Flikker je laptop uit het raam...quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:57 schreef mr.mak2050 het volgende:
Help!!! Ik heb virus op mijn laptop (Vista) hoe kan ik hem verwijderen??? :
Wat voor virus is het, wat zijn de gevolgen, en hoe ontdekte je het?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:57 schreef mr.mak2050 het volgende:
Help!!! Ik heb virus op mijn laptop (Vista) hoe kan ik hem verwijderen??? :
Je moet ook eerst het raam opendoen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:59 schreef mr.mak2050 het volgende:
Ik heb het geprobeert maar lukt niet
geprobeertquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:59 schreef mr.mak2050 het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je moet ook eerst het raam opendoen.![]()
Idd, wat een sukkelquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je moet ook eerst het raam opendoen.![]()
Heb je al een mondkapje opgedaan..? Misschien is het besmettelijk..quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:05 schreef mr.mak2050 het volgende:
mijn internet is sloom en mijn computer ook welke pagina ik ook open komt een rare site waarin staat dat ik moet Free-Scan downloaden want mijn computer heeft virus!!!
Dude, hoe oud ben je, 11?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:05 schreef mr.mak2050 het volgende:
mijn internet is sloom en mijn computer ook welke pagina ik ook open komt een rare site waarin staat dat ik moet Free-Scan downloaden want mijn computer heeft virus!!!
Ik denk dat je beter de lokale computerboer op kan zoeken en hem daar ter reparatie aanbieden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:05 schreef mr.mak2050 het volgende:
Welke rare site? Geef eens een naam of link ernaar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:05 schreef mr.mak2050 het volgende:
En doe dan maar in veilige modusquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:09 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Welke rare site? Geef eens een naam of link ernaar?
Het klinkt overigens als spyware. Ik zou het gratis hitman pro eens downloaden en draaien.
Eerst het raam openmaken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:59 schreef mr.mak2050 het volgende:
Maaltijd, mosterd, malaisequote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:15 schreef fransbreda het volgende:
Of roep er iemand bij (vriend ofzo) die wel weet wat die doet....
Wat heeft de was van TS er mee te maken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:31 schreef Avtosh_2010 het volgende:
Als ik jouw was zal ik hele computer opnieuw installeren![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heeft de was van TS er mee te maken?
Als ik jou was, zou ik een cursus Nederlands volgen
??quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef Avtosh_2010 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt beter naar Media Mark laten daar repareren ze hem wel
(ik vind dat het beste idee)
Conclusie: Vundo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:11 schreef mr.mak2050 het volgende:
Als ik mijn internet open komt gelijk een rare site waarin staat dat ik moet een Free-Scan downloaden
een als ik een link wil openen dan komt weer de zelfde.
Ik heb met Kaspersky en Avira mijn computer laten scannen
hij vond wel die virus en hij heeft hem verwijdert maar als ik weer mijn internet opstart komt weer het zelfde.
Wat een vertrouwen dat hem dat ooit gaat lukkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:49 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Conclusie: Vundo.
download 'Malwarebytes Anti Malware' en laat dit in safe-mode draaien.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |