Als je niet verder kijkt dan je neus lang is wel jaquote:
Vertel?quote:
Hoe lang is jouw neus dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je niet verder kijkt dan je neus lang is wel ja
Smoesjes ja.. Stiekem heb jij je schaatsen helemaal niet meegenomen en ging je alleen maar voor de warme chocomelquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Live vanaf de ijsbaan: wat een KUTijs... nog een paar rondjes en dan naar binnen voor wat warme chocomel!!
Zie PI jongequote:
Lang genoeg om de leuke vooruitzichten van de rest hier ook te zienquote:
Met Beerenburg!!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Smoesjes ja.. Stiekem heb jij je schaatsen helemaal niet meegenomen en ging je alleen maar voor de warme chocomel
Met Beerenburgquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Smoesjes ja.. Stiekem heb jij je schaatsen helemaal niet meegenomen en ging je alleen maar voor de warme chocomel
quote:
Zeg dat danquote:
want?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef AMDB het volgende:
Trouwens watjes met zesjesmentaliteit! Ik had in m'n POP gezegd dat ik er met stage eindelijk een keer echt voor wou gaan, want: een falende klasgenoten! Volgens mij zit ik aardig in de goede richting
Gijs als invaller bij de Raad van Elf, Gijs naar de bierfeestenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lang genoeg om de leuke vooruitzichten van de rest hier ook te zien
Bart op date, bootje vast ook wel, bootje volgens mij ergens aangenomen, Kuno gaat via Akzo naar Zweden, ga straks om een nieuwe auto kijken, ga maar door....
Bierquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gijs als invaller bij de Raad van Elf, Gijs naar de bierfeesten
ik snap niet helemaal wat je bedoeldquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef AMDB het volgende:
Trouwens watjes met zesjesmentaliteit! Ik had in m'n POP gezegd dat ik er met stage eindelijk een keer echt voor wou gaan, want: een falende klasgenoten! Volgens mij zit ik aardig in de goede richting
Vriend sms'en dat hij het klaar heeft als je thuis komtquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik zin in warme chocomel
Met slagroom natuurlijk
en die heb ik allebei niet
Stomme SC hier
waar woon je? er is altijd wel iemand in de buurt om het langs te brengen *sarcasme smilie*quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
Met slagroom natuurlijk
Stomme SC hier
Ik vond stage ook altijd veel leuker. Dingen die je geleerd had in de praktijk brengen en enorm veel bijlerenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap niet helemaal wat je bedoeld
Maar ik ben heel goed in stage hoor!
het studeren zelf dan weer minder
Als die diesel doorgaat is straks alles in Nederland dichtbijquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waar woon je? er is altijd wel iemand in de buurt om het langs te brengen *sarcasme smilie*
Ik ben thuisquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vriend sms'en dat hij het klaar heeft als je thuis komt
Tilburg?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waar woon je? er is altijd wel iemand in de buurt om het langs te brengen *sarcasme smilie*
Nee, dan word het andersquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben thuis
Ik heb wekend
Mijn vriend is hard aan het werk dus ik denk dat ie me niet lief vindt als ik dat doe
zoals het allemaal bedoeld wordt hier, is het vast niet slim om te zeggen dat ik op de weg naar m'n vriendin wel ff langskomquote:
Kijken wat ik zelf kan...'het onderste uit de kan halen'quote:
3 dagen langquote:
Warme chocomelquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
Met slagroom natuurlijk
Stomme SC hier
De senseo staat klaar hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als die diesel doorgaat is straks alles in Nederland dichtbij
Naja, nu ook wel, alleen zo'n dure grap
ik doelde op:quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kijken wat ik zelf kan...'het onderste uit de kan halen'
Mezelf verbeteren op veel verschillende vlakken.
en als ik dan om de typefout heenkijk. Waarom wil je er voor gaan vanwege een falende klasgenoot?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef AMDB het volgende:
Omdat, je kent het vast zelf ook wel, ik geen zin heb klasgenoten mee te laten liften op hoge cijfers. Je hebt altijd falers ertussen zitten die altijd prutswerk afleveren en helemaal niks kunnen. Ik doe wel altijd beter m'n best dan klasgenoten maar als zij niks doen demotiveert mij dat heel erg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik doelde op:
[..]
en als ik dan om de typefout heenkijk. Waarom wil je er voor gaan vanwege een falende klasgenoot?
Het gaat toch om jou? Niet om je klasgenoten?
Meende dat jij koffie dronkquote:
quote:
Heb ook een koffiezetapparaat hoorquote:
en dat nog wel zonder het plaatsen van een foto in dit topic...!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:27 schreef Kreator het volgende:
De inbox van rhubarbje is vol
Haha, ok danquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ook een koffiezetapparaat hoor
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, ok dan
Maar we drinken op de **** wel even een bakje
quote:
Ik wilde net zeggen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is 6 dagen
Ik moet 2 dagen/avonden invallen bij de pronkzitting en zondag bierfeesten
Dushiquote:
ow maar nu niet meerquote:
Nu al zin in!quote:
quote:
quote:
quote:
Konta bai?quote:
Tijd voor bier!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef DjRex89 het volgende:
Het is een feit!
Ik heb officieel nu geen werkzaamheden meer te doen voor mijn stageopdracht
Chill. Vandaag kan ik ff luieren ipv van leren/huiswerk maken.quote:
Nicequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Chill. Vandaag kan ik ff luieren ipv van leren/huiswerk maken.
quote:
Wat snap je niet aan bier? ZUIPEN!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu moet ik gaan bedenken wat verder te doen..
ooh die fiets.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat, je kent het vast zelf ook wel, ik geen zin heb klasgenoten mee te laten liften op hoge cijfers. Je hebt altijd falers ertussen zitten die altijd prutswerk afleveren en helemaal niks kunnen. Ik doe wel altijd beter m'n best dan klasgenoten maar als zij niks doen demotiveert mij dat heel erg.
Dit project is helemaal van mezelf en ben er dus 100% zelf verantwoordelijk voor, en dan besteed ik er ook gelijk meer aandacht aan.
Goed bezig!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef DjRex89 het volgende:
Het is een feit!
Ik heb officieel nu geen werkzaamheden meer te doen voor mijn stageopdracht
29 januariquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Goed bezig!
Tot wanneer moet je stage lopen dan?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan bier? ZUIPEN!
Oh, nog paar weekjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
29 januari
Er zijn nog wel dingen die gedaan moeten worden maar daarvoor ben ik afhankelijk van een reactie van een externe partij
Moet je elke dag stage lopen dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
ow blegh ik moet nog tot het einde van het jaar stage lopen
Maar dan ben ik er wel voor altijd klaar mee
Dat is nog wel ff danquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
ow blegh ik moet nog tot het einde van het jaar stage lopen
Maar dan ben ik er wel voor altijd klaar mee
nee 2 dagen per weekquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet je elke dag stage lopen dan?
Dat is wel lang ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is nog wel ff dan
Ik ben ook al vanaf juli bezig dus in totaal 7 maanden.
Al vanaf juliquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is nog wel ff dan
Ik ben ook al vanaf juli bezig dus in totaal 7 maanden.
Officieel pas vanaf september maar ik kon er ook in de vakantie aan de slag ipv een vakantiebaantjequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Al vanaf juliDus geen vakantie gehad?
Juli en augustus was als ' vakantiebaantje' dus dat had ik ook niet kunnen doenquote:
Oh dus gewoon 5 maanden stagequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Juli en augustus was als ' vakantiebaantje' dus dat had ik ook niet kunnen doen
Iddquote:
Zo zie ik het ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd
Voor mn gevoel is het dalijk weer naar school gaan een soort van vakantieDe eerste donderdag van het blok waarschijnlijk al stappen in Nijmegen en een nacht doorhalen
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:31 schreef Psychonikeo het volgende:
toch las ik in de snelheid even iets anders
Dat dus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:31 schreef Psychonikeo het volgende:
toch las ik in de snelheid even iets anders
Ik moet me nog 45min vermaken, nog suggesties?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:42 schreef AMDB het volgende:
Uhh, ff gehad met m'n stageverslag, laatste minuutjes even niks doen.
Oefen de handstand.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet me nog 45min vermaken, nog suggesties?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |