Nee en neequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Paul het volgende:
Klonk, doe jij mee? Heb je ervaringen met Soa's?
Ik vind dit trouwens wel wat voor Sunchaser
Waarom goedkope tv? Als maker van het programma kan ik je verzekeren dat het zeker niet onze hoop is dat iedereen ziek is. Wel wordt een thema als soa's eens goed onder de aandacht gebracht. We hopen dat als 100 jongeren zich willen laten testen op tv (weliswaar buiten beeld), de drempel voor de kijkende jongere lager wordt om zich te laten testen als daar reden toe is. Verder is er veel aandacht voor voorlichting. Het hoe, wat, waar, wanneer en waarom van soa's, zeg maar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Klinkt als hele goedkope TV eigenlijk... Uiteraard hopen ze op mensen met enge ziektes, dat is leuk voor de kijkcijfers.
Minimumleeftijd is 17 jaar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef Adolecens het volgende:
Misschein even melden of er toevallig wel of niet een minimumleeftijd is?!
Kan me zo voorstellen dat het voor 16 of misschien wel 18+ is?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:41 schreef luciferist het volgende:
[..]
Waarom, ik heb me ook laten testen, puur omdat ik geen zin meer heb in die wisselende contacten, wel zo tof dat je dan clean bent met je nieuwe vriendin..
Bloed prikken en in een bekertje plassen, voilaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:51 schreef Ben. het volgende:
Hoe werkt een SOA test?Proppen ze dan zo ding in je leuter wat Najib Amhali zei?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |