen dat kan maar een programma op vrijdagavond en dat is EKSTRA-Weekend,,
Gefixt, nog bedankt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gebruik dan VLC, die speelt ook 101 af
Kwaliteit is daar ook veel beter te doen iigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:08 schreef themauster het volgende:
geen 101tv? dan maar kijken via visual radio
stuur michiel of tjibbe een mailtjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:09 schreef jeoff het volgende:
Heeft iemand toevallig een linkje of mp3tje ofzo van die jingle van Veenstra die ik 's ochtends altijd hoor?
Begint met een chinese stem die opbelt en vraagt "Hallo ik ben op zoek naar Michiel Veeneman" waarop die vrouw antwoord: U bedoel zeker michiel veenSTRA
en vervolgens een hoop: veenSTRRAA stRRRRa enz
Of Twitterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stuur michiel of tjibbe een mailtje
http://www.piles.nl/hosting/media/Morning_EM_jingles.zipquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:09 schreef jeoff het volgende:
Heeft iemand toevallig een linkje of mp3tje ofzo van die jingle van Veenstra die ik 's ochtends altijd hoor?
Begint met een chinese stem die opbelt en vraagt "Hallo ik ben op zoek naar Michiel Veeneman" waarop die vrouw antwoord: U bedoel zeker michiel veenSTRA
en vervolgens een hoop: veenSTRRAA stRRRRa enz
The requested URL /hosting/media/Morning_EM_jingles.rar was not found on this server.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/hosting/media/Morning_EM_jingles.rar
Staan ze allemaal, onder andere die
http://www.piles.nl/hosting/media/Morning_EM_jingles.zipquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
The requested URL /hosting/media/Morning_EM_jingles.rar was not found on this server.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |