Bepaalde soorten groente en fruit?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:56 schreef Bilderberger het volgende:
Weet iemand een lijst produkten met weinig suiker maar waar géén Aspartaam in zit?
Groente en fruit zit geen Aspartaam in, Aspartaam is een chemisch middel dat in alle Light producten zit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:28 schreef Pandorah het volgende:
Mijn laatste reactie:
[..]
Bepaalde soorten groente en fruit?
Ik weet niet wat je wilt vervangen?
Volgens mij hadden we 293 twee keer gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:28 schreef Boadicea het volgende:
Kijk ook naar dingen zonder toegevoegde suikers en zoetstoffen Bilderberger, daar zit nog steeds wel suiker in, maar minder dan normaal... De delight jam van hero is bijvoorbeeld zo'n product.
Btw, slaan we topic nummer 294 over?
Nootjes?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:35 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen
planning vandaag:
O muesli met mag yoghurt
T wat fruit
L 2 roggebrood met een gedeelde plak kaas
T bouillon
T wat fruit
D gebakken pangasiusfilet met sinaasappel/cherrytomaat/zwarte olijven/basilicumsalsa (lekker zomers)
T augurkjes? eitjes? yoghurt? oid..
mag ik niet, ben allergisch voor noten en pinda ' squote:Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Nootjes?Ik zou echt iets met vet toevoegen, want dat zit vrijwel nog niet in je schema...
vroeger was het idd simpeler. Als er een waarschuwing opstond was het wrs terecht. tegenwoordig moeten fabrikanten alles noemen wat eventueel/wellicht erin zou kunnen zitten en kan je veel minder van die informatie op aan vreemd genoeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:51 schreef Ciske- het volgende:
Die olijfolie had ik idd niet meegerekend's Avonds zou ik dan voor de eitjes gaan, daar zitten ook nog wat vetten in. En regelmatig vette vis inplannen..
Lijkt me wel moeilijk zo'n allergie, sporen van noten/pinda's lijken vandaag de dag wel overal in te zitten...
Ah, ik heb alleen in de tweede keer 293 meegepost dan...quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we 293 twee keer gedaan
Vaker doen danquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:12 schreef DarkElf het volgende:
maar ik heb idd de neiging om laag in mijn vetten te zitten idd doordat ik mager eet en geen nootjes enzo eet, dat klopt.
(kan wel enorm genieten van een stukje brood gedipt in goddellijke olijfolie)
Chocmousse, heerlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:36 schreef DarkElf het volgende:
fijn om te weten dat alles ok is
Ik heb nog een aanvulling op mijn lijstje, een hele slechte
namelijk chocomousse en een glas wijn
Ik weet, ik weet... en ik weet ook dat ik het kan, heb het immers ook een zwangerschap en 6 maanden borstvoeding uitgehouden. Maar in tegenstelling tot Muks mis ik het weldegelijk, het is gewoon een onderdeel van mijn bourgondische levenswijzequote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:56 schreef DarkElf het volgende:
je doet t voor een goed doel Sjeen![]()
Grappig Pandorah diezelfde regel
Nope... dan zou ik helemaal tureluurs worden... Waar schrik je van?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:12 schreef lezzer het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar tellen mensen hier ook calorieën?
Als ik die lijstjes hier af en toe zie, dan schrik ik wel eigenlijk.
Dat is geen oordeel, ik ben zelf zoekende dus op zoek naar info.
Ik merk zelf dat als ik niet snoep/snack ik met heel veel moeie aan 1500 Kcal kom.
waar schrik je van dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:12 schreef lezzer het volgende:
Ik merk zelf dat als ik niet snoep/snack ik met heel veel moeie aan 1500 Kcal kom.
ah ok. Nou hoop dat het goed werkt en voor je t weet zit je weer achter een lekker glas wijn, met mooie huidquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:11 schreef Sjeen het volgende:
Da's even afhankelijk van de dagdosis, met de 30mg die ik nu slik zou het op 12 maanden uitkomen. Maar de dermatoloog heeft gezegd dat deze dosis een start was en dat we afhankelijk van mijn reactie erop gaan ophogen. Dus ergens tussen de 6 en 12 maanden
Beetje weinig?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nope... dan zou ik helemaal tureluurs worden... Waar schrik je van?
maar je zegt sommige lijstjes dus vraag mij af welke je bedoelt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Beetje weinig?
Als ik dat dus eet, kom ik echt niet aan m'n kcalorieën.
Niks speciaalsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar je zegt sommige lijstjes dus vraag mij af welke je bedoelt?
Dat is waar we het voor doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok. Nou hoop dat het goed werkt en voor je t weet zit je weer achter een lekker glas wijn, met mooie huid
Dan zul je mijn lijstje niet bedoelenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Beetje weinig?
Als ik dat dus eet, kom ik echt niet aan m'n kcalorieën.
ah okquote:
Opdrukken....hmmm misschien ga ik die les dan toch maar niet uitproberenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:16 schreef Pandorah het volgende:
Bodyattack is een soort aerobics met ook 5 minuten opdrukken. Het lesprogramma is van Les Mills.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus echt weinig wil ik het niet noemen..
Ik wissel uiteraard af tussen belegsoorten en met het avondeten.
toch val ik er goed mee af, dat heeft waarschijnlijk niet zo veel met de hoeveelheid te maken maar wel met het gluten en lactose vrije deel
heb overigens voor vandaag berekend, ik kom uit op 1735 kcal
[ Bericht 9% gewijzigd door Muks op 08-01-2010 19:02:13 ]soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
Op zoveel wil ik ook ongeveer uit komen, met 3x in de week sporten val ik dan ook wel afquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:10 schreef DarkElf het volgende:
ik heb eens een willekeurig lijstje ingevoerd en kom rond de 1300-1500 uit. (hangt van t avondeten af) Ik vind dat primaik heb geen gevoel alsof ik te hard afval of te weinig eet, ik voel mij hier, al maanden, prima bij. Zeker gezien het feit ook dat ik alleen ma-di-woe-don zo eet. Vrij-zat en zon eet ik gewoon waar ik zin in heb.
Yep, ben een man en probeer zo veel mogelijk in het groen te blijven. Want als ik aankom zie je rode vakjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:09 schreef winka het volgende:
Oh dat grafiekje ziet er motieverend uit![]()
Begrijp nu wel waarom je het dagelijks doet. Maar als je nu om onbegrijpelijke redenen aankomt, doet dat je dan niks? Ik werd daar namelijk altijd een beetje down van![]()
Maar goed, ik neem aan dat je een man bent en geen last hebt van de maandelijkse klachten
Ok, tnxquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef Sjeen het volgende:
Hou er rekening mee dat het de eerste dagen altijd snel gaat en veelal vocht is, voorkomt een teleurstelling
Ik vraag me vaak precies hetzelfde af, dus je bent niet de enigequote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:12 schreef lezzer het volgende:
Dat is een hele krappe 1200 kcal, als je uitgaat van mager beleg en mager vlees of vis (wat mensen die lijnen toch vaak doen). Waar ga je bijv je vetten vandaan tenzij je pindakaas of vette vis op brood doet en/of bij de warme maaltijd eet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:53 schreef Pandorah het volgende:
Wat betreft lijstjes: ik tel ook niet echt calorieen. Ik check het af en toe wel maar ik houd me meer aan de volgende richtlijn (of probeer te houden):
Ontbijt = 2 bruine boterhammen met beleg of iets vergelijksbaars
Lunch = 3 bruine boterhammen met beleg of iets vergelijksbaar
Tussendoor = 2 stuks melkproducten + 2 stuks fruit
Diner = 75 gram rijst / aardappelen + 200 gram groente + 75 gram vlees (of iets vergelijkbaars)
Weet je dat ik dat eerst niet geloofde, dat het maar zo weinig kcal is? Maar nu ik eens een nette dag van mijzelf invul kom ik ook maar op 1300 kcal uit... Jeetje, dat is wel laag zeg...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:29 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak precies hetzelfde af, dus je bent niet de enige![]()
Een lijstje als dit vind ik echt schrikbarend weinig:
[..]
Dat is een hele krappe 1200 kcal, als je uitgaat van mager beleg en mager vlees of vis (wat mensen die lijnen toch vaak doen). Waar ga je bijv je vetten vandaan tenzij je pindakaas of vette vis op brood doet en/of bij de warme maaltijd eet?
Dat bedoel ik niet als aanval op jou Pandorah Ben blij dat je gaat voor 1600 kcal, maar waarom dit dan als richtlijn? Dat snap ik dan weer niet..?
Wat zou jij dan toevoegen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:04 schreef Ciske- het volgende:
En waar haal je dan je meervoudig + enkelvoudig onverzadigde vetzuren vandaan?
Niet uit halvarine mag ik hopen.,
Puur uit nieuwsgierigheid hoor: ooit geprobeerd? 2000 kcal aan schone voeding, dus geen snoep?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:20 schreef Pandorah het volgende:
Ciske-: Ik zit trouwens te kijken op de site maar ik heb dan wel echt veel nodig (2150 kcal om stabiel te blijven). Ik kom dan aan geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |