wat doet een dove met gitaar effectenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
Was em allang vergetenDacht als ik er niks over zegt (en hij is doof
) dat ie 'm misschien wel zou willen kopen. Helaas... Maar hij wil 'm niet hebben, ook niet gratis
Misschien heeft hij hem in de tuin gebruikt om te gebruiken als gewicht om op z'n brieven te leggen zodat ze niet wegwaaien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wat doet een dove met gitaar effecten
We hebben het over de Metal Zone hequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:34 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wat doet een dove met gitaar effecten
Wil je een tweede?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Tot nu toe heb ik er weinig problemen mee...
quote:
The Black Box Revelation! 2 jonge gasten uit België die echt geweldige bluesy rock makenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat ook niet echtik luister heel veel naar bluesrock maar dat heb je tegenwoordig niet zo veel. Gister liet ik die band Drive Like Maria zien dat is op het moment wel een band die opkomt en wat ik toffe muziek vind. Beetje in die trant. Maar ook wel indie. Band of Horses vind ik bijv ook wel goed maar wel te soft vaak.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:57 schreef -Menn0- het volgende:
Heb een gitaarriedeltje in m'n hoofd maar geen idee van welk nummers
Tss een beetje Metalfreak speelt gewoon door een beetje bouwpuin meer of minder geeft alleen maar meer karakter aan je soundquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:09 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb de hele week al geen gitaar meer gespeeld, mijn gitaren staan veilig opgeborgen in hoezen boven op mijn slaapkamer omdat ze mijn badkamer en WC aan het verbouwen zijn...
Jij speelt gitaar op de wc normaal?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:09 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb de hele week al geen gitaar meer gespeeld, mijn gitaren staan veilig opgeborgen in hoezen boven op mijn slaapkamer omdat ze mijn badkamer en WC aan het verbouwen zijn...
Al mijn versterkers en effecten staan opgestapeld op de slaapkamer, niet handigquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:13 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Tss een beetje Metalfreak speelt gewoon door een beetje bouwpuin meer of minder geeft alleen maar meer karakter aan je sound![]()
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:16 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
pussy whipped you are pussy whipped
![]()
Hmm, nee hoorquote:pussy whipped
(1) adj - situation whereupon a male is undeniably at the mercy of his high-maintinence girlfriend & answers to her every beck and call, usually followed by the reprioritizing of girlfriend over friends, family, school, food, water, and air.
(2) adj - making decisions based on the incentive of sex
Ik heb een metalzone voor mijn Orange staan op het moment. Wil prima.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
We hebben het over de Metal Zone heWie wil zo'n ding nou? Mensen die doof zijn
)
Ehmquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Overigens vond ik het een tamelijk geniale opmerking dat na Am en G beter een D past dan een Dm.
inderdaad een lelijk dingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:22 schreef The_Dean het volgende:
Niet startende auto's
En ik vind die Zweed niet eens zo mooi
Terechte klachten!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:22 schreef The_Dean het volgende:
Niet startende auto's
En ik vind die Zweed niet eens zo mooi
nou toevallig mag ik er best wel wezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:44 schreef Cynic het volgende:
Pf, alsof jullie allemaal zo mooi zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |