Ik zal wel 1 van de weinige nederlanders zijn die WIDM geen reet aan vindquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat het hier vanavond vanaf 20.30 uur erg rustig zal zijn.
me2quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zal wel 1 van de weinige nederlanders zijn die WIDM geen reet aan vind
Ik volg 't ook niet. Ook nooit gedaan. Maar nu wordt weer gedaan alsof héél NL kijktquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Mij kan het ook niet boeien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
TV kijken is zooo 2009quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb jij die tijd meegemaakt dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
JezusDeze is uit de tijd dat witte sportsokken nog helemaal hip waren
quote:
Middag, beterschap!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:54 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
![]()
ziekjes vandaag, maar dat mag de pret niet drukken
Daaaaaaaaag mijnheer Veenstraquote:
dank uquote:
Hansiequote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:11 schreef -Hans- het volgende:
En dit is de Alarmschijf. Wat een drama.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hansie
Schiet het een beetje op met je huis?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Nope.. hoop dat het sneeuw geneuzel binnenkort een beetje is afgelopen want dan kan het tempo omhoog.
Wat aardig!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:19 schreef Briggy het volgende:
[..]
Als ik niet zo ver weg woonde had ik wel ff komen helpen
Hee Hansquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Soort van Megahit maar dan op een andere zender.
Brennel.
Ik luister alleen 3FM en KXR, dus vandaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Soort van Megahit maar dan op een andere zender.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Huh, waar komt deze van Jay-Z / Alicia vandaan? Dacht dat die plaat wel op zijn retour zou zijn.
Over platen op hun retour, had gehoopt dat mensen FireFlies nu al eens vergeten waren, eerst was hij wel leuk, maar hij is nog harder kapotgekauwd als sommige Nederlandse producten..quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Huh, waar komt deze van Jay-Z / Alicia vandaan? Dacht dat die plaat wel op zijn retour zou zijn.
Klopt, maar had het volgens mij ook alleen nog maar via Twitter verteldquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Hans
Begrijp ik nou dat ik gemist heb dat je een nieuw huisje hebt?
Gefeliciteerd! Hoe ziet het eruit enzo?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar had het volgens mij ook alleen nog maar via Twitter verteld
Jeetje, nog super populair dus.. Persoonlijk heb ik de plaat wel een beetje gehoord en dat geldt ook wel voor de nummer 1.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef Numbie het volgende:
[..]
Staat nog altijd op #2 in iTunes dagelijks...
Pffff kan de plaat eigenlijk niet meer horenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Over platen op hun retour, had gehoopt dat mensen FireFlies nu al eens vergeten waren, eerst was hij wel leuk, maar hij is nog harder kapotgekauwd als sommige Nederlandse producten..![]()
Daar heb ik nou totaal geen last vanquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Over platen op hun retour, had gehoopt dat mensen FireFlies nu al eens vergeten waren, eerst was hij wel leuk, maar hij is nog harder kapotgekauwd als sommige Nederlandse producten..![]()
Ahh, vandaar. Maar wat gaaf joh, gefeliciteerd! Wat is de reden van je verhuizing als ik vragen mag (gewoon nieuwsgierigheid)?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar had het volgens mij ook alleen nog maar via Twitter verteld
Thanks ! Heel aardig, vind ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe ziet het eruit enzo?
Jij hebt geen Twitter toch?? Maar thanks! Reden is dat ik het hier wel een beetje heb gezien en wat meer in de buurt van het centrum / werk wil wonenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:28 schreef Brennel het volgende:
Ahh, vandaar. Maar wat gaaf joh, gefeliciteerd! Wat is de reden van je verhuizing als ik vragen mag (gewoon nieuwsgierigheid)?
Alarmschijf was altijd op 3FM tot wat oud-Veronicanen met 538 begonnen en de top 40 daar ook heen verhuisde en toen kwam de Megahit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik luister alleen 3FM en KXR, dus vandaar
Daarom ook 'vandaar', ik heb inderdaad geen twitter dus heb het ook niet kunnen lezenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij hebt geen Twitter toch?? Maar thanks! Reden is dat ik het hier wel een beetje heb gezien en wat meer in de buurt van het centrum / werk wil wonen.
Thanks en hoop ook dat het gaat bevallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:36 schreef Brennel het volgende:
[..]
Daarom ook 'vandaar', ik heb inderdaad geen twitter dus heb het ook niet kunnen lezen![]()
Maar tof joh, ik hoop dat het je gaat bevallen daar! En succes met klussen enzo.
vind die kinderen altijd nogal dronken klinkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks en hoop ook dat het gaat bevallen. Eerst even lalalalalala'en
Nice!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks ! Heel aardig, vind ik. Lekker dicht in de buurt van het werk en centrum van de stad. Nu nog even inrichten
.
Zijn ze ook maar dat mocht eigenlijk niet naar buiten worden gebrachtquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind die kinderen altijd nogal dronken klinken
lalalalala *hips*
Je wil niet weten wat daar allemaal in zitquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind die kinderen altijd nogal dronken klinken
lalalalala *hips*
daarom staan ze waarschijnlijk ook allemaal zo bij elkaar gedrukt in de videoclip, anders zouden ze omvallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn ze ook maar dat mocht eigenlijk niet naar buiten worden gebracht.
lolquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
daarom staan ze waarschijnlijk ook allemaal zo bij elkaar gedrukt in de videoclip, anders zouden ze omvallen
Zo issie nou eenmaalquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef Bol_Wan het volgende:
jeuj![]()
![]()
promoot altijd goede platen, die Michiel
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:52 schreef Bol_Wan het volgende:
wat denken jullie trouwens wat de nieuwe megahit morgen word?
persoonlijk hoop ik op Little Lion Man natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |