Ik snap je heel goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oke ik eigenlijk stiekem ook niet maar wat deze heeft geflikt.
Er moesten voor de kerst 1800 brieven uit naar onze klanten waarin gevraagd werd of ze hun administratie wilden inleveren voor 30 januari. Collega, uzk en ik hebben 3 uur lang brieven gevouwen en in enveloppes gefrummeld. Uzk zou de postzak wegbrengen normaal word de post door tnt opgehaald maar ons kantoor ging in de week voor kerst een uur eerder dicht dan normaal en tnt kon de post daardoor niet ophalen.
Nu blijkt dat de uzk de zak gewoon in de bosjes heeft gedumpt hier even verderop. Wij waren daar dus nooit achter gekomen als iemand de postzak met de brieven erin niet bij ons had afgeleverd. Kunnen wij morgen weer die brieven uitdraaien, vouwen en in enveloppes frummelen.
Slimme uitzendkracht heeft zich na nieuwjaar ziek gemeld, die voelde de bui natuurlijk al hangen.. En ze hoeft zich ook niet meer te vertonen want ik flikker haar zo van 2 hoog het raam uit.
Dan moet ik volgende week maar naar Emmen toe, anders ben ik wéér de hele dag alleen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen id![]()
[..]
Ik denk dat de meeste onderweg naar huis zijn of aan het eten
Nee hoor, er gaan/kunnen er meer niet naar Emmen dus dat valt nog wel meequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan moet ik volgende week maar naar Emmen toe, anders ben ik wéér de hele dag alleen.
Was dat maar zo, ik ben nog steeds op mijn werkquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen id![]()
[..]
Ik denk dat de meeste onderweg naar huis zijn of aan het eten
Hoe laat ben je dan klaar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Was dat maar zo, ik ben nog steeds op mijn werk
Zit het helemaal vol in Emmen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, er gaan/kunnen er meer niet naar Emmen dus dat valt nog wel mee
Oh, op die manierquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een aantal kunnen niet of willen niet
Dat was denk ik al wel bekentquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, op die manier
Ik denk ook niet dat ik ga
Doen ze goed, jammer dat je projecten dan ook niet stil komen te staanquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:38 schreef Myraela het volgende:
Al weer een docent ziek.
Haast geen les deze week.
Dat is dan weer minder ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doen ze goed, jammer dat je projecten dan ook niet stil komen te staan
Dat probleem heb ik ook al vaak genoeg gehadquote:
Doeg, have fun.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook al vaak genoeg gehad
Maar ik ben er weer vandoorjudo en schootbapjes, denk tegen 20:00 er weer te zijn
Succesquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef PownijN het volgende:
Nou ik niet, want werken
Sorry lieverds!
Mirnequote:
*klik profiel.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:04 schreef Myraela het volgende:
Lopen ze te kreunen op TV, zijn ze gewoon aan het bergbeklimmen.
Oh.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Vieze filmpjes komen pas om 10 uur
.
quote:
quote:
Laat maar schat, ik ga zelf wel wat maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je een ei wilt, kan ik je helpen.
Ondankbare hondin*.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat maar schat, ik ga zelf wel wat maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |