quote:Wie naar of van Amsterdam wil reizen kan beter nog even ergens een kop koffie halen. De ring zit volledig vast.
Sneeuwval zorgt voor een verkeersinfarct op de A10, de ring van Amsterdam. Momenteel kan je letterlijk geen kant op en staat het muur en muur vast. Ook de ANWB komt armen en benen te kort om de schadegevallen te helpen. Hieronder zie je waar het allemaal vaststaat.
Geloov je nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:46 schreef DeTolk het volgende:
Heb zelf m'n auto op een parkeerterrein gezet en ben verder gaan lopen naar huis
Woon op slechts 10 minuten rijden van m'n werk. Vanmorgen was het te glad om te lopen/fietsen.quote:
Om dat te voorkomen ben ik dus lopend gegaan en heb onderweg heel veel mensen uitgelachenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef Koenani het volgende:
Ik kijk er op dit moment op uit, niet het beste uitzicht, maar wel grappig om die prutsers te zien gaan en continu het aan en af rijden van ambulances
In Zaandam rijden er iig geen bussen....quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:51 schreef lynda het volgende:
Zet er dan gelijk bij wie met het OV wil komt ook geen kant op omdat er ook daar niets rijd
Waar zit je dan ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:53 schreef Vandergeld het volgende:
Ik woon hemelsbreed 15 km van Amsterdam af, en hier is helemaal niks gevallen
Ter Aar, enkele kilometers boven Alphen ad Rijn. Sneeuw kan nog wel komen maar afgelopen dagen is hier helemaal niks gevallen, en vandaag al helemaal nietquote:
Ik heb de hele winter nog geen problemen gehad. Maar ik rij dan ook in een ouwe volvo 440.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef kawotski het volgende:
Verplicht iedere autorijder op cursus naar Zweden. pfff, ze geven die rijbewijzen tegenwoordig ook aan iedereen.
Amsterdam centrum hier, en er ligt een behoorlijke ijslaag op de weg. Bij alleen verse sneeuw is het anders, maar in dit geval maakt het verschil tussen zomer of winterband weinig meer uit. Gewoon nul grip.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als winterbanden gewoon verplicht worden kan iedereen redelijk fatsoenlijk door blijven rijdne en hebben we dit gezeik niet als er een vlokje sneeuw valt. Mensen die 30 op de snelweg gaan rijden als er een mooi vers laagje sneeuw ligt.
Stel je niet zo aan zeg, je gaat ervan uit dat iedereen winterbanden moet nemen voor die ene keer dat er een keer sneeuw valt hier. Dan ga je er toch gewoon lekker omheen met je winterbanden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:25 schreef Harlon het volgende:
Net ongeveer 90 min werk gehad over de wibautstraat, vanaf amstelstation tot weesperplein. Ik heb zelf winterbanden, grip is dan prima. Maar als je van die idioten met dubbelknipperlicht aan en 10km/h over een volledig lege weg (andere kant op was rustig) dan wil je toch echt graag dat er opeens een bulldozer langskomt.
En die buttmongolen die niet weten dat je een kruising vrij moet houden dienen achter hun rijbewijs aan door de schredder te worden gehaald.
Winterbanden zijn modder/sneeuw banden. Sowieso handiger om er onder te hebben. Op moment dat jij echter met een kilometer of 10 over de openbare weg gaat terwijl het zicht slecht is en het glad is, dan is dat vragen om ongelukken. Levensgevaarlijk dat soort types. Dat je nu niet voluit 50 doorkachelt kan ik me prima in vinden, maar ga dan rustig 30-40 rijden, niet stapvoets. Iemand die je te laat ziet glijd zo door de kofferbak in.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg, je gaat ervan uit dat iedereen winterbanden moet nemen voor die ene keer dat er een keer sneeuw valt hier. Dan ga je er toch gewoon lekker omheen met je winterbanden.
Dat het je frustreert kan ik me voorstellen, maar dat je direct aankomt met een bulldozer vind ik nogal triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |