SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in het Stage slowchat topic!!
Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
PieterBas -> werkt nu full-time;
HostiMeister -> liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Seizoensplayer;
Eer-ik --> vindt ons gewoon leuk;![]()
vrolijke-frits -> vindt ons ook gewoon leuk;![]()
Bootje84 -> Gaat afstuderen in Zoetermeer;
motorbloempje -> eerstejaars Engelse Taal en Cultuur in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat;
Daph_ -> is in juli geslaagd voor de opleiding HBO Accountancy. Werkt bij een accountantskantoor en begint in februari met Master of Science in Accountancy;![]()
Puala -> zit op het gemeentehuis voor een stage bij de afdeling ICT;
Isdatzo -> Koning;
DjRex89 -> Dozenvouwer Deluxe Als er tijd over is, ontwikkelt hij een domotica systeem bij een bedrijf dat IPTV-applicaties ontwikkeld voor een eigen product. (3e jaars student Technische Informatica);
L.no -> moet ergens in het jaar maatschappelijke stage doen;
Kuno_van_dijk -> is de spam koning van alle stage SC topics;
standaard_broodrooster -> zit in een klein hutje op de hei met zijn ICT stage geiten te hoeden;
Bravebart -> doet in zn stage iets met lichtgevende bacteriën voor Artis;
EddyAlbena -> is gewoon een luie pad, die hier dus niks neerzet;
Stevennn -> is DVD-hoesje snijder extraordinaire;
Duikboot -> blaast dingen op zonder ze te slopen;
Dzjenn. -> Lapo-topic-start-faler.
Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (Met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (Met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (Met dank aan Bootje...)
Beste SES SC topic ever (Met dank aan Cali en Paula_...)
Het spamrecord!!! (Met dank aan ons allemaal...)
Meeste aaneengesloten posts [53, jna] (Met dank aan Glowmouse...)
Vrij om aan te vullen
regeltjes
Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo!
NSFW-foto's? Met een spoiler moet het kunnen!
Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed!
We willen het topic gezellig houden... Dus geen MBO / HBO / WO bashing... Iedereen is welkom!
Ben je nieuw: stel je even netjes voor met foto of hyves.
Een Luctortje: Een meisje hosselen totdat ze je echt wilt zien en dan smoesjes bedenken om haar maar niet te hoeven ontmoeten.
(de OP)Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Iets over zaterdagquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vertel!
De mijne was iets minder, maar heb er niet minder lekker om geslapen
Alleen werd ik weer een uur eerder wakker dan dat de wekker zou gaan
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn manier van wakker worden pwnd jullie allemaal.. Mijn wekker gaat af en ik voel dat ik een loopneus heb.. Alleen was het geen snot, maar bloed
Rood kussen..
Haha nee, niet eensquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij heeft vast gisteren zitten cammen met L.no, nou dan weet ik het wel hoor
Kon ze nog lopen daarna?quote:
Sinds ik neusspray gebruik, wat vaker. Alleen was dit een eerste keer. Had eerst Nasonex maar daarbij kreeg ik spontaan bloedneuzen.. Was niet handig. Nu Budesonide, werkt een stukje beter, alleen soms nog steeds bloedneus..quote:
Ja hoorquote:
Kut man, sterktequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sinds ik neusspray gebruik, wat vaker. Alleen was dit een eerste keer. Had eerst Nasonex maar daarbij kreeg ik spontaan bloedneuzen.. Was niet handig. Nu Budesonide, werkt een stukje beter, alleen soms nog steeds bloedneus..
No worry. Onkruid vergaat niet. Voel me nog kiplekker hoorquote:
Zo is dat! En daar gaat het omquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
No worry. Onkruid vergaat niet. Voel me nog kiplekker hoor
BAMquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
Oh btw, ik heb de NKOTB-sounds geroggeld
quote:
Ik krijg dat ook door het gebruik van neussprayquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sinds ik neusspray gebruik, wat vaker. Alleen was dit een eerste keer. Had eerst Nasonex maar daarbij kreeg ik spontaan bloedneuzen.. Was niet handig. Nu Budesonide, werkt een stukje beter, alleen soms nog steeds bloedneus..
Wel herkenbaar. Wel kut voor je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar blijft mijn reply op die discussie over leerlingen die te lui zijn om een fiets te nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij de enige bent die géén pm ontvangen hebt![]()
Die moeten toch maar iets dichterbij gaan wonenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Waar blijft mijn reply op die discussie over leerlingen die te lui zijn om een fiets te nemen.
Je hebt PMquote:
Nee man, dan duurt het ook lang om te reizen, want je moet heel langzaam gaan fietsen i ndit weer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die moeten toch maar iets dichterbij gaan wonenZe wonen idd wel erg ver. Maar dan nog is fietsen met dit weer beter dan de bus.
quote:
quote:
Ga je naar de kroegquote:
Welke les?quote:
Ik mag van mama niet voor 12 uur naar de kroegquote:
Tijd om op jezelf te gaan wonenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag van mama niet voor 12 uur naar de kroeg
quote:
Dat scheeltquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mn ma me nog nooit tegengehouden
Dolle boelquote:
Welke minor wil je doen dan?:Pquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:51 schreef DjRex89 het volgende:
Fuckzooi, 3/4 van alle minors kun je niet eens doen als je niet in die studierichting zitEn de enige die ik zou willen doen is er niet op de Avans
Ik doe nu dus de studie Technische Informatica maar wil eigenlijk 1 minor totaal wat anders agan doen. Zat te denken aan iets richting journalistiek/media maar dat gaat hem dus niet wordenquote:
quote:De minor is toegankelijk voor studenten met een major Journalistiek of Communicatie. Voorts voor studenten die de minor Journalistiek en Voorlichting hebben voltooid. Toegang voor studenten van andere opleidingen uit de economische sector zoals IMD, IEMES, Marketing management of Commerciële economie staat open als zij op hun eigen opleiding kunnen aantonen dat de minor een relevante bijdrage levert aan hun bachelorcompetenties.
Ga 'm volgen op een andere school dan. Anders zul je 'eeuwig' spijt hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:51 schreef DjRex89 het volgende:
Fuckzooi, 3/4 van alle minors kun je niet eens doen als je niet in die studierichting zitEn de enige die ik zou willen doen is er niet op de Avans
Noem eens een paar vragen, kijken of ik ze weet hahaquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
zo kom ik mijn ochtend wel door.. allemaal voetbalvragen verzinnen voor mijn quiz
Ja die quote hierboven is van de Fontys in Tilburg.. Maar het is dus sowieso niet mogelijk om iets in een hele andere richting te doen.. In sommige gevallen is dat wel logisch natuurlijk maar ik snap niet waarom ik niks in de media/journalistiek kan doen als ik kan aantonen dat mijn kennis over de Nederlandse taal bijvoorbeeld goed is..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ga 'm volgen op een andere school dan. Anders zul je 'eeuwig' spijt hebben.
Het vereist toch wel enige basiskennis van teksten schrijven, denk dat ze een IT opleiding daar niet mee associëren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja die quote hierboven is van de Fontys in Tilburg.. Maar het is dus sowieso niet mogelijk om iets in een hele andere richting te doen.. In sommige gevallen is dat wel logisch natuurlijk maar ik snap niet waarom ik niks in de media/journalistiek kan doen als ik kan aantonen dat mijn kennis over de Nederlandse taal bijvoorbeeld goed is..
neequote:
Ja maar er is ook geen mogelijkheid om een of andere toets te maken om aan te tonen dat je het wel kan.. Ik ben 2 jaar lang vrijwillig actief geweest als nieuwsposter/redactielid van een Nederlandse IT-website dus het schrijven van teksten/artikelen is niks nieuws voor me. Dat was echter allemaal puur vrijwillig en voor de fun maar zou daar, nu ik er de kans voor zou kunnen hebben, misschien wel wat meer mee willen doen..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het vereist toch wel enige basiskennis van teksten schrijven, denk dat ze een IT opleiding daar niet mee associëren.
3 NEC klopt helemaal.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
1 is Cruijff gekIk zat toen live te kieken
Toch je opleiding omgooienquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar er is ook geen mogelijkheid om een of andere toets te maken om aan te tonen dat je het wel kan.. Ik ben 2 jaar lang vrijwillig actief geweest als nieuwsposter/redactielid van een Nederlandse IT-website dus het schrijven van teksten/artikelen is niks nieuws voor me. Dat was echter allemaal puur vrijwillig en voor de fun maar zou daar, nu ik er de kans voor zou kunnen hebben, misschien wel wat meer mee willen doen..
dan is het helemaal knap!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
1 is Cruijff gekIk zat toen live te kieken
-edit- Ik zie nu pas de meerkeuze opties
Wamberto, tegen Utrechtquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
De Nederlandse Bekerfinale van 2002 is veelbesproken. In de 90e minuut maakte Ajax de gelijkmaker waardoor de verlenging werd afgedwonen en uiteindelijk de wedstrijd won. Wie was de maker van de gelijkmaker die bij het maken van dit doelpunt ruimschoots buitenspel stond?
Die bedoel ik jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
reken ik goed
Het was Wamberto!
Nah, TI bevalt me ook goed hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Toch je opleiding omgooienOf ga overleggen met je SLB'er.
hehe ok.. Heb wel speciaal Van der Vaart als meerkeuzeoptie vervangen voor Pienaar nuquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die bedoel ik jaals ik meerkeuze had dan had ik hem goed
zo leer je nog eens watquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wamberto, tegen Utrecht
Ken ik uit de oudejaarsconferance van Youp![]()
Z'n zoontje wil een hele grote voetballer worden, of het liefst een hele kleine.
Want dan kun je 17 meter buitenspel staan zonder dat iemand je ziet.
Dit is een grapje die ik in Utrecht heb weggelaten
Haha ja heb ik je toch nog geholpenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe ok.. Heb wel speciaal Van der Vaart als meerkeuzeoptie vervangen voor Pienaar nu
Ik heb hier sowieso illigaal. Ik loop geen stagequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef AMDB het volgende:
Stagiair neemt vuurwapen mee naar werk
Straks mogen we ook al niet meer FOK!ken onder werktijd
inderdaad. Dat is af en toe nog het lastigste om meerkeuzeoptie te verzinnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Haha ja heb ik je toch nog geholpen
Dat geloof ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad. Dat is af en toe nog het lastigste om meerkeuzeoptie te verzinnen.
Helemaal niet. Nec had ik goed. Die van ajax wist ik ook, alleen zijn naam niet. Feyenoord geef ik geen aandacht aan en oké, die andere wist ik nietquote:
Ik zei later toch.. Ik bedoel 2. Ik zit op mobiel, kan je heel lastig veranderenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee
Keuzes zijn: Kuijt, Babel, Zenden of Jordi Cruijff.
Heeft pinaar bij Alaves of Liverpool gespeeld trouwens?
Ik had 'm goed, alleen z'n naam nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Helemaal niet. Nec had ik goed. Die van ajax wist ik ook, alleen zijn naam niet. Feyenoord geef ik geen aandacht aan en oké, die andere wist ik niet
quote:
quote:
Fock youquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ja. Aanmelden dus en een Alexander Buttner fantopic beginnen!
Gadver.quote:
Beter ga je Akzo bellen!quote:
ja ja, die lui hebben lunchpauze!!quote:
Jij bent stom!quote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ja, die lui hebben lunchpauze!!
Pjotrquote:
sexy bitch!quote:
Goedemiddag!!quote:
Welkomquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen!
ik ben dan wel vrij maar ik kom hier toch maar even binnen vallen
Jep, fijne bende.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:39 schreef Milou__ het volgende:
leuk, treinen met vertraging
Halloquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen!
ik ben dan wel vrij maar ik kom hier toch maar even binnen vallen
ah ik dacht dat ze hier veel vaker langs kwam maar dat ik haar gewoon niet kende doordat ik nooit aanwezig ben...!quote:
Nja, vandeweek voor het eerstquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah ik dacht dat ze hier veel vaker langs kwam maar dat ik haar gewoon niet kende doordat ik nooit aanwezig ben...!![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
BAN BAN BAN BAN!!!Zou me niks verbazen overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Neequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:43 schreef Houniet het volgende:
Doe nou niet. Jullie weten toch hoe het werkt.
oki! hallo dan!quote:
neequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:43 schreef Houniet het volgende:
Doe nou niet. Jullie weten toch hoe het werkt.
quote:
Huh why?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:44 schreef Milou__ het volgende:
gratis koffie van de ns
Oke okequote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
nu.nl toont aan geen ballen te hebben
[ afbeelding ]
Ja, hij heeft net de schaatsen onder gebondenquote:
ga rond half 2 even die lui bellen!quote:
Vroeger.. Ging het nog snellerquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje jullie gaan wel heel snel nu!
ik ga even onbijt maken (mijn afbakbroodjes zijn verbrandt!) en ploep zo 50 posts of zo
geen wonder dan dat ik hier pas sinds gister komquote:
Is juist gezellig. Al heb ik jouw voorstel rondje gemistquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen wonder dan dat ik hier pas sinds gister kom
Smakelijkquote:
Als je toen een kwartier niet update lag je echt ver achter.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef The_Dean het volgende:
Vroeger ging het ons met 5 topics per dag nog te langzaam.
Ieder uur een topic. Those were the daysquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef The_Dean het volgende:
Vroeger ging het ons met 5 topics per dag nog te langzaam.
Ja dat lag meer aan jou...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als je toen een kwartier niet update lag je echt ver achter.
Toen scheidden we de mannen van de jongens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ieder uur een topic. Those were the days
Ik heb wel eens de telefoon opgenomen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef AMDB het volgende:
Hebben jullie vroeger uberhaubt wel iets gedaan op stage?
Ja heb mijn eerste stage afgesloten met een 7. Maar dat bedrijf was slecht. 2e stage had ik een 9, en dat bedrijf was super!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef AMDB het volgende:
Ja hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef AMDB het volgende:
Oh, zeker!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef AMDB het volgende:
Ja zekerquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef AMDB het volgende:
Nee, zielig eigenlijk. Ze zit nu ergens rond topic 800quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze heeft het ook nooit echt meer ingehaald hè...
nee eigenlijk niet...ja sigaretten en sigaren gerookt!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef AMDB het volgende:
Jij baalde als je naar het archief moest omdat je dan wat mistequote:Op donderdag 7 januari 2010 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze heeft het ook nooit echt meer ingehaald hè...
Ja maar daar kreeg ie wel wat voor terug.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij baalde als je naar het archief moest omdat je dan wat miste
Toen miste ik vooral... Nee, ik ga het niet zeggen ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij baalde als je naar het archief moest omdat je dan wat miste
een fotoquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja "vroeger" was ik ook beter in SC-en
maar toen had ik ook weinig anders te doen
nou voor Milou nog eens dan in het kort: Meisje, 24, Tilburg, stage: docent op een MBO (vak: burgerschap)
Of sla ik nu belangrijke zaken over?
Like what?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar daar kreeg ie wel wat voor terug.
Ah oké. Hoi.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja "vroeger" was ik ook beter in SC-en
maar toen had ik ook weinig anders te doen
nou voor Milou nog eens dan in het kort: Meisje, 24, Tilburg, stage: docent op een MBO (vak: burgerschap)
Of sla ik nu belangrijke zaken over?
ik ook uiteindelijk een contract voor onbepaalde tijd. En ik doe nog net zoveel als tijdens stage ongeveerquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Oh, buiten deze SC?Mwah, ook wel
Ben nu aangenomen met halfjaarcontract, dus ze zullen wel tevreden zijn
gaaf he!quote:
Logisch, anders zou het opvallen dat je met stage weinig gedaan hebtquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook uiteindelijk een contract voor onbepaalde tijd. En ik doe nog net zoveel als tijdens stage ongeveer
inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Logisch, anders zou het opvallen dat je met stage weinig gedaan hebt
Lekker tussen alle oude affiches en Flyers.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja jna, niet elk archief is zoals een theaterarchief!
Maar als de tt met stage begint denkt ook iedereen dat het met school te maken had!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:24 schreef jna het volgende:
Maar ff serieus. We kunnen wel toegeven dat we niet bijster veel hebben gedaan op onze stages. Maar wat we deden/ moesten doen deden we dan ook wel goed volgens mij. Veel mensen mochten blijven of hebben gewoon erg goede cijfers gekregen.
inderdaad! Nog steeds goed contact met het bedrijf en mijn baas dus ze vonden mij wel tof denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:24 schreef jna het volgende:
Maar ff serieus. We kunnen wel toegeven dat we niet bijster veel hebben gedaan op onze stages. Maar wat we deden/ moesten doen deden we dan ook wel goed volgens mij. Veel mensen mochten blijven of hebben gewoon erg goede cijfers gekregen.
Gelukkig, dan ben ik dus niet alleen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:24 schreef jna het volgende:
hmm ja gaat nooit gebeuren ben ik bangquote:
Bij mij lagen oude decors en kostuums. Flyers en posters worden altijd weggegooid.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:25 schreef jna het volgende:
[..]
Lekker tussen alle oude affiches en Flyers.
Ja maar bij het impresariaat niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij mij lagen oude decors en kostuums. Flyers en posters worden altijd weggegooid.
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die op fok zitquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ja gaat nooit gebeuren ben ik bang
Gisteren nog een leerling die onder de les zat te fokken, die hoeven niet te weten dat ik hier ook rond hang en onder welke naam en zo
Je had toch ooit wel foto's gepost met je andere account? Of ben ik nou maf?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gisteren nog een leerling die onder de les zat te fokken, die hoeven niet te weten dat ik hier ook rond hang en onder welke naam en zo
Niemand durft het toe te gevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die op fok zit
nee kloptquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je had toch ooit wel foto's gepost met je andere account? Of ben ik nou maf?
Ik heb sowieso niet iemand anders voor me, maar ik wist niet zeker meer of jij ooit foto's had geplaatsquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee klopt
4 jaar geleden of zo?
dus je hebt of een heeeeeel goed geheugen of je hebt iemand anders voor je
Je weet serieus nog hoe ik eruit zie en zo?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet iemand anders voor me, maar ik wist niet zeker meer of jij ooit foto's had geplaatsMaar mn geheugen is nog fris genoeg merk ik al
Foto's trouwens van jezelf, niet van 'andere dingen'
Jij eet langzaam.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:33 schreef Houniet het volgende:
Wat gaan jullie snel.
Ja hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:33 schreef jna het volgende:
Rhubarbje. Heb jij wel overwicht op die kinderen? Die leeftijd lijkt me niet echt makkelijk. Niet dat ik jou persoonlijk in twijfel trek hoor maar ik zag gister iemand op het journaal die volgens mij gewoon werd uitgelachen
Ik ben graag goed op de hoogte van allesquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je weet serieus nog hoe ik eruit zie en zo?
dat vindt ik echt knap!
dat je uberhaubt nog weet wat mijn andere acount is en zo
ik weet al niet meer wat ik gisteren gegeten heb
ik ben net een goudvis
Dan mag je wel opschieten!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij eet langzaam.
En ik wil vandaag mijn 9000ste post maken
40 te gaan, dat kost toch niet eens moeitequote:Op donderdag 7 januari 2010 13:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij eet langzaam.
ik zat, 5 jaar terug met een oude account in een topic over Toefl tests... was een gast die gefaald had en het nog een keer had gedaan, zat later bij mij in de klas!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die op fok zit
kun je het niet bij houden houniet...?quote:
ah tof, ik ben irrelevantquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben graag goed op de hoogte van alles![]()
Ajoh, ik vergeet ook de meeste dingen, ik onthoud alleen (meestal) totaal irrelevante dingen
Ik plaatste niet voor niks het woordje meestal er tussenquote:
Godverdomme!quote:
test of English as a foreign languagequote:
Ik heb ook naar AC Milan zitten kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij eet langzaam.
Voor jou jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
40 te gaan, dat kost toch niet eens moeite
Idd grappigquote:
Hahaha, ik had hem net ff op repeat staan, ik lag echt in een scheurquote:
Hadden ze gewonnen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb ook naar AC Milan zitten kijken.
de pmstaat trouwens open hoor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou oke het is je vergevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik plaatste niet voor niks het woordje meestal er tussen
Ja, Huntelaar ook gescoordquote:
Aha tnxquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
test of English as a foreign language
Gelukkig maarquote:
Ik wel hoor, genoeg.quote:
Succes manquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga trouwens schaatsen, al weer veel te lang binnen gezeten! de groeten!
ik post wel even een foto op mn facebook!quote:
Had hem dan straf gegeven ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik post wel even een foto op mn facebook!
Nee man, goede Pingel hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
op de tribune bij een chickie ofwa?
dat dusquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had hem dan straf gegeven ofzo
Zo is Psychonikeo ooit een collega van me tegengekomen. Tenminste, Psychonikeo wist dat het een collega van me was maar mijn collega kende Psychonikeo natuurlijk niet
ik geef niet graag strafquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had hem dan straf gegeven ofzo
Zo is Psychonikeo ooit een collega van me tegengekomen. Tenminste, Psychonikeo wist dat het een collega van me was maar mijn collega kende Psychonikeo natuurlijk niet
Ja man, staat op Sport1.nl/ 7min samenvatting.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
joh.. hij mocht met al die speelminuten ook nog eens een pingel nemen?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik geef niet graag straf
ik ben een lieve juf
Wel grappig tochquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:51 schreef Milou__ het volgende:
ja cali woonde heel dicht bij mij in de buurt. Maar ik kende haar niet.
Ik heb dat vak nooit gehadquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voor burgerschap had ik ook altijd een leraar waarbij je alles kon maken![]()
Gezelligquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel grappig tochIk ben op school ook een paar mensen tegengekomen die ik via internet kende, gezellig een terrasje mee gepakt
We zijn zeldzaamquote:
Ik hou mijn internet en mijn prive toch liever gescheiden altijdquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel grappig tochIk ben op school ook een paar mensen tegengekomen die ik via internet kende, gezellig een terrasje mee gepakt
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
We zijn zeldzaam
En misschien ben je wel gewoon een rotjong die continue straf nodig heeft![]()
En weer iemand wegstrepen voor de meetquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hou mijn internet en mijn prive toch liever gescheiden altijd
Meet? Welke meet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En weer iemand wegstrepen voor de meet
Doe ik ook wel maar er zijn uitzonderingen.. Een goede vriend van mij nu heb ik leren kennen via het internet en zat achteraf blijkbaar ook bij mij op school. Maar ik gebruik niet voor niks een nickname en een ander e-mailadres..quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hou mijn internet en mijn prive toch liever gescheiden altijd
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En weer iemand wegstrepen voor de meet
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh heb ik weer slapende honden wakker gemaaktkomt er nu weer een rel!
Ja nou ik bedoel natuurlijk de meet die er nooit van komtquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef jna het volgende:
Milou. Bekkie!
Ik heb jou wel op hyvesquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Doe ik ook wel maar er zijn uitzonderingen.. Een goede vriend van mij nu heb ik leren kennen via het internet en zat achteraf blijkbaar ook bij mij op school. Maar ik gebruik niet voor niks een nickname en een ander e-mailadres..
Alleen heb ik de fout gemaakt hier 1x naar mn hyves te linken![]()
Ja daaromquote:
Je kunt ook overdrijvenquote:
Vanmiddag meteen alles nalezen dan. 8)quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja daaromDaar is wel wat prive info te vinden die eigenlijk helemaal niet geschikt is voor personen als jij
Waar kunnen we ons aanmelden?quote:
hmm nee dan weer nietquote:
Jammerquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm nee dan weer niet
behalve als ik een rotdag heb en ik dan lekker veel mensen straf kan geven
dat meen ik niet hoor
Heb een deel al meteen weggehaaldquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vanmiddag meteen alles nalezen dan. 8)
Heb de foto's voor je laten staan hoorquote:
*fapfapquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb de foto's voor je laten staan hoor
Want die heb je immers ook helemaal niet nodigquote:
Sorry. Zit mobiel maar zal zo computer aanslingeren en antwoorden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:18 schreef Bootje84 het volgende:
JNA, reageer eens op PM....
Ik niet, de mensen hier wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Want die heb je immers ook helemaal niet nodig
messages.fok.nlquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:27 schreef jna het volgende:
[..]
Sorry. Zit mobiel maar zal zo computer aanslingeren en antwoorden.
Leuk hequote:
Challenge acceptedquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik niet, de mensen hier wel.
Met mijn fenomale geniale maar toch simpele handleiding kan zelfs een bejaarde die nog nooit een computer aangeraakt heeft mijn stageopdracht uitvoeren
Ik bied mn oma aan om dit te testen. Ik durf te wedden dat ze het niet kanquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik niet, de mensen hier wel.
Met mijn fenomale geniale maar toch simpele handleiding kan zelfs een bejaarde die nog nooit een computer aangeraakt heeft mijn stageopdracht uitvoeren
Ik moet zeggen, dit was het leukste van de hele opdrachtquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Leuk heWat een kutwerk is dat altijd..
Ik heb zo'n hekel aan documentatiequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dit was het leukste van de hele opdracht![]()
Alleen zo irritant, heb je net een gedeelte geschreven, bedenk je je dat het toch beter is om het op een andere manier te doenKun je weer grotendeels overnieuw beginnen.
Dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dit was het leukste van de hele opdracht![]()
Alleen zo irritant, heb je net een gedeelte geschreven, bedenk je je dat het toch beter is om het op een andere manier te doenKun je weer grotendeels overnieuw beginnen.
Dat dus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit
maar dat zal mijn zesjes mentaliteit wel zijn
Raar!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
Kan ze ook wel lezen maar niet antwoorden op 1 of andere manier.
Scheer je weg!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
antwoorden lukt bij mij ook niet op mijn iPhone. Ik kan dat vakje niet selecteren ofzo.
leuk boek trouwens. Zou leuk zijn als je hem ergens zou kunnen winnen ofzo!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |