Iedere willekeurige gitaarzaakquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
En het is vást al een keer gevraagd, maar wat is een goeie prijs/kwaliteit website om snaren op te bestellen?
www.juststrings.comquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
En het is vást al een keer gevraagd, maar wat is een goeie prijs/kwaliteit website om snaren op te bestellen?
Lord of the Strings.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
Is het wel, lage E snaar staat hier onderaan. Je kan in plaats van de demping op je A snaar ook de 2e fret indrukken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef genakt het volgende:
tvp
even op withfinder sorry dat wist ik niet
maar volgens mij is de
3
3
0
0
x
3
geen g![]()
maar kan aan mij liggen heb het anders geleerd
Dat wil niet zeggen dat het niet zo isquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef genakt het volgende:
tvp
even op withfinder sorry dat wist ik niet
maar volgens mij is de
3
3
0
0
x
3
geen g![]()
maar kan aan mij liggen heb het anders geleerd
Zoals bij alle tabs in de hele wereld natuurlijk...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:30 schreef Libelah het volgende:
[..]
Is het wel, lage E snaar staat hier onderaan.
Behalve bij de akkoorden die genakt in het vorige topic plaatste...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoals bij alle tabs in de hele wereld natuurlijk....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het niet zo is. Ontleed het akkoord maar, zou ik zeggen. Je hebt een G, een D, nog een G, nog een D en maar liefst nóg een G. In feite is dit het ultieme epic power chord
.
En wat voor meerwaarde gaat dat hebben ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Libelah het volgende:
als je nou ook nog a snaar 5e fret doet...
Extra D erin.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat voor meerwaarde gaat dat hebben ?
behalve wat gebroken vingers
Ja, maar hij heet niet zomaar "genakt" natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:32 schreef Libelah het volgende:
[..]
Behalve bij de akkoorden die genakt in het vorige topic plaatste...
Hehehe goed punt jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef Libelah het volgende:
We waren toch ultieme powerchords aan het bouwen?
Eén woord: Dragonforce.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
@%$#@%$#@^#6
Heeft een vriend een keer gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:41 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
open G stemmen
G: 000000
A: 222222
B: 444444
Dat is niet Open Gquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef KaMo het volgende:
Heeft een vriend een keer gedaan
Alles was één toon (wel in octaven)
D'r zit nog een slagplaat op!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:49 schreef Quantie het volgende:
YEHEUUUUUUUUUUJ
M'n epiphone les paul is binnen ! YEESSHH
[ afbeelding ]
kek kleurtje!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:49 schreef Quantie het volgende:
YEHEUUUUUUUUUUJ
[ afbeelding ]
Juist wel lijkt mequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:03 schreef Libelah het volgende:
Dat verwacht je toch ook niet bij een poppunkband.
Zang? Neequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:03 schreef Libelah het volgende:
Dat verwacht je toch ook niet bij een poppunkband.
ja ok, snap ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is niet Open G. Open G bevat netjes een grote terts en zelfs drie hele kwinten (twee als je net als Keith de lage D weglaat).
Nee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja ok, snap ik
Maar een open D, is toch wel gewoon alles 2 noten lager?
DGCFAD
Nee dat is gewoon D, geen open Dquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja ok, snap ik
DGCFAD
Nee, een Open X-stemming is een stemming waarbij er alleen maar noten in zitten die ook voorkomen in dat akkoord. Dus open D is DADF#AD (of de ongebruikelijker DF#DF#AD).quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja ok, snap ik
DGCFAD
Je weet dat je alles verkeerd om had he?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:08 schreef genakt het volgende:
[..]
even aangepast, zo is het als het goed is
o sorry mijn foutquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:30 schreef Libelah het volgende:
[..]
Is het wel, lage E snaar staat hier onderaan. Je kan in plaats van de demping op je A snaar ook de 2e fret indrukken.
www.lordofthestrings.nlquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
Ja dat ligt aan jou! ;Dquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Nog bedankt voor de fotos van de oefenruimte, altijd vet om te zien!En Am G Dm
Op naar de C#dim
Net ff doorgespeeld, van G naar Dm klinkt een gewone D beter, maar kan ook aan mij liggen.
drop dquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgens mij staat deze ook in een open stemming.
By the way: ziek drumstel.
Bovendien zit je al tijden te geilen op die Shiva!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:15 schreef Libelah het volgende:
Als je die shiva lekkerder vindt klinken, zeker doen!
hehe joah... hm lees wel op de site dat ze maar 7 dagen return policy hebben... morgen maar eens even bellen, want ik meende toch echt 30 ergens gehoord te hebben. zou zuur zijn! maar opzich heb ik die orange zo weg, denk ik... is mooi setje, en limited edition in het witquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bovendien zit je al tijden te geilen op die Shiva!
Gefeliequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:49 schreef Quantie het volgende:
YEHEUUUUUUUUUUJ
[ afbeelding ]
PMquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef LeNick het volgende:
Maar voordat ik dat doe; TelevuR, wat is je prijs voor SG?
Well that narrows it downquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef LeNick het volgende:
Een paar topics terug was er iemand die had z'n gitaar zo ontzettend mooi gelakt. Weet iemand nog welk topic?
Zwarte strat.
Welke stijl ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand bands aanraders? Waarvan jullie zeker weten dat ik ze nog niet ken en toch wel redelijk bekend zijn?
Geen Death Metal want daar houd ik niet zo van.
Dat ook niet echtquote:
Last.fm is de sleutel tot succes ;Dquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand bands aanraders? Waarvan jullie zeker weten dat ik ze nog niet ken en toch wel redelijk bekend zijn?
Oh jah, vergeet ik altijd. Meestal vind ik bands op wikipedia via via enzo. Maar dat is idd ook heel goed want bij elke band heb je wel weer gerelateerde bands.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Last.fm is de sleutel tot succes ;D
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef guitarist het volgende:
Logic Demo Content binnen, eens kloten met de losse tracks van Lilly en the Killers...
[ afbeelding ]
black keys vindt je denk ik wel cool... tjek nummers als deze:quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie is Santigold?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef guitarist het volgende:
Logic Demo Content binnen, eens kloten met de losse tracks van Lilly en the Killers...
[ afbeelding ]
Ah jah dat is vet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
black keys vindt je denk ik wel cool... tjek nummers als deze:
Een combinatie van last.fm en youtube is dan ook heel goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar op last.fm heb je wel weer dat je veel nummers maar 30 seconden kunt beluisteren.
Wat wil je ermee ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:20 schreef LeNick het volgende:
Weet niemand die post meer van iemand, die z'n stratocaster mat zwart had gemaakt, en goude hardware als ik me niet vergis?
Even kijken of ik dat nou zo mooi vond..quote:
Ja, dat weet niemand meer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:20 schreef LeNick het volgende:
Weet niemand die post meer van iemand, die z'n stratocaster mat zwart had gemaakt, en goude hardware als ik me niet vergis?
Als je het je niet meer kan herinneren zal het wel niet zó mooi zijn geweestquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:22 schreef LeNick het volgende:
[..]
Even kijken of ik dat nou zo mooi vond..In mijn herrinering nog wel..
Ben na een maand mijn gewone zwart-wit strat. al zat
http://www.yajimastringworks.com/tct/yswtct-kisekae-e.aspquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:22 schreef LeNick het volgende:
[..]
Even kijken of ik dat nou zo mooi vond..In mijn herrinering nog wel..
Ben na een maand mijn gewone zwart-wit strat. al zat
Daar is lmgtfy toch voor?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://images.google.nl/images?q=black+strat+gold+hardware
http://www.lmgtfy.com/ , aangenaam.quote:
Aight. Heel mooi dus. Maar die hier op Fok had hele mooie foto's, van alle kanten..quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://images.google.nl/images?q=black+strat+gold+hardware
Ben ff weg, dan daar account aanmaken. Lijkt me tof!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
http://www.yajimastringworks.com/tct/yswtct-kisekae-e.asp
En dan de Fender strat selecteren, en uit je dak gaan met al je creativiteit
Cool, alleen ik doelde eigenlijk op 'moderne muziek' dit omdat ik op mijn pc al tig aan oude bands/muziek heb staan en doordat ik dit zoveel luister weet ik niet eens meer wat voor goede bands er tegenwoordig zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een combinatie van last.fm en youtube is dan ook heel goed.
Wat vond je van Burnside?
Je kunt het ook als guest doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:27 schreef LeNick het volgende:
[..]
Aight. Heel mooi dus. Maar die hier op Fok had hele mooie foto's, van alle kanten..
[..]
Ben ff weg, dan daar account aanmaken. Lijkt me tof!
bureau, kuthuiswerk, proefwerk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
rtl7, vette film, twelve monkeys..!
Doe mij maar;quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Gaat ie over dit topic ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Neequote:
Bonamassaquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:06 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Mocht je Blues leuk vinden dan is Joe Bonamassa leuk:
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:59 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Metal Zone kopen ?------->
<--------
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef -Menn0- het volgende:
Haters dat jullie zijn!!!
Heb dat monster paar maanden geleden uitgeleend, kreeg em vandaag terug....
"hier is je pedaal terug"
Nou bedankt man.........![]()
Stuur maar opquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef -Menn0- het volgende:
Haters dat jullie zijn!!!
Heb dat monster paar maanden geleden uitgeleend, kreeg em vandaag terug....
"hier is je pedaal terug"
Nou bedankt man.........![]()
wat doet een dove met gitaar effectenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
Was em allang vergetenDacht als ik er niks over zegt (en hij is doof
) dat ie 'm misschien wel zou willen kopen. Helaas... Maar hij wil 'm niet hebben, ook niet gratis
Misschien heeft hij hem in de tuin gebruikt om te gebruiken als gewicht om op z'n brieven te leggen zodat ze niet wegwaaien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wat doet een dove met gitaar effecten
We hebben het over de Metal Zone hequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wat doet een dove met gitaar effecten
Wil je een tweede?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Tot nu toe heb ik er weinig problemen mee...
quote:
The Black Box Revelation! 2 jonge gasten uit België die echt geweldige bluesy rock makenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat ook niet echtik luister heel veel naar bluesrock maar dat heb je tegenwoordig niet zo veel. Gister liet ik die band Drive Like Maria zien dat is op het moment wel een band die opkomt en wat ik toffe muziek vind. Beetje in die trant. Maar ook wel indie. Band of Horses vind ik bijv ook wel goed maar wel te soft vaak.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:57 schreef -Menn0- het volgende:
Heb een gitaarriedeltje in m'n hoofd maar geen idee van welk nummers
Tss een beetje Metalfreak speelt gewoon door een beetje bouwpuin meer of minder geeft alleen maar meer karakter aan je soundquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:09 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb de hele week al geen gitaar meer gespeeld, mijn gitaren staan veilig opgeborgen in hoezen boven op mijn slaapkamer omdat ze mijn badkamer en WC aan het verbouwen zijn...
Jij speelt gitaar op de wc normaal?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:09 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb de hele week al geen gitaar meer gespeeld, mijn gitaren staan veilig opgeborgen in hoezen boven op mijn slaapkamer omdat ze mijn badkamer en WC aan het verbouwen zijn...
Al mijn versterkers en effecten staan opgestapeld op de slaapkamer, niet handigquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:13 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Tss een beetje Metalfreak speelt gewoon door een beetje bouwpuin meer of minder geeft alleen maar meer karakter aan je sound![]()
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:16 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
pussy whipped you are pussy whipped
![]()
Hmm, nee hoorquote:pussy whipped
(1) adj - situation whereupon a male is undeniably at the mercy of his high-maintinence girlfriend & answers to her every beck and call, usually followed by the reprioritizing of girlfriend over friends, family, school, food, water, and air.
(2) adj - making decisions based on the incentive of sex
Ik heb een metalzone voor mijn Orange staan op het moment. Wil prima.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
We hebben het over de Metal Zone heWie wil zo'n ding nou? Mensen die doof zijn
)
Ehmquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Overigens vond ik het een tamelijk geniale opmerking dat na Am en G beter een D past dan een Dm.
inderdaad een lelijk dingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:22 schreef The_Dean het volgende:
Niet startende auto's
En ik vind die Zweed niet eens zo mooi
Terechte klachten!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:22 schreef The_Dean het volgende:
Niet startende auto's
En ik vind die Zweed niet eens zo mooi
nou toevallig mag ik er best wel wezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:44 schreef Cynic het volgende:
Pf, alsof jullie allemaal zo mooi zijn...
Amen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef genakt het volgende:
[..]
nou toevallig mag ik er best wel wezen
Geen idee hoe ze spelen, ik heb er wel een tijdje over zitten te denken om een Viking te kopen maar die was nergens linkshandig te krijgen en heb hem dus niet zelf kunnen testen. Ze klinken best wel goed. Beter dan Epiphones in dezelfde prijsklasse.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:02 schreef Cynic het volgende:
DIe Hagstrom dingen zijn inderdaad erg mooi, en goed te betalen ook.
Hoe klinken en spelen ze eigenlijk? Lijkt me een leuk alternatief voor een Gibson namelijk.
nee in de fok hunk van 2009quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:06 schreef Cynic het volgende:
Het is inderdaad best fijn wanneer je moeder dat zegt.
En welke trol had er bij de dames ook alweer gewonnen?quote:
Ik zag ze laatst bij Musik Produktiv hangen, vond ze erg mooi toen. Maarja ik was er toen niet voor de gitaren en het was zo druk dat uitproberen ook niet echt goed mogelijk was.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze spelen, ik heb er wel een tijdje over zitten te denken om een Viking te kopen maar die was nergens linkshandig te krijgen en heb hem dus niet zelf kunnen testen. Ze klinken best wel goed. Beter dan Epiphones in dezelfde prijsklasse.
Nee, alleen wanneer je basgitaar speelt zoals Witchfynder.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als je net begint met gitaarles, mag je dan al in dit topic komen?
Volgens de Van Dale wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:U hebt gezocht op het woord: gitarist.
RESULTAAT
gi·ta·rist de; m,v -en iem die gitaar speelt
Picasso.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie raadt door welke artiest de schildering op mijn gitaar is geïnspireerd krijgt een.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:44 schreef Cynic het volgende:
Pf, alsof jullie allemaal zo mooi zijn...
Salvatore Daliquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie raadt door welke artiest de schildering op mijn gitaar is geïnspireerd krijgt een.
Pierre-Auguste Renoir dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Het is een muzikant, een performer. In die zin een artiest.
Wil jullie verder niet vermoeien met raadspelletjes, maar voor de liefhebbers...
skaai en of breathtakingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
En welke trol had er bij de dames ook alweer gewonnen?
Heb je een andere auto, verrekt hij om te starten.quote:
Zij is toch geen schilder?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
India.Arie dus
rot op!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
nee ga maar weer wegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[ afbeelding ]
dan mag je weer wel in dit topicquote:
Alsof jij dat mag bepalen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:12 schreef genakt het volgende:
[..]
dan mag je weer wel in dit topic
een twijfel gevalletje
Je gebruikt hoofdlettters en interpunctie, dus wat mij betreft ben je meer welkom te spammen dan sommige anderen van wiens posts ik hoofdpijn krijgquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik kan ook alleen meelezen als dat de herberg minder opschudt.
Hoe weet jij dat nou? Jij wordt daar niet eens binnen gelatenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:06 schreef genakt het volgende:
[..]
[..]
nee ga maar weer weg
in het bassisten topic zitten meer van jou soort mensen
I hear you.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je gebruikt hoofdlettters en interpunctie, dus wat mij betreft ben je meer welkom te spammen dan sommige anderen van wiens posts ik hoofdpijn krijg.
Precies! En wij maar beweren dat wij intellectueel zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
I hear you.
Al dat nobele werk om te bewijzen dat metalheads geen leeghoofden zijn wordt ineens teniet gedaan door bepaalde posts.
Dat is ook onbegonnen werk natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies! En wij maar beweren dat wij intellectueel zijn.
quote:
Volgende stap: designs [at] darkhorseguitars [.] comquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:12 schreef The_Dean het volgende:
Alle ontwerpen en designs mogen vanaf nu naar: darkhorseguitars [at] gmail [.] com
Ik vrees het ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is ook onbegonnen werk natuurlijk.
Domein en site komen nog jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgende stap: designs [at] darkhorseguitars [.] com.
Ik welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Jij wordt daar niet eens binnen gelaten.
Nja, dat hoeft nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:24 schreef Witchfynder het volgende:
DAMN THEIR EYES!!
*levert hip snoer weer in*
haha, bummer!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Domein en site komen nog ja
JA GODVERDOMME!
http://www.darkhorseguitars.com/
ik vind the GAS station wel erg goed...!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:31 schreef The_Dean het volgende:
Mooi, ik zoek dus een naam voor mijn 'zaak'.
Moet een stoere, pakkende en beetje oldskool, maar toch moderne naam zijn.
Wat ik doe?
Gitaren, versterkers en pedalen repareren, opknappen, afstellen, verbouwen. En beetje tweedehands verkoop enzo.
Diegene met de coolste naam [eventueel incl wat artwork/designs] krijgt wel wat leuke gitarigheden
Wat dacht je van : Eibert's shred-repair (of enkel Eibert)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:31 schreef The_Dean het volgende:
Mooi, ik zoek dus een naam voor mijn 'zaak'.
Moet een stoere, pakkende en beetje oldskool, maar toch moderne naam zijn.
Wat ik doe?
Gitaren, versterkers en pedalen repareren, opknappen, afstellen, verbouwen. En beetje tweedehands verkoop enzo.
Diegene met de coolste naam [eventueel incl wat artwork/designs] krijgt wel wat leuke gitarigheden
Nja, dat word de naam van het winkelpand straks zeg maar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik vind the GAS station wel erg goed...!
The Shred Shedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Wat dacht je van : Eibert's shred-repair (of enkel Eibert)
Niet in nederlandquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, dat word de naam van het winkelpand straks zeg maar.
Mjah, is wel iets om meteen maar aan te nemen misschien.. even checken of die rommel al bestaat
wat een serieuze mensen toch weer op vrijdagquote:
http://www.the-gas-station.com/quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:35 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Niet in nederland
Dit zijn de enige die Gas en Station in hun naam hebben
Gasinbouw-Station Zuid-Beveland 22028262 0000
Fruitlaan 12 -14, 4462EP Goes Hoofdvestiging
G.W.S. (Gas en Warmte Stations) Construction 27180912 0000
's-Gravenzandseweg 60 -C, 2291PE Wateringen Hoofdvestiging
Natural Gas Stations Europe B.V. 32096108 0000
Koggewagen 60, 1261KD Blaricum
Geen GAS Station bekend.
Ik wacht eerst op meer inzendingen. Is niet alleen shredden wat hier gebeurd ehquote:
Tangerine Antilopequote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, dat hoeft niet
Verzin ff wat anders dan
True...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:38 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dus? Het is geen bedrijf in Nederland of een merknaam waar wereldwijd patent op zit.
dean denkt gelijk grootsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:38 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dus? Het is geen bedrijf in Nederland of een merknaam waar wereldwijd patent op zit.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:39 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
dean denkt gelijk groots
schrijf je dat zo ?!quote:
Zo schrijf je datquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:00 schreef genakt het volgende:
[..]
schrijf je dat zo ?!
krijg ik nu gitaar dingetjes
want zo behoud je wel je friese roots en weten mensen dat het een gitaar shop is
hehe ook apartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo schrijf je dat
En ik wacht nog even af wat er verder los komt, als je het niet erg vind
Laat weten hoe de kwaliteit is. Ik ken een gasser hiervanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:25 schreef TeleluvR het volgende:
Volgende week een ESP/LTD Viper te leen. Zo niet mijn gitaar
[ afbeelding ]
If we can't fix it, it ain't broken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef brother52 het volgende:
I will not fuck it up as much as you did when you tried to fix it yourself.
Of is dat wat te lang voor een naam?
Hehe, dat sowieso.quote:
Je kan dat eerlijk zijn ook tever doorvoeren. Alhoewel iedereen ongetwijfeld ten onrechte aanneemt dat dit ironisch bedoeld isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef DrD00m het volgende:
If I can fix it, you could too.
Ik wil best een keertje bij je op soldeer / elektronica / afstelcursus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef The_Dean het volgende:
Ik begin gewoon een school om de lui het zelf te leren doen.
80 euro per uur masterclasses gevenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik wil best een keertje bij je op soldeer / elektronica / afstelcursus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Mjamquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef DrD00m het volgende:
En een oud croissantje van een paar dagen oud
Neem dan meteen een echte boomerang.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef DrD00m het volgende:
En een oud croissantje van een paar dagen oud
Ik kom alleen als er een Indische rijsttafel isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef Svyatagor het volgende:
Alleen als er een bakkie slappe koffie bijzit.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
80 euro per uur masterclasses gevenAls je nou uitleg geeft aan 1 of 100 man, dat maakt toch niet uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ¤ 0,80 per uur kom ik wel luisteren hoor!
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Zie je mij al voor een zaal vol mensen staan, in het Nederlands half stotterend en vol Friesismes jullie wat proberen uit te leggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je nou uitleg geeft aan 1 of 100 man, dat maakt toch niet uit?
Voor ¤ 0,80 per uur kom ik wel luisteren hoor!
Ja, dat zie ik wel voor mequote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zie je mij al voor een zaal vol mensen staan, in het Nederlands half stotterend en vol Friesismes jullie wat proberen uit te leggen
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zie je mij al voor een zaal vol mensen staan, in het Nederlands half stotterend en vol Friesismes jullie wat proberen uit te leggen
Fuck man, en ik word al zo zenuwachtig van aandachtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik wel voor me. En dan soldeer je dingen onder een camera wat op groot scherm boven je geprojecteerd wordt...
.
Ja, de koffer had ik deze week al verwacht maar van de rest heb ik nog geen mail gezien met t&t code.quote:
Dat is wel een goed punt. Maar zo lastig is dat allemaal niet hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Een consultant die maar half begrepen wordt, wordt gezien als een expert waarbij je duidelijk nog meer seminars nodig hebt om zijn wijsheid tot je te nemen.
Ka-ching.
Meer Friesismen dus. Je wil je toehoorders zover krijgen dat ze denken dat ze het bijna begrijpen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:29 schreef The_Dean het volgende:
Maar zo lastig is dat allemaal niet hoor
Ik gebruik ze de laatste tijd opzettelijk steeds vaker.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef The_Dean het volgende:
Friesismes in overvloed. Vind het soms een wonder dat Witch enzo me begrijpen. Of ze doen alsof natuurlijk...
Als ze intekenen voor je derde seminar over exact hetzelfde onderwerp maar mét nieuwe Friesismen, weet je het zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef The_Dean het volgende:
f ze doen alsof natuurlijk...
We proberen al jaren de verhalen van onze toetsenist te snappen, dus jou proberen te begrijpen is een eitjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef The_Dean het volgende:
Friesismes in overvloed. Vind het soms een wonder dat Witch enzo me begrijpen. Of ze doen alsof natuurlijk...
Truequote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We proberen al jaren de verhalen van onze toetsenist te snappen, dus jou proberen te begrijpen is een eitje.
Ik ook, tussen al die Groningers hier.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik gebruik ze de laatste tijd opzettelijk steeds vaker.
Met als hoogtepunt dat ook in de grap niemand helemaal duidelijk is wat de Drenten nu toevoegen. Uit het leven gegrepen!quote:
eerste cd van kings of leon? youth and young manhood (geloof ik). klinkt erg rauw en lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog meer tips voor band?
Die Black Rebel Motorcycle vind ik wel vet.
my morning jacket - z,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog meer tips voor band?
Blind dog.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog meer tips voor band?
tjek van my morning jacket het nummer dondante live van het okonokos optreden, geniale gitaar sol/stuko!!, en van het album Z is het nummer lay low erg vet, ook geniale gitaar solo/stukquote:
ja wel vet, maar totaal niet led zeppelinquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Wow Mountain die kende ik niet. Dat klinkt mega! Beetje led zeppelin achtig ook.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ja wel vet, maar totaal niet led zeppelin
ja das waar, begin paar tellen wel ja hehe. lekkere sound trouwens, dikke marshall met p90 les paulquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die eerste paar maten vooral voordat de zang begint.
Ja. Totdat the Alan Parsons Project begon.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Witchfynder het volgende:
Pff, iedereen weet dat de beste band van de 70's Deep Purple is.
Ja maar we hoeven het niet altijd over de bekende bands te hebben. Juist de onbekendere bands moeten meer in de aandacht komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Witchfynder het volgende:
Totaal niet vergelijkbaar toch.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:34 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ja. Totdat the Alan Parsons Project begon.
en iedereen weet dat we niet meer in de 70ies leven en dus verder moeten kijken, en luisterenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Witchfynder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |