quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:46 schreef Stoeprand het volgende:
Ik hield me in. Iets om trots op te zijn.
Drukquote:
quote:
quote:
Pixie.rar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:06 schreef Paul het volgende:
Sorry ik keek even naar wat foto's van Pixie
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:06 schreef Paul het volgende:
Sorry ik keek even naar wat foto's van Pixie
Ja, ik heb die test wel nodig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:16 schreef Paul het volgende:
Ik calculate op jullie
Welke fokker doet er mee met de SOA test?
Melding van maken bij directie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:45 schreef Desunoto het volgende:
Koppijn.![]()
![]()
Hoofd ontploft.
Wat een kneuzen daar zeg bij m'n oude school. Anders zet je bij de ingang zo'n warme lucht blaas ding, of hoe het ook heet, neer op een veeeeels te hoge stand. Tropische temperaturen.![]()
Ik moest even wat boeken ophalen en wat afgeven omdat m'n zusje ziek thuis zit. En ik weet nu ook meteen waarom ze ziek geworden is.![]()
Als je daar 2 minuten bij een kluisje bezig bent ga je zowat zweten. Plus super erge koppijn.. En daarna weer naar buiten waar het vriest. Fuck, ik dacht dat ik dood ging. Dat is toch niet gezond meer?
Uitproberenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die msnuitnodiging die ik net van je kreeg, ajf?
Hoelang heb je daar over gedaan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:11 schreef Koenani het volgende:
hij kwam er net achter dat dit écht een onzin-topic is..
Dunnoquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeroku![]()
Waar is de rest dan heen?
Hard aan het werk. Tenminste, ik dan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeroku![]()
Waar is de rest dan heen?
Ohquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hard aan het werk. Tenminste, ik dan.
Ik hoop vandaag thuis te komenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ohdat kan, ik heb er vandaag in totaal weer 30 min bij
Geen idee. Het is glad hier voor de deur dat weet ik wel. Vanmorgen stond er ook nog file, ik ben benieuwd hoe het terug gaatquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het daar nog steeds helemaal knudde?
Veel plezier, hier is het helemaal niet glad en op de wegen ligt ook bijna geen sneeuwquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee. Het is glad hier voor de deur dat weet ik wel. Vanmorgen stond er ook nog file, ik ben benieuwd hoe het terug gaat
Hier bestaat het uit 4 cm. dik vastgereden sneeuwquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel plezier, hier is het helemaal niet glad en op de wegen ligt ook bijna geen sneeuw
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef timmmmm het volgende:
omg, ik zit een online spelletje te spelen, en een big boss is een enge heks di me serieus aan yvonne doet denken
Erotische onlinespellen? Waar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef timmmmm het volgende:
omg, ik zit een online spelletje te spelen, en een big boss is een enge heks di me serieus aan yvonne doet denken
Dus het wordt daar weer een heel avontuurquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier bestaat het uit 4 cm. dik vastgereden sneeuw
quote:
Ben jij er ook al zo'n fan van?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:10 schreef Panda72 het volgende:
gvd stomme stomme klote klote kut uitzendkracht.
Alleen van uitzendkrachten die 3 uur werk naar de kloten helpen.quote:
Die zijn zeker fijn, maar ik heb het niet op ze in het algemeenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Alleen van uitzendkrachten die 3 uur werk naar de kloten helpen.
oke ik eigenlijk stiekem ook niet maar wat deze heeft geflikt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zijn zeker fijn, maar ik heb het niet op ze in het algemeen
Ik snap je heel goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oke ik eigenlijk stiekem ook niet maar wat deze heeft geflikt.
Er moesten voor de kerst 1800 brieven uit naar onze klanten waarin gevraagd werd of ze hun administratie wilden inleveren voor 30 januari. Collega, uzk en ik hebben 3 uur lang brieven gevouwen en in enveloppes gefrummeld. Uzk zou de postzak wegbrengen normaal word de post door tnt opgehaald maar ons kantoor ging in de week voor kerst een uur eerder dicht dan normaal en tnt kon de post daardoor niet ophalen.
Nu blijkt dat de uzk de zak gewoon in de bosjes heeft gedumpt hier even verderop. Wij waren daar dus nooit achter gekomen als iemand de postzak met de brieven erin niet bij ons had afgeleverd. Kunnen wij morgen weer die brieven uitdraaien, vouwen en in enveloppes frummelen.
Slimme uitzendkracht heeft zich na nieuwjaar ziek gemeld, die voelde de bui natuurlijk al hangen.. En ze hoeft zich ook niet meer te vertonen want ik flikker haar zo van 2 hoog het raam uit.
Dan moet ik volgende week maar naar Emmen toe, anders ben ik wéér de hele dag alleen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen id![]()
[..]
Ik denk dat de meeste onderweg naar huis zijn of aan het eten
Nee hoor, er gaan/kunnen er meer niet naar Emmen dus dat valt nog wel meequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan moet ik volgende week maar naar Emmen toe, anders ben ik wéér de hele dag alleen.
Was dat maar zo, ik ben nog steeds op mijn werkquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen id![]()
[..]
Ik denk dat de meeste onderweg naar huis zijn of aan het eten
Hoe laat ben je dan klaar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Was dat maar zo, ik ben nog steeds op mijn werk
Zit het helemaal vol in Emmen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, er gaan/kunnen er meer niet naar Emmen dus dat valt nog wel mee
Oh, op die manierquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een aantal kunnen niet of willen niet
Dat was denk ik al wel bekentquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, op die manier
Ik denk ook niet dat ik ga
Doen ze goed, jammer dat je projecten dan ook niet stil komen te staanquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:38 schreef Myraela het volgende:
Al weer een docent ziek.
Haast geen les deze week.
Dat is dan weer minder ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doen ze goed, jammer dat je projecten dan ook niet stil komen te staan
Dat probleem heb ik ook al vaak genoeg gehadquote:
Doeg, have fun.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook al vaak genoeg gehad
Maar ik ben er weer vandoorjudo en schootbapjes, denk tegen 20:00 er weer te zijn
Succesquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef PownijN het volgende:
Nou ik niet, want werken
Sorry lieverds!
Mirnequote:
*klik profiel.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:04 schreef Myraela het volgende:
Lopen ze te kreunen op TV, zijn ze gewoon aan het bergbeklimmen.
Oh.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Vieze filmpjes komen pas om 10 uur
.
quote:
quote:
Laat maar schat, ik ga zelf wel wat maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je een ei wilt, kan ik je helpen.
Ondankbare hondin*.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat maar schat, ik ga zelf wel wat maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ondankbare hondin*.Maar, ik kook ook meteen voor jou? Weer vriendjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké! Wat kook je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar, ik kook ook meteen voor jou? Weer vriendjes?
Oh, wat voor.quote:
Dat wil ik wel vor je koken. Kom maar halen! Ik eet alleen niet mee, dan ga ik kotsenquote:
Is lekker hoor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, wat voor.![]()
Ik houd er niet van, maar jij kookt het vast met liefde.
Ook voor mijn mammie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wil ik wel vor je koken. Kom maar halen! Ik eet alleen niet mee, dan ga ik kotsen
Daarvoor wist je niet hoe het meest simpele ding om iets mee klaar te maken werkte?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
sinds gister weet ik hoe mijn magnetron werkt!
Tuurlijk. Ik ben de beroerdste niet. Hoewel het op dit moment twijfelachtig isquote:
Ga jij eerst eens beter worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben de beroerdste niet. Hoewel het op dit moment twijfelachtig is
Ik heb ze aangestoken in onze msngangbang. Nu liggen ze allemaal te kotsen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:33 schreef Stoeprand het volgende:
Iedereen blijft wel heel lang weg hoor. Zou er iets aan de hand zijn?
Ben ik niet uitgenodigd voor een msngangbang? Zelfs Paul deed dat altijd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb ze aangestoken in onze msngangbang. Nu liggen ze allemaal te kotsen.
quote:
Je was er niet, denk ik. Maar dat weet ik niet, want ik heb jouw msn niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ben ik niet uitgenodigd voor een msngangbang? Zelfs Paul deed dat altijd.
Subtiel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je was er niet, denk ik. Maar dat weet ik niet, want ik heb jouw msn niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Subtiel.Vanochtend. toen zat je denk ik op school. Daarom was je er niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ligt eraan hoe laat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanochtend. toen zat je denk ik op school. Daarom was je er niet.
Ik doe het wel, als je dan ook voor mij kooktquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:41 schreef Myraela het volgende:
Schopt iemand die klootzak uit mijn keuken, ik was aan het koken.
Bedoel je niet Simon?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Een ex van mij heette Simone, Panda. Ik vind je nu al stom.
Ik ben zo brutaal geweest om jou toe te voegen aan mijn msnquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je was er niet, denk ik. Maar dat weet ik niet, want ik heb jouw msn niet.
Hij is wel sterk hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik doe het wel, als je dan ook voor mij kookt
Ja maar ik ben niet stom ik ben heel leukquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Een ex van mij heette Simone, Panda. Ik vind je nu al stom.
Ik ben klein en schattig, daar kunnen ze nooit tegenop.quote:
Okay dan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben klein en schattig, daar kunnen ze nooit tegenop.
Picsquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pics![]()
Kleine schattige meisjes zijn
Dat is dan jammer voor je, ik gebruik het alleen om mannen te overmeesteren, niet voor jullie plezier.quote:
Ik kan wel met je op hoog niveau praten.quote:
Ik heb het misschien een beetje aangedikt voor het effectquote:
Ik daag je uit mij te overmeesteren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan jammer voor je, ik gebruik het alleen om mannen te overmeesteren, niet voor jullie plezier.
Zo werkt het nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik daag je uit mij te overmeesteren.
Ik heb een ingewikkelde magnetron!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daarvoor wist je niet hoe het meest simpele ding om iets mee klaar te maken werkte?
Picsquote:
Is zij van Delaine?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=simone%20simons&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Ik geloof je nietquote:
Nee.quote:
Ik heb met haar samengewerkt in een project, ze was kleiner dan ikquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb met haar samengewerkt in een project, ze was kleiner dan ik
Echt waarquote:
quote:
Zag haar zonet met Floor jansen samen op de foto, en die steekt een kop boven haar uitquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb met haar samengewerkt in een project, ze was kleiner dan ik
Hoe groot ben je danquote:
Als ik het even mag schatten uit mijn herinnering... Is ze ongeveer 1.60~1.65quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zag haar zonet met Floor jansen samen op de foto, en die steekt een kop boven haar uitEn Floor is niet echt king size geloof ik...
Hoiquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Xaryna![]()
long time no see here
waar was je
oh valt mee dusquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als ik het even mag schatten uit mijn herinnering... Is ze ongeveer 1.60~1.65
[..]
Hoi![]()
Druk met school en familie, jeweets.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.autoweek.nl/video.php?id=1647
Die autos; in het filmpje heb ik niet eens gezien, maar die muziek op de achtergond... WOW!
quote:Can you spot the boat in the picture? You have to concentrate very hard to see it. Most women, being long-sighted, see it straight away. But men, the short-sighted half of humanity, have great difficulty finding the boat. Test yourself. How long does it take you to see the boat?
Dichter bij de 1.60, denk ik. Maar ik weet het niet zo goed meer. Ze was erg klein in ieder geval !quote:
schoolquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als ik het even mag schatten uit mijn herinnering... Is ze ongeveer 1.60~1.65
[..]
Hoi![]()
Druk met school en familie, jeweets.
Schoolquote:
Ah, is toch niet zo overdreven klein.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Dichter bij de 1.60, denk ik. Maar ik weet het niet zo goed meer. Ze was erg klein in ieder geval !
Neuh, mijn mama is liefquote:
Heb je een lekkere zus? Dan mag ze wel komen zuigen hoorquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je een lekkere zus? Dan mag ze wel komen zuigen hoor
Nee, sorry.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je een lekkere zus? Dan mag ze wel komen zuigen hoor
Met een zak over haar hoofd kan ze niet zuigen, dus dat is ook geen optiequote:
Ik heb gewoon geen zus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met een zak over haar hoofd kan ze niet zuigen, dus dat is ook geen optie
wel als ze een gat in de zak maakt op mondhoogtequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met een zak over haar hoofd kan ze niet zuigen, dus dat is ook geen optie
quote:
quote:
Er is hier al de hele dag niks te beleven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:31 schreef naatje_1 het volgende:
Gaap![]()
Waarom is er zo weinig te beleven rond dit uur
blijkt maar weerquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er is hier al de hele dag niks te beleven.
Dankje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er is hier al de hele dag niks te beleven.
Alles doet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:42 schreef -Datdus- het volgende:
AHHAAH VIA chatroulette heb ik een meisje op msn dat alles doet![]()
![]()
Een Russische
Echt alles?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:42 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
Een Russische
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:42 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
Een Russische
Nu pasquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef Ezechielk het volgende:
* Ezechielk gaat op zijn knieën, en kust de vloer
Thuis! Eindelijk!
Hai Myraelaquote:
Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef Ezechielk het volgende:
Thuis! Eindelijk!
Was dat maar zo, ik was bij een mannelijke collegaquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu pasMaar was de avond lekker, je was toch bij een wijf
Ik ook voor mijquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hai Myraela![]()
[..]
Ik ben blij voor je
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Was dat maar zo, ik was bij een mannelijke collega
quote:[..]
Ik ook voor mij
Dat werd ook wel eens tijdquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef Ezechielk het volgende:
Thuis! Eindelijk!
Hay Trevvquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
Zo heb er net even wat smeer gegeven![]()
Avond Allemaal en Alleen
Avond Trevquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
Zo heb er net even wat smeer gegeven![]()
Avond Allemaal en Alleen
Slechte band met haar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef Myraela het volgende:
Serieus. Mijn moeder is gek.
Ze is dat ik in mijn eentje naar mijn oma ga, in Limburg.
En deze maand nog een naar de verjaardag van mijn overgroot opa.
Ook in Limburg.
Serieus. Ik hoef mijn oma niet zo vaak te zien.
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, met mijn hele familie.
En om dan 2 keer in 1 maand zover te reizen vind ik niet echt tof.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef Myraela het volgende:
Ook in Limburg.
Ik zou gaan nu het nog kan. Het kan zomaar een keer te laat zijn en dan heb je spijt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef Myraela het volgende:
Ook in Limburg.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Saaaaab ben jij beter als een gemiddelde Russische cam snol ?
8 uur reizen op een dag vind jij niet veel moeite?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Zoveel moeite is het toch niet.
we willen nog steeds picsquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Trevv!quote:
Hoooooiquote:
Yoooo!quote:
Jawat.quote:
In welk opzicht?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:56 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Trevv!![]()
[..]
Hoooooi![]()
[..]
Yoooo!![]()
[..]
Jawat.
Ik snap dat je ze niet meer hoeftquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij. Jij wilt pics. Wij niet per se.
zeroku wou ook picsquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij. Jij wilt pics. Wij niet per se.
Nee, ik zat al bij hem in de auto, en hij bood het aan voor uberhaupt dat topic er wasquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hebben die meiden het toch weer voor elkaar gekregen
![]()
[..]
Ach, jij moet maar eens zien zoveel vertraging te krijgenquote:
Ik ben heeeuuul goed in aandacht gevenquote:
Hoe gaat het met sabje, alles nog steeds goed in het leven enzulksquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:56 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Trevv!![]()
[..]
Hoooooi![]()
[..]
Yoooo!![]()
[..]
Jawat.
No thank youquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ach, jij moet maar eens zien zoveel vertraging te krijgen
Klopt. Dit weekend weer.quote:
Zekerquote:
Ik heb die Russische toch al verwijderdquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben heeeuuul goed in aandacht geven
Wat heb je verwijderd? Verfris m'n geheugen evenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zeker![]()
[..]
Ik heb die toch al verwijderd
laat mijn msn dat dan eens wetenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben heeeuuul goed in aandacht geven
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zeker![]()
[..]
Ik heb die toch al verwijderd
editknopje zoekquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zeker![]()
[..]
Ik heb die Russische toch al verwijderd
Altijd! Hoewel ik vandaag wel bijna ben gevallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met sabje, alles nog steeds goed in het leven enzulks
sorry.. 2x gepostquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Wat heb je verwijderd? Verfris m'n geheugen even
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen wij daar eens iets aan doen?
Het gaat, het gaatquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Altijd! Hoewel ik vandaag wel bijna ben gevallen![]()
En met oe?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:02 schreef Saaaaab het volgende:
Russische?Ik heb wat gemist geloof ik.
Al een hele pagina hebben we het over een russische camsnolquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:02 schreef Saaaaab het volgende:
Russische?Ik heb wat gemist geloof ik.
Jij hebt morgen geen huiswerk, maar ik ook niet: want ik heb morgen 'vrij'quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat, het gaatvoor morgen geen huiswerk enzulks, dus dat zit goed
![]()
En hoedatzoBijna gevallen?
Oh, ik had me niet ingelezen voor ik begon te posten. Toch maar eens teruglezen, ogenblikquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Al een hele pagina hebben we het over een russische camsnol
Hier is er niks aan de hand, ik snap niet wat jullie allemaal lopen te zeurenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jij hebt morgen geen huiswerk, maar ik ook niet: want ik heb morgen 'vrij'
Het was glad, en ik had er geen rekening mee gehouden
3de raam van links.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
, maar dan moet ik wel naar jou toe want hier is het geen stad
Doe maar niet want terug lezenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:04 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh, ik had me niet ingelezen voor ik begon te posten. Toch maar eens teruglezen, ogenblik
Voel jij je nu een player als je telkens die PI gebruikt wanneer je tegen een meisje praat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat, het gaatvoor morgen geen huiswerk enzulks, dus dat zit goed
![]()
En hoedatzoBijna gevallen?
Ik deed het lekker toch. Gnagna.quote:
you lucky bastardquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jij hebt morgen geen huiswerk, maar ik ook niet: want ik heb morgen 'vrij'
Het was glad, en ik had er geen rekening mee gehouden
Ze jaagt op mammoeten?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Panda72 het volgende:
Een vriendin belde mij net en vertelde dat ze er achter is gekomen dat haar buurvrouw het oudste beroep ter wereld beoefent. Ze vond het al zo raar dat er steeds maar mannen bij haar buurvrouw op bezoek kwamen.En nee vriendin woont niet in een tokkiebuurt maar in een keurig vinexwijk
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Panda72 het volgende:
Een vriendin belde mij net en vertelde dat ze er achter is gekomen dat haar buurvrouw het oudste beroep ter wereld beoefent. Ze vond het al zo raar dat er steeds maar mannen bij haar buurvrouw op bezoek kwamen.En nee vriendin woont niet in een tokkiebuurt maar in een keurige vinexwijk
Neequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Voel jij je nu een player als je telkens die PI gebruikt wanneer je tegen een meisje praat?
Ik bedoelde welk 3de raam van links er zijn er daar zo veelquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay je mag door de voordeur. Mietje.
En, is ze zelf ook nog ff naar binnen geglipt, heeft ze pics meegestuurd?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Panda72 het volgende:
Een vriendin belde mij net en vertelde dat ze er achter is gekomen dat haar buurvrouw het oudste beroep ter wereld beoefent. Ze vond het al zo raar dat er steeds maar mannen bij haar buurvrouw op bezoek kwamen.En nee vriendin woont niet in een tokkiebuurt maar in een keurige vinexwijk
Wat voor beroep?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Panda72 het volgende:
Bijna goedquote:
Mijn huis. Nummertje 43. Tegenover de basisschool. Dorpsstraat. Grind oprit. Te koop bord in de voortuin.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoelde welk 3de raam van links er zijn er daar zo veel
Nee haar broer vond een advertentie op internetquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En, is ze zelf ook nog ff naar binnen geglipt, heeft ze pics meegestuurd?
Ik zou kijken of ik het kan vindenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn huis. Nummertje 43. Tegenover de basisschool. Dorpsstraat. Grind oprit. Te koop bord in de voortuin.
het is toch een hoer... hoe kwam haar broer bij die addquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee haar broer vond een advertentie op internet
http://www.funda.nl/koop/(...)2089-dorpsstraat-43/quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou kijken of ik het kan vinden
QFTquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is toch een hoer... hoe kwam haar broer bij die add
quote:
Ben ik vergeten te vragenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is toch een hoer... hoe kwam haar broer bij die add
Nu kan het niet meer missen, nu alleen nog een auto zien te krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)2089-dorpsstraat-43/
Een vervoeging daarvan wordt toch gebruikt om PSV supporters te bejegenen?quote:
Klopt. Maar dit was erger dan mijn zenuwstelsel aankon.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan danStoep wordt niet zo snel bang hoor
Neem die van de buren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu kan het niet meer missen, nu alleen nog een auto zien te krijgen
Wat erg voor jequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit was erger dan mijn zenuwstelsel aankon.
niksquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:11 schreef Xaryna het volgende:
Oops, ik vergat even te refreshen. Wat heb ik gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |