In 3VOOR12Radio (laat in de avond) zou het misschien nog wel kunnen, maar overdag in ieder geval niet. Lijkt mij iig veel te hard.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Jammer dat dit nooit aan bod komt bij 3FM:
Zou goed in Ekstra weekend passenIs helemaal up-and-coming hier in de UK, en zou het in Nl toch ook niet slecht moeten doen op festivals e.d. 15 Mar 2010 ook in de melkweg.
Eens. Di's zo'n plaat voor tussen 12 en 1.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In 3VOOR12Radio (laat in de avond) zou het misschien nog wel kunnen, maar overdag in ieder geval niet. Lijkt mij iig veel te hard.
Watquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat
-edit- Volgende keer omhoog scrollen voor je wat typt ZapsterIk dacht aan iets van een soort Houdoe ofzo
![]()
Wat voor?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:40 schreef gerbenp het volgende:
Vanavond dat nieuwe programma met bart arens, wie gaat het luisteren?
Wel jammer voor Simone FM, wel een goed station namelijk. Mag ik s'ochtends graag naar luisteren tijdens Gielquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:02 schreef -Hans- het volgende:
Dus... 3FM houdt Noorderslag-uitzendingen Simone FM tegen.
Heb ik volgens mij wel eens naar geluisterd, wel aardig iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Wel jammer voor Simone FM, wel een goed station namelijk. Mag ik s'ochtends graag naar luisteren tijdens Giel
Best wel een naaistreek als er afspraken gemaakt zijn.En dat voor die paar minuten die 3FM aan liveoptredens besteed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:02 schreef -Hans- het volgende:
haha die reactie verwachtte ik alquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat ze opschieten met de MH want mijn bad is bijna vol..
en reactie:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:02 schreef -Hans- het volgende:
Tsjongejonge, wat een geneuzel van 3FM. Dat ze zelf wat aan hun eigen marketing daar doen in plaats van zo vrienden maken (NOT dus).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:22 schreef themauster het volgende:
[..]
en reactie:
3FM zegt echter geen bezwaar te hebben tegen de uitzendingen van Simone FM op Eurosonic/Noorderslag. "Echter: vorig jaar werd 3FM verrast door de manier waarop Simone FM zich profileerde tijdens het festival. De zender zond uit vanuit een grote bus, midden op de Grote Markt in Groningen. Hierdoor werd het idee gewekt dat Simone FM mediapartner van het evenement is. Die rol is echter aan 3FM en de EBU besteed", zo laat een woordvoerdster 3FM weten aan RadioFreak.
"3FM investeert veel in het verslaan van het festival binnen Europa. Dit is met name gericht op de productie van de uitzendingen en niet op de marketing hiervan. Doordat Simone FM juist veel investeerde in de marketing van hun aanwezigheid, ontstond een beeld wat uit balans was. 3FM heeft daarom de organisatie van Eurosonic/Noorderslag verzocht om de aanwezigheid van Simone FM op het festival wat meer in balans te brengen. Tegen de aanwezigheid van Simone FM op het festival heeft 3FM geen bezwaar", aldus 3FM
Weinig collegiaal allemaal. Ik vind het ook niet zo erg netjes van 3FM..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Best wel een naaistreek als er afspraken gemaakt zijn.En dat voor die paar minuten die 3FM aan liveoptredens besteed.
haha het hoort een beetje bij de vrijdagmiddag en zeker als het zo koud isquote:
Erg irritant inderdaad!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu weet ik wel weer waarom ik tussen 16:00 en 19:00 niet naar 3FM luister. Wat een onnozel gelul.
Geldig excuusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur wacht op de nieuwe MH
Heb geen idee, want ben niet zo actief meer!![]()
Verse baby is een goed excuus toch?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:34 schreef -Hans- het volgende:
Pauline Broekema zal wel weer een hoogstand item hebben tijdens het NOS journaal over hoe koud het wel niet is..
Eens isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dan zal dit de nieuwe MH zijn. Zegt me zo niks. Zo maar ff luisteren.
Zo klopt het ongeveerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:52 schreef Derek010 het volgende:
Ah, MH gemist, magoe, tis wel een redelijke megahit.
BTW, vandaag eerste keer Disco Weekend Serious Party Hit Radio Classic House Party Dance Request met Bart Arens toch?
Het is een goed alternatief idd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Little Lion Man.
Had de megahit eigenlijk moeten zijn, maar Go Back To The Zoo is ook prima.
Dan had ik het omgedraaidquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is een goed alternatief idd.![]()
Als ze het maar uit hun hoofd laten om Little Lion Man volgende week MH te maken.. Dan is het TE LAAT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |