Was ik al bang voorquote:
de muziek op je computer.quote:Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
DIE LUCHT!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:53 schreef Brennel het volgende:
Zo, die portie kibbeling met knoflooksaus was lekker![]()
Misschien moet ik maar geen kauwgom ofzo nemen, en zo boodschappen doen. Heb ik wel alle ruimte
Nee hoor... heb nog geen auto. Maar de auto die we hadden gevonden via i-net had behoorlijk wat lakschade... dan zeg ik dikke doei!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:56 schreef Noortje. het volgende:
Wheels
[..]
Heb je een ongeluk gehad oid?
Wie eet er nou knoflooksaus bij haar kibbelingen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:53 schreef Brennel het volgende:
Zo, die portie kibbeling met knoflooksaus was lekker![]()
Misschien moet ik maar geen kauwgom ofzo nemen, en zo boodschappen doen. Heb ik wel alle ruimte
Ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Wie eet er nou knoflooksaus bij haar kibbelingen?
Was het geen ravigotesaus?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik
* Brennel boodschappen doen gaat.
Tot later, Brenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik
* Brennel boodschappen doen gaat.
Jezus, wordt die fossiel nog steeds als hét AO-standaardwerk gezien?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:57 schreef borisz het volgende:
8 voor Finance. Helaas ook een vier voor AIS. Dat betekent nogmaals Starreveld open slaan
Ik heb twee pillen Starreveld + een Amerikaanse pil om AO van verschillende kanten te bekijkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jezus, wordt die fossiel nog steeds als hét AO-standaardwerk gezien?
Samen met Jans jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jezus, wordt die fossiel nog steeds als hét AO-standaardwerk gezien?
Vandaag werd bekend dat ze gaan trouwenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:15 schreef Vlindur het volgende:
Dus toch een van Moke, Ik dacht het toen al aan die bakkebaarden te zien![]()
(Annemieke gaat trouwen met de gitarist van Moke)
En ik wist dus voor het glazen huis niet dat ze een relatie hadden
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaag werd bekend dat ze gaan trouwen
Oh, verrekquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was al bekend dat Annemieke gaat trouwen met die knakker van Moke?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
WTFOMGARGH!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vergeef het jequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, verrek![]()
Ik las over "trouwen" heen
Tijdens SR dacht ik "Wie?" en nu denk ik "Kutplaat".quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:25 schreef Noortje. het volgende:
Nu vind ik Ryan Shaw wel leuk, maar tijdens SR vnod ik het echt een kutplaat.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef borisz het volgende:
Ik wist dat de ondersteuning snel zal volgen.
Mumford & Sonsquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:15 schreef Vlindur het volgende:
Dit nummer is![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee van wie het is
Wie?quote:
Opnieuw uitbrengen is zelden of nooit op verzoek van de artiest hoor... Iets met platenmaatschappijen en eurotekens in de ogen. "Luie artiestenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opnieuw uitbrengen van platen![]()
![]()
![]()
![]()
. Luie artiesten
![]()
,
Het vermoeden wat daaruit volgt is dat Maricha vraagt om hier niet over WIDM te pratenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat het hier vanavond vanaf 20.30 uur erg rustig zal zijn.
... en Michiel waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Het vermoeden wat daaruit volgt is dat Maricha vraagt om hier niet over WIDM te praten.
WIDMquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat het hier vanavond vanaf 20.30 uur erg rustig zal zijn.
Oh ja, coolquote:
Ik zal wel 1 van de weinige nederlanders zijn die WIDM geen reet aan vindquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef Sirolf het volgende:
me2quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zal wel 1 van de weinige nederlanders zijn die WIDM geen reet aan vind
Ik volg 't ook niet. Ook nooit gedaan. Maar nu wordt weer gedaan alsof héél NL kijktquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Mij kan het ook niet boeien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
TV kijken is zooo 2009quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb jij die tijd meegemaakt dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
JezusDeze is uit de tijd dat witte sportsokken nog helemaal hip waren
quote:
Middag, beterschap!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:54 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
![]()
ziekjes vandaag, maar dat mag de pret niet drukken
Daaaaaaaaag mijnheer Veenstraquote:
dank uquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |