quote:Wie naar of van Amsterdam wil reizen kan beter nog even ergens een kop koffie halen. De ring zit volledig vast.
Sneeuwval zorgt voor een verkeersinfarct op de A10, de ring van Amsterdam. Momenteel kan je letterlijk geen kant op en staat het muur en muur vast. Ook de ANWB komt armen en benen te kort om de schadegevallen te helpen. Hieronder zie je waar het allemaal vaststaat.
Geloov je nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:46 schreef DeTolk het volgende:
Heb zelf m'n auto op een parkeerterrein gezet en ben verder gaan lopen naar huis
Woon op slechts 10 minuten rijden van m'n werk. Vanmorgen was het te glad om te lopen/fietsen.quote:
Om dat te voorkomen ben ik dus lopend gegaan en heb onderweg heel veel mensen uitgelachenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef Koenani het volgende:
Ik kijk er op dit moment op uit, niet het beste uitzicht, maar wel grappig om die prutsers te zien gaan en continu het aan en af rijden van ambulances
In Zaandam rijden er iig geen bussen....quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:51 schreef lynda het volgende:
Zet er dan gelijk bij wie met het OV wil komt ook geen kant op omdat er ook daar niets rijd
Waar zit je dan ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:53 schreef Vandergeld het volgende:
Ik woon hemelsbreed 15 km van Amsterdam af, en hier is helemaal niks gevallen
Ter Aar, enkele kilometers boven Alphen ad Rijn. Sneeuw kan nog wel komen maar afgelopen dagen is hier helemaal niks gevallen, en vandaag al helemaal nietquote:
Ik heb de hele winter nog geen problemen gehad. Maar ik rij dan ook in een ouwe volvo 440.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef kawotski het volgende:
Verplicht iedere autorijder op cursus naar Zweden. pfff, ze geven die rijbewijzen tegenwoordig ook aan iedereen.
Amsterdam centrum hier, en er ligt een behoorlijke ijslaag op de weg. Bij alleen verse sneeuw is het anders, maar in dit geval maakt het verschil tussen zomer of winterband weinig meer uit. Gewoon nul grip.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als winterbanden gewoon verplicht worden kan iedereen redelijk fatsoenlijk door blijven rijdne en hebben we dit gezeik niet als er een vlokje sneeuw valt. Mensen die 30 op de snelweg gaan rijden als er een mooi vers laagje sneeuw ligt.
Stel je niet zo aan zeg, je gaat ervan uit dat iedereen winterbanden moet nemen voor die ene keer dat er een keer sneeuw valt hier. Dan ga je er toch gewoon lekker omheen met je winterbanden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:25 schreef Harlon het volgende:
Net ongeveer 90 min werk gehad over de wibautstraat, vanaf amstelstation tot weesperplein. Ik heb zelf winterbanden, grip is dan prima. Maar als je van die idioten met dubbelknipperlicht aan en 10km/h over een volledig lege weg (andere kant op was rustig) dan wil je toch echt graag dat er opeens een bulldozer langskomt.
En die buttmongolen die niet weten dat je een kruising vrij moet houden dienen achter hun rijbewijs aan door de schredder te worden gehaald.
Winterbanden zijn modder/sneeuw banden. Sowieso handiger om er onder te hebben. Op moment dat jij echter met een kilometer of 10 over de openbare weg gaat terwijl het zicht slecht is en het glad is, dan is dat vragen om ongelukken. Levensgevaarlijk dat soort types. Dat je nu niet voluit 50 doorkachelt kan ik me prima in vinden, maar ga dan rustig 30-40 rijden, niet stapvoets. Iemand die je te laat ziet glijd zo door de kofferbak in.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg, je gaat ervan uit dat iedereen winterbanden moet nemen voor die ene keer dat er een keer sneeuw valt hier. Dan ga je er toch gewoon lekker omheen met je winterbanden.
Dat het je frustreert kan ik me voorstellen, maar dat je direct aankomt met een bulldozer vind ik nogal triest.
Dat lijkt me geen slecht alternatief, maar in extreme situaties hebben winterbanden ook weinig nut.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:47 schreef OldJeller het volgende:
Winterbanden verplicht stellen. Of gewoon niet rijden bij sneeuw en/of ijs.
Jammer dat dit totaal geen extreme weersomstandigheden zijn. 5cm sneeuw, kom op nou mensen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen slecht alternatief, maar in extreme situaties hebben winterbanden ook weinig nut.
Dat dus. En kom op, er ligt nauwelijks sneeuw. Hooguit 5 cm.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:45 schreef rene90 het volgende:
En vandaar dat je niet kan verwachten imo dat mensen winterbanden nemen, want hoe vaak ligt er nou sneeuw en dan zo opeens. Verder is 10 km/h wel erg enthousiast weinig ja
Ik heb geen idee hoe de situatie in Amsterdam is, normaal ligt het in Nederland snel plat omdat men niet berekent is op andere situaties.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Jammer dat dit totaal geen extreme weersomstandigheden zijn. 5cm sneeuw, kom op nou mensen.
wou ik net zeggen.. je vraagt je af onder welke steen sommigen vandaan kruipen. Ik ga maar weer eens Ice Road Truckers of Sebastien Loeb kijken om wat inspiratie op te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Jammer dat dit totaal geen extreme weersomstandigheden zijn. 5cm sneeuw, kom op nou mensen.
jij hebt borsthaar of niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:25 schreef kawotski het volgende:
[..]
wou ik net zeggen.. je vraagt je af onder welke steen sommigen vandaan kruipen. Ik ga maar weer eens Ice Road Truckers of Sebastien Loeb kijken om wat inspiratie op te doen.
ja, anders zou ik thuiszitten, mezelf beter willen leren kennen..quote:
Rainier!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:32 schreef Keepertje8 het volgende:
Iemand een screen van die gast van RTL die het over stilstaand verkeer heeft terwijl er gewoon 100 gereden wordt achter em? Echt wat slecht
/Edit: Denk trouwens niet dat een screenshot daar recht aan doet![]()
Hij staat ook niet bij Amsterdam, maar bij Leiden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:32 schreef Keepertje8 het volgende:
Iemand een screen van die gast van RTL die het over stilstaand verkeer heeft terwijl er gewoon 100 gereden wordt achter em? Echt wat slecht
/Edit: Denk trouwens niet dat een screenshot daar recht aan doet![]()
Owh nee, dat is goede journalistiek. Dat is alsof je 9/11 verslaat vanuit een dorp in Kansasquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij staat ook niet bij Amsterdam, maar bij Leiden.
Dat is wel veiliger.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:41 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Owh nee, dat is goede journalistiek. Dat is alsof je 9/11 verslaat vanuit een dorp in Kansas
Inmiddels rijden er geen bussen meer in noord.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:39 schreef Felixa het volgende:
Net met de bus vanaf Amsterdam CS naar huis gereden.
Het stukje tot A'dam Noord dat normaal ongeveer 7-8 minuten duurt, duurde nu 45 min!
Daarna viel het nog wel mee.
Echt, wat een chaos in Amsterdam...
Hij kan waarschijnlijk niet in de buurt van Amsterdam komen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:41 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Owh nee, dat is goede journalistiek. Dat is alsof je 9/11 verslaat vanuit een dorp in Kansas
Perfect, het OV als oplossing voor de auto..quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Inmiddels rijden er geen bussen meer in noord.
Daar zit wat in...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk niet in de buurt van Amsterdam komen.
Tja, als de gemeente niet meer strooit op de openbare wegen kunnen de bussen ook niet zoveel meer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef kawotski het volgende:
[..]
Perfect, het OV als oplossing voor de auto..
Mijn chauffeur knalde lekker door. Wat een held was dat. Bij elke halte deed de ABS mooi z'n werk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, als de gemeente niet meer strooit op de openbare wegen kunnen de bussen ook niet zoveel meer.
Helicopters zijn geen optie?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk niet in de buurt van Amsterdam komen.
En wie gaat dat betalen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:47 schreef OldJeller het volgende:
Winterbanden verplicht stellen. Of gewoon niet rijden bij sneeuw en/of ijs.
Watje, ik ben vanochtend gewoon op de fiets naar het werk gegaan, gewoon rustig fietsen niks aan de hand.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Woon op slechts 10 minuten rijden van m'n werk. Vanmorgen was het te glad om te lopen/fietsen.
Toen ik om half 5 wilde wegrijden stond de hele zooi vast....
M'n moeder heeft bijna 3 uur gedaan met de auto over een stukkie van normaal 20 minuten
De bestuurder zelf? Het is een maatregel om de veiligheid te bevorderen. Als je die paar centen niet uit wil geven dan blijf je maar thuis.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef kawotski het volgende:
Verplicht iedere autorijder op cursus naar Zweden. pfff, ze geven die rijbewijzen tegenwoordig ook aan iedereen.
Eens! Iedereen wil in de provincie wonen en in de stad werken. Elke dag is er daardoor twee maal een complete volksverhuizing. Ondertussen maar klagen over de benzineprijs en nog in te voeren kilometerheffing, te laat komen en nog eerder willen vertrekken ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:36 schreef Klummie het volgende:
Altijd lachen met die forensen, ga toch gewoon dicht bij je werk wonen paupers
Waarom heb je het überhaupt geprobeerd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:22 schreef Qebbel het volgende:
Ik (Amsterdammert) had een afspraak in Utrecht vanavond. Kon eerst nauwelijks de stad uitkomen en heb vervolgens 35 minuten gedaan over stukje A10 Vu tot afrit Rai (lees 1 afrit!). Toen maar eraf gegaan en weer naar huis gereden (binnendoor!) Uiteindelijk zo'n 1,5u onderweg geweest, waar je normaal gezien 10 min over doet max. Gekkenhuis!
Met een Porsche pak je toch gewoon de vluchtstrook?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:22 schreef Qebbel het volgende:
Ik (Amsterdammert) had een afspraak in Utrecht vanavond. Kon eerst nauwelijks de stad uitkomen en heb vervolgens 35 minuten gedaan over stukje A10 Vu tot afrit Rai (lees 1 afrit!). Toen maar eraf gegaan en weer naar huis gereden (binnendoor!) Uiteindelijk zo'n 1,5u onderweg geweest, waar je normaal gezien 10 min over doet max. Gekkenhuis!
En welke agent gaat die miljoenen autobanden controleren, of het wel een winterband is?quote:
Dat filmpjequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef RAVW het volgende:
ach van de politie hoef je ook niets te verwachten ..
hier een filmpje die iemand heeft geplaatst van eerder deze maand of afgelopen maand.
Gladheid en strooien wel nee geen tijd voor we hebben het al druk zat .
Maar het egvolg is hier goed te zien .. niet alleen fietsers maar ook auto's kunnen behoorlijk glijden
bij ons ook deze maand .... 3 auto's voor de deur blikschade en 1 die totaal los is
politie gebeld en gemeente maar nee we kunnen niet komen wat we hebben het druk .
Bij het krijgen van een aanrijding? Als je dan zomerbanden hebt, dan betaalt de verzekering niets. Simple as that.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En welke agent gaat die miljoenen autobanden controleren, of het wel een winterband is?En wanneer?
Zoals in duitsland is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Bij het krijgen van een aanrijding? Als je dan zomerbanden hebt, dan betaalt de verzekering niets. Simple as that.
Jep, wel simpel inderdaad, spijtig alleen dat winterbanden nagenoeg alleen voordeel geven op sneeuw en ijsoppervlakten. Dat betekend dus dat je 's ochtend -als het flink gesneeuwd heeft- winterbanden moet hebben, en gedurende de dag - als de wegen zijn ingereden- weer snel moet overschakelen op zomerbanden omdat die bij een nat wegdek veel beter zijn. Zal een aardige verzekeringskwestie worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Bij het krijgen van een aanrijding? Als je dan zomerbanden hebt, dan betaalt de verzekering niets. Simple as that.
Lol, welkom in 2003.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef RAVW het volgende:
hier een filmpje die iemand heeft geplaatst van eerder deze maand of afgelopen maand.
Wat een slap gezever. Zomerbanden rubber is bij 7 graden celcius en lager over z'n temperatuur marge en ineens veel harder waardoor je grip verliest. Ook op schone wegen. Het is niet alleen profiel wat een winterband maakt, ook de rubbersamenstelling is anders waardoor het bij lagere temperaturen toch zacht blijft en je (meer) grip hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:00 schreef Hukkie het volgende:
spijtig alleen dat winterbanden nagenoeg alleen voordeel geven op sneeuw en ijsoppervlakten.
quote:Zomerband presteert beter
Men heeft ons wijsgemaakt dat de winterband al voordelen heeft bij temperaturen lager dan 7ºC en op nat wegdek. Autobild neemt in haar jaarlijkse winterbandentest steevast ook een zomerband mee en dan blijkt keer op keer dat alle winterbanden per definitie slechter presteren dan de zomerband, tenzij er op sneeuw of ijs wordt gereden. Zie hiervoor het Volkskrant-artikel. Niet voor niets geldt vanaf 1 januari 2008 de Oostenrijkse winterbandenplicht ook alleen bij een besneeuwd of ijzig wegdek.
kan wel heb niet echt gekeken naar hoe of wat .. maar ik zocht op sneeuw 2009 en ik kreeg deze .. te zienquote:
10% minder druk geeft ook extra grip.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:11 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Wat een slap gezever. Zomerbanden rubber is bij 7 graden celcius en lager over z'n temperatuur marge en ineens veel harder waardoor je grip verliest. Ook op schone wegen. Het is niet alleen profiel wat een winterband maakt, ook de rubbersamenstelling is anders waardoor het bij lagere temperaturen toch zacht blijft en je (meer) grip hebt.
Hmm... dat heeft dan ook geen zin met de sporadische en onvoorspelbare sneeuwbuien. Dan heb je net die winterbanden onder je auto gezet, is alles alweer opgeruimd door V&W. Heb je ze er net weer afgehaald, begint het weer te sneeuwen.quote:
Daar zal de kilometerheffing niks aan bijdragen. Tenzij je dit ernaast als extra wilt implementeren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef ouderejongere het volgende:
Het is goed dat de kilometerheffing wordt ingevoerd, zo'n black box aan boord is altijd handig voor het beantwoorden van de schuldvraag.
Staat er nu nog file???quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
Dit wordt wel na middernacht voordat echt alle file weg is. Nog altijd 74 km.
Praat toch es normaal Nederlands, ben je familie van die advocaat of zo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Staat er nu nog file???
Ik moest vanmorgen daar zijn, wat ben ik blij dat ik mijn werk snel had afgerond en rond 14:00 weg kon.
1500 pak ik netto mee in de maand.²
Ik heb nog eens naar de post gekeken, maar het is vrij normaal hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:36 schreef Klummie het volgende:
Praat toch es normaal Nederlands, ben je familie van die advocaat of zo?
Je zinsopbouw deugt niet maar je probeert zo duur mogelijk over te komen, net als die advocaat, gewoon zielig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb nog eens naar de post gekeken, maar het is vrij normaal hoor.²
Je bedoelt die post die je citeerde?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Je zinsopbouw deugt niet maar je probeert zo duur mogelijk over te komen, net als die advocaat, gewoon zielig.
Ik heb helemaal niks met die knakker, maar die zin is alles behalve duur. Kan iig 10 keer duurder.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Je zinsopbouw deugt niet maar je probeert zo duur mogelijk over te komen, net als die advocaat, gewoon zielig.
Weer zo'n knurft die het verschil niet weet tussen weer en klimaatquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:26 schreef JohnDope het volgende:
Global Warming
Strooiwagens en sneeuwschuiversquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
www.fileindex.nl
Hoe kan die file van 21 km nu nog langer worden? Welke idioot sluit nu nog in die file aan??
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Strooiwagens en sneeuwschuivers?
Mensen die zometeen op hun werk verwacht worden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
www.fileindex.nl
Hoe kan die file van 21 km nu nog langer worden? Welke idioot sluit nu nog in die file aan??
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:19 schreef Againzender het volgende:
Verdomme 30 minuten onderweg geweest met de fiets van centrum naar Slotervaart, normaal 20 minuten. Gekkenhuis
Autobild, dat is de computeridee onder de autobladenquote:
Computeridee is een prima blad toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Autobild, dat is de computeridee onder de autobladen
Het papier is te gladquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Computeridee is een prima blad toch?
Dit is een filmpje uit 1970 ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef RAVW het volgende:
ach van de politie hoef je ook niets te verwachten ..
Gladheid en strooien wel nee geen tijd voor we hebben het al druk zat .
Maar het egvolg is hier goed te zien .. niet alleen fietsers maar ook auto's kunnen behoorlijk glijden
bij ons ook deze maand .... 3 auto's voor de deur blikschade en 1 die totaal los is
politie gebeld en gemeente maar nee we kunnen niet komen wat we hebben het druk .
Ik, zei de gek. Ruim vijf uur over gedaan. Een gekkenhuisquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:40 schreef Arcee het volgende:
Gekkenhuis.
Mensen die daar al sinds vanmiddag vaststaan.
Treinen naar Haarlem reden niet meer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:56 schreef xenobinol het volgende:
Beetje sneeuw en heel Amsterdam ligt plat![]()
Wel kut voor die mensen natuurlijk, geloof ook dat de treinen niet meer reden?
25 november 2005, uit m'n hoofdquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Het doet me denken aan die novembervrijdag toen heel west midden en oost Nederland stond te glibberen en op de A1 mensen overnacht hebben, wanneer was dat, 2005 toch?
Ben toen een 14 uur onderweg geweest om naar huis te komen, 70 Km, letterlijk loopsnelheid.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
25 november 2005, uit m'n hoofd. Toen was 't idd ook grote chaos
ik ook! was wel weer genoeg avontuur voor een dagquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:21 schreef Felixa het volgende:
Ze verwachten vannacht weer sneeuw, ook mist en vrieskou - en morgenochtend een zeer drukke ochtendspits.
Ik ben in ieder geval blij dat ik vanmorgen al had besloten om morgen en overmorgen thuis te werken.
Doe ik al weken, geen zin om uren in de file te staan, en nog link ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:21 schreef Felixa het volgende:
Ze verwachten vannacht weer sneeuw, ook mist en vrieskou - en morgenochtend een zeer drukke ochtendspits.
Ik ben in ieder geval blij dat ik vanmorgen al had besloten om morgen en overmorgen thuis te werken.
Geen winterbanden op de scooter?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Shit man, ik moet morgen werken in Papendrecht, dat is 2 km van mij vandaan.²
Ik vind het wel mooi om te zien. Zo'n soort mierenhoop waar je een stokje in steekt en dat er dan paniek uitbreekt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Is rond amsterdam nog steeds een puinhoop als ik op de site van ANWB kijk
Ik ga met de bolide van de zaak.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen winterbanden op de scooter?
Laatste update: 0:36:22quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is wat minder als je in zo een puinhoop zit, ik vond het geen pretje 14 uur stapvoets stop and go te rijden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om te zien. Zo'n soort mierenhoop waar je een stokje in steekt en dat er dan paniek uitbreekt.
Wel beschouwd zijn we allemaal nog net zo gezond en hebben net zoveel vrienden als zonder files. Je ziet ze alleen wat later
Ik stond vandaag zonder benzine.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is wat minder als je in zo een puinhoop zit, ik vond het geen pretje 14 uur stapvoets stop and go te rijden.
Haa lekker, handjes op de rug en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:53 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Er schaatst iemand naast m'n auto #echtwaar
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:53 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is er helemaal geen verkeer behalve wat fietsers.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:28 schreef Pietverdriet het volgende:
En het voordeel is, je hoeft maar 3 kruisjes te halen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Haa lekker, handjes op de rug en gaan met die banaan!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En het voordeel is, je hoeft maar 3 kruisjes te halen...
Hoe slutty zien ze eruit?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hier is er helemaal geen verkeer behalve wat fietsers.
Alles is een complot, dat weet je toch.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:03 schreef Meki het volgende:
WAT EEN AMATEURS
SNEEUW kan je een week vantevoren zien aankomen
En niemand geeft een waarschuwing
Dit is een complot van de zout-fabrieken die nu overuren maken !!
Zout = sal in het Spaansquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:03 schreef Meki het volgende:
WAT EEN AMATEURS
SNEEUW kan je een week vantevoren zien aankomen
En niemand geeft een waarschuwing
Dit is een complot van de zout-fabrieken die nu overuren maken !!
Het punt is dat Amsterdam als een van de weinige gemeenten nog legio strooizout heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:06 schreef Arcee het volgende:
Mensen op FOK! zaten al weken te zeuren dat er geen sneeuw lag in de randstad en nu ligt het er en nu is er geen strooizout en staan ze uren vast en is het weer niet goed.
Amsterdammers hebben altijd wat te zeiken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:06 schreef Arcee het volgende:
Mensen op FOK! zaten al weken te zeuren dat er geen sneeuw lag in de randstad en nu ligt het er en nu is er geen strooizout en staan ze uren vast en is het weer niet goed.
Filmpjes afgelopen dagen/weken: http://video.google.nl/videosearch?hl=nl&source=hp&q=schaatsen%20op%20straat&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wv#quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:53 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom ook Salaris, ook bekend als jodenfooiquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zout = sal in het Spaans
Sal = afkorting van Salomon
Salomon = Joodse naam
Ziedaar, het Groote Joodsche Complot dat Meki ontwaard heeft.
Klasse jongen!
Zeker, van al onze klanten zijn het verreweg de moeilijkste gasten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Amsterdammers hebben altijd wat te zeiken.
Wat lever je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, van al onze klanten zijn het verreweg de moeilijkste gasten.²
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom ook Salaris, ook bekend als jodenfooi
ICT Diensten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat lever je?
En dat zie ik maar al te graag, maandelijks 1500 netto (!).quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom ook Salaris, ook bekend als jodenfooi
1500 netto? Dan kan je beter flikkers gaan pijpen achter het station.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat zie ik maar al te graag, maandelijks 1500 netto (!).²
Ja, maar dat is zwart. Dit is netto, na aftrek bijtelling e.d.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1500 netto? Dan kan je beter flikkers gaan pijpen achter het station.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |