Trevv!quote:
Hoooooiquote:
Yoooo!quote:
Jawat.quote:
In welk opzicht?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Saaaaab ben jij beter als een gemiddelde Russische cam snol ?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:56 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Trevv!![]()
[..]
Hoooooi![]()
[..]
Yoooo!![]()
[..]
Jawat.
Ik snap dat je ze niet meer hoeftquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij. Jij wilt pics. Wij niet per se.
zeroku wou ook picsquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij. Jij wilt pics. Wij niet per se.
Nee, ik zat al bij hem in de auto, en hij bood het aan voor uberhaupt dat topic er wasquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hebben die meiden het toch weer voor elkaar gekregen
![]()
[..]
Ach, jij moet maar eens zien zoveel vertraging te krijgenquote:
Ik ben heeeuuul goed in aandacht gevenquote:
Hoe gaat het met sabje, alles nog steeds goed in het leven enzulksquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:56 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Trevv!![]()
[..]
Hoooooi![]()
[..]
Yoooo!![]()
[..]
Jawat.
No thank youquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ach, jij moet maar eens zien zoveel vertraging te krijgen
Klopt. Dit weekend weer.quote:
Zekerquote:
Ik heb die Russische toch al verwijderdquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben heeeuuul goed in aandacht geven
Wat heb je verwijderd? Verfris m'n geheugen evenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zeker![]()
[..]
Ik heb die toch al verwijderd
laat mijn msn dat dan eens wetenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben heeeuuul goed in aandacht geven
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zeker![]()
[..]
Ik heb die toch al verwijderd
editknopje zoekquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zeker![]()
[..]
Ik heb die Russische toch al verwijderd
Altijd! Hoewel ik vandaag wel bijna ben gevallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met sabje, alles nog steeds goed in het leven enzulks
sorry.. 2x gepostquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Wat heb je verwijderd? Verfris m'n geheugen even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |