Wie?quote:
Opnieuw uitbrengen is zelden of nooit op verzoek van de artiest hoor... Iets met platenmaatschappijen en eurotekens in de ogen. "Luie artiestenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opnieuw uitbrengen van platen![]()
![]()
![]()
![]()
. Luie artiesten
![]()
,
Het vermoeden wat daaruit volgt is dat Maricha vraagt om hier niet over WIDM te pratenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat het hier vanavond vanaf 20.30 uur erg rustig zal zijn.
... en Michiel waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Het vermoeden wat daaruit volgt is dat Maricha vraagt om hier niet over WIDM te praten.
WIDMquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat het hier vanavond vanaf 20.30 uur erg rustig zal zijn.
Oh ja, coolquote:
Ik zal wel 1 van de weinige nederlanders zijn die WIDM geen reet aan vindquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef Sirolf het volgende:
me2quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zal wel 1 van de weinige nederlanders zijn die WIDM geen reet aan vind
Ik volg 't ook niet. Ook nooit gedaan. Maar nu wordt weer gedaan alsof héél NL kijktquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Mij kan het ook niet boeien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
TV kijken is zooo 2009quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb jij die tijd meegemaakt dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
JezusDeze is uit de tijd dat witte sportsokken nog helemaal hip waren
quote:
Middag, beterschap!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:54 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
![]()
ziekjes vandaag, maar dat mag de pret niet drukken
Daaaaaaaaag mijnheer Veenstraquote:
dank uquote:
Hansiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |