Als je niet verder kijkt dan je neus lang is wel jaquote:
Vertel?quote:
Hoe lang is jouw neus dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je niet verder kijkt dan je neus lang is wel ja
Smoesjes ja.. Stiekem heb jij je schaatsen helemaal niet meegenomen en ging je alleen maar voor de warme chocomelquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Live vanaf de ijsbaan: wat een KUTijs... nog een paar rondjes en dan naar binnen voor wat warme chocomel!!
Zie PI jongequote:
Lang genoeg om de leuke vooruitzichten van de rest hier ook te zienquote:
Met Beerenburg!!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Smoesjes ja.. Stiekem heb jij je schaatsen helemaal niet meegenomen en ging je alleen maar voor de warme chocomel
Met Beerenburgquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Smoesjes ja.. Stiekem heb jij je schaatsen helemaal niet meegenomen en ging je alleen maar voor de warme chocomel
quote:
Zeg dat danquote:
want?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef AMDB het volgende:
Trouwens watjes met zesjesmentaliteit! Ik had in m'n POP gezegd dat ik er met stage eindelijk een keer echt voor wou gaan, want: een falende klasgenoten! Volgens mij zit ik aardig in de goede richting
Gijs als invaller bij de Raad van Elf, Gijs naar de bierfeestenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lang genoeg om de leuke vooruitzichten van de rest hier ook te zien
Bart op date, bootje vast ook wel, bootje volgens mij ergens aangenomen, Kuno gaat via Akzo naar Zweden, ga straks om een nieuwe auto kijken, ga maar door....
Bierquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gijs als invaller bij de Raad van Elf, Gijs naar de bierfeesten
ik snap niet helemaal wat je bedoeldquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef AMDB het volgende:
Trouwens watjes met zesjesmentaliteit! Ik had in m'n POP gezegd dat ik er met stage eindelijk een keer echt voor wou gaan, want: een falende klasgenoten! Volgens mij zit ik aardig in de goede richting
Vriend sms'en dat hij het klaar heeft als je thuis komtquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik zin in warme chocomel
Met slagroom natuurlijk
en die heb ik allebei niet
Stomme SC hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |