Daar zal de kilometerheffing niks aan bijdragen. Tenzij je dit ernaast als extra wilt implementeren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef ouderejongere het volgende:
Het is goed dat de kilometerheffing wordt ingevoerd, zo'n black box aan boord is altijd handig voor het beantwoorden van de schuldvraag.
Staat er nu nog file???quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
Dit wordt wel na middernacht voordat echt alle file weg is. Nog altijd 74 km.
Praat toch es normaal Nederlands, ben je familie van die advocaat of zo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Staat er nu nog file???
Ik moest vanmorgen daar zijn, wat ben ik blij dat ik mijn werk snel had afgerond en rond 14:00 weg kon.
1500 pak ik netto mee in de maand.²
Ik heb nog eens naar de post gekeken, maar het is vrij normaal hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:36 schreef Klummie het volgende:
Praat toch es normaal Nederlands, ben je familie van die advocaat of zo?
Je zinsopbouw deugt niet maar je probeert zo duur mogelijk over te komen, net als die advocaat, gewoon zielig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb nog eens naar de post gekeken, maar het is vrij normaal hoor.²
Je bedoelt die post die je citeerde?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Je zinsopbouw deugt niet maar je probeert zo duur mogelijk over te komen, net als die advocaat, gewoon zielig.
Ik heb helemaal niks met die knakker, maar die zin is alles behalve duur. Kan iig 10 keer duurder.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Je zinsopbouw deugt niet maar je probeert zo duur mogelijk over te komen, net als die advocaat, gewoon zielig.
Weer zo'n knurft die het verschil niet weet tussen weer en klimaatquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:26 schreef JohnDope het volgende:
Global Warming
Strooiwagens en sneeuwschuiversquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
www.fileindex.nl
Hoe kan die file van 21 km nu nog langer worden? Welke idioot sluit nu nog in die file aan??
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Strooiwagens en sneeuwschuivers?
Mensen die zometeen op hun werk verwacht worden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
www.fileindex.nl
Hoe kan die file van 21 km nu nog langer worden? Welke idioot sluit nu nog in die file aan??
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:19 schreef Againzender het volgende:
Verdomme 30 minuten onderweg geweest met de fiets van centrum naar Slotervaart, normaal 20 minuten. Gekkenhuis
Autobild, dat is de computeridee onder de autobladenquote:
Computeridee is een prima blad toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Autobild, dat is de computeridee onder de autobladen
Het papier is te gladquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Computeridee is een prima blad toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |