Dat lijkt me geen slecht alternatief, maar in extreme situaties hebben winterbanden ook weinig nut.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:47 schreef OldJeller het volgende:
Winterbanden verplicht stellen. Of gewoon niet rijden bij sneeuw en/of ijs.
Jammer dat dit totaal geen extreme weersomstandigheden zijn. 5cm sneeuw, kom op nou mensen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen slecht alternatief, maar in extreme situaties hebben winterbanden ook weinig nut.
Dat dus. En kom op, er ligt nauwelijks sneeuw. Hooguit 5 cm.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:45 schreef rene90 het volgende:
En vandaar dat je niet kan verwachten imo dat mensen winterbanden nemen, want hoe vaak ligt er nou sneeuw en dan zo opeens. Verder is 10 km/h wel erg enthousiast weinig ja
Ik heb geen idee hoe de situatie in Amsterdam is, normaal ligt het in Nederland snel plat omdat men niet berekent is op andere situaties.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Jammer dat dit totaal geen extreme weersomstandigheden zijn. 5cm sneeuw, kom op nou mensen.
wou ik net zeggen.. je vraagt je af onder welke steen sommigen vandaan kruipen. Ik ga maar weer eens Ice Road Truckers of Sebastien Loeb kijken om wat inspiratie op te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Jammer dat dit totaal geen extreme weersomstandigheden zijn. 5cm sneeuw, kom op nou mensen.
jij hebt borsthaar of niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:25 schreef kawotski het volgende:
[..]
wou ik net zeggen.. je vraagt je af onder welke steen sommigen vandaan kruipen. Ik ga maar weer eens Ice Road Truckers of Sebastien Loeb kijken om wat inspiratie op te doen.
ja, anders zou ik thuiszitten, mezelf beter willen leren kennen..quote:
Rainier!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:32 schreef Keepertje8 het volgende:
Iemand een screen van die gast van RTL die het over stilstaand verkeer heeft terwijl er gewoon 100 gereden wordt achter em? Echt wat slecht
/Edit: Denk trouwens niet dat een screenshot daar recht aan doet![]()
Hij staat ook niet bij Amsterdam, maar bij Leiden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:32 schreef Keepertje8 het volgende:
Iemand een screen van die gast van RTL die het over stilstaand verkeer heeft terwijl er gewoon 100 gereden wordt achter em? Echt wat slecht
/Edit: Denk trouwens niet dat een screenshot daar recht aan doet![]()
Owh nee, dat is goede journalistiek. Dat is alsof je 9/11 verslaat vanuit een dorp in Kansasquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij staat ook niet bij Amsterdam, maar bij Leiden.
Dat is wel veiliger.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:41 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Owh nee, dat is goede journalistiek. Dat is alsof je 9/11 verslaat vanuit een dorp in Kansas
Inmiddels rijden er geen bussen meer in noord.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:39 schreef Felixa het volgende:
Net met de bus vanaf Amsterdam CS naar huis gereden.
Het stukje tot A'dam Noord dat normaal ongeveer 7-8 minuten duurt, duurde nu 45 min!
Daarna viel het nog wel mee.
Echt, wat een chaos in Amsterdam...
Hij kan waarschijnlijk niet in de buurt van Amsterdam komen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:41 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Owh nee, dat is goede journalistiek. Dat is alsof je 9/11 verslaat vanuit een dorp in Kansas
Perfect, het OV als oplossing voor de auto..quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Inmiddels rijden er geen bussen meer in noord.
Daar zit wat in...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk niet in de buurt van Amsterdam komen.
Tja, als de gemeente niet meer strooit op de openbare wegen kunnen de bussen ook niet zoveel meer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef kawotski het volgende:
[..]
Perfect, het OV als oplossing voor de auto..
Mijn chauffeur knalde lekker door. Wat een held was dat. Bij elke halte deed de ABS mooi z'n werk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, als de gemeente niet meer strooit op de openbare wegen kunnen de bussen ook niet zoveel meer.
Helicopters zijn geen optie?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk niet in de buurt van Amsterdam komen.
En wie gaat dat betalen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:47 schreef OldJeller het volgende:
Winterbanden verplicht stellen. Of gewoon niet rijden bij sneeuw en/of ijs.
Watje, ik ben vanochtend gewoon op de fiets naar het werk gegaan, gewoon rustig fietsen niks aan de hand.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Woon op slechts 10 minuten rijden van m'n werk. Vanmorgen was het te glad om te lopen/fietsen.
Toen ik om half 5 wilde wegrijden stond de hele zooi vast....
M'n moeder heeft bijna 3 uur gedaan met de auto over een stukkie van normaal 20 minuten
De bestuurder zelf? Het is een maatregel om de veiligheid te bevorderen. Als je die paar centen niet uit wil geven dan blijf je maar thuis.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |